خوش آمدید به خواب یوگا

چرا شما باید مراقبت از

به دلیل عدم خواب یوگا سخت است.

دراز بکشید. کف دست رو به بالا باشد. زانو را به آرامی خم کنید. ذهن آرام است.

که به طور معمول چند دقیقه از یک کلاس یوگا شناخته شده برای بسیاری از پزشکان به عنوان “جسد را در برخواهد داشت” (و یا “خواب”). اما با yoga nidra که در آن شما در حال رفتن به ماندن بگیرید.

اگر یوگا را تبدیل به یک تناسب اندام شوق برای نقش خود را در همراهی مردم جسمی مناسب که نه تنها چیزی است که یوگا — همانطور که در باستان شاخه ای از فلسفه هندو — استفاده می شود. Yoga nidra است یوگایی خواب یک شکل از هدایت hyperaware آرامش است. شما روی زمین دراز بکشید و برای کل کلاس دوره گوش دادن به صدای خود را در چه مقدار به یک فرم از مراقبه هدایت. هدف: به بدن خود را احساس کوتاه خواب آرام.

“این غیر مفهومی تجربه بسیار آرامش جسمی و در غیر این صورت می گوید:” تینا پرورش, یک سان فرانسیسکو مدیتیشن متخصص است که می آموزد yoga nidra. “تجربه دشوار است برای قرار دادن به کلمات اما یک عبارت رایج است که می آید این است که” یک حس عمیق ایمنی.'”

فاستر کشف تمرین زمانی که دوره نقاهت بعد از اختلال استرس پس از سانحه. یک معلم با امید به کمک به او بهبود مراقبه عمل به او یک نوار کاست از yoga nidra روایت. سال بعد در حالی که او زندگی در کشور های مختلف او نوار کاست را شکست و با هیچ yoga nidra معلمان در اطراف او سعی به انجام این عمل بدون نوار. “این در واقع بسیار بسیار طبیعی است. من می توانم به یاد داشته باشید هر کلمه. … بخشی از ذهن همچنان باز بماند هنگامی که ما در خواب است.”

shutterstock_488817409

برخی از طرفداران yoga nidra ادعا می کنند که نیم ساعت از آن به عنوان آرام به عنوان یک چند ساعت خواب منظم هر چند این موضوع برای اندازه گیری “restfulness” هرگز روشن ساخته شده است. من سعی کردم آن را چند بار — همه شما نیاز به یک محل خوب برای دراز و دسترسی به یوتیوب. و دیدن این نوع از حواس پرت.

نه عمل خود را. هیچ کس به شما می گوید که شما در حال گرفتن خواب آلود و یا حتی چگونه آرامش شما باید احساس (یک دام از تأملات هدایت من قبل از شکست خورده اند). شما به سادگی دروغ پایین تنظیم تاکید — این را پیشنهاد کرد چیزی شبیه به “من شاد و سالم” (اما من اعتراف خواهد کرد مال من بود “بعد از این من به برخی از اردک confit”) — و سپس به دنبال صدا گفتن شما را به تمرکز بر روی هر بخشی از بدن در نوبت ارسال در ذهن خود بالا و پایین بدن فیزیکی خود را.

حواس پرت بخش پس از زمانی که من به پایان رسید من اختصاص داده شده 20 دقیقه: باز کردن چشم من بیشتر احساس مانند بیدار شدن از خواب از دوست فقط بلند شدن از روی زمین. من احساس وزن و یا نشئه فقط متفاوت است. در طول جلسه بعدی من 17-پوند گربه آمد و نشست روی سینه من برای 16 دقیقه بود و من بیش از حد آرام به نگرانی در مورد آن. پس از اذعان به صدای purring من نقل مکان کرد به تمرکز بر روی شست و سبابه و انگشت وسط انگشت حلقه, انگشت کوچک پشت دست.

“شما پیدا کردن آن بسیار آسان بود و هنوز هم” فاستر توضیح می دهد. “شما در واقع نوع از دست دادن آگاهی از حتی امکان در حال حرکت است.”

Yoga nidra محبوب است موضوع تحقیق — در سال گذشته عمل شده است در مطالعات علمی برای کاهش استرس در دانشجویان دانشگاه, بالا بردن اعتماد به نفس از قربانیان سوختگی و کمک به مردم تحت colonoscopies مدیریت درد خود را.

آیا این جلسات 20 دقیقه به عنوان آرام به عنوان یک چند ساعت خواب ؟ اجازه دهید آن را این راه: من ادامه خواهد داد برای دریافت منظم خواب مانند یک فرد عادی و نه پیدا کردن اگر من می توانید در چند yoga nidra جلسات چون من عاشق خواب و حتی بیشتر از من عاشق اردک confit.

به طور جدی هر چند, نیست هر کس احساس می کند بیش از حد استراحت در هر زمان فاستر می گوید اما همه تجربه بر روی حصیر در هر روز داده می شود متفاوت است. اما yoga nidra کار ممکن است برای شما که در آن دیگر مراقبه را ترک کرده است و ذهن شما را … سرگردان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>