کشتی جنگی حوادث چپ ملوانان آسیب دیده اند. نیروی دریایی تلاش برای درمان آنها.


ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

دو سال و نیم بعد از یک تانکر نفت شکاف سمت USS John S. مک کین ترک یک سوراخ خمیازه و قتل 10 ملوانان در بیمارستان corpsman مایک کالینز است که هنوز خالی از سکنه پس.

که آن روز صبح در ماه اوت سال 2017 awoken توسط صاعقه وار تکان دادن که 23 ساله بود و محوری به دور ساعت حرکت: رسیدگی به سوختگی شیمیایی از ملوانان که خواب منطقه آب گرفتگی در آنها گوشت خام از سوخت که ریخته با آب دریا. جمع آوری سنگین پشته مرده سوابق پزشکی. ماندن تا اواخر تلاش برای پاکسازی تعفن دیزل که چسبیده به لباس خود را به طوری لباس می تواند بازگشت به خانواده های عزادار.

پس از آن آمد ، تحویل در biohazard کیسه و چپ معمولی روی تخت در مک کین پزشکی محله برای کالینز به روند چیزی بود که به نظر می رسید کاملا شکل گرفته دست به جز عضلات و تاندون ها و استخوان شده بود محروم است. این یک دستکش از پوست شفاف.

حتی به عنوان ماه ها تبدیل به سال پس از حادثه است که تصویر را به حلقه ها و لبه های این مرد مرده را انگشت به دهان به Collins’ زندگی. آن ظهور تا زمانی که او را دیدم آب شستشو بیش از دست خود و یا زمانی که او فقط تکیه بر روی نیمکت برای استراحت.

که وحشتناک تصویر را چرخش به سوالات بی جواب در مورد تمام مردان مرده: “چه مدت از روند آنها زنده است؟”

“چه شد خود را در لحظات پایانی بود؟”

در ماه اوت سال 2018 کالینز شد و در نهایت مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه و اضطراب و افسردگی و او شروع روال درمانی است.

این مک کین سقوط یکی از دو مرگبار نیروی دریایی برخورد در تابستان 2017. دو ماه قبل از مک کین یکی دیگر از ناوشکن USS فیتزجرالد, همچنین برخورد با یک کشتی غیر نظامی در اقیانوس آرام غرق شدن هفت ملوانان در چهارم خواب. در همه 17 ملوانان درگذشت در بدترین اتفاقات ناگوار دریایی از 1970s.

خرید اینترنتی برای کالینز و بسیاری دیگر از بازماندگان هنوز حاد.

اما نیروی دریایی تلاش با خدمه از مک کین و فیتزجرالد — برخی از 550 داوطلب خدمت سربازی ملوانان و افسران شده اند ناهموار و در نتیجه سریع متفکر برای درمان و ترک دیگران فرو رفته در افسردگی و اضطراب قادر به دسترسی به مراقبت برای هفته ها و حتی ماه با توجه به اسناد و مدارک و مصاحبه با ده ها تن از ملوانان و افسران و خانواده خود را. برخی تحت تاثیر قرار ملوانان و افسران حتی چپ و یا مجبور شده اند از این خدمات است.

نیروی دریایی تلاش شده است پیچیده توسط برخی از علل که منجر به سقوط: مزمن undermanned کشتی در نیاز ناامید از ملوانان — حتی کسانی که تازه از تصادف مرگبار و بی امان فشار برای ماموریت های هر دو مرکب ناگهانی از دست دادن دو کلید ناوشکن.

کالینز می پوشد کلاه تحمل تاج از مک کین است. (ریموند McCrea جونز ویژه به Marketplace)

“درمان تصمیم گیری همیشه تابع به آن خواسته” گفت: David M. راد, یک روانشناس متخصص در نظامی PTSD علمی و مدیر مرکز ملی جانبازان مطالعات. در نظامی جنگجو فرهنگ با تکیه بر ملوانان به گرفتن ابتکار عمل برای درخواست کمک راد گفت: “عمیقا بی اثر است.”

که و تعداد مطلق از ملوانان و افسران به طور بالقوه تحت تاثیر مرگبار برخورد چالش های مطرح شده برای نیروی دریایی در چگونه به درستی پاسخ دهند.

نیروی دریایی فرستاده شده یک تیم از متخصصان سلامت روان برای کمک به خدمه که بلافاصله پس از هر برخورد و راه اندازی دراز مدت برنامه آزمایشی, پروژه شکارچی برای پیگیری آنها. این پروژه به نام یا ایمیل هر یک ملوان در شش ماه و یک سال پس از سقوط به تعیین چگونه آنها انجام می دهند و اینکه آیا آنها نیاز به خدمات بهداشت روان.

نیروی دریایی ارائه یک بیانیه نوشته شده است در مورد آن با سلامت روان پاسخ به حوادث است. اد Gulick یک نیروی دریایی پزشکی گفت پروژه جبار ثابت می شود مهم “امنیت شبکه” و ملوانان در تمام صفوف “به نظر می رسد تا حد زیادی بهره مند از جبار فعال و غير رویکرد بلند مدت توسعه.” از برنامه های نیروی دریایی در ساخت این خلبان یک برنامه دائمی, او گفت:.

این برنامه قادر به رسیدن به حدود دو سوم از ملوانان نیروی دریایی گزارش شده و حدود 20 درصد از کسانی که درخواست سلامت روان کمک کند.

کارشناسان گفت که تعداد سازگار با درصد از خدمات اعضای که خدمت کرده در عراق و افغانستان که توسعه نشانههای PTSD و مشابه درصد از ملوانان که پاسخ نمی دهند به اوریون به احتمال زیاد با تجربه نیز نشانههای PTSD.

در مصاحبه ملوانان توصیف بسیار تجربیات مختلف بسته به آنچه که در کشتی بودند و در زمانی که در روند آنها مورد بررسی قرار گرفتند و اگر در همه. مک کین ارشد Chief Petty Officer بن چستر گفت: نیروی دریایی پاسخ فوق العاده ای بود با یک تیم از پزشکان انتظار خدمه در سنگاپور و به راحتی در دسترس پیگیری مراقبت.

نیروی دریایی نیز راه اندازی 24 ساعته کمک خط در پایه در یوکوسوکا ژاپن و کشیش چیده شده برای انعطاف پذیری عقب نشینی نظامی رفت و آمد مکرر در کشور برای فیتزجرالد و مک کین ملوانان.

ملوانان’ تروما نیز منجر به برخی از بداهتا درمان است. نیروی دریایی دکتر شروع به ویژه گروه درمانی جلسه حضور داشتند به سمت بالا از 70 فیتزجرالد ملوانان پس از بسیاری از آنها به دنبال خدمات بهداشت روان. این گروه همچنان ادامه دارد و در کوچکتر تکرار در پایگاه های مختلف در ایالات متحده به عنوان ملوانان چپ ژاپن برای نیروی دریایی پست.

هنوز هم برخی از ملوانان از دست رفته بودند. کالینز برای مثال شروع به داشتن حاد علائم حدود چهار ماه پس از برخورد یک سال بدون تشخیص به رغم داشتن تماس منظم با سلامت روان حرفه ای. کالینز گفت: اگر چه او درد و رنج از کابوس و علائم دیگر او ممکن است شده اند ارائه به عنوان به اندازه کافی شدید.

آن را تا 7 فرمانده ناوگان مورد نیاز تمام باقی مانده مک کین ملوانان به نمایش برای تناسب وظیفه در ماه اوت سال 2018 که کالینز بود پرچم به PTSD. او رفت و در محدود وظیفه.

کالینز’ نیروی دریایی یکنواخت از زمان مک کین سقوط. (ریموند McCrea جونز ویژه به Marketplace)

یکی دیگر از سابق مک کین ملوان گفت: دو سلامت روان نمایش بیش از یک سال و نیم از تعیین او خوب بود. آن نبود تا به او منتقل بازگشت به ژاپن در بهار سال 2018 که او شروع به احساس تحریک پذیر و مضطرب و قادر به خواب با “تقریبا هیچ توانایی برای احساس شادی است.” در سوم غربالگری او مبتلا به PTSD و افسردگی و شروع درمان.

دیگر ملوانان از هر دو کشتی نیست جلب توجه خود را به مکانیسم های مقابله ای مانند نوشیدن بیش از حد فرود آمد و آنها را در مشکل.

برخی فیتزجرالد ملوانان شروع به رنج می برند علائم پس از نیروی دریایی دستور داد بسیاری از آنها بر روی دیگر کوتاه کارکنان ناوشکن در ژاپن بر اساس 7th Fleet به زودی پس از برخورد. فیتزجرالد بود تا به شدت آسیب دیده است که آن را به حال برای لود شود در یک کشتی گرفته و بازگشت به ایالات متحده برای چندین سال از تعمیرات.

این یک هوشمند لجستیکی حرکت “اما آنها را از جنبه انسانی به حساب” گفت: خواهد مارکی یک افسر در فیتزجرالد که منتقل شد به یکی دیگر از کشتی. مارکی فرار آب گرفتگی پهلوگیری محفظه که در آن برخی از shipmates غرق شدند.

برخی از رهبران نیروی دریایی اعتقاد بر این است که به سرعت تغییر ملوانان به یک ارسال جدید نیز کمک به آنها را به بازگشت به حالت عادی — و تقویت حس ماموریت و هدف.

اما در مصاحبه های برخی از ملوانان گفت که بازگشت به دریا اغلب با unsympathetic رهبران بود retraumatizing برای بسیاری از آنها است. آنها اغلب اختصاص به همان نوع از ناوشکن خواب در یکسان bunks که از برخی از آنها تا به حال به سختی موفق به فرار با زندگی خود را.

یک ملوان که موفق به فرار از سیل در مک کین گفت که برای سال پس از سقوط او خواهد کابوس هر زمان که او در یک پهلوگیری محفظه در یکی دیگر از کشتی. یک روز که دو سال پیش از برخورد با نزدیک شدن کشتی او در ساخته شده غیر منتظره به نوبه خود تیز ارسال یک صندلی خراش در سراسر زمین.

“که فورا به من در زمان بازگشت,” او گفت:. “این صدا.”

او peed خود را.

راد به PTSD کارشناس گفت: برای کسانی که ملوانان بودند که علامتی به سرعت بازگشت به وظیفه “تشدید مشکل و به طور بالقوه می تواند سوخت یک مشکل مزمن مبتلا به PTSD.” علائم مانند اضطراب و کابوس ها می تواند تبدیل به سنگر و بیشتر مقاوم به درمان است.

Thrusting وظایف مهم در ملوانان که هنوز دوره نقاهت و ممکن است قادر به به طور کامل تمرکز بر روی کار خود را نیز “افزایش خطر که چیز دیگری اتفاق خواهد افتاد پایین جاده” راد گفت.

وقتی مارکی برای اولین بار پا به ناو McCampbell یکی دیگر از ناوشکن چند ماه پس از فیتزجرالد سقوط او هیجان زده است چرا که “من می خواستم به عقب بر گردیم به انجام آنچه که من انجام دهد.”

اما با وجود دهه و نیم از خدمات مارکی 35 خودش کار سخت تر به سادگی تمرکز و unmotivated در راه او هرگز قبل از. او شروع به سیگار کشیدن نیمی از یک بسته سیگار در روز, سال پس از او می خواهم ترک خوردن چیزی جز مواد غذایی آشغال و عقب نشینی از هر گونه زندگی اجتماعی است.

در آن زمان McCampbell را ترک نمی پورت اما هر پنج شب ملوانان تا به حال به انجام یک شبه در کشتی. مارکی گفت که او نمی تواند مسئولیت رسیدگی به خواب خود اختصاص داده پهلوگیری محفظه “چون من تقریبا مرده در آن وجود دارد.” بنابراین او به ارمغان آورد در خواب پد و کیسه را به روی زمین سقوط کرد و در دفتر خود بود که بالاتر از خط آب. “که تنها جایی که من احساس راحت تر است.”

مارکی گفت: او می دانست که از دو ملوان که فرستاده شد به یکی دیگر از ناوشکن و صحافی تا هممککس در میان اسلحه های سرد و اسلحه خانه و خواب وجود دارد که کل زمان آنها در به کارگیری است.

حدود 10 فیتزجرالد ملوانان reassigned با او به McCampbell, او گفت:. برای ماه و گاهی چند بار در روز وجود دارد می تواند دست کشیدن بر روی درب خود را و سابق فیتزجرالد ملوان خواهد شکستن در دفتر مارکی گفت. یک ملوان جوان به او گفت که او نمی تواند مسئولیت رسیدگی به حال بر روی یک کشتی بود اما ترس او می خواهم خراب کردن زندگی حرفه ای خود را اگر او کمک خواست.

یادبود کالینز ساخته شده به 10 ملوانان از جمله دوست خود داستین Doyon تصویر که فوت کرد زمانی که یک تانکر نفت برخورد با مک کین. (ریموند McCrea جونز ویژه به Marketplace)

به عنوان بخشی از نیروی دریایی پس از برخورد حساب های McCampbell و دیگر ناوشکن شروع به انجام کنترل آسیب دریل که دقیق سناریو از فیتزجرالد سقوط. مارکی گفت که او به صحبت کردن با کسانی که مسئول: “‘شخص شما رو مثل 10 نفر از فیتزجرالد اینجا.'” او گفت که او شنیده کشتی های دیگر در واقع به نام سناریو “فیتزجرالد” مته.

یک روز مارکی گفت: یک رهبر ارشد در گوشه ای او را. رهبر گفت که او شنیده ام چیزهای خوب در مورد مارکی اما این افسر نبود زندگی تا شهرت خود را. مارکی گفت که زمانی که او توضیح داد که او در تلاش بود اما تلاش شد ذهنی رهبر در اصل به او گفتم به آن را خورد. “در واقع در تلاش برای آمدن به من مثل من ضعیف بود,” او گفت:.

مارکی گفت: او می دانست که چیزی اشتباه بود و از آن بدتر اما او نمی خواهند به رها کردن دیگر فیتزجرالد ملوانان در McCampbell بسیاری از آنها در تاریخ. ملوان جایگزینی بود که در McCampbell او را دیدم در حال مبارزه و تحت فشار قرار دادند و او را به دریافت کمک مارکی گفت: او را به گفتن “شما درست نیست.”

پس از حدود دو تا سه ماه در McCampbell او گفت: او در نهایت به دنبال مشاوره بهداشت روان. فقط در 20 دقیقه او گفت: بهداشت روان, متخصص گفت که او نیاز به ترک وظایف خود را در کشتی.

مارکی انتقال به واشنگتن دی سی منطقه که در آن او قادر به دریافت کمک در والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی در Bethesda, Maryland. او تشخیص داده شده است با اختلال استرس پس از سانحه اختلال افسردگی اساسی و آسیب های مغزی است و پس از پزشکی بازنشسته همراه با حداقل نه دیگر فیتزجرالد ملوانان مارکی گفت.

“ما تمام شد OK زمانی که ما یک خدمه هنوز” مارکی گفت. “این بود که آنها از هم جدا ما آغاز شده که ما هم متوجه این مسائل اساسی و یا ما در واقع شروع به توسعه آنها.”

در کشتی های جدید برخی از ملوانان گفت: این واقعیت است که آنها تا به حال شده است در داخل کشتی که سقوط آنها را ساخته فوری رانده شدگان. چندین سابق فیتزجرالد ماموران گفت: ملوانان به آنها گفت که آنها سرگرم کننده ساخته شده توسط خود را جدید shipmates. “اجازه ندهید که فیتزجرالد ملوان رانندگی!” خود را shipmates خواهد شوخی است. از آن ساخته شده جدایی از فیتزجرالد خدمه حتی بیشتر منزوی.

بیش از 100 ملوانان از مک کین قادر به با هم ماندن پس از سقوط از آنجا که این ناوشکن می تواند تعمیر در ژاپن با برخی از خدمه در آن است. که رفاقت بسیاری از ملوانان گفت: کمک های خود را بازیابی. اما آن را نیز به معنای آنها تا به حال به راه رفتن به پایین اسکله هر روز به هیئت مدیره یک کشتی با یک “عظیم سوراخ” گفت: Collins, بیمارستان corpsman که در برخورد با تجزیه ، “قلب خود را به نوعی غرق هر بار که شما راه رفتن به کار می کنند.”

یک پرچم با مک کین نام مستعار “Big Bad John,” مدال و نجات از کشتی در Collins’ خانه. (ریموند McCrea جونز ویژه به Marketplace)

کافه تریا که در آن ملوانان خوردند تا به حال به عنوان یک خدمت پزشکی تریاژ پس از سقوط پر از مجروح است. سوم هر روز بسیاری از ملوانان یک شبه وظیفه.

کالینز گفت: “هر روز بود trudging از طریق گل.” جایگاه او پس از برخورد به فقط بی حس. به یاد او در اوایل سال 2018 همسرش به او خوش آمد خبر که او باردار بود و او حتی نمی تواند جمع اوری یک لبخند. “خوب,” او به یاد می آورد گفت.

برای نگه داشتن تصویر شبح مانند دست در خلیج او آموخته به ماندن در حرکت مداوم است. اغلب در طول روز مشغول او می تواند پیشی جستن آن, او گفت: اما در شب زنده کابوس ها اغلب در حال تکان او نشسته.

حدود یک سال پس از سقوط نیروی دریایی ارائه مک کین ملوانان هنوز هم اختصاص به کشتی یک گزینه برای انتقال به یک کار جدید زود است. تقریبا 40 ملوانان آن را در زمان از جمله کالینز. او در سمت چپ ژاپن شش ماه جلوتر از برنامه و زمان ارسال در جکسون ویل فلوریدا که در آن پدر و مادر خود زندگی می کنند. او چند ماه در محدود وظیفه وجود دارد.

او قادر به پیوستن به یک فیتزجرالد گروه درمانی در حال حاضر در محل که یک بار در هفته. این گروه در حال حاضر با یک بار در ماه به عنوان ملوانان که پیشرفت در بهبودی خود را.

کالینز با همسر و دخترش در ایستگاه هوایی نیروی دریایی جکسون که در آن زندگی می کنند. (ریموند McCrea جونز ویژه به Marketplace)

یک گروه از مک کین ملوانان از جمله شهرکهای برخی از ملوانان کشته در برخورد به شکایت صاحبان کشتی غیر نظامی درگیر در تصادف Alnic MC در دادگاه فدرال در منطقه جنوب نیویورک. این مک کین ملوانان و خانواده ها ادعا می کنند که از لیبریا-پرچم Alnic بود حداقل در بخش مسئول برای برخورد چون نتوانست به درستی مرد آن پل و اقدام مناسب برای جلوگیری از برخورد. در کت و شلوار حداقل 40 مک کین ملوانان می گویند که آنها دچار ناتوان کننده روانی آسیب به عنوان یک نتیجه.

صاحب Alnic, پر انرژی, مخزن, Inc., ادعا در اسناد دادگاه که آن مسئول به دلیل برخورد بود “تنها گسل” از مک کین که نقض چندین دریایی قوانین و مقررات. این مورد است که به آرامی در حال حرکت به سمت دادگاه به هر دو طرف مصاحبه با شاهدان و کارشناسان در سراسر جهان است.

یک افسر گفت: دادگاه در نامه ای درخواست کرد به این صورت که زمانی که پهلوگیری “آب گرفتگی با سوخت crewmates بودند فریاد برای کمک به. به من کمک کرد تا یکی از تخم او بارها و بارها فریاد زد ‘don’t leave me, من یک دختر.'”

یک chief petty officer که متحمل یک ضربه به سر و سوختگی های شیمیایی در دست خود را در سقوط و در طول تلاش های نجات نوشت که او در حال حاضر دچار PTSD و افسردگی و همچنین به عنوان یک “عدم اعتماد به نفس و یک میزبان از دیگر مربوط به مشکلات روانی است که باعث می شود آن را دشوار است به انجام همه چیز است.”

مصاحبه و اسناد و مدارک نشان می دهد که نیروی دریایی تلاش کرده است به ارائه یک قوام درمان در طول زمان است. کالینز گفت: خدمات بهداشت روان در یوکوسوکا که در آن هر دو کشتی مستقر بود قرار ملاقات های خود را کنار بگذارند برای فیتزجرالد و مک کین ملوانان. اما دیگر ملوانان در زمان برای درخواست کمک, کمتر احتمال دارد آنها را به یک تجربه مثبت. جبار پروژه متوقف رسیدن بعد از یک سال — و برخی از ملوانان گزارش شنوایی از هماهنگ کنندگان فقط یک بار.

بعد از او منتظر هفته ملوان که می خواهم خیس خود گفت: او در نهایت خود را برای اولین بار سلامت روان قرار ملاقات. او مربوط به خود داستان فلش بک و کابوس او گفت که او امیدوار می خواهم کمک کند. اما هیچ کس تا کنون به دنبال به عنوان وعده داده شده. هنگامی که او به او گفت: به او گفته شد وجود نداشت و رکورد او تا به حال شده است وجود دارد.

برخی از ملوانان گفت: هنگامی که آنها منتقل شده به پایگاه های آمریکا — گاهی اوقات به طور خاص برای دریافت درمان — آنها اغلب مشابه روبرو تاخیر صرف هفته ها و حتی ماه ها انتظار برای قرار ملاقات.

یک چنین ملوان که رفته بودم به سن دیگو Machinists Mate کلاس سوم الی Swantkoski گفت: او وارد شده در ماه نوامبر و نبود دیده می شود تا فوریه.

“چرا من گرفتن هر گونه کمک بود و من غرق در استرس,” او گفت:.

کالینز در حال حاضر کار یک کم استرس شغلی در نیروی دریایی بیمارستان. (ریموند McCrea جونز ویژه به Marketplace)

در بخشی برای اطمینان از ملوانان نمی گم در این سو و ان را به عنوان حرفه خود نقل مکان کرد و در نیروی دریایی اختصاص داده شده تمام فیتزجرالد ملوانان یک کد 0006 و همچنین یکی برای همه مک کین ملوانان 0007. آن را نشان می دهد تا بر روی ملوانان’ پرسنل سوابق به طوری که فرماندهان کشتی رهبران انتساب مدیران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و دیگران را آگاه باشید که آنها را در خدمت در یکی از کشتی ها.

یک کاپیتان بازنشسته گفت که او فکر آن را یک ایده عالی برای هشدار فرماندهان و رهبران دیگر به طوری که آنها بهتر می تواند راهنمای ملوانان. اما مارکی که مشغول به کار در پرسنل نگران وجود دارد و ممکن است عواقب ناخواسته.

برای مثال فیتزجرالد ملوان که به او گفت او دچار مشکل بودن در یک کشتی به عنوان ارشد ملوان تا به حال تحت فشار قرار دادند و او را به انجام و “مکیده آن است.” اما مارکی تعجب اگر او حرفه ای رنج می برند به هر حال. خواهد فرمان بعدی رد او deeming او آسیب دیده و کالا ؟ مارکی نگران آن می تواند در نهایت به یک پرچم قرمز در ملوان به عنوان آنها صعود کرده اند.

کالینز مطمئن نیست هر کسی متوجه 0007 در پرسنل فایل هنگامی که او بازگشت به وظیفه کامل در مارس سال گذشته است. او اختصاص داده شده به حوزه آموزش پزشکی گردان در Camp Lejeune در کارولینای شمالی. آنجا به او آموزش شدید به واجد شرایط برای نجات دریایی در میدان جنگ است. استرس زا حالات و نه به طور غیر منتظره خود را تشدید PTSD. نیروی دریایی در زمان ماه به انتقال او را از آن کار به فلوریدا, او گفت:.

در حال حاضر او را آموزش به عنوان یک دستیار در چشم پزشکی در یک بیمارستان نیروی دریایی.

“این بسیار بسیار کم استرس” کالینز گفت. “این فقط چک کردن چشم مردم و سپس تبدیل بیش از آن بیمار به پزشک است. که تقریبا من فرفره.”


اگر شما یا کسی که شما می دانید به کمک نیاز دارد در اینجا چند منابع:

آیا شما دسترسی به اطلاعات مربوط به نیروی دریایی است که باید ، ایمیل [email protected] و یا با پر کردن پرسشنامه زیر. در اینجا این است که چگونه به ارسال راهنمایی و اسناد به Marketplace ایمن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>