صنعت هواپیمایی مسدود افشای تجارت اطلاعات کمک به پنهان هوایی از N95 ماسک از ایالات متحده به چین

در اولین ماه از Covid-19 شیوع — زمانی که ایالات متحده در بیمارستان ها مواجه انتقاد از کمبود دنده محافظ و در معرض خط مقدم پزشکی کارگران به بی خطر — صدها تن از پزشکی ماسک صورت لود شد بر روی هواپیما در ایالات متحده به فرودگاه و پرواز به چین و دیگر مقصد برای خریداران خارجی است.

در حالی که ماسک حمل می شد در خارج از کشور, دولت ایالات متحده موفق به رسیدگی به بحران رو به رشد ترک متحده به تقلا برای به دست آوردن پزشکی دنده به عنوان شخص ثالث توزیع کنندگان پیاده و قیمت شروع به فروش معلوم شد چه معیوب ماسک. در حالی که برگ برنده دولت نقل مکان کرد به آرامی به تامین لوازم مورد نیاز برخی در وزارت بازرگانی و حتی تشویق صادرات از ماسک به عنوان بیماری گسترش یافته است.

کامل مقیاس و دامنه از آنچه اتفاق افتاده است — از جمله انواع ماسک های حمل, قیمت و مقصد حمل و نقل — هنوز کفن در رمز و راز. که به دلیل مفصل آشکار از airlifts پنهان از انظار عمومی توسط دولت فدرال. ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی تنها اجازه می دهد تا مکان افشای جزئیات محموله دیتا برای محموله های ارسال شده و دریافت شده توسط دریا نه هوایی. و تقریبا در هر جعبه از ماسک صورت به مقصد بازارهای خارجی رفت و توسط حمل و نقل هوایی کتمان تصویر کامل از جریان ماسک از نمایش عمومی.

دلیل مات تجارت قوانین ؟ کمی شناخته شده مانور سیاسی توسط صنعت هواپیمایی و آن لابی در کاپیتول هیل که تضعیف ارائه طراحی به نادیده گرفتن الزامات افشای به یک سال 1996 قانون در تعرفه.

“با تشکر از لابی از صنعت هواپیمایی ایالات متحده حمل و نقل هوایی اطلاعات نیست ، در زمان بحران های کلیدی لوازم تقریبا جهانی حمل از طریق حمل و نقل هوایی گفت:” ویلیام جورج یک تحلیلگر با ImportGenius واردات-صادرات هوش کسب و کار شرکت.

بسیاری از بحث حمل و نقل مانند گاز اشک آور و یا خارج از کشور فروش سلاح ساخته شده توسط حمل و نقل هوایی. جهانی تجارت اسلحه با فرار از شفافیت در بخشی به دلیل شکاف در افشای.

ImportGenius و Panjiva دیگر شرکت است که تجزیه و تحلیل تجاری داده ها در حال حاضر در دادگاه فدرال به زور سعی کنید به افشای حمل و نقل هوایی آشکار این ادعا که یک دشت خواندن از قانون نشان می دهد که دولت هنوز هم نیاز به افشای اشکال.

CBP نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. خطوط هوایی آمریکا به گروه تجارت است که نشان دهنده داخلی صنعت حمل و نقل هوایی کاهش یافته است به نظر.

اختلاف در شفافیت به دست اورد جدید توجه در ماه های اخیر به صورت حاد کمبود را مطرح سوال در مورد ایالات متحده سیاست های تجاری با توجه به بحرانی لوازم پزشکی از جمله N95 ماسک و دیگر اشکال از تجهیزات حفاظت شخصی.

ریک روشن کاران فدرال شهادت در ممکن است که آژانس های فدرال موفق به اقدام برای به دست آوردن ماسک به عنوان زنگ آلارم رفت در مورد Covid-19 بیماری همه گیر. “ما باید به انجام همه چیز ممکن است قرار دادن سفارشات زود ramping تا عرضه” گفت: روشن است که قبلا به عنوان مدیر پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار یک سازمان اختصاص داده شده به پاسخ به بیماری های همه گیر.

بسیاری از کشورها از جمله روسیه و چین اجازه بازرسی از حمل و نقل هوایی محموله های آشکار که شامل جزئیات محصول اندازه محموله واحد, قیمت و مقصد محموله. ایالات متحده از سوی دیگر نیست.

آداب و رسوم چینی آشکار به دست آمده توسط رهگیری نشان می دهد که چینی ها تجارت شرکت های, شهرداری و دولت و متعلق به دولت شرکت های بزرگ مانند غول های نفتی سینوپک و CNOOC خریداری کلیدی لوازم پزشکی درگیر در پاسخ به کروناویروس از ایالات متحده تامین کنندگان بیش از چند ماه اول این سال است. بیش از 600 تن از ماسک های صورت از چپ متحده فرودگاه برای چین در ماه فوریه به تنهایی.

شرکت های ایالات متحده مانند Intel, W. W. Grainger و فایزر همچنین حمل ماسک از ایالات متحده به چین در ماه فوریه با توجه به آداب و رسوم چینی آشکار است. این محموله نمایندگان شرکت گفت: ساخته شده بودند برای کمک به تامین امنیت کارکنان مستقر در چین است.

چینی, شرکت های تجاری شهری دولت و متعلق به دولت شرکت های خریداری کلیدی لوازم پزشکی درگیر در پاسخ به کروناویروس از ایالات متحده تامین کنندگان بیش از چند ماه اول این سال است.

تقریبا یکسان داده های جمع آوری شده توسط CBP اما پنهان از مردم است. حمل و نقل هوایی محموله های واردات و صادرات آشکار محدود به ناشناس جمع افشاگریهای گسترده آداب و رسوم دسته. منتقدان از CBP می گویند که آژانس خودداری بیش از حد و بی ارزش نشان دادن احترام به شرکت حمل و نقل هوایی در امتناع از انتشار دقیق آشکار.

مجموع داده ها به تنهایی نشان می دهد که مقیاس و دامنه صادرات تجهیزات حفاظتی. در سه ماه اول سال جاری صادرات از ماسک و تجهیزات حفاظت شخصی از آمریکا به چین رشد بیش از 1000 درصد نسبت به مدت مشابه از سال گذشته است. اما فراتر از کل مجموع کمی فاش ساخت کامل حسابداری جهانی PPE تجارت دشوار است به درک.

تجارت کارشناسان می گویند که حاد کمبود تجهیزات پزشکی می تواند محدود شود در آینده با یک موقع بررسی اضطراری تجهیزات پزشکی در روند صادرات است.

“به جای داشتن تجارت ایالات متحده مقامات تقویت صادرات ایالات متحده از ماسک, روش مناسب باید یک نیاز بر اساس ارزیابی که در زمان به حساب آورد که این ویروس می تواند تأثیر ایالات متحده گفت:” لری Wallach, مدیر عمومی شهروندان جهانی تجارت سازمان دیده بان.

“ما نیاز به تجهیزات لازم و ما باید به فکر کردن در مورد همسایگان مانند بسیاری از کوچک جزایر کارائیب که هیچ ظرفیت تولید در داخل کشور خواهد بود که کاملا متکی به خرده فروشی لوازم.”

به دلیل حمل و نقل هوایی آشکار درمان متفاوت تر از دریا باری به چندین دهه گذشته به رونق در حمل و نقل هوایی آغاز شد که در 1980s. پس از این تعرفه مصوب 1930 دولت فدرال را جمع آوری کرده و رگ آشکار اطلاعات تا حد زیادی برای تعرفه اهداف است.

در طول یک وصله پینه کردن از تجارت مقررات در سال 1984 صنعت هواپیمایی شکست تلاش برای نیاز به افشای عمومی اطلاعات آشکار. اما فشار از طیف وسیعی از صنایع در رابطه با جعل و تقلب گسترده منجر به اصلاحات با گذر از Anticounterfeiting قانون حمایت از مصرف کننده از سال 1996.

در کنگره بحث بر سر این قانون پس از سن. اورین هچ R-یوتا حمایت از ارائه این لایحه تساوی عمومی در بازرسی از رگ دریا و حمل و نقل هوایی محموله آشکار است.

“این افشای هوایی آشکار داده و علامت تجاری اطلاعات خواهد بود از کمک های ارزشمند در شناسایی تقلبی کالا و محل جعل” نوشته دیوید Biehn, سپس معاون رئیس جمهور ایستمن کداک در نامه ای حمایت تغییر.

این ACPA به قانون امضا شده بود در تاریخ 2 ژوئیه سال 1996 و شامل یک ماده به وضوح الزامی افشای عمومی از هواپیما آشکار. اما به محض این که این لایحه تبدیل به قانون هواپیمایی لابی های صنعت مطرح کردند.

انجمن حمل و نقل هوایی آمریکا — یک گروه لابی در حال حاضر شناخته شده به عنوان خطوط هوایی آمریکا که نشان دهنده صنعت هواپیمایی از جمله هواپیمایی متحده آمریکا, هواپیمایی, و, فدرال اکسپرس — تحت فشار قرار دادند.

“هیچ حزب دیگر نیاز به دانستن — با وجود این واقعیت که آنها می خواهم به دانستن است.”

“[I]n بهره محموله امنیت و محرمانه بودن اطلاعات کسب و کار,” آتا ادعا کرد در نامه ای به آن سن. Roth, William R-Del., “که حمل و نقل هوایی آشکار باقی می ماند ایمنی بدن به انتشار هر فرم.”

پس از آن بحث شد بیشتر کند. یک صنعت حمل و نقل هوایی لابی بعدا به خبرنگاران گفت که صنعت لوازم آشکار داده به CBP چرا که آنها نیاز به اطلاعات است. “هیچ حزب دیگر نیاز به دانستن — با وجود این واقعیت که آنها می خواهم به دانستن است.”

در یک حرکت اصلاحی تصویب در اکتبر 1996 با کمی بحث ارائه شده و تلاش برای حذف قبلی حمل و نقل هوایی افشای نیاز در ACPA.

اما قانونگذاری متن اصلاح اشتباه لایحه منجر به بی دست و پا تعبیر چپ در قانون فدرال است. تعرفه های فعلی عمل می کنند که از طریق رفته نزدیک به یک قرن از تجدید نظر در حال حاضر شامل تایپی با عبارت “رگ رگ” به دلیل نادرست قانونی متن اکتبر تجدید نظر.

دولت فدرال پس از خودداری از افشای حمل و نقل هوایی آشکار با استناد به قانونی قصد از ویژگی های اصلاح لایحه.

شارون Yamen an associate professor at Western Connecticut State University که به مسئله مورد مطالعه و در حال حاضر به عنوان مشاور به Panjiva-ImportGenius طرح دعوی در دادگاه گفت: رهگیری که ساده خواندن قانون هنوز هم نشان می دهد که حمل و نقل هوایی آشکار باید افشا شود.

“آنها اصلاح کردن به زبان اصلی و نه اصلاح زبان از ماه ژوئیه گفت:” Yamen. “اگر شما نگاهی واقعی اساسنامه خود را وجود دارد پاورقی اشاره کرد که آن را اصلاح اشتباه است.”

اصلی استدلال توسط صنعت هواپیمایی که افشای حمل و نقل هوایی آشکار نیاز به یک سطح بالاتر از موشکافی او افزود: “سقوط تخت.” شرکت ها نیز حفظ حق به دنبال معافیت به افشای برای انواع امنیت ملی و راز تجارت اهداف است.

“در نهایت دلیل آنها برای اکتبر اصلاح شد چون کسی اعلام کرد آن را در جهت منافع امنیتی بود که یک استدلال غلط است زیرا ما آب حمل و نقل پورت ها کمتر از امن ما فرودگاه” Yamen گفت. “هر چیزی می تواند در یک کانتینر حمل و نقل.”

Yamen استدلال کرد که وجود دارد دلیل کمی نیست برای درمان حمل و نقل هوایی هر گونه متفاوت از دریا عروق. “این اطلاعات باید در دسترس باشد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *