بعد از بزرگ Indie فیلمساز ممکن است یک TikToker

چرا شما باید مراقبت از

پلت فرم رسانه های اجتماعی است که شکل دادن به آینده فیلمسازی.

  • تازه کار فیلمسازان با استفاده از پلت فرم های پیچیده ابزار ویرایش برای یادگیری تجارت و تست کار خود را.
  • بر خلاف Instagram, Infinite الگوریتم اجازه می دهد تا کاربران بدون بسیاری از پیروان برای رفتن ویروسی اضافه کردن به محبوبیت آن است.

یک جلد از فردریک شوپن را Fantaisie-مطالعه مجموعه صحنه است. به عنوان قرن 19 ترکیب نقش یک مرد جوان پشت خود را به دوربین پوند دور بر روی یک پیانو بزرگ. یک سری از پرش-کاهش شرح زیر است: به خود را احساس و سپس به عنوان او رفع یک عکس بر روی دیوار و در نهایت به عنوان او به نظر می رسد به سازمان دیده بان خود بازی.

15-دوم کوتاه با عنوان یک مبارزه بی پایان برای رسیدن به کمال است نه تولید هالیوود. آن را در میان انفجار از نوع کوتاه فیلم indie در Infinite. پلت فرم بهترین و شناخته شده برای لب همگام سازی و کمدی skits در حال حاضر در خدمت به عنوان یک پتانسیل سکوی پرتاب برای نسل بعدی فیلمسازان مستقل خود را با ترکیبی از آسان به استفاده از تکنولوژی و الگوریتم که باعث می شود آن را کمتر دشوار است برای تازه کار به از طریق شکستن از یوتیوب و یا Instagram.

@kgbaddie

یک مبارزه بی پایان برای رسیدن به کمال.

♬ یک جلد Chopins Fantaisie بداهتا – kgbaddie

در Infinite, #سینمایی — استفاده می شود به فیلم های ایجاد شده بر روی پلت فرم — در حال ظهور است به عنوان میان بالا روند و هشتگهای با متناوب 1.9 میلیارد views. برخی از رشد سریع ستاره این جنبش عبارتند از: @lastmanstanley که ویروسی سینمایی ویدئوها را به دست آورد 5.5 میلیون انداز @nuhchez (404K views) و @aaronbaldwinart (310K نمایش).

شما نمی نیاز به هر گونه زیر در همه گرفتن در معرض میلیون ها نفر از مردم [در Infinite].

خلیل DaTerra, 17-year-old Infinite فیلمساز

در سال 2018 فیلم مستقل و غیر انتفاعی است که تولید LA جشنواره با همکاری Infinite برای ایجاد واقعی کوتاه جایزه با جایزه پول از $10,000. به عنوان جریان غول مانند آمازون و Netflix بکشد به شدت به دنبال ویروسی محتوای Infinite می تواند تغییر شکل سینمایی چشم انداز است.

“حتی در مانند ’90s آن را سخت تر برای مردم را به انجام یک فیلم مستقل — هزینه راه بیشتر می گوید:” 22 ساله متئو الله مهاجرانی که اغلب ویروسی #cinnematics تصویری دارای 2.5 میلیون بازدید. “اما در حال حاضر که همه چیز دیجیتال است و در دست ما من واقعا فکر می کنم بیشتر در این دهه ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر فیلمسازان مستقل توجه بیش از افراد واقعی ساخت فیلم در این صنعت است.”

@currentlystuck_

آنچه در حال رشد احساس #fyp #foryoupage #shortfilm #adulting #growingupchallenge #movie #film #cinema mateocaptures #happythanksgiving #foryou

♬ صدای اصلی – currentlystuck_

چون اکثر Infinite کاربران جوان تر از 25 پلت فرم نیز ارائه می دهد انتقادی مخاطبان قرار گرفتن در معرض برای تاسیس فیلمسازان. برای کسانی که بدون فیلمسازی تجربه Infinite متوسط است که در آن آنها می توانند تمرین و یادگیری به صورت رایگان. “این است که فقط یک راه برای به دست آوردن من شلوارک در خارج وجود دارد” الله مهاجرانی به من می گوید.

و با تشکر از Infinite الگوریتم, “خارج وجود دارد” بود و در جایی او قادر به رسیدن به کاملا به سرعت. اگر چه جزئیات این الگوریتم نیست ساخته شده در مکان های عمومی, محققان شناسایی الگوهای قطعی. هنگامی که شما آپلود تصویری برای Infinite آن را قرار داده در میان محبوب ترین مطالب بر روی پلت فرم. ماشین-تکنولوژی آموزشی و سپس ارزیابی اینکه آیا یا نه برای ترویج ویدئو های خود را به بیشتر کاربران بر اساس مجموعه ای از مدارک که شامل نامزدی, نظرات, آیا کل ویدئو را تماشا شد و معیارهای دیگر. Instagram از سوی دیگر ترویج ویدئوها بر اساس های موجود خود را در زیر. که تفاوت باعث می شود آن را آسان تر برای یک تازه کار تصویری برای رفتن ویروسی در Infinite از آن است که در Instagram.

“شما نمی نیاز به هر گونه زیر در همه گرفتن در معرض میلیون ها نفر از مردم می گوید:” خلیل DaTerra که آغاز شده #سینمایی هشتگ. با الهام از تورنتو فیلمساز جسی Driftwood یکی از پیشگامان عمودی فیلم در Instagram 17 ساله تصمیم به انجام همان در Infinite. “به همین دلیل من قادر به رشد زیر در Infinite است زیرا الگوریتم می گوید:” DaTerra که 289,500 پیروان و 4.5 میلیون لایک بر روی پلت فرم.

Infinite است که جهان به سرعت در حال رشد پلت فرم رسانه های اجتماعی با بیش از 1.2 میلیارد محبوبیت در آوردن $176 میلیون دلار درآمد در سال 2019. اضافه کردن این واقعیت است که آن را در دسترس در بیش از 150 کشور و آن را حس می کند به قرار دادن مطالب خود را در Infinite. آن است که در آن Lil Nas X “شهر قدیمی جاده” برای اولین بار شروع به چیدن بخار و این که چرا مارک های کسب و کار و فیلمسازان در حال انتخاب نرم افزار تکه کردن و ترویج مطالب خود را.

پلت فرم نیز در خدمت به عنوان پایه و رایگان فیلم مدرسه. “Infinite مرا به یاد تمام آموزش های ما استفاده می شود برای انجام این کار در مدرسه گراد بر روی دوربین می گوید:” Themba Moyo, یک استعداد های دیده بانی در هیز استعداد آژانس است که نشان دهنده بازیگران و مدل های, برای, تلویزیون, فیلم ها و آگهی های بازرگانی. این برنامه ارائه می دهد ویژگی های ویرایش پیشرفته در دوربین های کنترل سرعت تصویر-ردیابی مواد مرکب و مشارکتی تقسیم صفحه نمایش و کوتاه زمانی ویدئو. “من آرزو می کنم من تا به حال تمام این مسائل زمانی که من جوانتر بود. مردم چه بزرگ شده بودند دوربین فیلمبرداری” Moyo می افزاید. با 60 درصد از این برنامه کاربران فعال ماهانه در ایالات متحده در تاریخ 16 تا 24 ساله در محدوده استخر بالقوه فیلمسازان مستقل ممکن است بسیار بزرگتر از نسل قبل از آن است.

مهارت های آنها یاد بگیرند اما لزوما به راحتی منتقل شده به صفحه نمایش بزرگ است. مطمئن استعداد سازمان های تجاری و حتی هالیوود در حال بهره برداری Infinite سازندگان برای مبارزات اما “من نمی دانم اگر آن وجود دارد و در عین حال برای از ویژگی های طول فیلم می گوید:” Moyo. “شاید به صورت کوتاه, مفاهیم, اما من نمی دانم در مورد ویژگی ها-طول و من نمی دانم در مورد تلویزیون است.”

DaTerra اگر چه پرسش که چرا انتقال به صفحه نمایش بزرگ باید گام بعدی برای فیلمسازان که در حال به دست آوردن یک زیر به عنوان معماران و طراحان در کوچکتر. “در این روز و سن, همه شما نیاز دارید این است که تلفن همراه خود را برای ایجاد محتوا برای میلیون ها نفر برای دیدن,” او می گوید.

و TikTokers ممکن است منجر به راه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>