سودان برده شد که بنده خدا

چرا شما باید مراقبت از

چون دلیل خوبی وجود دارد که چرا او قدیس حامی قربانیان قاچاق انسان.

با توجه به مصیبت او زندگی می کردند از طریق ژوزفین Bakhita شده نمی تواند عطا بیشتر مضحک نام او عرب اسیرکنندگان. ربوده شده از خانه دوران کودکی خود را در دارفور سودان توسط تاجران برده در اواخر قرن 19 Bakhita (به معنی “خوش شانس یک” در عربی) صرف بیش از یک دهه در اسارت.

در پایان نام ثابت بطرز عجیبی نبوی. پیچ در پیچ در اختیار داشتن یک اروپایی دیپلمات Bakhita سوار در یک سفر که به رهبری او را به یک صومعه و در نهایت به آزادی و یک زندگی جدید یک مشخص شده توسط خود گذشتگی او را به ایمان است.

Bakhita قدیس حامی قربانیان قاچاق انسان یکی از شخصیت های قابل توجه در تاریخ کلیسای کاتولیک. شرح داده شده توسط پاپ ژان پل دوم به عنوان “درخشان مدافع واقعی آزادی,” حماسه او هنوز هم طنین انداز به عنوان کشور همچنان به مبارزه با آن به شدت اخیر میراث برده داری. “این طولانی ترین در حال اجرا نوع سوء استفاده است که جوامع انسانی را تحمیل بر برخی از بخش های ضعیف تر از این جمعیت می گوید:” Jok Madut Jok استاد انسان شناسی در دانشگاه سیراکوس و از بنیانگذاران Sudd موسسه در جنوب سودان.

یک زندگی مشخص شده توسط نفرت و ناامیدی تبدیل شد به یک مدل از عشق و امید.

Raymond J. de Souza یک کشیش کاتولیک در ژوزفین Bakhita

متولد در سال 1869 به نسبتا راحت سودان خانه Bakhita نبود اولین عضو از خانواده او به تحمل بیگاری. چند سال قبل از Bakhita از ربوده شدن در سن 8 یا 9 خواهر او را نیز ربوده و از خود ایجاد کرد. پر سود تجارت برده در این منطقه بود در حال رقابت با رقیب خارجی حاکمان. زمانی که Bakhita ربوده شد او در حال بازی با یک دوست در یک میدان در نزدیکی خانه اش.

افسانه است آن است که Bakhita بود تا صدمه قسمت است که او نمی تواند به یاد داشته باشید تولد او نام ترغیب معامله گران — احتمالا در مسخره به سبب او را با یکی از جدید. Bakhita آینده صرف 11 سال و یا پس از گذشت از مالک به مالک هیچ یک از آنها نشان داد مقدار رحمت است. “من نمی یاد یک روز که گذشت بدون زخم” او بعد از آن گفت: در مورد زمان او با صاحب برده. در طول دهه بردگی Bakhita انباشته بسیاری از زخم.

اما Bakhita بخت و اقبال شروع به تغییر در اواخر نوجوانی, زمانی که او خریداری شده با یک کنسول سودان به نام Callisto Legnani. پس شروع سفر خود را به اروپا است.

A picture of Josephine Bakhita, the only Sudanese Saint and a national heroine to catholics in the S

استعداد Legnani به یک خانواده نیاز به یک سرپرست برای دختر خود Bakhita همراه زن جوان هنگامی که او را ترک سودان و وارد یک صومعه مدرسه در نزدیکی ونیز اجرا شده توسط Canossian دختران موسسه خیریه مذهبی سفارش. وجود دارد Bakhita داده شد صلیب عیسی; یکی از اولین چیزهایی که او تا به حال متعلق به آن اعتقاد بر این است به کمک جرقه کنجکاوی او در مورد عیسی مسیح و اصول ایمان مسیحی است. شاید حتی مهم تر بود مهربانی تمدید شده به او توسط خواهر نوع محبت او را دریافت نکرده در سال است.

تجربه نبود بدون سختی آن ، از لحاظ فنی هنوز یک برده Bakhita شد و دستور داد خانه توسط خانواده ایتالیایی. پس از آن او شده بود تحت تأثیر این خواهران که کمک کرد که پرونده او را به یک دادگاه ایتالیایی که اعلام کرد که برده داری بود غیر قانونی در ایتالیا — که از آن ممنوع شده است در Bakhita میهن قبل از او حتی به دنیا, با توجه به این دانشنامه از سیاه پوستان در اروپا, تاریخ و فرهنگ. او در نهایت آزاد شد.

غسل تعمید پس از مدت کوتاهی و پس از چند سال به عنوان یک ساکن صومعه Bakhita در زمان او پاکستان در دسامبر سال 1896. او بعد از چند دهه انجام تقابل شغل در اطراف صومعه از پخت و پز و تمیز کردن برای استقبال از مهمانان است.

این معلوم نیست که آیا او به انجام هر معجزه معمولا یک کلید نیاز تقدس. بلکه کلیسا مورخان توجه داشته باشید Bakhita تجارب — به خصوص او امتناع از بازگشت به برده داری — به عنوان مثال. “یک زندگی مشخص شده توسط نفرت و ناامیدی تبدیل شد به یک مدل از عشق و امید” نوشت: Raymond J. de Souza یک کشیش کاتولیک در ملی کاتولیک ثبت نام در اوایل این سال است. Bakhita درگذشت Feb. 8, 1947, یک تاریخ است که بعدها او را روز جشن. او مقدس توسط پاپ ژان پل دوم در سال 2000.

سریع به جلو چند دهه و چند چیز تغییر کرده در Bakhita میهن. بله سودان و سودان جنوبی دیگر پاره بین خارجی فاتحان به عنوان آنها در طول Bakhita عمر. اما باطل جنگ داخلی که رسوب خود را تقسیم مشخص شده بود با خشونت تحمیل شده بر اغلب مردم بی گناه به ویژه توسط دولت سودان به عنوان اهرم علیه سودان افراد ارتش آزادی بخش. “در یک معنا می گوید:” Jok “شما بودند در جنگ با بی ثباتی جوامع از noncombatants.”

Bakhita خودش پناه بدون کینه. پرسید: بعد از آن در زندگی اگر او را اسیرکنندگان او گفت که او می خواهم “زانو زدن به آنها را به بوسه دست خود را.” چرا ؟ “از آنجا که اگر آن را به حال شده است برای آنها,” او گفت:, “من نمی خواهد تبدیل به یک مسیحی و مذهبی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>