محل غذاخوری باعث باز گشت

شرکت های در حال قرار دادن مواد غذایی در
قلب از دفتر زندگی به جذب و تعامل با کارکنان.

محو یادگار اتاق غذاخوری بود که در خطر ابتلا پشت سر گذاشت اما انتظار می رود همه چیز را تغییر دهید. با الهام از دره سیلیکون تکنولوژی غول های شناخته شده برای خود غذای رایگان و whizzy سرآشپزها شرکت های سنتی به طور فزاینده ای با استفاده از مواد غذایی به رقابت با بخش تکنولوژی و قرعه کشی در کارگران جوان.

از در خانه مدرسه پخت و پز در UBS به
بسیار راحت و لابی هتل به سبک مناطق ناهار خوری این به معنی ساخت مواد غذایی سرگرم کننده است.

“جنگ [به صورت] استعداد شدید است. شده است وجود دارد یک نسل تغییر — [افراد] می خواهید بیشتر از کار می گوید:” Collin دفن یک مدیر در Gensler, the San Francisco-بر اساس طراحی و معماری شرکت است. با استفاده از این در ذهن, گوگل پیشگام احیای از محیط های اغذیه فروشی با 300 کافه ها و بیشتر از 1,450 microkitchens در دفاتر خود در بیش از 50 کشور جهان است.

“این یک بخش عمده ای از قرعه کشی برای پیوستن به [یک] سازمان به طوری که استعداد احساس مراقبت از coddled — و که شامل مواد غذایی می گوید:” دفن.

این روند تا trickled به بیشتر های سنتی کسب و کار. UBS جدید ایالات متحده مدیریت ثروت ستاد در نیوجرسی به عنوان مثال اجرا می شود یک مدرسه پخت و پز برای کمک به تقویت همکاری و آموزش کارکنان مهارت های جدید.

هر کس صحبت کردن در مورد مرگ ، ما از دست رفته مردم می خواست یک تنوع است.

لی الیوت شوالیه فرانک انگلستان مبتنی بر عامل املاک

هنوز تمام محل های کار با هم برابر هستند. زمانی که mischa anna selis ایالات متحده بر اساس مبلمان اداری و ساز و طراحی گروه مورد مطالعه در محل های کار از شرکت های که در آن بیش از 100 نفر مشغول به کار شد که 61 درصد باید محیط های اغذیه فروشی. هند دارای بالاترین نرخ (82 درصد) در حالی که بریتانیا و ایالات متحده آمریکا به شرح زیر متوسط (58 درصد و 59 درصد); لهستان کمترین در 42 درصد است.

روند از جمله کار از خانه اند
قرار غذاخوری آینده به سوال. اما آنچه کارکنان واقعا می خواهید جدید
گزینه های مواد غذایی در بیشتر دعوت فضا.

لی الیوت رئیس اشغالگر تحقیقات در انگلستان مبتنی بر املاک و مستغلات نایت فرانک می گوید زمانی که او پیوست و صنعت از 20 سال پیش “هر کس صحبت کردن در مورد مرگ ، ما از دست رفته مردم می خواست یک تنوع است. این اتفاق نمی افتد اما در پنج سال گذشته ما شاهد تجدید نظر در مورد آنچه در این دفتر است.”

هالی ویلیامسون یک مدیر در ایالات متحده طراحی و معماری شرکت نلسون می گوید: “اگر وجود ندارد انواع [غذاخوری و غذا] عرضه می کنند مردم نمی آیند … بهتر است ما می توانیم فضای بیشتر مردم می خواهند برای آمدن به دفتر.”

کارشناسان در این زمینه پیش بینی تحولات خواهد بود و led با سه گرایش: درمورد تحویل و پایداری.

با هزینه آگاهانه کارفرمایان مشتاق برای به حداکثر رساندن استفاده از غذاخوری و فضای سازمان را به طور فزاینده ای به استفاده از آن برای مقاصد دیگر مانند جلسات و شب توابع.

“مردم می خواهید برای دیدن پخت و پز در مقابل شما” بسیار شبیه به در رستوران ها می گوید ویلیامسون. این زیر یک علاقه رو به رشد در غذا خوردن به عنوان یک منظره و تجربه و از مردم می خواهم برای دیدن “است که آنها در حال غذا خوردن مواد غذایی سالم است.”

آن را نیز یک اولویت به مناطق ناهار خوری جذاب و راحت است. “ما در حال تلاش برای ایجاد سوم فضاهای [مانند کافه ها] مکان برای رفتن به نه از طریق” می گوید ویلیامسون. “لابی هتل [مؤثر است] چگونه ما در حال کار طراحی محیط های اغذیه فروشی.”

فضاهای کاری باید “بیشتر تحت تاثیر احساس راحتی” می افزاید: دفن. “هیچ کس می خواهد خود را در فضا به دنبال شرکت های بزرگ است.” کارکنان می توانند دعوت از مهمانان داخل به جای سفر به دیدار با آنها را در یک کافه.

اگر شرکت ها شروع به استفاده از برنامه های تحویل مانند خوردن باشگاه (به طور خاص با هدف کارگران دفتر), Deliveroo یا DoorDash به مواد غذایی را به کارکنان آنها نیاز به انطباق به منظور تطبیق و گرما تحویل. “آنها نیاز به ایجاد مناطق پذیرش به طوری که غذا نیست کز می گوید:” ویلیامسون.

اما تحویل خطر تشویق مردم به خوردن سر میز که به عنوان الیوت اشاره “نیست بازی خوبی [در نظر] خوب بودن.”

An Inside Look At The In-House Dining Facilities Of Wall Street

برخی از برنامه ها مانند مراسم اجازه می دهد کارمندان برای سفارش غذا به جمع آوری از نزدیکی کافه ها و رستوران ها. شرکت می تواند با استفاده از برنامه های خود را برای تشویق کارکنان به سفارش از منوی روزانه است که فرستاده شده است به یک خانه, آشپزخانه, آماده برای انتخاب کنید تا از غذاخوری می گوید دفن. “هوش مصنوعی و فناوری به این معنی است که شرکت می تواند خیاط مواد غذایی ارائه به آنچه که مردم می خواهند. وجود زباله کمتر و [آشپزخانه] می توانید ریز لحن ارائه شده است.”

شرکت های فن آوری در دره سیلیکون می گوید دفن شد تا “ملایمت غنی از [که] آنها در کسب و کارهای محلی از کسب و کار.” برخی مانند Facebook در حال حاضر در خدمت مواد غذایی از ارائه دهندگان محلی به عنوان بخشی از غذاخوری منو. برخی از شرکت های او می افزاید: خواستار هستند که مواد تشکیل دهنده منابع هستند در عرض 500 مایل شعاع.

در مقابل در سال 2017, مایکل بلومبرگ ساخته شده خود در لندن شرکت رسانه ای را یک “هیچ کافه تریا در منطقه است.” او آرمان برای کارکنان مشغول به کار در لندن ساختمان طراحی شده توسط معمار نورمن فاستر برای آنها بود “به خارج و لذت بردن از اقتصاد محلی. ما در حال رفتن در جهت مخالف به گوگل — ما مردم را تشویق به رفتن به خارج.” الیوت نیز اشاره می کند این روند به خوبی در حال اضافه کرد که شرکت های اغذیه فروشی تبدیل خواهد شد به طور فزاینده ای هماهنگ به اهمیت غذا به یک نیروی کار متنوع. او مبالغ جدید اخلاق: “نه گوشت و دو سبزی اما انواع مختلف از مواد غذایی است.”

+

توسط Emma Jacobs

OZY همکاران با انگلستان بار مالی به شما حق بیمه تجزیه و تحلیل و ویژگی های. © بار مالی محدود 2020.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>