کار از راه دور بدون از دست دادن ذهن خود را

کار از خانه (در اینجا: WFH) می تواند به نظر می رسد مثل یک رویا: دسترسی نامحدود به یخچال. بدون مزاحم “چگونه بود آخر هفته خود را” پشت و forths زمانی که همه شما می خواهید به استفاده از جمعی از قهوه ساز است. و البته شلوار-اختیاری کد لباس.

اما زمانی که شما گفته شده به کار از خانه-به عنوان بسیاری از ما شده اند در تلاش برای کاهش گسترش coronavirus — است که می تواند استرس زا باشد. پس از همه, شما تا به حال هیچ وقت برای آماده سازی. و این فکر که تمام وقت در خانه (که ممکن است شامل گوش دادن به صداهای آزار دهنده — مانند خوکچه خود را تق و لق — و یا متوجه می شوند که همسایه خود را مانند غلتکی اسکیت در اطراف تخت خود را) می تواند اضطراب آور.

نه جدید WFH-er. در اینجا برخی از راه های آن را به خوبی کار می کنند.

ایجاد یک روال

موفق به برنامه ریزی, برنامه ریزی برای شکست. این یک کلیشه موجود در کتاب های مدیریت شما در حال حاضر زمان به عنوان خوانده شده. اگر شما استفاده می شود به رفت و آمد شما در حال حاضر ممکن است چند ساعت اضافی برای خودتان هر روز. چگونه شما استفاده از این زمان ؟ نه وحشت-خواندن توییتر. به جای رفتن برای اجرا انجام آنلاین تمرین (ورزش افزایش مغز عمل آن را علم!), خواندن یک کتاب و یا دبستان وعده های غذایی برای بعد. هنگامی که شما با استفاده از این ساعت را برای خودتان, شما آماده برای شیرجه رفتن به کار می کنند.

راه اندازی یک فضای اداری و … و برخی از سرگرم کننده در آن

شما در حال رفتن به صرف مقدار زیادی از زمان در فضا که معمول خود را روی میز. نگاه خود را در خانه میز به عنوان راحت که ممکن است. اگر شما می توانید پیدا کردن یک فضای آرام — ترجیحا با یک درب-و کیفیت صندلی (کمری به همراه است!). هنگامی که شما اصول اولیه پوشش داده شده, آن را سرگرم کننده است. تزئین فضای خود را با چیزهای که باعث می شود شما احساس خوب و درست مثل میز خود را در محل کار:, عکس, احمقانه خرده ریز استرس توپ. و که شامل خلاق بودن در مورد آنچه به نظر می رسد پشت سر شما در جلسات ویدیویی!

به نوبه خود بر روی دوربین برای جلسات

بله, شما ممکن است نیاز به دوش اما از آنجا که بخشی از COVID-19 پیشگیری تمرین بهداشت خوب شما باید فورا کف تا به طور منظم به هر حال. اگر شما یک ویدیو جلسه مطمئن شوید که صورت خود را دیده است و تشویق همکاران به انجام همان. چرا که شما به احتمال زیاد بیشتر از یک مکالمه اگر شما بصری و شنوایی نشانه. نه تنها مغز شما در پردازش اطلاعات بهتر اما روشن کردن دوربین به شما کمک می کند جلوگیری از وسوسه به چند کاره هستند. و شما می توانید نگه دارید تا با دانیل را همیشه در حال تغییر مدل مو.

زمان را به سردواندن دبستان یا ناهار شما هیجان زده به غذا خوردن به جای غم میز سالاد.

مجازی قهوه Klatch

همه که زمان صرف شده توسط خودتان ممکن است تا پایان ساخت شما احساس تنهایی. این یک مشکل شایع در میان کارگران از راه دور. فعالانه پیدا کردن راه هایی برای اتصال کلید است. شاید که یک ساعت 2 بعد از ظهر FaceTime پاتوق مورد علاقه خود را با همکاران. و یا راه اندازی برخی خارج از موضوع شل کانال بنابراین شما می توانید صحبت کنید Outlander یا جدید خود را با کتاب مورد علاقه (من عاشق دیدن peeks به من OZY co-کارگر Kindles.). نکته: آوردن در این تعاملات اجتماعی به کار از راه دور وضعیت می تواند کمک به شما مبارزه با تنهایی و شما احساس می کنید بخشی از یک تیم است.

صف مقابل در مورد در دسترس بودن … و چالش های خود را

COVID-19 در حال تغییر است راه ما کار می کنند. شما ممکن است مجبور به انتخاب کنید تا فرزند شما باید مراقبت از سالمند مسئولیت و یا بررسی کنید در یک housebound همسایه. شاید شما نیاز به برخی از زمان برای خارج کردن و یا خوردن ناهار و یا انجام برخی از مراقبه است. قرار است که زمان در تقویم خود را و اجازه دهید مردم می دانند که شما در دسترس نیست حتی اگر آن را فقط برای نیم ساعت. اگر شغل شما نیازمند فعال بودن آن را روشن, چگونه با همکاران و یا مشتریان می تواند به شما برسد بلافاصله در امضای ایمیل خود را خط.

درمان خود را (و همکاران)

حتی بیشتر خسته کننده در روز کار می آمد با لکه های روشن: یک کنفرانس اتاق جشن تولد با کیک. های خنده دار GIF و یا ایجاد یک قاتل جمعی از لیست پخش. مقداری از آن نور به خود را در خانه ، زمان را به سردواندن دبستان یا ناهار شما هیجان زده به غذا خوردن به جای غم میز سالاد. شما نقطه دریافت کنید. و همان می رود با همکاران: درخواست برای گرفتن تماس از آن شخص شما را دوست دارم با چت در آسانسور, اما آیا به طور فعال نیاز به برقراری ارتباط با کار.

گوش دادن به همکاران خود (و کارکنان)

آیا شما یک مدیر ؟ در سلسله مراتب شما در حال حاضر نیز کاپیتان مرور کارکنان خود را از طریق این عجیب و غریب وضعیت جدید. آن را خوب به اعتراف شما لازم نیست که پاسخ. اما اجازه دهید آنها را ببینید انسانی خود طرف. برنامه به اشتراک گذاشتن پیشنهادات خود را برای حفظ آرامش و یا ارسال مجازی جوایز برای بهترین حیوان خانگی و یا بهترین جلسه پس زمینه دکور. بیشتر به شما می تواند ارائه اتاق به صورت پرسش و اعتراف آن یک منحنی یادگیری برای همه (چهره آن: بسیاری از ما winging آن!) بیشتر اطمینان هر کس در حال رفتن به.

رفتن با جریان

در اینجا یک حقیقت: از راه دور-کار این است که هرگز به عنوان جادویی به عنوان شما ممکن است خواب از اطاقک خود را. گاهی اوقات شما ممکن است احساس انزوا و یا تنها (شما همیشه می تواند راه اندازی یک دفتر کار مجازی برای کارکنان برای لذت بردن از مجازی watercooler چت). و آن را در واقع ممکن است سخت تر برای ایجاد مرز بین کار و زندگی شخصی. همیشه وجود خواهد داشت حواس او را پرت. یک “کجایی” از دست رفته پیام از رئیس خود را همیشه علت معده خود را غرق. و غم انگیزترین حقیقت: هنگامی که شما WFH شما هرگز یک “کیک در آشپزخانه!” ایمیل.

اما با جامد مقابله روش شما بیشتر در کنترل وقت خود را, سلامت روان, بهره وری خود را و لیست پخش Spotify در. در حال حاضر به کار می کنند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im