اسنک مارک های گریز از خرده فروشان در همه گیر

برخی از بزرگترین مارک های مواد غذایی در حال تحقق طولانی-برگزار جاه طلبی به فروش مستقیم به مصرف کنندگان در گیر با استفاده از coronavirus اختلال به گریز از خرده فروشان.

PepsiCo, Inc. آغاز فروش جعبه تنقلات و نوشیدنی از جمله Tropicana آب میوه cap’n Crunch حبوبات و لرزنده میله granola این ماه در آن شربت خانه فروشگاه سایت که کشتی به هر کد پستی در به هم پیوسته ایالات متحده است.

یک سایت خواهر Snacks.com اجازه می دهد تا خریداران آنلاین را انتخاب کنید از بیش از 100 Frito-Lay محصولات مانند Doritos و Tostitos تراشه های نان ذرت مکزیکی. در انگلستان کرافت هاینز شروع به ارائه بسته های نرم افزاری از آن eponymous مواد غذایی کنسرو شده و سس ها حدود شش هفته پیش.

اگر من فروش آیتم های منحصر به فرد فقط برای $4 یا 5 دلار در هر حمل و نقل که در حال رفتن به خوردن من زنده است.

گرگ Portell شریک کارنی

چشم انداز برش سوپر مارکت ها ممکن است به نظر می رسد مانند یک جایزه بزرگ برای تولید کنندگان مواد غذایی: عدم وجود یک واسطه باید معنی آنها می تواند به حفظ سود خود را.

اما مانند بسیاری از مواد غذایی تحویل سرمایه گذاری در این سایت ها نمی رود به پول. مدیران پشت آنها می گویند که هیچ جاه طلبی به جای خرده فروشان در یک مقیاس قابل توجهی در هر زمان به زودی.

در عوض آنها با استفاده از این طرح برای یادگیری دست اول چه کار می کند و چه نمی کند در تجارت الکترونیکی و به جمع آوری اطلاعات ارزشمند در مورد مشتریان است که به طور معمول گرفته شده توسط خرده فروشان.

“این برای ما جدید نیست اما من شگفت زده شده توسط این نوع از اطلاعات شما می توانید می گوید:” Jean-Philippe Nier, u. k. سر از تجارت الکترونیکی در سس هاینز.

بزرگ شرکت های مواد غذایی ساخته شده اند چندین تلاش قبل از رفتن با لينک مستقيم, هر دو آنلاین و در فروشگاه های, اگر چه بسیاری از طرح های بازاریابی شده اند گرا.

screen-shot-2020-05-29-at-111228-am

مثالها عبارتند از کلاگ که یک بار تا به حال حبوبات کافه در شهر نیویورک در میدان تایمز و نستله که سعی در ارائه حق بیمه کیت کت شکلات میله های زندان به خانواده ها در انگلستان

مستقیم به مصرف کننده تبدیل کرده است برخی دیگر از صنایع مصرف کننده: هری و Dollar Shave Club, مثلا, طرح میتوانست بازار به صورت مردانه ریش تراش. آمریکا مستقیم به مصرف کننده e-commerce فروش پریدم از $6.9 میلیارد دلار در سال 2017 به $14.3 میلیارد دلار در سال گذشته با توجه به eMarketer.

متخصص مارک های مانند سحر و جادو قاشق و چابک تشنجی در آمریکا و انگلستان چراندن که خریداری شد توسط یونیلور در سال گذشته وعده داده اند برای اخلال در کسب و کار مواد غذایی.

برای بزرگ ترین شرکت های مواد غذایی, اما, فروش مستقیم “از دست رفته در گرد کردن از حساب سالانه خود را می گوید:” کریس استخوان سابق رئیس هنلی مدرسه کسب و کار که صندلی انگلستان شرکت مشاوره خوب رشد.

هزینه های تحویل یک مانع بزرگ برای مستقیم رفتن. “اگر من فروش آیتم های منحصر به فرد فقط برای $4 یا 5 دلار در هر حمل و نقل که در حال رفتن به خوردن من زنده می گوید:” گرگ Portell شریک در شرکت مشاوره کارنی.

تحویل مواد غذایی است که بیشتر مقرون به صرفه برای خرده فروشان است که می تواند بسته چند کم ارزش کالا به همان سبد, اگر چه حتی بسیاری از آنها موفق به نوبه خود سود از آن است.

Coronavirus همه گیر شده و مستقیم طرح های بیشتر دوام. استیو Chantry کرافت هاینز تجاری مدیر برای شمال اروپا می گوید: “شرکت های مختلف داشته اند مستقیم به مصرف کننده جاه طلبی, اما آنها یافت نشد بازار مناسب شرایطی است.”

اشتها برای غذاهای فرآوری شده افزایش یافته است در بحران معکوس یک روند چندین ساله است که در آن مصرف کنندگان دوری پیر برندها در حمایت از تازه و سالم جایگزین. در همان زمان خریداران مواجه شده اند لخت قفسه های سوپر مارکت ها و تلاش برای امن آنلاین تحویل اسلات.

“ما احساس وجود دارد یک فرصت برای ایجاد سرپرستی راه حل برای مصرف کنندگان می گوید:” Gibu توماس رئیس جهانی تجارت الکترونیکی در شرکت پپسی.

انباشت در مستند است افزایش تقاضا برای بسته نرم افزاری. شربت خانه فروشگاه کیت بر اساس اطراف تم مانند صبحانه و جمع های خانوادگی و تمرینات و هزینه $30 یا 50 دلار بسته به اندازه.

هاینز به خانه ارائه می دهد سه بسته. این “ضروری” بسته شامل لوبیا پخته اسپاگتی hoops و سوپ گوجه فرنگی; سس بسته بندی ویژگی های سس گوجه فرنگی و سالاد و سس مایونز. هر فروش 10 پوند استرلینگ ($12.35). انتخاب غذاهای کودک است که در قیمت 20 پوند ($24.70).

این شرکت به اتهام 3.50 پوند ($4.32) برای تحویل اگر چه هزینه چشم پوشی برای خدمات درمانی کارکنان و دیگر کارگران ضروری.

در نظر گرفتن مراحل آزمایشی در فروش به طور مستقیم از این شرکت ها بخشی از یک مقدار بزرگتر عجله به e-commerce در این بیماری همه گیر.

خرید و فروش آنلاین را همگانی روندی از کمی بیش از 3 درصد از ایالات متحده, مواد غذایی بازار قبل از وقوع به 10 تا 15 درصد در اوج خود با توجه به Bain & Co. تخمین می زند.

در حالی که توماس انتظار ندارد مستقیم به مصرف کننده به “از راه دور مسابقه” مقیاس خرده فروشی سنتی کانال برای شرکت های مانند شرکت پپسی او می گوید: پروژه های جدید در حال دادن این گروه با ارزش بینش.

“بدیهی است که ما می خواهیم هر کسب و کار ما به به پایدار, اما ارزش می تواند در بسیاری از راه های مختلف” توماس می گوید.

داده هایی که شرکت پپسی و کرافت هاینز در حال جمع آوری هر دو مربوط به که خریداران آنلاین هستند و چگونه رفتار آنها در سایت.

screen-shot-2020-05-29-at-111252-am

“وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما می توانند یاد بگیرند که از آن می گوید:” Nier. او اشاره کرد که کرافت هاینز این است که به دنبال اضافه کردن محصولات جدید به این سرویس در انگلستان, احتمالا, از جمله گزینه های هدیه.

این سرمایه گذاری نیز به شرکت های مواد غذایی پایی که از آنها می توانید حفر کردن عمیق تر به مواد غذایی تحویل اگر اقتصاد تبدیل شدن به بیشتر مطلوب است.

Sujata Dantiki سابق جهانی e-commerce strategy مدیر در Newell علامت های تجاری که در حال حاضر یک مشاور با SSA & Co. در نیویورک اشاره می کند که آن را می آید در یک زمان از تنش میان برخی از مصرف کننده کالاهای بسته بندی شده (CPG) گروه ها و خرده فروشان که به سرقت رفته اند سهم بازار با نام تجاری محصولات.

“خطوط بین CPG و خرده فروشی در حال گرفتن تاری,” Dantiki می گوید.

سس هاینز مستقر در شیکاگو است eyeing مستقیم به مصرف کننده طرح در کشورهای دیگر از جمله آمریکا با وجود آن که هیچ شرکت برنامه های دیگر برای راه اندازی.

در طول همه گیر مشتریان در خانه گیر کرده اند تمایل بیشتری به دریافت چندین تحویل در طول روز. به عنوان آنها بازگشت به کار آنها خواهد بود به احتمال زیاد برای تحکیم خرید آنلاین.

در حالی که بسته بندی مواد غذایی گروه حفظ مصرف کنندگان در حال کشف مجدد درخواست تجدید نظر خارج از نفع برندهای آن است که باز سوال که آیا پردازش کرایه حفظ خواهد شد درخواست تجدید نظر خود را پس از بحران گذشته است.

“برای مطمئن وجود دارد بالقوه برای ما و بسیاری دیگر از شرکت های” Chantry می گوید. “اما من فکر می کنم ارزش در این است که به عنوان های زیادی را در داده های تست و یادگیری آن را به عنوان در هر مقیاس تجاری گزاره است.”

گزارش اضافی توسط جودیت ایوانز.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>