او مقابله با تجارت برده ایدئولوژی در کلاس درس

چرا شما باید مراقبت از

چرا که او خودش اختصاص به آموزش معلمان آینده چگونه برای از بین بردن یک نژادپرست ساختار.

استیسی جانسون می دانستند از شهادت در کلاس برای دهه چگونه, سیاه, بین دانش آموزان مدارس نامتناسب دنبال به سطح پایین ترم و overdisciplined در مقایسه با سفید همسالان. او می دانست که Eurocentric درسی تقویت وضعیت موجود که درس محور در سفید تجربیات ترک دانش آموزان سیاه پوست و بدون زمینه فرهنگی.

اما آن را تا زمانی که او حفر عمیق تر که تحقیق او 2019 پایان نامه که جانسون کشف عمیق تر آسیبهای درس کنترل — چگونه رفتارهای طبیعی به دانش آموزان سیاه پوست (به عنوان مثال تماس و پاسخ وقفه) هستند را رد کرد و به عنوان بی ادب فشردن “Africanness” از آنها. چگونه بیش از 80 درصد از معلمان سفید هستند و فقط 8 درصد سیاه و خدمت اکثریت-اقلیت دانش آموز پایه. و او به یک تحریک آمیز نتيجهگيری: “مشکل این است که سیستم آموزشی و خود را ضد, سیاه, praxis جدید تجارت برده; آن مربیان اغلب unsuspecting … اتفاقی برده کارشناسی ارشد.”

حتی در حالی که جانسون دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو, پایان نامه “ایالات متحده آمریکا آموزش و پرورش و تداوم برده داری” “خود نوشت:” همانطور که او به من می گوید او یافته نیز به ارمغان آورد او را به اشک. “من می خواهم که برای جلوگیری از خواندن و باید این لحظات که در آن من فقط نیاز به گریه آن را در حالی که راه رفتن به دور” او می گوید.

من می خواستم به بخشی از راه حل برای کمک به آموزش آن معلمان است.

استیسی جانسون

در حال حاضر 54 ساله پیتسبورگ بومی است rededicating حرفه ای خود را به شکل دهی مجدد آن “اتفاقی برده کارشناسی ارشد” آموزش معلمان چگونه برای خدمت بهتر به دانش آموزان اقلیت — کار است که همه فوری تر و مربوط به عنوان ضد نژادپرستی تظاهرات رفت و برگشت ایالات متحده پس از کشتن جورج فلوید. “من می خواستم به بخشی از راه حل برای کمک به آموزش کسانی که معلمان در postsecondary سطح و آنها را به نفع آنچه که من تجربه کرده در طول سال” جانسون می گوید.

جانسون است که خود انعکاسی در مورد خود نقاط کور که منجر به از دست برخی از این پدیده در ابتدا. اما به عنوان یک زن که او نیز تلاش به عنوان یک دانش آموز جانسون ساخته شده است آن را یک نقطه به آنچه که او خواستار یک معلم-فعال. او دارای منابع خارج از معمول برنامه درسی به گسترش دانش آموزان خود را’ جهان بینی.

1 Youth

جانسون ممتاز به اندازه کافی دسترسی به تاریخچه. او در یک قومی خانواده (آفریقایی Blackfoot سمینول کوبا و اروپا) غنی از فرهنگ و فعالیت. پدر او با حضور در مارس 1963 در واشنگتن و عموی او بود عضوی از این ملت از اسلام و یک پلنگ سیاه.

هنگامی که او در زمین یک دانشگاه کار او به اتمام درجه دکتری خود را در ماه مارس — جانسون امیدوار است برای تدریس به معلمان مشتاق البته در تنوع سهام و علوم اجتماعی. “کار من این است که برای کسانی که تازه شروع به فکر کردن در مورد آن و به درک اگر وجود دارد هر چیزی در خارج وجود دارد برای به چالش کشیدن” او می گوید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de