صنعت کروز تحت فشار جزایر واقع در دریای کاریب اجازه می دهد تا گردشگران بر روی سواحل خود را با وجود Coronavirus نگرانی

سام Duncombe, سر از Bahamian سازمان محیط زیست reEarth نگاه کرد و با نگرانی شنبه به عنوان جزیره مقامات بحث که آیا اجازه می دهد تا مسافران به پیاده از فرد اولسن خطوط کروز’ Braemar آخرین کشتی ضربه رمان coronavirus. Duncombe است دیرین منتقد صنعت کروز و باعث شده است که مبارزه با دیزنی برای ساخت طرح خصوصی کروز پورت در منطقه توصیه می شود برای دریایی-وضعیت حفاظت به شکننده صخره های مرجانی اکوسیستم. کشتی های کروز را بارها و بارها زیر آتش آمده در باهاما برای آزادسازی فاضلاب و مواد غذایی و ضایعات پلاستیک و نفت به آبهای آبی. Duncombe نمی اعتماد صنعت کروز برای محافظت از جزایر از یک بحران بهداشتی بیش از هر او اعتماد آن را به حفاظت از محیط زیست است.

جمهوری دومینیکن تبدیل دور Braemar در پایان ماه فوریه با توجه به مقامات بهداشت’ نگرانی در مورد آنفولانزا مانند علائم گزارش شده در هیئت مدیره. اما در یک حرکت معمولی از یک صنعت که تمایل به بازی جزیره ملل در برابر یک دیگر کروز شرکت به نام تصمیم یک “افراطی” و دوستانه پورت در St. Maarten. مسافران متحرك و آنهایی که جدید ثبت شده در هیئت مدیره.

از آنجا Braemar رهبری به Cartagena, کلمبیا که در آن یک آمریکایی که دلپذیر شد برای اولین بار ثبت coronavirus مورد در شهرستان. چهار خدمه و مسافر آزمایش مثبت در یک توقف در ویدیو. در ضمن در کانادا, Alberta افسر ارشد پزشکی نشان داد که یک Braemar مسافر تا به حال آزمایش مثبت پس از بازگشت به خانه از کشتی. به عنوان بحران در ادامه به آشکار شدن در هیئت مدیره باربادوس تبدیل Braemar دور و آن را به سمت باهاما کشور که پرچم کشتی مگس صفحه اصلی به یکی از شلوغ ترین جزیره کارائیب کروز پورت.

تا کنون مقامات تایید نشده هر coronavirus موارد در باهاما اما Duncombe نگران است که این کشور آماده است برای چه می آیند. “این بیمارستان در حال حاضر با غرق طبیعی بیماری و مشکلاتی که در حال اتفاق می افتد,” او گفت:, و اشاره کرد که بهبودی پس از ویرانی طوفان دوریان شده است مانند “ملاس در برف.” “ما به سادگی نمی باید این منابع به برخورد با هر نوع شیوع گسترده.”

در اواخر روز پنجشنبه به Duncombe را تسکین Bahamian دولت اعلام کرد که Braemar اجازه داده نمی شود به حوض و روز جمعه فرد اولسن اعلام تعلیق کشتی در مواجهه با بحران است. “این عجیب و غریب برای این صنعت است. آنها استفاده نمی شود به پورت ایستاده تا برای خود گفت:” راس کلاین یک استاد در کانادا یادبود دانشگاه که مطالعات دریایی گردشگری. به طور معمول او افزود: “صنعت کروز می گوید: ‘اگر شما می خواهم ما را در جایی دیگر بروید.'”

در سراسر کارائیب, کروز دریایی با خطوط قرار داده شده فشار زیادی بر دولت اجازه داده می شود برای ادامه به اسکله کشتی های کروز حتی زمانی که نگرانی در مورد بیماری در هیئت مدیره بوجود می آیند.

در جامائیکا جزایر کیمن و ترک و کایکوس, کارناوال کروز خط اسم تجاری کارناوال شرکت که کنترل حدود نیمی از سهم بازار را تهدید به جلو و کسب و کار خود را پس از مقامات دولتی اقدام به متوقف کردن کشتی های حامل بالقوه بیمار مسافران از docking در بنادر و یا محدود شده است که مسافران می تواند پیاده شود. سه جزیره دولت باقی مانده بودند را مهم سلامت تصمیم گیری در معرض خطر از یک شرکت است که دارای عظیم نوسان بیش جزیره اقتصاد.

یکی از کشتی ها معلوم شد که حامل ویروس. روز جمعه مقامات در جزایر کیمن و پورتوریکو اعلام کرد که خود را برای اولین بار تایید کرد coronavirus بیماران وارد شده بود در کاستاریکا Luminosa یک کارناوال شرکت کشتی.

تنها پس از اخبار را شکست که جزایر کیمن خواهد بود مجبور به تعطیل کردن یکی از آن سه بيمارستان به دلیل کارگر قرار گرفتن در معرض به یک کاستاریکا Luminosa بیمار را از خطوط کروز انجمن بین المللی اعلام کند که اعضای آن را تعلیق عملیات در آمریکا و لغو بسیاری از کارائیب cruises.

به عنوان کلاین قرار داده و آن را “این یک صنعت است که گرایش به متکبر. این یک صنعت است که تمایل به گوش دادن به مصرف کنندگان و یا گوش دادن به مردم ارائه بازخورد.” نتیجه او گفته است که “آنها در حال صادرات بیماری است.”

کشتی کروز داری

حتی پس از وزارت امور خارجه ایالات متحده و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود که آمریکایی ها اجتناب از کشتی های کروز و سازمان بهداشت جهانی اعلام جهانی همه گیر کروز شرکت هایی مانند کارناوال و رویال کارائیب ادامه داد: ارائه مقرون به صرفه-زیرزمین معاملات و انعطاف پذیر لغو برنامه incentivizing گردشگران به حفظ کروز با وجود خطر گسترش ویروس.

ایمیل به بیرون درز به میامی جدید تایمز توسط یک نروژی کروز خط کارمند نشان داد یک مدیر فشار فروش کارکنان به دروغ به مشتریان بالقوه در مورد خطر این ویروس گفتن آنها به عنوان مثال “coronavirus تنها می تواند زنده ماندن در هوای سرد پس کارائیب است یک انتخاب فوق العاده برای کروز بعدی خود را.”

این یک شکل خطرناکی از بحران سرمایه داری با توجه به اینکه خطوط کروز در حال حاضر بوده است مربوط به شیوع بیماری های متعدد. برخی از اولین آمریکایی مبتلا Covid-19 شد روی کارناوال شرکت الماس شاهزاده که نشسته در سواحل ژاپن به مدت دو هفته در طول یک bungled قرنطینه تلاش های انجام شده توسط low-کارگران پرداخت می شود که به درستی آموزش دیده و یا داده های موثر تجهیزات ایمنی. هشت نفر کشته و حدود 700 گرفتار این ویروس. هفته بعد کارناوال شرکت بزرگ شاهزاده خانم idled برای روز در سواحل اوکلند به عنوان 19 خدمه و دو مسافر بودند مبتلا به این ویروس است. اولین coronavirus بیمار به مرگ در کالیفرنیا قبلا متحرك از همان کشتی است.

صنعت کروز یکی از تعداد انگشت شماری که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پرچم به عنوان یک پتانسیل گیرنده به صورت ویژه کمک های اولیه در پی coronavirus بحران است. صنعت است که قطعا تلاش; قیمت سهم سقوط به عنوان مسافران را لغو سفرهای. اما آن درمان خاص نیز نتیجه خطوط کروز’ لابی شدید تلاش و روابط نزدیک با مغلوب ساختن پیشی جستن ، روز دوشنبه رئیس جمهور به مطبوعات گفت: “ما در حال کار با آنها بسیار به شدت. ما می خواهیم آنها را به سفر.”

در واقع بحران ها نمایش داده می شود قوی-قابلیت پشتیبانی از زیر-تنظیم صنعت است که به یک فقیر رکورد در کار محیط زیست و بهداشت عمومی. و هیچ جا دارای کروز شرکت های مخاطره آمیز تصمیم به ماندن شناور شده است بیشتر احساس بشدت از در کارائیب است.

Passengers remain onboard the MSC Meraviglia cruise ship in Cozumel, Mexico, on February 27, 2020. - A cruise carrying 6,000 people which was turned away by Jamaica and the Cayman Islands after a crew member tested positive for flu has docked in Mexico. (Photo by JOSE CASTILLO / AFP) (Photo by JOSE CASTILLO/AFP via Getty Images)

مسافر کارشناسی ارشد Meraviglia کشتی کروز در Cozumel مکزیک, در فوریه. با 27 سال 2020 است.

عکس: خوزه Castillo/خبرگزاری گتی ایماژ

یک بن بست در جامائیکا

پورتوریکو اولین coronavirus مورد آمد از یک توریستی که کشتی کروز کارناوال شرکت در کاستاریکا Luminosa حال موجب درگیری میان جامائیکا مقامات و صنعت کروز پس از جامائیکا حاضر اجازه می دهد تا ایتالیایی مسافران را پیاده. پورتو Ricans باید گریه ناپاک انتقاد از دولت خود برای کمتر بودن سخت با کشتی. اما جامائیکا حرکت آمد و در یک قیمت.

پس از یادگیری است که یک عضو خدمه در کارشناسی ارشد Meraviglia شد قرنطینه با علائم شبه آنفولانزا, جامائیکا وزیر بهداشت تبدیل کشتی دور در فوریه 25. به کروز صنعت بی میلی جزایر کیمن دنبال کت و شلوار. چند روز بعد کاستاریکا Luminosa نزدیک جامائیکا سواحل. این بار دولت, مقامات آگاه این شرکت است که مهمانان از آمار ایتالیا اجازه داده نمی شود خشکی.

کارناوال کروز خط به اندازه کافی دیده بود. این شرکت که همان شرکت مادر به عنوان کاستاریکا Luminosa تهدید برای پایان دادن به توقف آن در جامائیکا اگر دولت نمی, نرم, سخت آن خط در coronavirus. Cruises حساب برای نزدیک به 1 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور و رکود در هفته های اخیر هزینه کرده است اقتصاد 4 میلیون دلار است. نشان می دهد که در آن جدی بود, کارناوال جایگزین دو کشتی به دور از جامائیکا و کارشناسی ارشد نیز منحرف کروز. کارناوال کروز خط قلم جزایر کیمن ،

کارناوال کروز خط تهدید برای پایان دادن به توقف آن در جامائیکا اگر دولت نمی, نرم, سخت آن خط در coronavirus.

“در حالی که ما پس از تمام ایالات متحده آمریکا CDC و سازمان بهداشت جهانی غربالگری پروتکل ها و دستورالعمل های ما می خواهید برای جلوگیری از هر گونه امکان سفر به یک مقصد که در آن وجود دارد عدم قطعیت و یا ما در معرض خطر تبدیل شدن به دور” گفت: کارناوال در بیانیه ای به مطبوعات در زمان.

“چه شد جامائیکا و جزایر کیمن انجام می دهند ؟ آنها فقط در تلاش برای به اجرا درآوردن سلامت خود کد. کارناوال آن را دوست ندارم” گفت: جیم واکر یک وکیل است که ایجاد این وبلاگ کروز اخبار قانون و نشان دهنده مشتریان تحت پیگرد کروز شرکت.

پس از دیدار با کارناوال و کارشناسی ارشد در مارس 6, جامائیکا مقامات اعلام کردند یک معامله است که در آن خطوط کروز را آغاز توزیع بیش از کشتی های پزشکی سیاهههای مربوط از جمله خوانش درجه حرارت و سفر تاریخ است. این شرکت ها نیز راضی به قوانین سختگیرانه تر برای مسافران با تاریخ اخیر از سفر به بسیاری نهفته کشور است.

همان روز دولت ترکس و کایکوس کاهش یافته است به اجازه می دهد کارناوال سحر و جادو کروز به حوض چرا که چند مهمان در هیئت مدیره شد برگزاری نمایشگاه به آنفولانزا مانند علائم. کارناوال بود “بسیار نا امید است.” این شرکت در پاسخ به همان راه است که آن را تا به حال به جامائیکا, مسیر سه کشتی از ترک و کایکوس آن را به عنوان وارد بحث و مذاکره با دولت است.

در ضمن کاستاریکا Luminosa میره در, توقف در جزایر کیمن هندوراس و مکزیک است. 8 مارس گردشگری از ایتالیا وارد شده بود در پورتوریکو. دولت جزیره تا به حال هیچ اطلاع رسانی از کارناوال که هر کسی در هیئت مدیره ارائه کرده بود coronavirus علائم مانند زمانی که 1,370 مسافران و 410 خدمه متحرك در سن ژوئن. اما پس از این که مبتلا به ذات الریه توسط یک کشتی, دکتر,, او با عجله به یک بیمارستان محلی است. چرا که او آمد از قلب های همه گیر در شمال ایتالیا, پزشکی, کارگران اداره Covid-19 تست.

البته در یکی دیگر از نشانه ای از عدم قطعیت عمیق است که همه گیر است کاشته پورتو Ricans تنها دریافت, نتایج, ایتالیایی, توریستی Covid-19 آزمون از CDC در شب جمعه, یک هفته پس از بیمار در بیمارستان بستری شد. خبری که مسافری کروز و شوهرش در حال آزمایش مثبت را شکست ساعت پس از جزایر کیمن’ دولت اعلام کرد که یکی دیگر از کاستاریکا Luminosa مسافر تا به حال تبدیل شدن به اولین بیمار برای تست مثبت در این سرزمین است. او در بیمارستان بستری شد در حوزه بهداشت و درمان شهرستان جزایر کیمن پس از رفتن به ایست قلبی اما یک سرفه خشک پس از شش ماه از درمان است. سی و کارکنان پزشکی که در تماس با او در حال حاضر تحت قرنطینه و بیمارستان خصوصی تصمیم گرفته است که نزدیک به دو هفته آینده. 68 سال از فوت بیمار صبح روز شنبه.

تقسیم و تسخیر

کلاین گفت: صنعت کروز در پاسخ به بحران در کسب و کار به عنوان معمول است. “صنعت کروز همیشه می خواهد پورت بدانید که” ما در حال, تلفن همراه, بنابراین اگر شما از خط وجود دارد مقدار زیادی از بنادر است که به ما خوش آمد” او گفت:.

کشتی تحت عمل “پرچم راحتی” پایگاه خود را در هر آنچه که ملت به آنها می دهد بهترین معامله. “آنها لذت بردن از آزادی از بسیاری از قوانین و کنترل, که آیا آن در ایالات متحده و یا یک جزیره کارائیب” گفت: کلاین.

یکی از مهم ترین راه های این صنعت قادر به پشم گوسفند وجانوران دیگر کشورهای کارائیب از طریق پورت هزینه های مالیاتی در هر سر بر مسافرانی که پیاده شود. کلاین گفت: این هزینه ها اغلب کمتر از آنچه در آن هزینه برای سلیمان برای حفظ امکانات کروز شرکت تقاضا است. جزایر واقع در دریای کاریب اقدام به مجموع تقاضای عادلانه هزینه اما تا کنون این صنعت موفق شده است در یک divide-and-conquer استراتژی است که تمام منطقه را در دستور شرکت های بزرگ.

بسیاری از منتقدان استدلال می کنند که مشکلات کشتی را ندارد به ارزش آنها در جذب گردشگران در ساحل. در بسیاری از موارد کروز شرکت های هدایت مسافران به سمت گشت و گذار و خرید مقصد است که اجازه می دهد آنها را به یک برش از سود.

“صنعت کروز همیشه می خواهد پورت بدانید که” ما در حال, تلفن همراه, بنابراین اگر شما از خط وجود دارد مقدار زیادی از بنادر که به استقبال ما.”

آخرین روند cruises است که گذر از جوامع محلی به طور کامل. ماه گذشته آنتیگوا و باربودا امضا توافق نامه با رویال کارائیب بین المللی برای باز کردن یک سلطنتی باشگاه ساحل. نیم مایل از Antiguan ساحل در دسترس خواهد بود به طور انحصاری برای رویال کارائیب کروز مسافران دور از جزیره های کوچک و کسب و کار. آن را زیر یک مدل شبیه به دیزنی پروژه Duncombe مخالف در باهاما.

در روز پنج شنبه همان روز که پنج کشور ایالات متحده اعلام کرد که تمام مدارس به منظور محدود کردن گسترش ویروس کارناوال کروز خط گفت: رهگیری که آن را ادامه خواهد داد به کار با چند پروتکل های جدید. “ما پنج خروج برنامه ریزی شده برای امروز و کسانی که سفر دریایی را ترک بعد از ظهر امروز” سخنگوی ونس Gulliksen گفت. نه کارناوال شرکت و نه آن کوستا کروز در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

اگر چه برخی از عمده کروز شرکت به حالت تعلیق عملیات از جمله کارناوال شرکت بحرانزده شاهزاده خانم خط بیشتر منتظر ماند تا دست خود مجبور شدند.

حتی به عنوان اخبار شکست از جزایر کیمن بیمارستان بسته شدن روز جمعه یک سخنگوی خطوط کروز انجمن بین المللی Bari Golin-Blaugrund, اطمینان رهگیری در یک ایمیل که “اکثریت قریب به اتفاق 272 کشتی ها در خطوط کروز انجمن بین المللی ناوگان شده اند تحت تاثیر این رشد بحران بهداشت عمومی که به اعتقاد ما نقاط به اثربخشی سیاست های ما.” او ادامه داد: “ما متوجه این وضعیت به سرعت در حال تغییر است و ما در حال تغییر با آن مناسب است.”

در عرض چند ساعت همان سازمان اعلام کرد و اعضای آن را به حالت تعلیق در تمام کروز عملیات در ایالات متحده بنادر تماس برای 30 روز. مغلوب ساختن پیشی جستن صادر توییتر اعلام به زودی پس از آن که کارناوال کروز خط و دیگر شرکت های بزرگ خواهد بود در میان کسانی که توقف عملیات. “در درخواست من موثر امشب نیمه شب کارناوال, رویال کارائیب نروژی و کارشناس باید همه توافق به حالت تعلیق در خروجی cruises برای سی روز. آن را بزرگ و مهم صنعت – نگه خواهد داشت که در راه!” رئيس جمهور گفت:.

هر دو پورتوریکو و جزایر کیمن را به حالت تعلیق در ورود تمام کشتی.

در یک پیام ویدیویی شاهزاده خانم رئیس جمهور Jan Swartz اطمینان مشتریان که سلامت مهمانان خدمه و جوامع آنها در دیدار این شرکت اولویت شماره 1. او بسته پیام خود را با یک درخواست برای گردشگران به کتاب های کروز در حال حاضر به خاطر منافع مشترک است. “ما از شما درخواست برای کتاب آینده شاهزاده خانم کروز به مقصد رویای شما به عنوان یک نشانه ای از تشویق برای تیم ما; به عنوان پشتیبانی به افراد و شرکت ها و جوامع که بر ما تکیه می کنند; به عنوان یک رای جمعی ما ایمان است که ما را به پیدا کردن راه حل برای مقابله با این ویروس همراه ؛ و به عنوان نمادی برای جهان است که چیزهایی که اتصال ما قوی تر از آن است که ما را تقسیم.”

واکر وکیل گفت که او انتظار ندارد coronavirus بحران به صنعت منجر شود به تجدید نظر تاکتیک فشار در کارائیب. “آیا من این را به عنوان یک لحظه که در آن خط کروز صنعت ذاتا رفتن به ایجاد تغییرات ؟ من فکر نمی,” او گفت:. “مدل کسب و کار تنظیم شده است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>