شرکت وام که شکایت هزاران لاتین کم درآمد در طول همه گیر 88801100011088 ProPublica یک اتاق خبری غیرانتفاعی است که در مورد سوء استفاده از قدرت تحقیق می کند. ثبت نام برای دریافت بزرگترین داستان های ما به محض انتشار آنها. این مقاله با شرکت تگزاس تریبون، یک اتاق خبری محلی غیرانتفاعی و غیرحزبی که به اطلاع می رساند و با تکسان ها درگیر می شود، منتشر شده است. ثبت نام برای هفته نامه کوتاه برای بلند شدن به سرعت در پوشش ضروری خود را از مسائل تگزاس. هیوستون — در بعد از ظهر در اواسط ماه ژوئن ، Analleli Solis در حال راه رفتن به خانه از خانه برادر خود را درست پایین خیابان هنگامی که او متوجه کسی که او نمی دانست عقب نشینی از درب جلو از خانه آجر متوسط خود را. سالیس به زن نزدیک شد که پاکت را به او داد. در داخل طرح دعوی در دادگاه از شرکت Oportun بود، یک شرکت وام شخصی Solis برای سال تبدیل شده بود زمانی که او و شوهرش پول نقد به اندازه کافی برای پوشش اجاره، تعمیر اتومبیل های خود و یا تعطیلات ندارد. در حال حاضر، این شرکت در حال شکایت از Solis به باز پس گرفتن برخی از آن پول، خواستار $4,196.23 از جمله هزینه ها و بهره. دریافت تحقیقات برتر ما مشترک خبرنامه داستان بزرگ شوید. شوک سالیس به سرعت به خشم راه داد. سه ماه پیش از آن، پس از آن که چند تا از پرداخت های دو ماهه ۱۳۰ دلاری اش را از دست داد، گفت که به اوپورتون زنگ زده تا به شرکت بگوید که به دلیل همه گیر بودن کروناویروس شغل خود را به عنوان خانه دار هتل و کارگر فست فود از دست داده و به مقداری امداد نیاز دارد. مادر 43 ساله سه ساله انتظار داشت که شرکت بفهمد. به هر حال اون يه مشتري ديلينگ بود آخرین وام او، که او در زمان برای تعمیر SUV پیری خود را، پنجمین خود را با Oportun از سال 2013 بود، او گفت، و او هرگز پرداخت از دست رفته است. کارکنان همیشه دوستانه و مفید بودند. اوپورتون مستقر در سیلیکون ولی، وام دهنده اقساط فرعی که در ۱۲ ایالت فعالیت می کند، همچنین خود را به عنوان یک متحد مالی به جامعه مهاجر لاتین، پایگاه مشتری اولیه اش به تصویر کشید و شهرتی به عنوان جایگزین مقرون به صرفه تر و انسانی تر برای وام دهندگان payday ساخته بود. در بایگانی کسب و کار خود و در وب سایت خود ، این شرکت — که نام کوتاه برای “oportunidad، اسپانیایی برای فرصت — ادعا کرد که با وام گیرندگان دست و پنجه نرم کردن با مشکلات جریان نقدی فراتر از کنترل خود را کار می کنند. تنها دو هفته به همه گیر، آن را اعلام کرد یک برنامه سختی ویژه است که پرداخت موعد مقرر به تعویق انداخت تا زمانی که مشتریان تحت تاثیر اطلاع شرکت در پیش. اما در طول یک سری تماس های تلفنی، Solis گفت، ماموران Oportun به او گفتند هیچ کاری نمی توانند برای کمک به او انجام دهند، حتی اگر وضعیت مالی او به خصوص وخیم بود به عنوان شوهرش نیز به تازگی کار خود را از دست داده بود. او نگفت که طرح پرداخت ارائه نداده اند یا به برنامه سختی اشاره نکرده اند. سالیس که در نوجوانی از مکزیک مهاجرت کرده بود به زبان اسپانیایی گفت: «احساس ناتوان بودن می کنم که نتونم به آنها پول بدهم.» Solis در میان ده ها هزار نفر از وام گیرندگان Oportun است که خود را در یک مشکل مشابه در سال های اخیر پیدا کرده اند ، با توجه به تحقیقات ماه ها توسط ProPublica و تگزاس تریبون که در بیش از یک میلیون سوابق دادگاه تگزاس ، صدها صفحه از پرونده های مالی شرکت ، و مصاحبه با بیش از یک دوجین طرفداران مصرف کننده ، وکلای دادگستری و کارشناسان صنعت کشیده شده است. گزارش ما نشان داد که یک شرکت است که جلب مشتریان در با به تصویر کشیدن خود را به عنوان یک بهره بردار از جامعه مهاجر لاتین در عین حال به اتهام نرخ بهره بالا، نگه می دارد مشتریان مانند Solis در قلاب با refinancing مکرر و به طور معمول با استفاده از دعاوی برای ارعاب وام گیرندگان آشکار را به پرداخت دوباره….

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im