برده داری وجود داشته است در ایلینوی اما مدارس همیشه نمی یاد که تاریخ


ProPublica, ایلینوی, غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت به روز رسانی هفتگی در مورد کار ما است.

ایلینوی مدارس ملزم به تدریس یک کلاس در تاریخ دولت. شاید به عنوان یک نتیجه شما ممکن است تعجب به یاد بگیرند که ایلینوی در یک زمان اجازه برده داری. اما Darrel Dexter, یک مورخ و دبیرستان مطالعات اجتماعی معلم در Tamms شده است تحقیق و نوشتن در مورد و آموزش تاریخچه برده داری در ایالت ایلینوی برای سال. کتاب خود در مورد موضوع “بندگی در مصر برده داری در جنوب ایلینوی” منتشر شد Southeast Missouri State University در سال 2011 و توصیف یک علمی مؤلف به عنوان “جامع ترین حساب به تاریخ نژادی و برده داری در ایالت ایلینوی است.” من برای اولین بار ملاقات دکستر در کتابخانه های عمومی در آنا ایلینوی در حالی که گزارش در آن تاریخ به عنوان یک غروب شهر. از آن پس او به من کمک کرد درک بهتر این بخش از کشور ما تاریخچه اغلب در سمت چپ در خارج از کلاس های درسی و به عنوان نتیجه درک عمومی از ایلینوی تاریخ است.

من به تازگی صحبت با دکستر فقط پیش از Juneteenth تعطیلات که یادآور پایان دادن به برده داری. در اینجا یک نسخه ویرایش شده از مکالمه ما.

یادگیری در مورد جنگ های داخلی ما به طور معمول یادگیری وجود دارد “برده متحده” و “متحده است.” در چه راه ایلینوی پیچیده کسانی که به ظاهر روشن تعاریف?

ایلینوی است آنچه که من اسمش را یک شبه برده دولت است. و چه شگفت آور به مردم است که آن را در اینجا وجود داشت در چارچوب قانون. آن شروع می شود با استعمار برده قوانین که از فرانسه (به دلیل ایلینوی در قلمرو فرانسه). و پس از برده داری حداقل از اسارت آفریقایی و سپس بعد آفریقایی مردم آغاز شده در شهرک حداقل به عنوان اوایل به عنوان 1720 شاید حتی قبل از آن. و سپس شمال غرب فرمان (یک عمل است که ارائه یک مسیر برای بسیاری از دریاچه های بزرگ منطقه به بستری در اتحادیه) اعلام کرد که باید وجود داشته باشد نه برده داری و نه قراردادی بردگی و نه خدمت اجباری جز به عنوان مجازات از جرم و جنایت. و بنابراین مردم به نظر می رسد فکر می کنم “خوب است که آن را برای بردگی است.” اما مردم هنوز هم آورده بردگان در تخلف از قانون است.

اما پس از آن در اوایل سال 1803 یک راه گریز ایجاد شد که [در اصل] گفت: “خود را به Illinois. آن را خوب است. فقط از طریق تشریفات از یک indenture قرارداد.” برخی از قراردادهای شد برای 99 سال.

اما اکثر قراردادی مردم واقعا نمی شد با توجه به انتخاب. اگر استاد شما یا کسی که ادعا می تواند استاد خود را و یا به شما گفته بودند کارشناسی ارشد خود را, شما می دانید, 20, 30, 40 سال به شما می گوید برای قرار دادن علامت خود را [امضاء] بر روی کاغذ است که می گوید شما مایل به ادامه به عنوان قراردادی بنده این احتمال وجود دارد که کسی خواهد رد.

در سال 1818 یک زن به نام جودیت امضا قرارداد به صورت قراردادی بردگی برای 99 سال با مردی به نام ویلیام ویلسون پاپ County است. جودیت شد 17. او می شده اند 116 زمانی که او به زودی آزاد شوند on Jan. 26, سال 1917.

این مرا به یاد چیزی می گفت: یک بار قبل از اینکه در مورد برده داری بودن سازگار است. در یک بحث شما داد در شیکاگو تاریخچه موزه در سال گذشته گفت: “برده داری بود به نام “عجیب و غریب موسسه’ برای یک دلیل و دلیل آن را می توان اقتباس شده است.” شما می توانید به من بگویید که کمی بیشتر در مورد آنچه که شما به معنای آن است ؟

من بدان معنی است که هنگامی که مردم فکر می کنم در مورد برده داری و این است که عمدتا به دلیل این واقعیت است که بسیاری از ما دریافت بسیاری از اطلاعات ما از رسانه های سرگرمی ما تصور برده داری به عنوان عمیق جنوب و کار در مزارع پنبه. و آنچه واقعا مرا شگفت زده کرد من شروع به تحقیق برده داری در ایالت ایلینوی شد وجود ندارد بزرگ پنبه مزارع اما در همان زمان وجود برده داری بود. و بنابراین تصویر ما از برده داری است و نه لزوما اشتباه, اما آن را بسیار پیچیده تر است. آن را بسیار وسیع تر است. من فکر می کنم که آنچه که ما تمایل به انجام بعضی اوقات که فکر می کنم از برده داری و نژاد پرستی را به عنوان چیزی آنها را در جنوب و نوع با یک قضاوت نگرش: “شما می دانید که ما نمی مانند که [در آمریکا]. ما لازم نیست که برده داری در اینجا. ما نمی برده است.” در واقع ما بود. آن را فقط به یک شکل متفاوت است که سازگار به نیازهای که ما تا به حال برای بردگی مردم است.

چه شد برخی از کسانی که در نیاز و نحوه های مختلف را که نگاه می کنید ؟

Dexter: در اینجا در اتحادیه شهرستان اگر چه آن را رسما مستند, هنگامی که ما برای اولین بار ورود به کابین دادگاه ساخته شده بود در میدان در جنسبرو فرد است که موفق به دریافت قرارداد ساخت که کلبه بود slaveholder نام توماس Cox. او را فرستاده اند به بردگی کشانده مردم به کار قطع درختان و ساخت و ساز داخل کابین. بردگان کار می کنند در مزارع ذرت فقط به عنوان به خوبی به عنوان آنها می توانند به کار در مزارع پنبه.

در سال های منتهی به جنگ داخلی در ایالت ایلینوی قرار گرفته در شرایط برده داری?

سال 1848 سال بود که [دولت] قانون اساسی تصویب شد در ایلینوی. که واقعا ما برای اولین بار “رایگان” اساسی است. 1818 قانون اساسی بود به نام “رایگان” قانون اساسی اما آن را اجازه قراردادی بردگی است. در سال 1848 قانون اساسی به پایان رسید که و در ایلینوی رایگان دولت است که اجازه نمی دهد بردگی است.

اما پس از آن در سال 1853 به مجلس قانونگذاری ایالتی به تصویب یک قانون است که حل و فصل از آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالت ایلینوی یک جرم و جنایت است. اگر آمریکایی های آفریقایی تبار باقی مانده در ایلینوی فراتر از 10 روز آنها می تواند بازداشت و جریمه شد. اگر آنها نمی تواند پرداخت جریمه آنها به حراج گذاشته شده است. آن تنها پنج سال به طول انجامید که ما واقعا یک دولت آزاد.

چه آفریقایی آمریکایی است که به دنبال جدید معیشت در ایلینوی مواجه اند اینجا ورود در اواسط 1800s?

خوب شروع دوره در سال 1853 حل و فصل غیر قانونی بود. شهرستان ها که تا به حال یک رابطه, جمعیت در حال حاضر در سال 1853 نگهداری دقیق سوابق. همه انجمن بین مردم شده بودند با نام های فیزیکی توضیحات و منبع. آنها تا به حال به اثبات که آنها به منظور در ایلینویز زندگی می کنند از نظر قانونی.

کسانی که اسناد و مدارک … کسانی بودند آنچه که به عنوان “آزادی مقالات”?

راست. بنابراین اگر شما قبلا به بردگی گرفته و یا حتی اگر شما تا به حال متولد شده است رایگان, شما همیشه باید به حال کسانی که آزادی مقالات دستی در جیب شما. در 1820s ایلینوی به حال دولت قانون گفت: همه مردان سفید پوست هستند مورد نیاز برای جلوگیری از هر فرد سیاه و سفید و به آنها ثابت کند که آنها آزاد بودند. من می توانم به یاد داشته باشید یک زن درخواست من یک بار اگر من فکر کردم این بود که ابتدا پلیس از جوامع و من هرگز واقعا دیدم اتصال قبل از او ذکر شده است. اما هر مرد سفید مورد نیاز بود به آن را انجام دهد. اگر مردم نمی تواند خود را ثابت کند آزادی مستندات آنها قرار داده شد تحت بازداشت — اساسا یک شهروند بازداشت شده به عدالت صلح محاکمه آگهی در روزنامه ها به عنوان یک فراری و سپس فرد سفید خواهد پاداش دریافت خواهید کرد.

بنابراین وجود دارد انگیزه ای برای انجام این کار است.

راست. شیکاگو روزنامه ها گفت: افرادی بودند که زندگی انجام این کار است. و آنها تبدیل شد شناخته شده به عنوان باندهای آدم ربایی چرا که اساسا آنها ربایی مردم را به سود.

چرا ما یاد بگیرند که در این مورد در ایلینوی? ما می دانیم که از ایلینوی به عنوان سرزمین لینکلن زمان دولت بزرگ رهايیبخش و در عین حال به شما می گویند ایلینوی شد یک شبه برده دولت است.

خوب این قطعا جالب. زمانی که جنگ داخلی آغاز شده بود, آن را به عنوان جنگ برای نجات اتحادیه. صدها نفر از هزاران نفر از مردان سفید از ایلینوی جنوبی داوطلب خدمت سربازی به آزادی بردگان اما برای بازگرداندن این اتحادیه است. و سپس در سال 1863 هنگامی که آن را روشن تر از آن بود که جنگ برای آزادی بردگان بسیاری از مردم خالی است.

امروز جنگ داخلی است که تدریس را به عنوان یک جنگ برای آزاد کردن بردگان و ایلینوی بود “free state.” واقعیت این است که آن را کمی پیچیده تر است. مردم در مورد آن نمی دانند چرا که مردم در مورد آن صحبت نمی. در اینجا در ایلینوی ما دولت تاریخ است نه یک مورد. اگر مردم نمی آموزند در مورد آن و آنها نمی شنیدن داستان و سپس البته آنها در مورد آن نمی دانند. که فقط تشویق می کند این اسطوره است که در ایلینوی و در ایالت های شمالی وجود نژادپرستی در اینجا. وجود برده داری. شما می دانید که آن را فقط بد مردم سفید در جنوب است که مشکل است.

آیا لینکلن را ترور مرتب از ما اجازه قلاب نظر با اذعان به نقش دولت در برده داری? هنگامی که مهمی عمومی شکل می میرد راه است که ما در داستان های خود را اغلب معطوف به توان در مورد موفقیت های خود و این متنوع پیچیده عوامل می تواند تحت فشار قرار دادند به دور است.

من مطمئن نیستم. ایلینوی نبود تنها شمال دولت است که تا به حال برده داری. برده داری وجود داشته و در دیگر ایالت های شمالی. در 1850s با انتشار “کابین عمو تام” و سپس داستان گردش در مطبوعات در مورد شر از برده داری برخی از مردم شروع به بسیار به تدریج تبدیل به اطناب. بنابراین من فکر می کنم آونگ در حال حاضر در حال حرکت. البته زمانی که لینکلن ترور شد که تصویر بزرگ رهايیبخش آیا کمک به جلوگیری از تاریخ دولت با برده داری.

چرا از آن مهم است برای مردم را به یادگیری در مورد این نوع از دولت تاریخ ؟

هر زمان که من نوشتن در مورد چیزی که نمی چاپلوس به منطقه و یا به دولت به خوبی معنی خوب مردم می گویند: “چرا شما همیشه نوشتن در مورد مسائل منفی? چرا شما همیشه باید به آن؟” دانش آموزان من در حال انجام تحقیقات بر روی Ku Klux Klan الکساندر در شهرستان و پس از آنها ارائه یک کسی به من گفت: “چرا شما باید آنها را به انجام این کار ؟ ما در حال تلاش برای فراموش کردن آن است. ما نمی خواهم که دیگر نیست.” و من در حفظ و گفت که تا زمانی که مردم با گذشته خود و اذعان دارند که در آن وجود دارد شما نمی توانید به جلو حرکت می کند.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im