این آقا Sleuth مدرن هند اداره پلیس

مدتی در 1870s آشفته انگلیسی, نجیب زاده به نام پرکینز به نظر می رسد قبل از اینکه ریچارد رید در کلکته پارک خیابان ایستگاه پلیس به گزارش swindled توسط یک کلاه بردار Bolachand Dhur. پرکینز حاضر به شکایت رسمی — او نمی خواهم داستان خود را در مقالات — اما رید بازرسان شنیده بود در مورد Dhur از دیگر قربانیان. آنها حتی می دانست که در آن او بود — اما متاسفانه او در نزدیکی قلمرو فرانسه و استرداد ممکن است به اندازه کافی بلند است که Dhur به راحتی می تواند ناپدید می شوند. بنابراین به جای رید آغاز نیش: او دعوت Dhur به یک قایق بر روی رودخانه swarming با دختران زیبا تریاک-laced قلیان … و پلیس در لباس مبدل. در حالی که Dhur پریشان شد و قایق زیرفشار پایین رودخانه و دوباره به قلمرو بریتانیا. در زمان او گرفتار شده و سعی در فرار دریا خیلی دیر شده بود. او می خواهم گرفتار شده توسط ریچارد رید شاید برجسته ترین کارآگاه پلیسی در هند.

رید به حال ستارگان حرفه ای به عنوان یک کارآگاه در کلکته — سپس پایتخت امپراتوری بریتانیا در هند — حل موارد بی حد و حصر و آموزش چند دسته از افسران پلیس. نه چندان شناخته شده در مورد او را قبل از او یک آیفون star اما او شناخته شده به عنوان “وجدان حافظ و مشاور کمیسر” با توجه به Tapan Chattopadhyay, نویسنده کتاب کلکته و پلیس: تاریخچه پلیس شهر از Charnock را به روز در حال حاضر. حتی پس از استعفا داد و در سال 1879 رید در ادامه به آموزش نیروهای جدید هنر تشخیص و بررسی است. Dhur داستان یکی از بسیاری از موارد وقایع توسط رید در هر انسان خود کارآگاهمجموعه ای از سخنرانی های او تحویل داده شده به سربازان و افسران در کلکته را نیروی پلیس.

منتشر شده در سال 1887 — همان سال به عنوان آرتور کانن دویل A Study in Scarlet — موارد رید بازگو پوشش انواع جرایم از جمله سرقت swindling منازل به قصد سرقت و قتل همراه با فراری و کسانی که هرگز ساخته شده راه خود را بر روی پلیس شکایت ثبت. حتی سرکوب شواهد پروب برای یک مورد ثبت شده در شورش 1857. در همراهی با روح آموزش رید همچنین به تشریح موارد که در آن او خود را به حال شده است فریب خورده: یک دزد رید معتقد است که او یک شاهزاده بود و در فرصت دیگری بدنام فاحشه swindled او مبلغ زیادی از پول است.

در حالی که پلیس کلکته بودند تعیین شده به عنوان یک سازمان جداگانه در سال 1856 کارآگاه اداره تنظیم شد و در نوامبر 1868 پس از قتل یک انگلیسی-هندی زن به نام گل رز قهوه ای — که هرگز حل شد. این بخش شامل فقط یک سرپرست و یک بازرس هر دو انگلیسی. رید ساخته شد کارآگاه ارشد در سال 1873.

اما رید نمی شد به طور متوسط افسر و او را ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از جرم و جنایت در اوج دوران استعمار. در سخنرانی خود او با تاکید بر اهمیت نظارت و بحرانی از حمایت از تئوری های با سخت سرد حقایق به جای فرضیات. او شناخته شده برای به کارگیری روش های نامتعارف (مانند فریب!) به محور اعترافات و یا دود کردن مجرمان است. متاسفانه رید نیز یک مدافع پرشور از سیما و یا در صورت تجزیه و تحلیل به عنوان یک وسیله بدانند گناه — که به طور مشخصی برجسته ذاتی خود را نژاد پرستی و ضد بومی موضع: “محبوب من دانش آموزان مشاهده و مطالعه صورت انسان اگر شما می خواهید به اکسل به عنوان یک کارآگاه,” او نوشت.

“رید تحت تاثیر قرار بود توسط معاصر Eurocentric وسواس سیما در جرم شناسی: این فرض که ویژگی های صورت و عبارات به تنهایی شاخص به جنایی ذهن می گوید:” Sumanta بانرجی نویسنده از ستمکاران شهرستان: جرم و مجازات در استعمار کلکته. “همچنین رید تجربیات عمدتا محدود به تحقیقات خود در سفید شهر [عمدتا] شامل موارد مثل طلا و جواهر, سرقت بانک sharpers داخلی سرقت در موسسات تجاری و منازل شهروندان اروپایی.”

Burra Bazar, Calcutta, India, early 20th century.

این به این معنی است که جرایم شایع در شهر بخشی از کلکته مسکونی توسط سرخپوستان بومی و غیر سفید شد تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. رید روش هم بودند و اغلب بی فایده وجود دارد. “او روش آموزش بومی کارآگاهان کار نمی کند برای بنگالی sleuths که تا به حال برای مقابله با شرایط داخلی است که به مبارزه طلبیده آموزش افاضه او می گوید:” بانرجی. دیگر پلیس گاهی اوقات نادیده گرفته رید در اصول به نفع خود را به روش دقیقا به این دلیل است.

با این وجود هر انسان است که در میان اولین تواریخ معتبر از جرم و جنایت در استعمار, Calcutta. جدا از ارائه بینش به زندگی اروپاییان رهبری در شهرستان و سطح امتیاز آنها لذت می برد — این کتاب همچنین می درخشد نور را در ذاتی تعصبات از سیستم عدالت اساسا ساختار در برابر مردم بومی حتی اگر او مطرح استدلال استقرایی.

هر انسان به پایان می رسد در یک روشنگر توجه داشته باشید با مجموعه ای از رید در کلمات قصار به صورت واقعی از طبیعت انسان است. وجود دارد 26 از آنها برخی از روشنگری و دیگران تیره و reeking از بدبینی. اما آنها راه مناسب برای پایان دادن به یک رساله در جرم و جنایت و استعمار در کلکته که در آن بی عدالتی رونق … حتی در میان کارآگاه.

“ذهن هرگز آنچه یک مرد فضائل هستند بدون اتلاف وقت در یادگیری آنها” رید نوشت. “اجازه دهید خود را رذیلت بود به شما چه یونانی نویسندگان باید به فرهنگستان — یک مطالعه در روز و خواب در شب.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de