بدنسازی رایگان تمرین همه گیر : Kettlebells ، باشگاه های هند ، کیسه های شنی ، آه من!

چرا بايد اهميت ميدي

چون اگر ممکنه درست بشه، توانا شدن خيلي خوبه!

  • با سالن های ورزشی کرکره، آن زمان برای بازگشت به اصول اولیه تمرینات مدرسه قدیمی با kettlebells، باشگاه های هندی و کیسه های شنی است.
  • این موارد ساده انجام تمرین بدن کل است که دنده ورزشگاه معمولی نمی تواند مطابقت داشته باشد.

“کاوید داره دفتر رو میخواد تعطیل بکنه؟”

مارس بود و کلمه پایین آمده بود: کار کردن از خانه اکنون اجباری بود، توسعه ای که چرخ ها را در حال چرخش قرار می داد. می بینید، تمام آن زمان رفت و آمد در حال حاضر می تواند به پروژه Yoke تبدیل شده است: کسانی که تا تمایل به استفاده از آن ساعت اضافی از در آزادراه بدبختی روز هفته در شکل گرفتن جعبه! ميتونيم کون جمعي مون رو به باشگاه برسونيم!

این جشن با شکوه 30 ثانیه قبل از اخبار بیشتر در سراسر transom رسانه ها آمد: “سالن های ورزشی بسته خواهد شد بیش از حد، BTW.”

نشانه: موسیقی دلقک.

دو هفته طول کشید تا اجازه دهید بدن از آسیب استراحت کند. شاید یک هفته بیشتر از “من انعطاف پذیرتر خواهم شد.” و سپس یک هفته وحشت تمام دمیده شده توسط کسی در یک جلسه زوم busting کردن با، “وای … به نظر می رسد که شما واقعا مقداری وزن کم کرده ای.”

برای من، آن را خیلی ظریف تر از قادر به گرفتن تمرین بدن کل با یک ابزار دریافت کنید.

تیم دیمل، صاحب ورزشگاه

مردی که تمام عمرش را صرف آموزش هنرهای رزمی و بلند کردن وزنه ها کرده است، علاقه ای به شنیدن این که کمتر نیرومند به نظر می رسد، ندارد.

برای نجات: همه بچه های قدرتی که سال ها داخل یک سالن ورزشی “متعارف” نبودند. این ها پیروان روش های قدرت به سبک قدیمی هستند، مانند بروکس کوبیک، ماتئو فادینی و یک کارل Gotch ایتالیایی وسواسی، به علاوه بسیاری از کسانی که بیشتر تحت تاثیر نتایج قرار گرفته اند، همه چیز را به غیر از وزنه ها بلند کرده اند.

Strong muscular man with muscles holding heavy red kettlebell with his hand on the gym floor prepared for cross strength and conditioning training and workout

کتری بلز

تیم دیمل، رقیب کراس فیلت و صاحب ورزشگاه می گوید: «من به طور انحصاری با سه کتری بل و یک نوار گاه به گاه pull-up به مدت سه سال آموزش دیدم.» “من در شکل خوبی برای راگبی، کار من در ساخت و ساز و سپس به عنوان یک افسر پلیس بود.”

برای آغاز نشده، کتری بل ها توپ های چدن با دسته های نصب شده بالا هستند. توپ با دسته . درخشان اساس تمرین خود را با kettlebell — که می تواند خریداری آنلاین و اجرای محدوده وزن از 5 پوند به من از دست داده ام ذهن من 80 – pounders — نیز ساده است : شما آن را نوسان ، یا یک دست و یا با هر دو دست ، بین پاها و نه بالاتر از قفسه سینه خود را.

دیمل می گوید: «من راه حل های ظریفی را دوست دارم.» “برای من، آن را خیلی ظریف تر از قادر به گرفتن یک تمرین کل بدن با یک ابزار دریافت کنید.”

من استفاده می شود به نیمکت 345 پوند برای reps، چمباتمه 405 برای مجموعه راحت از شش و deadlift بیش از 600. در راهرو من در طول زمان ناهار من احساس مسخره نوسان کتریبل. من احساس مسخره تر انجام ورزش پیاده روی کشاورز، جایی که شما فقط راه رفتن در اطراف، کتریبل در هر دست. فقط راه ميرم همین. قراره دستت رو بگيره. تمسخر کردم.

تا روز بعد، من مؤمن بودم. و به محض اینکه من می توانم دوباره حرکت می کند، من در آن بود، نه تنها با کتری بل بلکه با دیگر تحسین به سبک قدیمی مانند …

باشگاه های هند

اگر تا به حال این مناسبت را داشتید که در یک سالن ورزشی به سبک قدیمی سرگردان کنید، این ها را دیده اید. آنها شبیه سنجاق بولینگ هستند، از فولاد یا چوب ساخته شده اند و در گوشه ای می نشینند تا اینکه یک پیرمرد که می داند معامله چه جهنمی پیش می آید. بهشون ميگن باشگاه هندي چون ظاهرا ً از شبه قاره هند سرچشمه گرفته آنها نیاز به بسیاری از آنچه احساس نوسانی بی فایده است، اما فراتر از ثبات ظاهری یک روال وزن سنتی است که به دنبال منزوی کردن عضلات، آنها را عضلات کار راه است که عضلات کار می کنند: در کنسرت. شانه هایم که ماه ها مرا زیر و رو کرده اند، این کار را متوقف کرده اند.

همانطور که عمر لیما، از تناسب اندام هسته عملکردی، آن را در یک قطعه OZY قبلی قرار داده است: “اگر شما در مورد قدرت به عنوان دیوارهای یک خانه فکر می کنم، تعادل خواهد بود پایه و اساس و استقامت چیزی است که آن را نگه می دارد کار با هم است.”

بنابراین در حالی که کار گریپ بر روی باشگاه، انگشتان دست، ساعد، دوسر، سه سر و شانه یکی نیست و پس از چند reps انجام می شود. Nope. دقایقی ادامه بده اگر شما می توانید، که است. آیا شما مانند یک بدنساز پس از سه ماه با این چیزها به نظر می رسد؟ نه. اما قدرت ایستا نیست و شما قوی خواهید بود. شاید حتی به اندازه کافی قوی برای …

Exercise With WeightBag, SandBag

کیسه های شنی

در حال حاضر، این واقعا کیسه های شنی نیست (هر چند شما قطعا می توانید یک کیسه شنی استفاده کنید نام اختصاصی کیسه خراب و کیسه های بلغاری هستند. پر از شن و ماسه، آب یا لاستیک، کیسه های وزنی مکمل خوبی برای کتری بل ها و باشگاه های هندی هستند، چرا که همه آن ها بر عضله در حرکت تأکید دارند.

بهترین بخش از این کیسه ها، در خارج از آنها هزینه زیادی نیست – کیسه خراب است به طور قابل توجهی ارزان تر (حدود 50 دلار) از بوتیک کیسه بلغاری، که می تواند اجرا $300 یا بیشتر – این است که با یک پرت بیش از شانه های خود را شما می توانید چمباتمه زدن, انجام ریه ها و یا فقط ساده اجرا. چون من هنوز اعتقاد راسخي دارم که روز پا رو از دست نميدم داداش

در زیر تمرین من است. توجه داشته باشید: آسیب های خود را به عهده من نیست, بنابراین مشورت با یک دکتر اول و توجه به آنچه Dymmel به من گفت قبل از فروش من اولین کتری بل من: “در حالی که کتری بل ابزار فوق العاده, یک ابزار تنها به خوبی به عنوان کاربر آن است. من در طول سال terrible ها شکل وحشتناکی را با کتری بل دیده و اصلاح کرده ام، و حتی چمباتمه ها و هل دادن های وزن بدن.» بنابراین به دنبال کمک یک حرفه ای در صورت نیاز باشد.

چگونه یوجین در تلاش برای کشتن خود را امروز

همه باید با کتریبل از انتخاب خود را انجام می شود. در حال حاضر، مندارم يه 35 پوندي رو تاب ميدم.

  • 10 نوسان : شروع با دست راست ، سپس سوئیچ به سمت چپ
  • 10 پرس سربار: بالا را ببینید
  • 10 ردیف خم بیش از
  • 5 مجموعه از 10 چمباتمه goblet: کتری بل را جلوی خود نگه دارید انگار سعی می کردی آن را روی قفسه و چمباتمه قرار دهی
  • 5 مجموعه از 10 هالوس باشگاه هند: اگر باشگاه هندی داري ميتوني از يه اسلج هامر استفاده کني جلوي خودت نگهش دار و بعدش بچرخ، از سمت چپت شروع کن، به پشت، انگار جان هنري بودي. گیره شانه آن را دوست دارد.
  • 10 دقیقه از چیزهای کیسه شنی، à la Turkish get-ups: مثل پشتت روي زمين و کيسه شني رو بالاي خودت نگه دار انگار ميخواي نيمکتش کني پس بلند ميشي. آروم باش، آره؟ امتحانش کن . صبر ميکنيم .

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im