هواپیما Coronavirus را نمی خواهد پایین: حامل های ملی

  • به عنوان حامل خصوصی التماس دولت برای کمک مالی های دولتی به شرکت های هواپیمایی در حال دریافت وام و سهام را با سهولت.
  • دولتی ذینفع شامل Singapore Airlines, Finnair, امارات, خطوط هوایی تایلند و هوایی نیوزیلند.
  • جهانی صنعت حمل و نقل هوایی است که انتظار می رود تا از دست دادن $314 میلیارد دلار در سال 2020 است.

صنعت حمل و نقل هوایی است پایدار یک bumpier سوار از همیشه با چند شرکت هواپیمایی خیره ورشکستگی در میان coronavirus همه گیر و محدودیت های مسافرتی بی سابقه ای در تاریخ مدرن است. اما سنگاپور با معاون نخست وزیر هنگ Swee کیات شد آرامش زمانی که او صحبت از آینده ملی حامل خطوط هوایی سنگاپور (SIA) در اواسط ماه مارس. “ما می خواهیم مطمئن شوید که SIA است قادر به آمده از این طریق در شکل خوب” هنگ گفت.

خطوط هوایی سنگاپور است که اغلب به عنوان میان بهترین در جهان توسط مسافران و مستقل داوران. اما هنگ نظرات منعکس گسترده تر تغییر در اقبال دولتی حامل در یک زمان صنعت حمل و نقل هوایی است که انتظار می رود تا از دست دادن $314 میلیارد دلار در سال 2020 با توجه به بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن. برای دهه های بسیاری متعلق به دولت ملی حامل مواجه شده اند, انتقاد اداری سبک های مدیریت های کم سود یا زیان عظیم. آنها به مبارزه شهرت فقیر خدمات به مشتریان از آن هستند.

در حال حاضر به عنوان آن دسته از شرکت های هواپیمایی خصوصی اجرا از ستون برای پست و به دنبال کمک مالی و مالی دیگر خطوط که همان لینک به دولت بود که یک منبع از درد به صورت ملی حامل کمک به آنها را امن یک گروه از وام سهام و دیگر اقدامات تسکینی به مراتب آسان تر است.

فنلاند به دست $649 میلیون بسته نجات کشور را به حامل Finnair با دسترسی به اعتبار بیشتر. دبی خانواده سلطنتی تزریق سهام به امارات, دولت خود را حامل است که محوری به گردشگری متکی به شهر و فرودگاه شلوغ دنیا برای مسافران بین المللی.

این معامله … خواهد شد و موقعیت [خطوط هوایی سنگاپور] برای رشد فراتر از این بیماری همه گیر.

Dilhan پیلی Sandrasegara مدیر عامل شرکت Tamasek منابع

نیوزیلند دولت اعلام کرده است 900 میلیون دلار وام برای دولتی Air New Zealand. دولت تایلند گفته است که اجازه نمی دهد دولت متعلق به خطوط هوایی تایلند, سقوط. استونی است که تزریق 33 میلیون دلار به Nordica آن متعلق به دولت حامل. و درست به هنگ کلمه خطوط هوایی سنگاپور را دریافت کرده است که 13 میلیارد دلار بسته کمک مالی از سهامداران عمده آن دولت بودجه Temasek Holdings.

“این معامله نه تنها جزر و مد SIA بیش از یک مالی کوتاه مدت نقدینگی چالش خواهد شد اما موقعیت آن را برای رشد فراتر از همه گیر” Temasek مدیر عامل Dilhan پیلی Sandrasegara گفت: در حالی که اعلام کمک.

حتی شرکت های هواپیمایی خصوصی است که باید امن کمک مالی نمی تواند به رخ کشیدن از حمایت بی حد و حصر است که دولت سنگاپور دبی و تایلند ارائه شده خود را حامل است. در ایالات متحده کل صنعت حمل و نقل هوایی باید به اشتراک گذاری یک اختصاص 25 میلیارد دلار وام تحت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند — نسبت به 13 میلیارد دلار فقط برای خطوط هوایی سنگاپور. دولت ایالات متحده دریافت خواهد کرد و انصاف حکم یا ابزار بدهی به عنوان جبران خسارت برای وام.

دیگران حتی شده است که خوش شانس. Flybe اروپا بزرگترین داخلی و منطقه ای شرکت هواپیمایی تا زمانی که به تازگی سقوط کرد در ماه مارس به عنوان دولت انگلیس متوقف بر 100 میلیون پوند ($123.5 میلیون دلار) وام. دولت بریتانیا درخواست شرکت های هواپیمایی خصوصی برای رسیدن به سرمایه گذاران خود را برای اولین بار ارائه هر گونه کمک و تنها به عنوان آخرین چاره است. ریچارد برانسون میلیاردر شده است مجبور به قرار دادن خود را باارزش کارائیب جزیره نکر جزیره بر روی میز به عنوان وثیقه برای 500 میلیون پوند ($617.7 میلیون دلار) وام به صرفه جویی ویرجین آتلانتیک.

بدهی زده ویرجین استرالیا نیز فرو ریخت و پس از آن موفق به تامین بخشی از استرالیا $715 میلیون بسته کمک مالی برای این صنعت است. Ravn بزرگترین منطقه ای حامل در آلاسکا ورشکستگی کرده است با بسیاری از کارکنان خود را گذاشته و هواپیما دارند. در ضمن بسته های پول Cathay اقیانوس آرام دریافت کرده است 30 میلیون دلار از هنگ کنگ دولت است.

اقتصادی و نابرابری میان کشورها و تفاوت در اولویت های خود را در حال ایجاد یک ناهموار زمین بازی در صنعت رفتن به جلو می گوید لندن مبتنی بر حمل و نقل هوایی تحلیلگر الکس Macheras. “در حالی که کشورهای مانند استرالیا سنگاپور و فنلاند هنگ کنگ در حال حاضر اختصاص کمک های مالی خود را به صرفه جویی حمل و نقل هوایی صنایع آن را تبدیل شدن به بسیار روشن است که همه کشورها خواهد شد و به عنوان یک نتیجه ما شاهد بسیاری از خطوط هوایی تلفات,” او می گوید.

در واقع همه حامل های ملی باید امن دولت کمک مالی. آفریقا بزرگترین حامل Ethiopian Airlines دولت متعلق به شرکت هواپیمایی هنوز در انتظار برای نجات. این یکی از چند عمده تجاری اپراتور هنوز در عمل در این قاره اما دچار از دست دادن درآمد از $550 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2020 است.

در نهایت دولت نیست کمک به شرکت های هواپیمایی هستند زیرا دولت حامل استدلال Macheras. “به جای تمرکز بر روی چه نقشی بازی هواپیمایی در داخل کشور و برای بسیاری از شرکت های هواپیمایی آنها نقش حیاتی” او می گوید: “این که آیا آن را ارائه عمومی با ارزان کرایه و یا در حال بزرگ حامل برای واردات و صادرات است.”

Segun Demuren مدیر عامل شرکت لاگوس-بر اساس EAN حمل و نقل هوایی خصوصی ترمینال و تعمیر و نگهداری تاسیسات موافق است که یک شرکت هواپیمایی ترازنامه, راه, و اقتصادی در ارتباط هستند از جمله عواملی است که در نهایت تعیین اینکه آیا یک دولت کمک آن در چنین زمان بحران. در آفریقای جنوبی Demuren اشاره دولت تصمیم گرفته است در برابر نجات حامل آن South African Airways به دلیل بد سابقه. “آن را در نظر نمی هواپیمایی … ‘بحرانی’ به اندازه کافی به آفریقای جنوبی, اقتصاد,” او می گوید. که در آن شرکت های هواپیمایی خصوصی دیده می شود به عنوان مهم — آیا در هنگ کنگ, آمریکا یا استرالیا — آنها به دریافت کمک حتی اگر با شرایط.

South African Airways On Brink Of Collapse

در عین حال همه گیر نیز مجاز متعلق به دولت شرکت های هواپیمایی — در غیر این صورت به تصویر کشیده شده به عنوان موجود صرفا برای ارضای غرور ملی — به نمایش گذاشتن ارزش خود را در زمان بحران. ملی هند حامل هوایی هند کمک کرده است این کشور پرواز صدها رشته سرخپوستان از coronavirus نقاط داغ ایران و ایتالیا در یک زمان خصوصی هواپیمایی پرواز نمی. آمریکا و آلمان و کشورهای دیگر بدون حامل های ملی داشته اند به منشور ویژه هواپیما برای بازگرداندن اتباع خود.

برای مطمئن شود, چشم انداز کلی برای این صنعت باقی می ماند غم انگیز به عنوان مسافر ترافیک باقی مانده ناچیز در بخش های بزرگی از جهان به دلیل محدودیت های مسافرتی و فردی نگرانی های ایمنی. به عنوان شرکت های هواپیمایی ادامه پردازش پرواز بازپرداخت بیش از چند ماه آینده مالی خود را در قد و قامت ممکن است رشد و حتی بیشتر به مخاطره انداخته است. با افزایش زوم و دیگر مجازی-جلسه برنامه های سفر کسب و کار ممکن است پایین آمده به عنوان شرکت های صرفه جویی در هزینه. و به آسمان پاک ماندن با تشکر از افت جهانی در انسان ساخته شده از کربن تولید گازهای گلخانه ای حمایت در برابر بخش می تواند کوه.

اما در حالی که این چالش ها ممکن است نزول برخی از شرکت های هواپیمایی این صنعت خود را انعطاف پذیر است ، و دولت حامل ممکن است که من تا به خوبی موقعیت را در خصوصی هواپیمایی که برای زنده ماندن. ذینفع نهایی آن رقابت خواهد بود و مسافران است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im