راهنمایی برای تنفس از طریق مضطرب بار

چرا شما باید مراقبت از

ما در حال زندگی در میان همه گیر جهانی پس چه بهتر از زمان به تنفس آسان تر است ؟

این اضطراب بار به لطف COVID-19 و اعتراض به نابرابری نژادی و خشونت پلیس. OZY خواسته جیمز نستور, یک سان فرانسیسکو–بر اساس روزنامه نگار و نویسنده از نفس: علم جدید از یک هنر از دست رفته, چگونه ما می توانیم نفس کشیدن کمی بیشتر به راحتی.

چه اکثر مردم اشتباه در مورد تنفس و چرا ؟

جیمز نستور: بیش از حد بسیاری از مردم در حال تنفس بیش از حد و بیش از حد عمیق. من می دانم که به نظر درست نميرسد پس از شما می خواهم فکر می کنم شما باید تنفس به اکسیژن بیشتری به بدن خود را. اما در واقع این قضیه اتفاق می افتد. Overbreathing نیست شما با دادن اکسیژن بیشتر و بیشتر به راحتی. این overworking بدن خود را و در برخی موارد آن را انکار شما گردش خون و قطع جریان اکسیژن. به طوری که اولین چیزی که آهسته و کمتر است.

سعی زمزمه که باعث افزایش اکسید نیتریک fifteenfold. همهمه برای پنج دقیقه در روز و آن تفاوت را.

اما نگه داشتن نفس خود را از استرس های مربوط به پاسخ ما باید اجتناب کنید ؟

اطمینان حاصل کنید. اما یک تفاوت وجود دارد بین میزان تنفس و حجم جزر و مدی. افرادی که بسیار مضطرب در حال رفتن به قهر کردن و پف. آنها در حال رفتن به تنفس درست در قفسه سینه خود را, اما آنها در حال رفتن به تنفس از راه بیش از حد. خود حجم جزر و مدی خواهد بود خاموش نمودار. چه اتفاقی می افتد زمانی که شما تنفس می کنید این راه این است که شما منفجر کردن بیش از حد دی اکسید کربن.

اما دی اکسید کربن است بد برای محیط زیست طوری نیست اخراج آن چیز خوبی ؟

اکثر ما می دانیم که این مشکل بزرگ در تغییر آب و هوا; این مسائل است که می آید و میوه های فاسد, اما ما نیاز بدن مناسب سطوح دی اکسید کربن به باقی می ماند در تعادل است. و هنگامی که ما تنفس بیش از حد — نفس کشیدن ما به قفسه سینه — ما در حال باد کردن بیش از حد CO2 استرس باعث می شود که مانع گردش خون در سراسر بدن. این است که چرا بسیاری از مردم با اضطراب و وحشت احساس سوزن سوزن شدن در انگشتان دست خود را, حتی بی حسی و چرا دست خود را همیشه سرد, چرا که آنها در حال مهار گردش مناسب به این مناطق توسط تنفس بیش از حد.

وجود دارد هیچ چیز شگفت آور در مورد تنفس ما است که می توانید به ما بگویید که چیزی در مورد خودمان است ؟

آن را بازتابی از خود را روانی و جسمی دولت است. معمولا زمانی که شما مریض تنفس خود را اولین چیزی که به آن بروید. اما آن را نیز یکی از مکانیسم هایی است که ما می توانید کنترل کنید. ما نمی توانیم کنترل سرعت ضربان قلب ما در حال رفتن به. ما نمی توانید کنترل کنید که چگونه به خوبی ما در حال رفتن به هضم غذا. اما ما می توانیم کنترل تنفس ما و با انجام این کار, ما پس از آن می توانید کنترل از کسانی که توابع دیگر است که ما معمولا لازم نیست که کنترل بیش از است. ما می توانیم با میل و رغبت کند ما ضربان قلب. ما می توانیم افزایش گردش خون. ما می تواند به سهولت هضم … پس از آن واقعا لنگر به بسیاری از توابع بدن.

چگونه شما تعیین کمیت خوب تنفس?

شما باید ترکیب مناسبی از اکسیژن و دی اکسید کربن در جریان خون خود را? آیا شما تلاش برای نفس کشیدن ؟ شما خروپف? تنفس دشوار است ؟ شما می توانید شنیدن خودتان نفس کشیدن ؟ می توانید افراد دیگر شما را بشنود نفس کشیدن ؟ همه کسانی که همه چیز نشانگر تنفس سلامت. اگر یکی از آن چیزهایی است که شما به احتمال زیاد به علت آسیب دیدگی یا استرس به بدن شما.

چه هستند برخی از راهنمایی های عملی برای توسعه بهتر تنفس عادات ؟

وجود دارد بسیاری از آنها. وجود دارد تن از کتاب در پرانایاما و تنفس یوگایی. شما می توانید انتخاب کنید از ده ها تن از روش های مختلف و همه آنها را به انجام همان چیزی که دستور شما را به آگاهی از تنفس خود را آهسته آن را پایین و کمی تنفس عمیق تر. وجود دارد راه آشکار از انجام آن, اما یکی از ساده ترین شیوه های, و یکی که من دیده بود به طور کامل دگرگون برای مردم است به استنشاق حدود پنج تا شش ثانیه و بازدم به مدت پنج تا شش ثانیه هر دو از طریق بینی. فقط انجام این کار این است رفتن به قرار دادن سیستم تنفسی خود را در حالت هماهنگی و همگام با بقیه بدن خود را و اجازه می دهد تا شما را به انجام بیشتر با کمتر نفس.

چرا بینی تنفس بسیار مهم است و چگونه می تواند به افراد مبتلا به آلرژی بینی غلبه بر مسائل ؟

حدود 50 درصد از جمعیت عادت تنفس از طریق دهان خود را یا از آنجا که آنها نمی تواند تنفس از طریق بینی خود را و یا اینکه آنها تبدیل به عادت به انجام آن است. شما نیاز به تنفس از بینی خود را و من می تواند به شما یک لیست خشکشویی از دلایل که چرا. در اینجا فقط یک زن و شوهر: شما قادر به جذب بیشتر اکسیژن تنفس از بینی خود را. شما خیلی بیشتر اکسید نیتریک است که وسیع و فوری افزایش گردش خون و کمک می کند تا با تعداد مختلف توابع فیزیولوژیکی. و شما راحت تر نفس بکشید. تنفس شما عمیق تر به دلیل هنگامی که شما تنفس از طریق بینی خود را که فشار هل بافت نرم در دهان خود را باز و کمی بیشتر و اجازه می دهد تا شما را به در هوا بیشتر. هنگامی که شما تنفس از طریق دهان تمام چیزهای که می آید به جلو…. بیشتر به شما تنفس از بینی خود را بیشتر به بینی باز می شود. پس از آن واقعا “استفاده از آن و یا از دست دادن آن” چیز. بیشتر شما دهان تنفس بیشتر شما دهان نفس در آینده است.

هر گونه راهنمایی برای بازآموزی خودمان را به تنفس درست ؟

سعی زمزمه که باعث افزایش اکسید نیتریک fifteenfold. همهمه برای پنج دقیقه در روز و آن تفاوت را به دلیل اکسید نیتریک نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن و وزن گردش خون و خوی و عملکرد جنسی. ما واقعا انکار خودمان بسیار نیتریک اکسید با تنفس از بینی ما.

چه هستند برخی از تنفس راهنمایی برای کاهش اضطراب با توجه به این که ما در میان جهانی همه گیر?

افراد مبتلا به اضطراب مزمن و وحشت و حتی دیگر ترس مبتنی بر شرایط مانند بی اشتهایی یا ترس از مکانهای شلوغ به طور سنتی بسیار کمتر CO2 نسبت به افراد دیگر به دلیل آنها نفس بیش از حد و منفجر کردن راه بیش از حد CO2. پس چه بسیاری از درمانگران سعی کنید به انجام است که افزایش CO2 در بدن و افزایش گردش خون و آرامش ذهن. شما می توانید انجام دهید که با گسترش خود را exhales. نفس کشیدن برای یک تعداد از حدود سه و سپس خود را گسترش exhales به تعداد شش یا حتی نه. این شما را تحریک پاراسمپاتیک پاسخ است که در آن آرامش و یا آرام بخش پاسخ. آن را به آهسته ضربان قلب خود را پایین و افزایش گردش خون در سراسر بدن خود را. که بسیار آسان و سریع کمی هک.

آرامش را پنج – شش-دوم استنشاق و بسیار آرام پنج – شش-دوم بازدم. شاید مجموعه ای از یک هشدار بر روی تلفن خود را به شما یادآوری به انجام این کار برای چند دقیقه در هر ساعت یا هر دقیقه. آن را به جای بدن خود را در حالت آرام و سیستم تنفسی خود را به کار بیشتر موثر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>