استراتژی است که تبدیل برخی از بزرگترین جنبشهای اعتراضی

چرا شما باید مراقبت از

چرا که برای رسیدن به تاثیر ماندگار آن را به اندازه کافی به تجمع میلیون ها نفر از مردم را به سمت خود.

ایالات متحده متولد شد و در مخالفت و اعمال اعتراض و سرپیچی باید تعریف کلید مقاطع در تاریخ خود و تسهیل تغییرات اجتماعی. اما نه همه جنبشهای اعتراضی در برابر خلق شده اند. برخی از نمادین جنبش های اجتماعی شکل از چگونه به فراتر از مرزهای عادی مقاومت را بیشتر تاثیر ماندگار در سیاست عمومی و وجدان جمعی. بیشتر نیست. برخی برای مثال ممکن است مشخصات بالا اما در نتیجه کمی قابل توجهی تغییر سیاست (به عنوان مثال اشغال وال استریت و مارس برای زندگی ما). دیگران را در کوتاه مدت منافع سیاسی (مانند جنبش حزب چای) و یا خدمت به عنوان مفید نقطه شروع (به عنوان مثال شورشهای استون وال و khezri) اما موفق به آغوش گسترده تر جامعه است.

امروز را زندگی توجه به اعتراضات آزمون زمان ایستاده و تولید معنی دار اصلاحات ؟ در اینجا برخی از کلید تاکتیک و استراتژی است که به کمک برخی از موفق تر حرکات از تاریخ آمریکا را نگه دارید و آشر در تغییر پایدار است.

جنبش حقوق مدنی می شکند از طریق در بیرمنگام

توسط 1963 مسالمت آمیز حقوق مدنی مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده به رهبری مارتین لوتر کینگ جونیور برگزار شد مداوم و … تقریبا به طور کامل نادیده گرفته شده است. شاه می دانست که این جنبش نیاز به یک رویارویی برای به دست آوردن توجه کشور پس از Montgomery bus boycott و زودتر پیشرفت. “او متوجه شد که مقاومت مسالمت آمیز خواهد شد اگر مردم شما را دیدم آن را انجام می دهند می گوید:” علامت Kurlansky نویسنده از خشونت: تاریخ یک ایده خطرناک است.

وارد یوجین “گاو” کانر به segregationist رئیس پلیس بیرمنگام آلاباما. زمانی که کانر انداخته پلیس سگ و تبدیل firehoses معترضان و دوربین های تلویزیونی گرفته شده از حمله وحشیانه شاه و راهپیمایان عناوین ساخته شده در سراسر کشور. “بسیاری از سفید پوستان در بقیه کشور قرار بود در مورد زندگی خود حتی توجه به این که قرار بود در جنوب” می گوید: John D’Emilio استاد ممتاز تاریخ در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو است. “شما نمی تواند متوجه این [در بیرمنگام].”

اطناب طلب کردن ‘اخلاقی Suasion’ کمپین های رسانه های

جنبش حقوق مدنی بود که برای اولین بار به استفاده از شرمندگی جریان اصلی جامعه آمریکا است. به عنوان اوایل به عنوان 1830s, اطناب مانند بوستون, روزنامه, ناشر ویلیام لوید گاریسون مجموعه را به تمام آمریکایی ها شرمنده از اتصال خود را به برده داری. پادگان اعتقاد در آنچه که او به نام “اخلاقی suasion” — که طرفدار الغای برده داری بحث باید به طور مستقیم به وجدان مردم. سیاست به طور معمول یک گزینه نیست.

اما با هیچ تلویزیون و روزنامه ها طرفدار الغای برده داری ممنوع در بسیاری از کشورهای پادگان و همکار خود را اطناب تا به حال برای دریافت خلاق است. “اطناب شد اولین فعالان آمریکایی برای کشف کردن آنچه که تبلیغ می گوید:” بروس لوری نویسنده فراتر از پادگان: Antislavery و اصلاحات اجتماعی. اطناب پر پست با روزنامه ها و اعلامیه ها و تبلیغات ورق. آنها گردش دادخواست برگزار شد و نمایشگاه ها و سالن های شهر. توسط 1850s نسبتا کوچک فعال جامعه موفق شده بود در شکل دادن به شرایط در سراسر کشور بحث در مورد عمل میكنند. اخلاقی suasion بود به اندازه کافی به پایان رسید که در عمل اما متقاعد میلیون ها نفر از آمریکایی ها که آن علت ارزش مبارزه را دارد.

اعتدال جنبش گسترش اهداف خود را

اوایل اعتدال حرکت نیز متمرکز اخلاقی suasion تاکتیک در تلاش برای فروش آمریکایی در فضائل پرهیز از الکل است. گسترده نوشیدن در زمان آمد با هزینه های اجتماعی به ویژه شوهران و پدران که آزار خود و خانواده خود را صرف کل حقوق در مشروب. سازمان زنان خواهد زانو زدن در خارج از محلی سالن در تلاش برای برخی از کاربران. اما این کافی نیست.

و بنابراین ضد سالن لیگ و گروه های دیگر تشکیل شد برای حمایت قانونی تغییر و به گسترش درخواست تجدید نظر از outlawing الکل. اعتدال گروه تحت فشار قرار دادند برای مالیات بر درآمد فدرال (برای پایان دادن به دولت وابستگی به مالیات مشروب) و الکل نظامی. آنها همچنین معتقد کارفرمایان وجود خواهد داشت کمتر ادعای غرامت کارگران با هوشیار نیروی کار و آنها حتی در آغوش ضد احساسات آلمانی در طول جنگ جهانی اول به استوک ترس که عمدتا آلمانی-آمریکایی-اجرای کارخانه های لبنی مانند Budweiser و Pabst ممکن خائنانه همدردی. این اعتدال قانونی آرسنال, اما, منجر به ممنوعیت در سال 1920.

این مهم است به یاد داشته باشید که تغییر طول می کشد زمان و سازگار فشار است. و حتی موفق ترین آمریکایی در اعتراض به حرکات گرفته اند سال اگر نه دهه به میوه. مونتگمری, اتوبوس, تحریم نیست نتایج بلافاصله پس از Rosa Parks’ نافرمانی — که یک جامعه از بیش از 50 ، 000 نفر برای اعتراض 382 روز مستقیم برای رسیدن به. به عنوان دکتر شاه پس از مشاهده “[c]غییر نمی رول بر روی چرخ و از ناگزیری اما می آید از طریق مبارزه مستمر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>