این ‘DoorDash’ به صورت پس مانده غذا طول می کشد پرواز در میان نیویورک مستند

چرا شما باید مراقبت از

در اجرای اقتصاد خود را اهدا مانده مواد غذایی در حال حاضر می توان در تقاضا.

در هفته صبح Neftaly Gonzalez گره کردن بار الکتریکی دوچرخه را انتخاب کنید تا مواد غذایی از یک حفاری مسافرخانه محل سریع-بازی گاه به گاه رستوران در منهتن منطقه مالی. یک مدیر اجازه می دهد تا 28 ساله پیک در داخل و دست او را بزرگ آلومینیوم سینی از مواد غذایی در یخچال از شب قبل.

اما Gonzalez — که همچنین با این نسخهها کار برای DoorDash, Postmates و Uber نیست در مورد به رها کردن مواد غذایی برای یک برنامه کاربر در سراسر قفل شده-پایین شهر که در آن takeout غذا گرفته است. او را به یک موسسه خیریه به نام شمالی بروکلین فرشتگان در ویلیامزبرگ است که توزیع وعده های غذایی از یک کامیون مواد غذایی.

Gonzalez پیمانکار مستقل است که با این نسخهها کار برای Transfernation یک پلت فرم است که در زمان عادی بافتهای مانده غذا آماده از رستوران ها و شرکت ها برای مکان هایی مانند پناهگاه بی خانمان و مواد غذایی pantries. اما در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس و سراسر شهر بود مستند فرستاده است بر روی تقاضا به مواد غذایی و خدمات امداد و نجات به اوردرایو.

Transfernation Transporter

از آن نیاز به تفکر خلاق از موسس و مدیر عامل شرکت هانا Dehradunwala که سرنشین “در حال بارگذاری بیش از حد مواد غذایی” در سال 2015 و راه اندازی نرم افزار در سال 2016. اگر چه بسیاری از مشتریان دفاتر در وقفه Dehradunwala شناسایی برنامه های در سراسر شهر است که نیاز به تحویل مواد غذایی است و نگه داشتن او به ناوگان حمل و نقل دوچرخه سواران استخدام توزیع وعده های غذایی است که شرکای مانند حفاری مسافرخانه در حال ساخت برای سازمان — با برنامه به خوراک حدود 500 نفر در هفته در سه ارشد مراکز و بیشتر به آمده است.

“چیزهای زیادی وجود دارد که وجود دارد تقریبا هیچ وقت به احساس ضعف می گوید:” Dehradunwala. یک روز معمولی در حال حاضر در بیش از 30 تلفن, تماس, توسط, بعد از ظهر. “من فقط در تلاش برای گرفتن همه چیز را به عنوان آن می آید و مطمئن شوید که ما در حال انجام سه چیز است,” او می گوید. که شامل پیدا کردن برنامه های که نیاز به حمایت و اعمال نفوذ او سوار پایه برای نگه داشتن آنها را به کار و حصول اطمینان از این که مواد غذایی از سازمان ها و یا شرکت های بزرگ است که رسیدن به مکان آن نیاز به رفتن.

در نمونه برابر مشتریان, برنامه وانت در برنامه تا 2000 پوند عمدتا دست نخورده باقی مانده است. Transfernation در ابتدا به ارائه این خدمات به صورت رایگان است اما شرکت در حال حاضر باید پرداخت هزینه تحویل در محل (400 دلار ماهانه به صورت نامحدود 35 دلار در هر وانت و گزینه های مختلف در میان) که آنها می تواند نوشتن در مالیات خود را. (Transfernation در حال حاضر غیر انتفاعی اما برنامه ریزی برای تبدیل به یک B شرکت به سود شرکت اختصاص داده شده به اجتماعی خوب است.)

به طور متوسط مشتریان نوشتن حداقل 10 ، 000 دلار از مالیات خود را هر سال Dehradunwala می گوید من چادری سفید پاتاگونیا ژاکت و کلاه در هوای سرد مارس روز قبل از نیویورک تبدیل به شهر ارواح. Transfernation توزیع بیش از 1.8 میلیون وعده های غذایی و منحرف از 2 میلیون پوند از مواد غذایی از محل های دفن زباله. پلت فرم, که همچنین همکاران با DoorDash دارای شرکت های بزرگ مانند NBC استون و امریکن اکسپرس در میان آن 76 مشتریان کوچک است حضور در نیوجرسی و قصد دارد برای رسیدن به فیلادلفیا و بوستون در این سال او می گوید:.

CREDIT_ Tin Lazar Productions #domorethanwaste campaign (1)
1_D6KBTME757Pzqky4ZHAQyA

شور و شوق از adopters اولیه نشان می دهد این است که “چیزی است که مردم می خواهید برای انجام وجود دارد اغلب فقط یک راه برای آنها را به انجام آن را در راه است که آسان می گوید:” 27 ساله, صحبت کردن, عاشقانه, چشم او روشن است. شرکت پشتیبانی تلاش برای کاهش ضایعات مواد غذایی و یا ناامنی — اما چالش این است که برای متقاعد کردن مردم به پرداخت هزینه برای آن را به جای شانت خیریه به اعمال کوچک در اطراف تعطیلات.

آنچه که من کاملا نفرت است وقتی که من دریافت یک تماس از یک دفتر کار در [طول تعطیلات] که مانند ” ما در حال گرفتن با هم و ساخت 400 کره بادام زمینی و ساندویچ ژله.’

هانا Dehradunwala

وسط, خواهر, سه, مریلند بومی را صرف دوران کودکی خود را در پاکستان, که در آن او تا به حال یک صندلی ردیف جلو به ثروت اختلاف. خانواده اش به عربستان سعودی برای یک سال قبل از Dehradunwala با حضور در دانشگاه نیویورک که در آن او در زمان استودیو هنر و علوم سیاسی طبقات است. در ایالات متحده Dehradunwala زده بود با این فرهنگ بیش از حد و راه مردم ارزش کیفیت رستوران غذا و یا پخت و پز خانه — اما آن را در نظر گرفته زباله پس از صرف غذا به پایان رسید. او تعجب: اگر همه خدمات در تقاضا در حال حاضر به همین دلیل باید آن را بسیار دشوار است برای پیدا کردن یک محل به صورت کاملا خوب و دست نخورده ،

این سوال به رهبری او و دوستان به زمین اولیه مفهوم Transfernation در یک NYU مسابقه کسب و کار. آن را به سختی شکست خوردند می گوید Dehradunwala که دارای لکنت — که از بین می رود هنگامی که او از انرژی مورد ایده های خود را. “این لکنت مرکزی” او می گوید: درخشان یک لبخند. پس از فارغ التحصیلی Dehradunwala فرود یک کار مشاوره اما دنبال Transfernation تمام وقت در تشویق پدرش.

Family in Karachi, Pakistan @ Grandmother's house

او تا به حال هیچ مشکل پیدا کردن مشتریان اولیه — و در عین حال آنها را به پرداخت هزینه برای ارائه باقی مانده زمانی که آنها تا به حال قبل از ثابت خاردار. اما موسسه خیریه معنا نیست که رایگان Dehradunwala استدلال می کند animatedly. او اطمینان می داد که رانندگان درآمد مشابه دستمزد به آنچه آنها می خواهم در DoorDash.

اگر چه هفت مشتریان کاهش یافته است Transfernation پس از قیمت گذاری جدید طرح شش بازگشته است. Dehradunwala تا به حال برای مقابله با شرکت های که آنچه که او خواستار سالانه “خوبی سهمیه” (او یک لیبرال کاربر از هوا نقل قول). “آنچه که من کاملا نفرت است وقتی که من دریافت یک تماس از یک دفتر کار در [طول تعطیلات] که مانند” ما در حال گرفتن با هم و ساخت 400 کره بادام زمینی و ساندویچ ژله,'” زمانی که در کافه تریا پرت کردن مواد غذایی روزانه او می گوید: صدای او در حال افزایش است. “آنها فکر می کنند که چون آنها که یک کتاب مقدس آنها خوب برای بقیه سال.” و علاوه بر او می افزاید: “آنچه پناهگاه در حال رفتن به می خواهید 400 PB&Js?”

هنگامی که او نقاط غیر منطقی شکاف هنوز رتبهدهی نشده است حل و فصل “وجود دارد می تواند واقعی با شدت در اطراف او در اطراف گرفتن کاری را انجام داده می گوید:” اهل فینکلشتاین که مربی Dehradunwala از طریق 2019 Roddenberry کمک هزینه تحصیلی برای فعال-نوآوران که او به دست آورد. او در زمان نادر رایگان, اما, او اختصاص به انجام تریک در شهروندان نشسته تیپ.

Dehradunwala به رسمیت می شناسد Transfernation نیست “حل مشکل گرسنگی.” او می افزاید: بصورتی پایدار و محکم: “گرسنگی حل خواهد شد هنگامی که مردم می توانید استطاعت به خرید مواد غذایی خود را.”

هنوز هم او تلاش دارد تا دیدگاه مکالمه در اطراف شرکت دادن. نام تجاری خود را از “کار خوب” است نه سکسی. وجود ندارد هر تی شرت و عکس ops — فقط کسی حرکت مواد غذایی در یک دوچرخه برقی. اما در میان ویران و مستندات جهان کشف ارزش چنین ساده خدمات. با رکود احتمالی در افق Dehradunwala در حال ساخت یک “قوی Rolodex” گیرنده از سازمان — به عنوان غذا برای چه او ایجاد شده است و تنها در حال رشد است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>