سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده به این نتیجه تحقیقات خود را به یک کشنده 2018 هوا سقوط قیمت


ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

سپاه تفنگداران دریایی آمریکا اذعان جدید در سطح بالا بررسی که اصلی آن رسیدگی به یک کشنده 2018 هوا سقوط در سواحل ژاپن نادرست و ناقص به رهبری یک فرمانده بود که بیشتر در رابطه با چگونه یافته های خود را می تواند درک شده توسط کارفرمایان خود را از رسیدن به حقیقت است.

جدید نقد و بررسی reexamined دسامبر 2018 تصادف بین یک آمریکایی جت جنگنده و یک سوخت گیری تانکر در طول شب آموزش ورزش. دریایی سپاه’ اصلی رسیدگی به این تصادف که منجر به کشته شدن شش نظامی تا حد زیادی مقصر اسکادران خود نقاشی مردان به عنوان بی پروا هوانورد که مسخره پروتکل های ایمنی و داروهای تجویزی.

اما در سال گذشته ProPublica تحقیقات مبتنی بر محرمانه داخلی اسناد و مدارک و مصاحبه با مقامات نظامی نشان داد که دریایی سپاه در ” روایت حذف سیستمیک نقایص شناخته شده به مافوق تا زنجیره ای از فرمان. اسکادران مسئول آماده بودن برای پاسخ به تهدیدات کره شمالی شده بود محروم از آموزش های کافی و تجهیزات خود را تکرار درخواست برای کمک از مافوق در ماه قبل از سقوط رفت unaddressed.

سپاه تفنگداران دریایی,’ تحقیق جدید راه اندازی شد در ماه سپتامبر سال 2019 و به اشتراک گذاشته شده در این هفته با خانواده از خدمات اعضای که کشته شدند, انتقاد فرمانده مسئول اصلی تحقیقات در غیر منتظره شرایط شخصی. این بررسی جدید منجر شد توسط با تجربه ترین خلبان در نیروی دریایی سرهنگ ژنرال رابرت Hedelund و تحویل آن دوم-بالاترین-رتبه بندی افسر دستیار فرمانده ژنرال Gary L. Thomas.

با توجه به گزارش جدید یک کپی از آن به دست آمده ProPublica, Col. ساموئل Schoolfield که برتر دریافت کرده بود برخی از هشدار در مورد اسکادران 242 را به وضعیت قبل از برخورد اعتراف کرد که او تا به حال شده است “ناراحت کننده امکان پذیر است عوامل” تا زنجیره ای از فرمان از جمله در خود سطح.

Schoolfield بود “نگران چگونگی تمرکز و يافته ها” از تحقیقات خود “خواهد بود که درک خود را رهبری و از همه مهمتر, چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد او را شخصا” در گزارش جدید اعلام کرد. “او را انتخاب کرد و به جای او شخصی آرمان های خود را بیش از وظایف حرفه ای و شکست خورده را به طور کامل بررسی تمام حقایق و شرایط افراد و سازمان هایی که ممکن است کمک به 2018 بدبختی.”

به دلیل معیوب, تحقیق, گزارش, پیدا دریایی سپاه “اعتماد از دست رفته با مردم آمریکا به خانواده های کسانی که جان و مردان و زنانی که پرواز هواپیما ما است.”

Schoolfield گزارش اعضای بازیگران اسکادران به عنوان کابوی که نادیده گرفته ایمنی پروتکل singling کردن هورنت خلبان که کشته شد سروان. Jahmar Resilard. این تحقیقات به نتیجه گیری ساخته شده Resilard مادر جونی Resilard احساس به عنوان اگر او پسر بودند مسئول این فاجعه است.

هنگامی که تفنگداران در بازدید خود را در فلوریدا به بحث Schoolfield را بررسی “من خیلی حیرت زده من نمی تواند واکنش نشان می دهند,” او گفت:. بنابراین هنگامی که این هفته دریایی سپاه مقامات بودند یک بار دیگر در خانه خود را به فاش کردن نتایج آخرین تحقیقات مربوط به این حادثه گفت: “من اجازه دهید آنها را آن را داشته باشد.”

“من تا به حال انجام آن را برای مدت طولانی از اولین گزارش,” Resilard گفت. او در نهایت کمی تسکین زمانی که آنها به او گفت که “حتی بهترین از بهترین ها را به سختی ساخت آن مانور تحت آن شرایط است.”

“این کمک پشتیبانی کردن پسر من” او گفت:.

Schoolfield بررسی یافت تا به حال اشتباه در تعدادی از موضوعات از جمله اینکه آیا داروهای تجویزی کمک به سقوط, آیا هورنت خلبان شد واجد شرایط برای پرواز این ماموریت که در شب و در چه زودتر هوا بدبختی شده بود به درستی مورد بررسی قرار گرفت. این گزارش جدید همچنین نشان داد که سپاه تفنگداران دریایی, هوانوردان در منطقه قربانیان از آموزش ناکافی و عدم واجد شرایط پرسنل تعمیر و نگهداری — چیزهایی که خارج از کنترل خود و, که در مورد آنها شکایت کرده بود بارها و بارها قبل از سقوط.

هنگامی که به تلفن Schoolfield کاهش یافته است به نظر و گفت که او تا به حال نه در زمان حال به بررسی این گزارش است. این گزارش توصیه نیست اقدام انضباطی علیه Schoolfield.

مانند زودتر بررسی آخرین تحقیق نتیجه گیری نیست که مقصر سیستمیک آمادگی مشکلات استراحت با هر فردی از اعضای سپاه تفنگداران دریایی’ top برنج. آن را نیز توصیه نیست اقدام انضباطی علیه فرماندهان بلافاصله بالاتر از اسکادران ، ژنرال توماس Weidley و سرهنگ مارک پالمر.

اما سپاه تفنگداران دریایی مقامات دستور داد که دو تن از فرماندهان رسمی دریافت مشاوره با توجه به یک فرد با آگاهی از این مورد است.

“سطح مناسب اداری اقدام صورت گرفته در خصوص 1st Marine بال هواپیما, عمومی فرماندهی و دریایی هواپیما گروه 12 افسر فرمانده” یک دریایی سپاه گفت:.

ProPublica به دنبال تماس پالمر و Weidley نظر اما نمی شنوند قبل از انتشار.

محرمانه دریایی سپاه اسناد و مدارک بررسی شده در سال گذشته توسط ProPublica کشید محکم تصویر بالا سطح مجرمیت و اختلال سیستمیک. رهبران ارشد ساخته شده مورد پذیرش خود را ساقط داد و نگران کننده ارزیابی در مورد وضعیت دریایی سپاه’ نیروهای مستقر در خارج از کشور. فرماندهان می دانستند هوانورد نیست که به درستی آموزش دیده و در حال ارسال شد با تجهیزات معیوب. افزایش نگرانی های ایمنی “است مانند پسر بچه گریه گرگ” یک گزارش محرمانه در بر داشت. “خطر پذیرفته شده است با این طرز فکر که این تنها راه همه چیز “یا ما” فقط با آنچه که ما داریم.'”

سرهنگ سرهنگ جیمز کامپتون که سرنگون شد به عنوان اسکادران 242 فرمانده پس از سقوط و در حال حاضر بازنشسته گفت: Marketplace جدید بررسی شد بهبود ساخت ساده به مسائل سیستمیک با چه underprepared نیروهای ایالات متحده در یکی از جهان ترین مناطق بی ثبات. اما کامپتون که هشدار داده بود دوباره و دوباره از اسکادران پذیری آن گفت: هنوز هم “به همه نظارت مردمی بالاتر از اسکادران یک پاس در پایان.”

این تحقیق جدید به نام تثبیت وضع اقتدار به رهبری Hedelund که مشغول به کار با یک تیم از یک دوجین از کارشناسان حمل و نقل هوایی, تعمیر و نگهداری هواپیما درگیر و پزشکی و مسائل حقوقی. این گروه در سفر به ژاپن برای انجام مصاحبه و تجزیه و تحلیل داده های پرواز و مرور دریایی سپاه, یادداشت رفتن سال است.

مانند گذشته بررسی تصادف از جمله ProPublica آن یافت گسل با تصمیمات اتخاذ شده توسط تفنگداران دریایی در هوا آن شب. پس از F/A-18 Hornet خلبان به پایان رسید سوختگیری کردن تانکر برای مثال او دستور داده شد به پرواز کردن به سمت چپ در یک غیراستاندارد مانور در نهایت منجر به او را به از دست دادن آگاهی موقعیتی و سقوط تانکر.

“اشتباه نکنید این aircrew در سال 2018 بدبختی ساخته شده تصمیم گیری های ضعیف و نه مطابق با چند کنترل در قبل از پرواز و در اجرای به پایان رسید که در تراژدی” در این گزارش آمده.

گسترده تر بررسی متوجه شد که ژاپن با وجود اینکه یکی از چالش برانگیز ترین تکالیف برای هوانورد دریایی ترین و با استعداد بودند و نه به طور معمول به عنوان اختصاص داده شده وجود دارد.

“در زمان واگذاری سیاست های فشار ضعیف ترین هوانورد به تمب در آماری نامتناسب شماره” گزارش یافت می شود.

این گزارش را اعتباری دریایی سپاه’ top افسر نظامی به تازگی با اذعان به این موضوع در اقیانوس آرام و دستور فرماندهان به کار خود را به ارسال “بالاترین کیفیت” مردم وجود دارد.

این گزارش همچنین ستایش نیروها در اقیانوس آرام برای همکاری نزدیک با ژاپنی ها در ماه های اخیر برای بهبود هماهنگی در صورت شرایط اضطراری. ایالات متحده outsources خود را جستجو و نجات به نیروهای دفاعی هر چند پاسخ خود را در زمان بسته خود ماموریت.

در دسامبر. 6, 2018, سقوط, زنبور, خلبان, Resilard خارج پس از سقوط باقی مانده و در اقیانوس آرام بیش از دو ساعت تا زمانی که او در بر داشت چرا که تیم های نجات بودند آهسته به راه اندازی و تجهیزات محل شکست خورده است. خود ساعت هوشمند داده ها نشان داد او به احتمال زیاد زنده برای بسیاری از آن زمان هر چند گزارش جدید نشان می دهد او ممکن است جان سالم به در آسیب های خود را حتی تا به حال او یافت شده است هر چه زودتر.

این بررسی جدید دریافتند که هماهنگی برای نجات تلاش های بهبود یافته بود اما در آن زمان واکنش “متفاوت است امروز به عنوان آن بود در صبح روز 6 دسامبر سال 2018 است.” این تیم توصیه می شود که نیروهای آمریکایی در ژاپن توسعه وسایل الکترونیکی دانستن زمان واقعی ژاپنی, جستجو و نجات در دسترس برای کمک به کاهش خطر ابتلا به طول پروازهای خود را.

گزارش جدید خطاب تعدادی دیگر از مسائل گزارش شده در توسط ProPublica در سال گذشته از جمله سوالات در مورد قابلیت اطمینان از اسکادران تجهیزات و سپاه توانایی یادگیری از اشتباهات گذشته و اجرای اصلاحات.

جدید دریایی سپاه گزارش دفاع night vision goggles اختصاص داده شده به اسکادران 242 بود که موضوع شکایت از هوانوردان و دیگران در مورد اثر خود را. تجهیزات یافت شده است به تیرگی و داده های پیش بینی شده در تصویر می توانید گاهی اوقات برعکس احتمالا disorienting خلبانان. هنوز بررسی جدید دریافتند که قطعی نادر است که عینک بهبود بیش از گذشته مدل و هوانوردان باید خاموش احتمالا گیج کننده از ویژگی های این عینک در هنگام انجام ماموریت سوخت گیری.

در آن تحقیق ProPublica یافت که چراغ محل از هر دو هوانورد که خارج از زنبور پس از سقوط موفق در آب است. رهبران ارشد می دانستند که مدل از محل چراغ ناقص بود. آن را به حال malfunctioned در حداقل دو قبل از اتفاقات ناگوار است. اما دریایی سپاه موضوع نیست تعویض بنابراین اسکادران 242 را افسر فرمانده به دست آمده از یک برند تجاری چراغ های موجود برای کوهنوردان و شکارچیان. دریایی سپاه, اما دستور داد که آنها را نمی توان در طول یک بازرسی به زودی قبل از سقوط به این دلیل که آنها مجاز توسط سپاه.

این بررسی جدید تایید کرد که خارج از قفسه-چراغ محل ممنوع شد چرا که آنها یافت می شود غیر مجاز.

“یک دستگاه محل است که توابع به طور خودکار می تواند با سرعت بالا (جستجو و نجات) عملیات منجر به احتمال زیاد زودتر بهبود بی حرمتی 12 خدمه,” بررسی یافت با اشاره به قطع هورنت.

دریایی سپاه نیز موفق به به طور موثر آموزش مردم در این درس از گذشته اتفاقات ناگوار و اجرای اصلاحات. در این گزارش تاکید شده بود که به دلیل در بخشی به دلیل به اصطلاح ایمنی تحقیقات که اجازه می دهد تا شاهد به صورت کاملا رک و بدون ترس از اقدام انضباطی هستند در پردهی پنهان کاری و دسترسی به سخت.

چگونه آن دسته از تحقیقات در حال حاضر توزیع بلوک دسترسی آسان به پرسنل که به آنها نیاز دارید در حالی که در همان زمان شکست برای “جلوگیری از مخرب نشت اطلاعات ممتاز به عنوان دیده می شود با این 2018 بدبختی” — اشاره آشکار به Marketplace بررسی یک کپی از محرمانه بررسی 2018 تصادف و گزارش آن است.

توصیه های از این تحقیقات که در گذشته نادیده گرفته شده است و به نظر یافت می شود و یا گاهی آنقدر گسترده ای به عنوان بی معنی است.

رایج ترین توصیه به خلاصه نتايج به همه aircrew, “تبدیل به یک کلیشه در نیروی دریایی حمل و نقل هوایی” در این گزارش آمده. “آن را فاقد دندان به عنوان یک توصیه است نه دنبال … است و بنابراین امری عادی است که در حال حاضر وجود دارد بیشتر حوادث کوتاه از زمان وجود دارد در دسترس است.”

“توصیه های ایمنی ساخته می شوند” در این گزارش اظهار داشت: “اما عمل نکرده.”

Resilard را در حال حاضر به زندگی با این واقعیت است.

او گفت که او تاسف بالقوه نجات تغییرات به تجهیزات این سرویس می تواند ساخته شده اند, عدم وجود نظم و انضباط در ابتدا برای هر کسی که در فرماندهی بالاتر از اسکادران و راه دریایی سپاه به نظر می رسید که فقط می خواستم از آن همه “جاروب زیر فرش.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>