این 5G بزرگراه ممکن است به شما صرفه جویی در صلیب خود را به اروپا در تعطیلات

چرا شما باید مراقبت از

این دالان خواهد اطمینان حاصل شود که متصل خودروهای آینده تصادف نیست به هر یک از دیگر در حالی که عبور از مرز.

  • اروپا صرف خواهد شد $47 میلیون در چهار خلبان پروژه تا سال 2022 به تست 5G-فعال بزرگراه در مرزها.
  • هدف: به اطمینان حاصل شود که سیگنال های حیاتی برای خودروهای رها نمی کند در حالی که عبور از مرز. آن می تواند تغییر شکل جاده سفر در سراسر جهان.

تصور کنید شما در حال رانندگی در آینده هنگامی که متصل اتومبیل — که می تواند به برقراری ارتباط با سیستم های خارج از وسیله نقلیه — شایع هستند. شما در حال گشت زنی در امتداد بزرگراه کمک خود را روی خلبان اتوماتیک رایج در بسیاری از اتومبیل. ماشین در مقابل شما به طور ناگهانی ترمز. معمولا آن را به طور خودکار ارسال یک پیام در سراسر یک شبکه بی سیم است که به شما برسد در میلی ثانیه منجر به اتوماتیک ترمز مانور. اما این اتفاق نمی افتد چرا که شما عبور از مرز و سیگنال مختل شد. شما سقوط.

مرز — زمانی که آنها نیست بسته به دلیل بحران جهانی مانند بیماری همه گیر کوروناویروس — یک مشکل برای اتصال. زمانی که شما عبور آنها اپراتورهای مخابراتی یا حامل های نیاز به اتصال خود را و شما ممکن است از دست دادن سیگنال تلفن برای چند دقیقه. امروز که ناراحتی. به عنوان متصل اتومبیل تبدیل شدن به طور فزاینده ای در همه جا ممکن است آن را یک خطر مرگبار — یکی که اتحادیه اروپا در حال آماده شدن برای مبارزه با.

تا سال 2025 آنها نه تنها می خواهید برای اتصال شهرستانها عمده اروپا با سرعت بالا 5G اتصالات آنها همچنین می خواهند به ساخت بزرگراه بدون درز با 5G زیرساخت نیست که لکنت در زمانی که وسایل نقلیه در حال عبور از مرز. با سرعت های بالا و زمان تاخیر کم از نسل بعدی شبکه های 5G آنها را ایده آل برای بحرانی خودرو متصل برنامه های کاربردی مانند خودکار ترمز.

ایمنی جاده ها می تواند خیلی بهتر است اگر ما 5G است که بدون درز در سراسر مرز.

عیسی آلونسو-سراته محقق CTTC

بیش از سه سال آینده اتحادیه اروپا صرف خواهد شد $47 میلیون در چهار خلبان پروژه: در برنر در رشته کوه های آلپ بین ایتالیا و اتریش در لوکزامبورگ در اسپانیا-پرتغال مرز و در یونان-ترکیه مرز. با تعدادی از متصل اتومبیل های جهان مجموعه به منفجر شدن از 16 میلیون در سال 2018 به 84 میلیون سال 2025 این بزرگراه می تواند به اثبات حیاتی برای اروپا اگر رانندگی در سراسر مرزهای این است که باقی می ماند ساده — coronavirus وجود.

Austria. Brenner Autobahn, bridge near village of Gries; the Brenner Freeway is the most important throughway over the central Alps and connects the Austrian region of Tyrol with the Italian region of Southern Tyrol. The Brenner Freeway has a toll-charge.

“چشم انداز اروپا است که برای خلاص شدن از مرزها و مطمئن شوید تحرک در سراسر این قاره می تواند جریان بدون هیچ گونه محدودیت می گوید:” عیسی آلونسو-سراته یک محقق ارشد در CTTC یک تحقیقات ارتباطات موسسه در اسپانیا است که درگیر با لوکزامبورگ پروژه آزمایشی. “ایمنی جاده ها می تواند خیلی بهتر است اگر ما 5G است که بدون درز در سراسر مرز.”

وجود دارد یک تاثیر اقتصادی بیش از حد حتی به عنوان گسترده تر بحث بر محاسن و demerits از خود رانندگی اتومبیل همچنان ادامه دارد. که تخمین می زند که کشورها معمولا از دست دادن 1 تا 2 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را به دلیل جاده برخورد.

“در حال حاضر صنعت خودرو است, پوسته پوسته شدن پشت انتظارات در اطراف استقلال و تمرکز بیشتر در مورد چگونه برای حمایت از رانندگان و رانندگی را امن تر می گوید:” بن Rutten, مدیر برنامه های دانشگاه فنی آیندهوون هوشمند تحرک برنامه.

در لوکزامبورگ پروژه مثلا آلونسو-سراته و همکاران خود را تست خواهد شد در زمان واقعی با کیفیت بالا نقشه از محیط اطراف خودرو و شنود سیستم های در 5G دالان.

یک نگاه اجمالی از آنچه آنها می خواهم نگاه در حال حاضر می توان در بلژیک در یک بزرگراه در نزدیکی واقع شدهاست. در اینجا IMEC یک بلژیکی موسسه تحقیقات شرکت کننده در دو تا از چهار پروژه نصب شده خود را testbed برای متصل اتومبیل. “ما تست برنامه های کاربردی مانند اتوماتیک ترمز در مواقع اضطراری و یا قادر به نگاه در اطراف گوشه های کنار جاده ای با استفاده از سنسور می گوید:” بارت Lannoo یک محقق در IMEC.

این IMEC تیم درایوهای ماشین زیر یک سیگنالینگ پل در بزرگراه برای دیدن چگونه آنها برقراری ارتباط با مخابرات دنده و آنتن. آنها خواهید بود نصب چیزی مشابه آن در مرز بین یونان و ترکیه است. “شما به سادگی نمی تواند خود را از دست دادن سیگنال در اینجا, بنابراین ما در حال کار سخت بر روی راه هایی برای حفظ ارتباط در سراسر مرز می گوید:” Lannoo.

اما حتی اگر اتحادیه اروپا به شدت سرمایه گذاری در 5G آن را به دور از است که برخی از این شبکه خواهد بود که نیروی غالب در پشت متصل اتومبیل. پارلمان اروپا هنوز بحث که آیا برای استفاده از وای فای مبتنی بر استاندارد یا 5G برای برخی خودرو متصل عملیات. این یک بحث است که تقسیم کلیدی ذینفعان صنعت — General Motors, NXP و تویوتا و فولکس واگن و ولوو حمایت WiFi در حالی که بی ام و و دایملر فورد, Huawei اینتل کوالکام و سامسونگ پشتیبانی 5G. Coronavirus همه گیر است و همچنین انتظار می رود برای به تاخیر انداختن اجرای از 5G در سراسر اروپا است. “این هنوز مشخص نیست که آیا 5G خواهد بود که تنها فن آوری برای حمایت از اتومبیل متصل می گوید:” Rutten.

تصمیمات سرمایه گذاری اضافه کردن پیچیدگی است. اپراتورهای مخابراتی را نیاز به یک مدل کسب و کار است که می تواند پرداخت هزینه برای آنتن های جدید و برج در امتداد بزرگراه فراتر از فقط فروش سیم کارت های دیتا و برنامه های. “تعداد زیادی از ذینفعان از اتحادیه اروپا به این اپراتور هنوز در جستجوی [برای] کسانی که مایل به سرمایه گذاری در این شبکه هستند و چگونه آنها را کسب خواهد کرد که می گوید:” Rutten.

با این وجود 5G خواهد شد به احتمال زیاد کلید متصل به اتومبیل. بحث در سطح اروپا است که تنها متمرکز بر کوتاه تر محدوده ارتباطات بین وسایل نقلیه دیگر طیف آنهایی (که مانند شبکه های 4G و به خصوص 5G خواهد بود که به طور پیش فرض). و بر خلاف WiFi 5G است و مقیاس پذیر در سراسر یک شبکه تلفن همراه.

جایی خواهد بود که مهم تر از در مرزها. تلاش های اروپا می تواند یک اشاره گر به آینده جهانی بین المللی حمل و نقل جاده.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im