مورد علاقه خود را نوازندگان به زودی … روبات

بازی کنسول آواز نوزاد به خواب در اتاق دیگر شما در حال گوش دادن به عنوان الکسا شمارش هفتگی بالا 10 — هنگامی که آن را به طور ناگهانی dawns بر شما که آهنگ های مورد علاقه شما دیگر ساخته شده توسط نوازندگان. به جای آمار سازی الگوریتم های در حال پر کردن لیست پخش خود را. بله هنرمندان مورد علاقه خود را در حال روبات.

این یک صحنه از یک قسمت از آینه سیاه و سفید. موسیقی مولد است که در حال حاضر به یک واقعیت و آن را قادر می سازد دستگاه های در راه است که در حال تغییر چگونه موسیقی است که هر دو مصرف و تشکیل شده است. Hatsune Miku یک آواز صدا, سینت سایزر, منتشر کرده است بیش از 100 ، 000 منتشر شد و آهنگ انجام شده در فروخته 3D کنسرت در سراسر جهان است 900,000 طرفداران در Facebook و شرکت ها همکاری با سگا, Toyota USA, گوگل و بیشتر. در سال گذشته Endel یک برلین مبتنی بر راه اندازی با همکاری Warner Music Group که امضا اندازی این الگوریتم به یک عمده برچسب موسیقی ایران برای اولین بار در نوع خود است. و فقط در این ماه سه بار پلاتین ضبط هنرمند Travis Scott که در سال 2018 LP Astroworld خود را به او داد اولین شماره 1 اولین بار در بیلبورد 200 و یک گرمی, نامزدی, تا به حال خود را صدای تکرار — این آهنگ توسط جک پارک Canny پیش بینی کردن مرد توسط یک هوش مصنوعی ماشین و آموزش دیده در رپ را موسیقی.

در ماه اوت گذشته سونی CSL پاریس پرده برداری AI ابزار است که می افزاید: kick-ضربه طبل به موجود و آهنگ ها. Lil Miquela یک کامپیوتر تولید شده 19 ساله برزیلی مدل آمریکایی, موسیقی, هنرمند و تاثیر گذار ایجاد شده در سال 2016 است که بیش از 1 میلیون Instagram followers, بسته یک 125 میلیون دلار سرمایه گذاری دور رهبری جرقه سرمایه در ماه ژانویه است. و Mubert تاسیس در سال 2015 به عنوان اولین مولد جریان خدمات در حال حاضر از 200 ، 000 کاربران.

من فکر می کنم وجود خواهد داشت بسیاری از مفاهیم.

الکساندر Lerch موسیقی گروه انفورماتیک

الکساندر Lerch سر از موسیقی انفورماتیک گروه در مرکز موسیقی تکنولوژی در Georgia Tech معتقد است این روند تنها رشد خواهد کرد.

“از نقطه نظر فنی ما بیشتر و بیشتر ابزار قدرتمند است که پشتیبانی از آهنگسازان و یا حتی سعی کنید به جای آهنگسازان” Lerch می گوید. “من فکر می کنم وجود خواهد داشت بسیاری از مفاهیم به خصوص اگر شما فکر می کنم در مورد چیزهایی مانند تولید کنندگان’ متحرک موسیقی است. کسانی که من را به عنوان آنجا که می گویند را جایگزین ماشین آلات.”

در ابتدا موسیقی مولد تصور می شد به عنوان یک ترکیب مشخص نیست توسط یک نمره اما توسط یک الگوریتم است. این مفهوم برای اولین بار اعمال می شود در 1950s به تدریج تغییر ساده از موسیقی نقوش در طول زمان است. آهنگسازان مانند جان قفس استیو رایش و تری رایلی را ضبط و با همان عبارت و بازی آن را به عقب در سرعت های مختلف برای عملکرد های مختلف نتایج ریاضی در نتیجه ایجاد یک بسیار اساسی مبتنی بر جامعه مولد سیستم: ندارد عمدی صدا.

آن Brian Eno با انتشار آلبوم موسیقی مولد 1در سال 1996 که محبوبیت این مفهوم است. بر خلاف پیشینیان خود Eno حذف همه عناصر انسانی از فرایند خلاق در حالی که هنوز دستیابی به یک منحصر به فرد سیستم-صدا ساخته شده. در حال حاضر زمانی که مردم مراجعه به موسیقی مولد آنها معنی موسیقی است که تا کنون مختلف و همیشه در حال تغییر ایجاد شده توسط یک سیستم.

“او [Eno] قطعا اعتبار برای آینده با نام و چه به نظر من قوانین موسیقی مولد است که در آن پایان می گوید:” الکس Bainter از یک مولد موسیقی برنامه اجرا می شود که این سایت مولد.fm.

امروز پیشرفت هستند Eno چشم انداز تقویت: داده های پیچیده-تغذیه سیستم های است که می تواند تقلید و حتی احمق شنوندگان به فکر آنها در حال شنیدن جرقه خلاقیت انسان — چیزی که سر در گم کارشناسان کامپیوتر ، پیشرفت های تکنولوژیکی را ساخته اند آن را ممکن است می گوید: Briana Brownell, یک, فن آوری اطلاعات دانشمند و مدیر عامل شرکت خالص استراتژی است. “برای مدت زمان طولانی بسیاری از این کامپیوتر-تولید قطعه موسیقی و الگوریتم های مورد نیاز یک سوپر کامپیوتر قدرتمند به واقعا درک این علم در پشت چگونه آن را در واقع کار می کند” او می گوید. “اما در حال حاضر وجود دارد بسیاری از ابزار وجود دارد که هر کسی می تواند از آنها استفاده کنید.”

Brian Eno 1996 London

فقط به عنوان ما شاهد دیجیتالی موسیقی ما را از سی دی به Mp3 مشابه تکامل در حال وقوع است در جریان دوران. وجود دارد فرصت های جدید برای الگوریتم و مبتنی بر کامپیوتر و برنامه نویسی به اشغال فضاهای هنرمندان یک بار انجام داد. الگوریتمی تکنولوژی همچنین اجازه می دهد تا جریان سیستم عامل به فرد موسیقی و لیست پخش خود و حتی برای پیش بینی آنچه شنوندگان می خواهید به شنیدن.

آلفرد دارلینگتون, همچنین شناخته شده به عنوان Daedelus الکترونیکی تولید و استاد مهندسی در کالج موسیقی برکلی در بوستون می گوید که جامعه تمایل به اطلاعات بیشتر است که بخش بزرگی از آن را به عنوان به خوبی.

“در نهایت من فکر می کنم آن را پایین می آید به یک تمایل توسط تولید کنندگان و آهنگسازان و…. به خود بیشتر” دارلینگتون می گوید. “ما یک مجموعه غنی وجود دارد که این هوش مصنوعی سیستم می تواند معدن برای پیدا کردن شباهت ها و لینک برنامه های پنهان است که ما نمی فهمند.”

این هیچ جای تعجب است که Endel در حال حاضر به دریافت کمک های مالی از سابق Major Lazer عضو کریستوفر Leacock آمازون را Alexa صندوق و Akp موسیقی, در میان دیگران. اگر شما قادر به تشخیص آنچه که مردم دوست دارند و بازی آنها چه می خواهند به شنیدن چرا شما نمی خواهد ؟

وقتی که می آید به فیلم و تلویزیون نمرات بازی و یا صدور مجوز برای یک ویدیو آنلاین, موسیقی مولد خود ادامه خواهد داد به رشد در بخش های که در آن یک آهنگساز است و نه ضروری.

اما ظهور کامپیوتر تشکیل شده نمرات حلقه نیست ناقوس مرگ برای نوازندگان. اگر هنرمندان با تکیه بیشتر بر بازدید قبلی برای کمک به پیش بینی آینده ردیف 1 بازدید زایشی تشکیل شده آهنگ هرگز جدولها — هنوز.

“من کمتر احتمال دارد به این باور است که این نوع تکنولوژی را جایگزین هنرمندان می گوید:” رسولان Zervos مدیر عامل شرکت Akazoo جهانی بر روی تقاضا جریان موسیقی اشتراک شرکت. “موضع من این است که در طول زمان چه این احتمالا انجام دهید این است که افزایش این ابزار است که هنرمندان باید برای تکمیل تلاش هنری و نه [به] جایگزین.”

به عنوان جریان همچنان به تسلط بر صنعت موسیقی درآمد با هنرمندان ساخت کمتر و اشتراک پیوسته وجود دارد شکی نیست که موسیقی مولد و AI به طور فزاینده به یک نقش در چگونه هنرمندان رویکرد موسیقی خود را در آینده است. که ممکن است هیجان همه.

اما اگر یک ربات می توانید یک کودک به خواب …

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im