موج بعدی از Esports قدیمی است-مدرسه

به عنوان ESPN پخش تگزاس کاسه بازی فوتبال کالج در اواخر ماه دسامبر مقابل یک کانال بیش نمی توانست starker. که همان روز ESPN2 پخش تتریس کلاسیک قهرمانی جهان (CTWC) که به پایان رسید با 17 ساله آمریکایی یوسف Saelee ادعا دوم خود را مستقیم به عنوان مصرف پایین 42 ساله بازیکن Koji “Koryan” نیشیو در فینال در پورتلند مرکز نمایشگاه.

تتریس است در حدود بیش از کلمه esports. اما کلاسیک بازی های ویدئویی است که جان سالم به در پایه کنسول ها و در زیر زمین های آرکید برای چندین دهه در حال حاضر ساخت یک جدی بازی به صورت مدرن esports بازار است که انتظار می رود به لمس $1.8 میلیارد دلار در سطح جهان تا سال 2022 از $865 میلیون دلار در سال 2018 است. و قبل از این بود که بیماری همه گیر کوروناویروس که انتظار می رود برای دیدن esports به دست آوردن حتی بیشتر جریان اصلی کشش نسبت در حال حاضر با اکثر فیزیکی ورزش نه یک گزینه برای لحظه ای. این بازی ها شاهد مخاطبان خود را منفجر ازدواج از طریق نوستالژی با 21st جریان سیستم عامل است.

giphy (1)

تهیه کننده فیلم وینس کلمنت تاسیس CTWC در سال 2010 به عنوان اوج برای مستند بهترین تتریس بازیکنان در جهان Ecstasy of Order: The Tetris Masters. قهرمانی است و پس از تبدیل به یک فرصت کسب و کار با تشکر به یک اسباب بازی جدید: حرکت یا کشش ناگهانی. در سال 2016 تقریبا 146,800 ساعت از تتریس مصرف می شد در حرکت یا کشش ناگهانی. در سال 2019 این تعداد افزایش یافت و به 2.7 میلیون ساعت است. این بازی بر روی NES — اصلی سیستم سرگرمی نینتندو.

کلاسیک, مبارزه با بازیها نیز نشان می دهد که آنها می توانند با پیروزی در این دنیای جدید است. خیابان جنگنده برای اولین بار وارد بازی های آرکید در سال 1987. مورتال کمبت (1992) و Tekken (1994) در میان دو نفر از دیگر نام های بزرگ به دنبال. تکامل قهرمانی سری (“اوو”) برتر اجلاس مبارزه با بازی مسابقات که به عنوان راه اندازی جنگ خلیج در سال 1996 در حال حاضر وحشی موفقیت در حرکت یا کشش ناگهانی که در آن 2019 edition دیدم 4.9 میلیون ساعت از مصرف — هر چند نه همه عناوین کلاسیک.

از بینندگان که ما با داشتن فقط به عنوان قوی به عنوان هر یک از شرکت های بزرگ مانند سنگ پهن کف اجاق یا لیگ از افسانه است.

وینس کلمنت بنیانگذار تتریس کلاسیک قهرمانی جهان

در سال 2014 توسعه دهنده کپکام در زمان Street Fighter به بعد سطح رقابتی معرفی کپکام Pro تور یک سال دور مدار منجر به کپکام جام قهرمانی مسابقات در لس آنجلس هر دسامبر. 2019 فصل برگزار 55 حوادث در سراسر جهان در پنج قاره. 2019 جام کپکام که شامل 250.000 دلار پایه جایزه (همراه با پایان سال پاداش) ثبت 1.76 میلیون ساعت تماشا در حرکت یا کشش ناگهانی, اوج در 141,688 بینندگان.

ImperfectEdibleHydatidtapeworm-size_restricted

در ضمن CTWC دیده است بینندگان رونق بیش از حد. 2019 نهایی تحت الشعاع 1 میلیون یوتیوب نمایش ها در حدود یک ماه است. کشش زنده پخش 2019 رقابت به اوج 17,727 همزمان بینندگان و حدود 300,000 مجموع بینندگان منحصر به فرد.

“به نظر من آن دیوانه”
کلمنت می گوید: صحبت از یوتیوب اعداد. “از بینندگان که ما
داشتن فقط به عنوان قوی به عنوان هر یک از شرکت های بزرگ مانند سنگ پهن کف اجاق یا
لیگ از افسانه است.”

تتریس ایجاد شد و در سال 1984 توسط اتحاد جماهیر شوروی هوش مصنوعی محقق آلکسی Pajitnov که اکنون 63 با حضور CTWC برای اولین بار در سال 2019. مانند عمده esports جاده به CWTC نهایی است بین قاره ای با مقدماتی funneling از طریق پنج متحده مناطق همراه با منطقه ای در مسابقات قهرمانی اروپا (کپنهاگ در سال 2019) سنگاپور و فنلاند و آلمان و هنگ کنگ است. “این یکی از آن بازی که در آن شما واقعا نمی نیاز به یک زبان” کلمنت می گوید. “همه این بازیکنان از سراسر جهان و آنها می توانند با برقراری ارتباط از طریق یک بازی ویدیویی.”

بازی های مبارزه خود تخصص می گوید: آندره آگوستین مدیر عامل شرکت Bifuteki زنده رویداد شرکت تولید شده است. “آنها واقعا نیاز به دوباره اختراع خود را,” او می گوید. “آنها در حال حاضر برخی از این بالاتر-بازی های رقابتی برای شروع با. آن را یک در یک. شما لازم نیست که به بازی کردن تیم است. مطابقت با عقل و برو.”

EGX 2015 - The UK's Largest Videogame Expo

آگوستین نقل از “هر کسی می تواند برنده” در “هر یکشنبه” واقعیت این مسابقات باز. “یک بازی مانند سرپرستی و یک بازی مثل Call of Dutyوجود دارد بزرگ بودجه است که قرار است نسبت به این بازی و می خواهید آنها را تغییر دهید تا متا هر زمان” او می گوید. در مقابل, او, یادداشت ها, سنتی بازی مبارزه مانند “خیابان جنگنده مثل این است که در اینجا نقطه ای از این بازی. برو برای آن.”

برای برخی از علاقهمندان به بازی هاردکور تردید دارند و احساس بزرگ پول سازمان ها در حال کشتن حرمت بازی این بازی کلاسیک را در یک زیر زمین, گذرگاه طاقدار, آگوستین می گوید. در حالی که بازی های مبارزه صرف سالها به عنوان باز ورود به بازی ها, مدارهای مانند Capcom Pro تور باریک این زمینه است. در ضمن عمده ویدیو های ورزشی عناوین بازی شده اند در آینده با بازی های جدید در هر سال برای چند دهه در حال حاضر.

جمعیتی از بازیکنان همچنین می توانند به عنوان یک محدودیت. تندرا کاسه خود اعلام کرد قهرمانی ملی برای 1991 NES فوتبال بازی Tecmo سوپر باول در خلیج سبز برجسته 81 بازیکن از 14 متحده در آن چاپ هفتم برگزار شده در Jan. 25. “آنها مربیان آبی و کارگران یقه بچه ها که در آن کار می گوید:” Nate Smithson خالق و مدیر مسابقات. او می خواهد به گسترش زمینه به 200 بازیکنان و به نوبه خود این رویداد را به دو روز امر محدود نمی شود فقط به Green Bay. اما “حدود دو سوم یا سه چهارم بازیکنان ما باید خانواده ها است. آنها کمی پول آگاهانه در این راه است.”

نوستالژی فقط می تواند برخی از این بازی ها تا کنون. مبارزه با بازی ها را باز آفرینی خود را با کنسول جدید نسخه. اما بازی مانند تتریس و Tecmo سوپر باول قفل شده به اصلی خود را تکرار. عبور از این بازی است که باید انجام شود در سطح توده مردم مانند های بیتلز یا جادوگر شهر از با نسل بعدی کارشناسان می گویند.

اما برخی از اصلی نسخه های کلاسیک در حال شروع به گرفتن رقابتی خود را در درب. مانند تتریس کلاسیک قهرمانی جهان, پادشاه 94 متولد شده از یک فیلم مستند است. فیلمساز Mikey McBryan آغاز یک NHL 94 مسابقات در تورنتو در سال 2015 با مسابقات سازمان دارل Sampson. در سال 2019, 80 رقبای تبار در تورنتو و Sampson افزود B مسابقات به نام دوک 94. در حالی که اکثر بازیکنان میانسال, an 11-year-old تازه بدوران رسیده — پسر یک همکار رقیب — بازی سخت و ثابت جنبش جوانان ممکن است در کار می کند. “مردم هنوز هم پیدا کردن در مورد آن” Sampson می گوید. “هر سال ما با افراد جدید است.”

که نشان می دهد که حتی بدون زرق و برق دار و درخواست تجدید نظر مدرن esports این بازی های کلاسیک نمی خواهید در هر نقطه — به جز شاید شبکه های تلویزیونی و گسترده زندگی می کنند-در جریان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>