TurboTax است که هنوز هم فریب مشتریان با مالیات دبستان تبلیغات است که سوء استفاده از کلمه “رایگان”


ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

در دسامبر. 30 IRS اعلام کرد که بازسازی یک توافق با آنلاین آماده سازی مالیات صنعت است که در آن شرکت های ارائه رایگان تشکیل پرونده برای افراد با درآمد زیر سطح خاص از یک دسته است که شامل 70 درصد از filers. تغییر در آنچه شناخته شده به عنوان فایل رایگان برنامه آمد و در پی چندین ProPublica مقالات نشان داد که چگونه شرکت در برنامه سازی مشتریان واجد شرایط برای تشکیل پرونده به آنها پرداخت می شود ارائه شده است. در زیر به روز شده در قرارداد این شرکت در حال حاضر ممنوع از پنهان کردن خود را رایگان فایل صفحات وب از جستجوهای گوگل و IRS اجازه داده شد برای ایجاد خود را آنلاین مالیاتی-تشکیل پرونده در سیستم.

تا کنون به نظر می رسد این شرکت در حال مطیع خود وعده خود را رایگان فایل صفحات وب قابل مشاهده در جستجوهای آنلاین. اما به روز شده در توافق به نظر می رسد به یک راه گریز: آن صدق نمی کند به تبلیغات. هیچ چیز در این توافقنامه متحده “محدودیت و یا تغییرات حقوق” از شرکت ها برای تبلیغ “را به عنوان اگر آنها شرکت در رایگان فایل برنامه است.”

به عنوان یک نتیجه شرکت هایی مانند اگاه که TurboTax بالا مالیات دبستان نرم افزار در ادامه به اشتباه برخی از مشتریان که به دنبال رایگان مالیات دبستان به پرداخت. امروز جستجوهای گوگل به صورت “رایگان تشکیل پرونده مالیاتی” و دیگر عبارات مشابه هنوز هم عملکرد ads به صورت مجموعهای از محصولات مانند TurboTax را “Free Edition” (آن تبلیغات وعده “100% رایگان تشکیل پرونده مالیاتی”) که منجر مشتریان به پرداخت هزینه اگر آنها ساده می گرداند. TurboTax نسخه رایگان فایل — یکی که شارژ نمی کند مشتریان هر چیزی — به طور معمول نمی خواهد به نظر می رسد تا زمانی که صفحه دوم نتایج جستجو.

Intuit افزایش ماهانه خود تبلیغات آنلاین هزینه های قابل ملاحظه ای بین ماه های ژانویه 2019 و ژانویه سال 2020 با توجه به جستجو در تجزیه و تحلیل شرکت Ahrefs. Intuit مکان تبلیغات خود را استراتژیک در جستجوها به صورت “مستقل” و “آزاد فایل” در میان هزاران نفر از عبارات جستجو مربوط. (Ahrefs باعث می شود برآورد بر اساس داده های جستجو; آن نیست ادعا به ضبط دقیق اعداد بلکه برای پیگیری این قدر کلی و جهت صرف.) Ahrefs و دوم جستجو تجزیه و تحلیل شرکت SEMRush می گویند TurboTax صرف بیشتر در مورد دیجیتال تبلیغات نسبت به رقبا TaxAct, TaxSlayer و H&R Block ترکیب شده است.

اگاه نیست و تبلیغات خود را رایگان فایل ارائه در گوگل با توجه به SEMRush و Ahrefs.

خارج از تبلیغات قلمرو TurboTax هنوز هم به نظر می رسد به نفع محصولات مانند نسخه رایگان. به اصطلاح ارگانیک لینک کلیک کنید برای نسخه رایگان به نظر می رسد جلوتر از لینک به فایل در بسیاری از جستجوهای داده ها از SEMRush و Ahrefs را نشان می دهد. TurboTax انجام است که بهینه سازی موتور جستجو, متخصص رئا درایسدیل گفت: در بخشی با قرار دادن کلمات کلیدی — کلمه “رایگان” استفاده شده است 54 بار در نسخه رایگان صفحه وب. مقایسه درایسدیل گفت: TurboTax رایگان فایل, صفحه فرود با استفاده از “رایگان” 19 بار.

الگوریتم گوگل هر دو راز و بنابراین کارشناسان جستجوگرها نمی تواند برای برخی می گویند چرا یک لینک به نظر می رسد در بالای یکدیگر است. اما وجود دارد بسیاری از مشترک تاکتیک در جستجوگرها است که TurboTax می توانید استفاده کنید برای اطمینان از آن نسخه رایگان به نظر می رسد در بالای فایل رایگان برنامه. “باور من این است که شما می توانید کنترل زیادی [با SEO] در دلیل” درایسدیل گفت. “با استفاده از نوآوری های فنی در گوگل و درک رفتار کاربر شما می توانید نتایج فوق العاده ای از آن است.” Intuit او اضافه نمی کند “باید برای انجام بسیاری” از آنجا که آن را “مانند یک بازیکن بزرگ در این زمینه است.”

یک اگاه سخنگوی ریک Heineman گفت: SEO و تبلیغات برآورد ذکر شده در این مقاله “تقریبا دقیق است.” او افزود: “به جای تلاش برای مخفی کردن فایل رایگان به عنوان ProPublica است نادرست ادعا کرد سال گذشته TurboTax را بیش از هر کس دیگری به ترویج آن است. … اگاه است و برای دو دهه ارائه رایگان مالیاتی تهیه و به کمک مالیات دهندگان فایل بیشتر کاملا رایگان اظهارنامه مالیاتی از مالیات بر آمادگی شرکت های نرم افزاری ترکیب شده از جمله 13 میلیون کاملا رایگان بازده در سال گذشته به تنهایی.”

گوگل سیاست میله ارائه اطلاعات نادرست در تبلیغات است. آن ایالت که تبلیغ کنندگان باید “به وضوح و آشکارا فاش … پر هزینه است که یک کاربر را تحمل خواهد کرد.” با توجه به گوگل سخنگوی TurboTax تبلیغات را نقض نمی کند شرایط آن. این سخنگو گفت: گوگل نیاز به تبلیغ به افشای “معیار برای هر رایگان ارائه می دهد.” TurboTax را آشکار میسازد که نسخه رایگان تنها به “ساده اظهارنامه مالیاتی” در آن فرود صفحه است.

برای آن بخش IRS خود را راه اندازی آنلاین آگهی مبارزات انتخاباتی ماه گذشته به ترویج آژانس فایل رایگان وب سایت, با توجه به داده ها از SEMRush و Ahrefs. اما با توجه به Ahrefs’ برآورد اگاه صرف چهار بار به عنوان بسیاری رانندگی ترافیک به نسخه رایگان به عنوان IRS صرف متصل کردن فایل رایگان. (IRS سخنگو گفت که آژانس نمی دیدگاهها برای مبارزات انتخاباتی آگهی و که آن را “بیش از حد در اوایل تشکیل پرونده فصل را به هر گونه ارزیابی و یا قرعه کشی هر معنی دار نتیجه گیری در اوایل تشکیل پرونده فصل داده است.”)

یک تصویر از یک جستجوی گوگل برای “رایگان تشکیل پرونده مالیاتی.”

این که آیا آن یک سوال از تبلیغات و یا جستجوگرها نتیجه به نظر می رسد که برخی از کم درآمد مالیات دهندگان که واجد شرایط برای فایل به صورت رایگان هستند و هنوز برای پرداخت TurboTax این فصل مالیات — حتی پس از تغییر در توافق با IRS. لایل هیل یک کارگر انبار در گرجستان با یک تنظیم درآمد ناخالص $10,390 در سال گذشته گفت: او به دنبال فایل خود را مالیات به صورت رایگان, اما او اشتباه کردم و به پایان رسید تا پرداخت 120 دلار به فایل خود را مالیات های فدرال و ایالتی از طریق نسخه رایگان. Intuit وی افزود کاهش یافته است به بازپرداخت هزینه های خود را هنگامی که او پس از آن گفت: شرکت او شده است می خواهم سازی به یک گزینه پرداخت می شود زمانی که او می خواست به رایگان یک. Alvyn Velazquez یک دانش آموز در نیویورک بازگو مشابه سفر به پایان رسید که با او پرداخت 120 دلار پس از رفتن را از طریق نسخه رایگان پورتال.

حداکثر میلر یک Arkansan بود که خود اشتغالی در سال 2019 نیز مشکلات مواجه می شوند. میلر گفت که او تا به حال به دنبال رایگان تشکیل پرونده برای چهار سال در یک ردیف و در هر زمان به پایان رسید تا پرداخت TurboTax برای نسخه رایگان. پس از خواندن ProPublica گزارش سال گذشته میلر عمدا جستجو برای رایگان فایل برنامه در ماه ژانویه — و او هنوز در تلاش برای پیدا کردن آن را آنلاین. “حتی زمانی که من به دنبال فایل رایگان,” او گفت: “این هنوز هم نیست در آینده.”

در کنار آن, آنلاین, آگهی, کمپین اگاه نیز سه فعال ملی تلویزیون تبلیغات برای نسخه رایگان است که پخش بیش از 12000 بار پس از اکران در ماه ژانویه 2019 با توجه به معیارهای از iSpot.tv یک شرکت است که آهنگ های تلویزیون تبلیغات. و در Facebook و Instagram وجود دارد بیش از 500 فعال تبلیغات است که ذکر کلمه “رایگان” و تغییر مسیر کاربران را به دانلود TurboTax برنامه — که در آن کاربران می توانند دسترسی رایگان فایل — و به نسخه رایگان صفحه فرود.

ممیزی منتشر شده در تاریخ Feb. 3 توسط بازرس کل وزارت خزانه داری برای اداره مالیات متوجه شد که در سال گذشته 14 میلیون نفر که واجد شرایط برای رایگان فایل به جای پرداخت آنچه ProPublica تخمین زده می تواند مقدار به حدود 1 میلیارد دلار در مالیات بر آمادگی خدمات به شرکت های مختلف.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>