چرا شرکت های بیمه در حال شجاعانه به اجرا در حتی بزرگتر خطرات ؟

چرا شما باید مراقبت از

زیرا آنها می تواند نگه داشتن شما را از رفتن زیر آب — مالی است.

  • بیمه سنتی در حال اجرا از ترس آب و هوا بحران اما طیف وسیعی از عصر جدید نوآوران هوشمند با استفاده از فن آوری به ارائه مدل های است که می تواند تغییر شکل میباشد.
  • از شیکاگو به اسرائیل این شرکت استدلال می کنند آنها را درک تغییر آب و هوا بیمه در راه خود به همسالان را دریافت نمی.

Cyber hacking, مالی, ورشکستگی یا تروریسم. کسانی که استفاده می شود به بزرگترین نگرانی برای شرکت های بیمه. در حال حاضر یکی دیگر از ترس است actuaries wringing دست: تغییر آب و هوا. اما برخی از آنها نیز لکه فرصت است.

پاسخ دهندگان به یک 2019 صنعت بررسی برداشت تغییر آب و هوا خود را به عنوان بالا در حال ظهور خطر است. یک تحلیلگر در مقایسه با آن به بحران وام مسکن قبل از بحران مالی 2008; دیگر آن را به نام “جدید 9/11” برای شرکت های بیمه. در طوفان مستعد فلوریدا بیمه مانند State Farm مسافران در سراسر کشور و ریختن برخی 87,000 سیاست در سال 2018 (یکی دیگر از 90,000 از دست داده بودند در ماه اکتبر 2019 وقتی فلوریدا تخصص بیمه ورشکسته شد و مجبور شد به انحلال). در آتش سوزی زده کالیفرنیا قصد دارد حدود 350,000 مالکان بودند کاهش یافته است توسط خود شرکت های بیمه در تابستان گذشته.

در عین حال در پی خود یک موج جدید بیشتر رقبا انتخاب برای پر کردن جای خالی این استدلال که آنها می دانند که بهتر از بیمه giants در مورد خطرات و فرصت های از فاجعه مناطق. بسیاری از آنها با استفاده از فن آوری در روش های سنتی, شرکت های بیمه به سادگی نیست.

در دو ماه گذشته از سال 2019 شیکاگو بر اساس insurtech شرکت قوم و خویش اضافه فلوریدا ، اعلام سیاست جدید پوشش خانه های تلفن همراه و 18 درصد تخفیف ویژه برای ساکنان فلوریدا. قوم و خویش است و قصد دارد به گسترش پوشش در کالیفرنیا است.

من می خواهم به آن را [بیمه] برای افرادی که واقعا به آن نیاز دارید. برای آنها این کمک می کند تا زندگی خود را.

Sean هارپر مدیر عامل شرکت Kin

FloodFlash دیگر insurtech راه اندازی شده بیش از 2 میلیون دلار در فرشته و دانه بودجه برای پیشنهاد خود را به آدرس قحط و غلا از بریتانیا بیمه باقی مانده از سیل در مناطق. در فلوریدا مستقر جهانی اموال و تلفات بیمه بسیاری از این بازار که قدیمی تر شرکت های بیمه دست نزنید. آمریکا, استراتژیک بیمه خریداری شد توسط مترقی در سال 2014 برای $875 میلیون در بخشی به مسافران ارائه خود را برای ریسک زبانی.

“همه چیز انجام شده در آن کسب و کار می تواند انجام شود در یک کامپیوتر است. و جالب اینجاست که برخی از این [سنتی بیمه] شرکت ها با استفاده از بدترین تکنولوژی در جهان می گوید:” شان هارپر مدیر عامل شرکت قوم و خویش.

قطعا این شرکت ها استثنا هستند و به هنجار — بعد از همه, چه نوع بیمه گر اجرا می شود به سمت آتش نه از آن ؟ در یک مطالعه از جهان 80 بزرگترین شرکت های بیمه, موسسه خیریه ShareAction یافت که تنها سه در ایالات متحده آمریکا (Hartford, MetLife و مسافران) ساخته شده بود گام های قابل توجهی را به هم decarbonize پرتفوی خود را و یا ایجاد یک برنامه به آدرس مربوط به آب و هوا خطرات مالی. مقایسه برخی از 20 شرکت های بیمه اروپایی ملاقات کرده بود حداقل این است که حداقل (با بسیاری از آنها بیش از آن با استخدام مدیران و اجرای برنامه های اختصاص داده شده به کاهش آب و هوا تاثیر).

در عین حال با وجود خطرات ناشی از رفتن به جایی که دیگران نمی هارپر اشاره به وجود فرصت بزرگ در این 100 میلیارد دلار اموال بیمه بازار. “فاجعه در معرض بخشی از آن است که حدود 40 میلیارد دلار در سال” او می گوید.

و بنابراین insurtech شرکت ها در حال فرو بردن انگشتان خود را به آب. عمیق تر نقاط داده ها به آنها اعتماد به نفس آنها استدلال می کنند. به سادگی بالا بردن یک خانه دو پا و یا می توانید به عقب براند چشم انداز از جاری شدن سیل در چند دهه; جایگزینی 3-اینچ سقف ناخن با کلیپ فلز که گرداگرد یک دیوار می تواند کمک به یک خانه مقاومت در برابر طوفان. همه از این افزایش توانایی مالکان به دریافت بیمه مقرون به صرفه نیز هست.

“تقاضا از شرکت های بیمه برای بالا کربن شرکت ها و کسب و کار است که به احتمال زیاد به عقب اگر سیاستگذاران جدی در مورد کنارگذاشتن خطرناک کسب و کار خارج از بازار می گوید:” ShareAction محقق پیتر Uhlenbruch. “من تعجب نیست برای دیدن این مقیاس کوچک نوپا نشان نوآوری و در حال اجرا به این مناطق تلاش برای استفاده تجاری.”

برخی از این شرکت ها نیست و به سادگی تغییر الگوریتم. در فلوریدا Kin راه اندازی یک “Interinsurance شبکه” که اساسا اجازه می دهد تا مصرف کنندگان به سهامداران این محصول با بهره گیری زمانی که شرکت می کند به خوبی به عنوان آنها به تازگی با دریافت 18 درصد تخفیف پس از یک قانون دولت جدید کاهش هزینه ها. در انگلستان FloodFlash ساخته شده است که پرداخت های شفاف و سریع: اگر سیل عمق می رسد این شرکت سنسور در اموال خود آن را بلافاصله باعث پرداخت — اغلب در همان روز. هر دو قوم و خویش و FloodFlash همچنین اطلاع رسانی به مشتریان در مورد راه آنها می تواند به کاهش حق بیمه خود را از نصب موانع برای اضافه کردن طوفان کرکره.

نتیجه این است که یک گروه از شرکت های بیمه نه فقط در مواجهه با تغییرات آب و هوا, اما اساسا تغییر نحوه تعامل مردم با شرکت بیمه خود را در مواجهه با فاجعه است. “ما در حال کارآفرینان می گوید:” هارپر که در پس زمینه در fintech قبل از شروع Kin در سال 2016. “ما نمی خواهیم به بیمه برای افرادی که در حال حاضر زمان آسان گرفتن بیمه. من می خواهم به آن را برای افرادی که واقعا به آن نیاز دارید. برای آنها این کمک می کند تا زندگی خود را.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>