خود را در بهار عربی است که بازسازی تئاتر موسیقی

در اوج زندگی می کنیم در قاهرهدو عمل موسیقی بازگویی 2011 مصر, انقلاب, جوان, فعال, امیر آواز می خواند: “… و کشور ما جیغ تحریر در حال حاضر و در حال حاضر در اینجا است. ما منتظر یک ساعت یک روز یک ماه یک سال. ما ترک خورده دیوار ترس و ما آن را ببینید فرو ریختن است.” گروه لوسیون صورت خشن سرهم بندی کردن به عنوان فیلم از میدان تحریر پیش بینی شده است در این چادر که بلعد تئاتر است. این مرحله فقط با هشت نفر را تبدیل به یک صحنه از میلیون ها نفر از مصری ها در اعتراض به سرنگونی رئیس جمهور حسنی مبارک.

برادران و دانیل پاتریک روستاي نمونه لزور در حال گرفتن یک رویکرد جسورانه را به مخاطبان آمریکایی در داخل بهار عربی قیام از تصاویری به مصر با استفاده از ابزار مانند darabukka و منفجر نشده در نمره.

آنها خیلی تلاش برای سرگرم کردن شما می باشد. پاتریک توصیف ماموریت خود را به آوردن “مردمی طبیعت به تئاتر و تئاتر فعالیت” یک سبک است که از دست داده است و با به طور فزاینده تجاری تئاتر است. پس از قاهره استقبال خوبی توسعه یافته اجرا در آمریکا مجموعه تئاتر در کمبریج, ماساچوست, برادران امید به مرحله خود قیام در برادوی است. آنها به دنبال پاتریک می گوید: به “کشش الاستیک از آنچه در تئاتر است و به مسائل مربوطه در نظر گرفته که در زمین از تئاتر به خط مقدم از ذهن مردم است.”

[موسیقی است] عجیب و غریب آزمایش که نژاد عمیقا عاطفی تجربه شخصی در یک اتاق پر از مردم است.

پاتریک روستاي نمونه لزور

خواهر و برادر بزرگ شده در مرکزی ماساچوست فرزندان نیم-آمریکایی لبنان ، علاقه خود را در موسیقی آغاز شده جوان با الهام از 2005 فیلم شیکاگو. آنها نوشت: اولین موسیقی در مدرسه برای یک رقابت است. اگر چه خود را در 15 دقیقه موسیقی رد صلاحیت شد چون پاتریک حال انتقال به مدرسه دیگر آنها هنوز هم می دانستم که در آن کار می کرد که یکی از مادران در مخاطبان گفت: “این واقعا زیبا است.” “زیبا” ارسال آنها را به نوشتن موزیکال در تئاتر جامعه. خود بزرگترین ضربه بود Robynn McCreeاقتباس از ژولیوس سزار که با تمرکز بر سیاست ایرلند در نوبه خود از قرن بوستون.

امروز آنها با هم زندگی می کنند در نیویورک که در آن آنها همکاری خود را نشان می دهد نوشتن موسیقی و میزبان “لباس گشاد احزاب” که در آن partygoers لباس راحت بپوشید به طوری که آنها می توانید رقص آزادانه.

با توجه به پاتریک 28 آنها مشاهده یک موسیقی به عنوان “عجیب و غریب آزمایش که نژاد عمیقا عاطفی تجربه شخصی در یک اتاق پر از مردم است.” دانیل, 25, اشاره می کند که آنها می خواهند به “را در تو رفتگی در دیوار دیگر در تو رفتگی در دیوار” با ایجاد جامعه در میان مخاطبان به بحث در مورد موضوع است که “برخورد با پشت درهای بسته.” در همکاری های خود پاتریک طول می کشد مسئول نمايشنامه نويسي و شعر, در حالی که دانیل منجر موسیقی است.

الهام بخش برای قاهرهکه می گوید داستان از شش مصر دانشجویان دانشگاه که تبدیل به زندگی در هم تنیده با قیام و نگران کننده خرید اینترنتی است که به دنبال یک عکس در نیویورک تایمز. پاتریک دیدم آن را در طول یک کلاس در کالج بوستون و زده شد تصویر, جوان انقلابی جمع شده در اطراف یک لپ تاپ; تصویر, تکرار در یکی از مرکزی صحنه نشان می دهد.

موسیقی آنها را به دست آورده ریچارد راجرز جایزه فراهم می کند که کمک های مالی برای امیدوار کننده آهنگسازان و نمایشنامه نویسان اجازه می دهد تا کار خود را به تولید می شود. برای Lazours های 2016 جایزه منجر به اقامت در آمریکا مجموعه تئاتر برادوی در زمین آموزش برای تونی برنده جایزه نشان می دهد مانند Pippin (2012) و ماهی خوراکی دندان دار و Bess (2011).

1952_190512_ART_WeLiveinCairo_EE

قاهره غیر معمول نمره — هر دو از نظر سبک و استفاده از آن از سازهای سنتی. مادلین اسمیت مدیر موسیقی از قاهرهاشاره می کند که رفتن خارج کنوانسیون می توانید مانند یک “تئاتر بد گویی کردن.” اما “Lazours فرار کرده اند این به نوعی [و] به عنوان یک نتیجه شنوندگان از زمینه های خود را پیدا کنید نمره هر دو آشنا و تازه,” او می گوید. “به جای نشان می دهد که متکی بر ساختگی یا کلیشه آنها ایجاد کرده اید صدای یک جهانی جوانان است.”

آن را ساخته شده را علامت به خصوص در میان کسانی که تجربه قیام خود را. “این Lazours موسیقی بسیار مهم است چرا که این رویداد نیست کاملا تاریخی می گوید:” Ganzeer های مصر خیابانی هنرمند و فعال است که می رود توسط یک نام مستعار. “حوادث اخیر در حال اثبات این است که انقلاب به مراتب بیش از. چنین dramatizations یک کلام ابزار در اوج مصر سرنوشت از دیکتاتوری به دموکراسی از آنجا که آن را قادر به ارائه قدرتمند و در عین حال فشرده تصویر از مجموعه ای از حوادث که منجر به ‘ما چگونه به اینجا رسیدیم پس به صحبت می کنند, مبارزه با میزان تبلیغات نوتبوک توسط دولت مصر.”

Ganzeer کمک به توسعه موسیقی همراه با دانشگاه هاروارد سیاست عمومی استاد طارق مسعود به مطمئن شوید که آن را درست به تجربه بر روی زمین در قاهره. پس از اقامت خود را در کمبریج برادران در زمان نمایش به دانشگاه آمریکایی در قاهره شکستن نرمال فرهنگی سکوت در مورد قیام.

نقاشی یک تصویر واقع بینانه می توانید گاهی اوقات از دست دادن مخاطب. بوستون گلوب تئاتر منتقد همین Aucoin بود ناراضی با عمل دوم از قاهره نوشتن: “انقلابیون اغلب در از دست دادن زمانی که یک انقلاب است; به طور مشابه, آن را می شود روشن است که موسیقی سازندگان اند و نه راهی به پس از انقلاب سرخوردگی به طور چشمگیری فوتی و فوری است.”

با اینحال Aucoin را نقد نمایشنامه به طور مستقیم به آنچه Lazours به دنبال ایجاد. آنها خود را نشان می دهد به عنوان یک عمل “آگاهی است.” و کار خود را همیشه فعال جزء.

سال گذشته Lazours برگزار می شود کنسرت در نیویورک و بوستون به منظور بالا بردن آگاهی از شرایط برای هنرمندان و دیگران تحت اوضاع وخیم. در این کنسرت آنها دعوت انقلابیون برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را بر روی صحنه. در ماه ژانویه آنها تیمی با موسیقی فعال Ramy Essam برای نیویورک کنسرت بزرگداشت نه سال پیش از میدان التحریر تظاهرات.

Lazours

به عنوان آینده مراحل برای ما در قاهره هنوز هم در آثار Lazours شروع کار بر روی یکی دیگر از موسیقی است که با تمرکز بر توسعه تحقیقات سرطان و مراقبت از بیمار در طول تاریخ. جدیدترین پروژه خود که یک قوم آلبوم تحت عنوان Freresکه در رو باز تجربیات خود را در فعالیت queerness و مردانگی. در همه Lazours کار است که به معنای نه تنها بر دیگران بلکه خود را تغییر دیدگاه. “ما بهتر از مردم هنگامی که ما در مورد این مسائل بسیار خصوصی,” پاتریک می گوید. چالش به گسترش مخاطبان خود را به عنوان به خوبی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>