خوش آمدید به جهان اول COVID-19 موزه هنر

چرا شما باید مراقبت از

چرا که هنر می تواند ما را برای همیشه تغییر.

با کل جمعیت در سراسر جهان قفل شده در داخل موزه ها در همه جا درهای خود را بسته اند تا کشنده coronavirus همه گیر عبور می کند.

نه این یکی. که در واقع افتتاح شد.

پس از بحران سوخت الهام هنری — و مستندات ارائه هنرمندان مقدار زیادی از زمان برای تحقق بخشیدن به آن همه — سه بارسلونا-بر اساس تبلیغات متخصصان آمد تا با یک ایده روشن: این Covid موزه هنر (طب) یک Instagram حساب جمع آوری بهترین COVID-19-مربوط به کار در خارج وجود دارد.

راه اندازی شد در اواسط ماه مارس فقط به عنوان اسپانیا بود careening به بحران بهداشت و درمان این تلاش داوطلبانه ویترین خلاق میوه ها بیشتر هنرمندان اروپایی که چیزی برای گفتن در مورد چگونه جامعه را تغییر قبل از چشم ما. غرق در افکار طول راه های اجتماعی فاصله تا تغییر زندگی روزانه و یا به سادگی poking سرگرم کننده در آن سازندگان از ایتالیا و آلمان و اسپانیا و جاهای دیگر باید وزن خود مشتاق هنری شوخ طبعی است.

پس از همه “ما در حال حاضر در یک دوره بسیار مهم انعکاس بر روی همه چیز می گوید:” کم بنیانگذاران ایرنه Llorca, خلاق, هنر مدیر در آژانس بازاریابی صادق بارسلونا.

کاغذ توالت ویژگی های برجسته بیش از حد.

محبوب تم خلاق شامل درخواست برای مصرف کنندگان به ماندن در خانه و همچنین به عنوان اهل تفریح و بازی طول می کشد در به تازگی در همه جا حاضر و ماسک صورت. و شاید جای تعجب نیست کاغذ توالت ویژگی های برجسته بیش از حد. تقریبا هر فرم هنری — عکس, تصاویر, تاسیسات و خیلی بیشتر — باعث می شود ظاهر در این موزه به سرعت در حال رشد پاسخها که در حال حاضر شامل بیش از 250 پست.

مستقر در لندن مدیر هنری توماس Ollivier, همچنین شناخته شده به عنوان تام لو فرانسوی, توجه خود را تبدیل به یک سری از عکاسی دستکاری که, نظر, میان چیزهای دیگر, در چه صورت ماسک ممکن است به ما بگویید که در مورد آینده ما است. حتی پس از بحران به پایان می رسد و او می گوید: اشیاء ممکن است پیدا کردن راه خود را به روال عادی. “مطمئنا آن شروع خواهد شد برای تبدیل شدن به مانند یک کیف دستی و یا لوازم جانبی و بدیهی است که برندها را گام و ایجاد نسخه خود را از آن,” او می گوید.

دریافت ده ها تن از ارسالی در هر روز, موزه می برد افزایش محبوبیت در کمتر از یک ماه آن را در حال حاضر انباشته 19,000 پیروان — در حالی که Llorca می گوید این تیم گرفتن تن از بازخورد مثبت از هنرمندان و عادی مصرف کنندگان به طور یکسان.

برای سازندگان آن را به یک پلت فرم رایگان برای هنر خود را. برای هر کس دیگری Llorca می افزاید: “این یک فضای است که می تواند به آنها قدرت و کمک به آنها متوجه است که آنها نه تنها در این.

“شاید آنها را ببینید که آثار هنری توسط یک فرد در بیلبائو صحبت می کند به طور مستقیم در مورد وضعیت فعلی خود را. این یک راه برای اتصال مردم عملا.”

درست مثل با هر جنبه ای دیگر از زندگی این روزها آن را احساس می کند بی معنی به بحث در مورد برنامه های آینده. اما حداقل Llorca می گوید: یک کتاب دیجیتال ممکن است در آثار به علاوه فیزیکی نمایشگاه برای زمانی که آن را بیش از همه.

در حال حاضر, هر چند او را تشویق می کند تا دوستداران هنر به دنبال همراه. و Ollivier لندن-بر اساس مدیر هنری نشان می دهد وجود دارد مقدار زیادی بیشتر به آمده است.

“حتی noncreative مردم در حال گرفتن, خلاق,” او می گوید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>