ببینید که چگونه خود را مورد علاقه مارک های زیبایی در حال مبارزه COVID-19

دادن! به عنوان جهان به شدت دعوا به سرعت گسترش COVID-19 شیوع مارک های زیبایی در حال انجام بخشی خود را برای کمک به حفاظت از زندگی حرفه ای پزشکی, جامعه و مشتریان.

همه مستقل از مارک های عمده زیبایی غول پا کرده اند تا به صفحه به تاثیر از اهدای N95 ماسک به عنوان ملت چهره های عمده پزشکی کمبود عرضه به ارائه محصولات پاک کننده به پناهگاه.

نگاهی به فرانسوی زیبایی غول L ‘ Oreal و LVMH برای exampe. این شرکت تبدیل امکانات تولید خود را به طوری که به جای تولید محصولات زیبایی و رایحه آنها تولید ضد عفونی کننده دست برای حرفه ای پزشکی.

این شرکت های بزرگ — و دیگران — نیز اهدای مبالغ زیادی از پول برای سازمان های تراز وسط قرار دارد با کروناویروس امداد علاوه بر تامین تجهیزات حفاظت شخصی به بیمارستان.

کوچکتر علامت های تجاری مانند بیلی, فر و, خواستگاری نیز نقش مهمی در مبارزه است. The Insta-معروف اصلاح و محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری Billie اهدای مبلغ 100 ، 000 دلار به بانک های مواد غذایی در سراسر کشور و مجعد, مراقبت از مو با نام تجاری ارسال تجهیزات حفاظتی به “کلید اعضای جامعه پزشکی است.”

افراد مشهور, هنرمند خال کوبی دکتر وو راه اندازی بخش یکی از اسم محصولات مراقبت از پوست مجموعه در چهار شنبه, مارس 25 و 100 درصد از سود خالص از دست صابون در حال رفتن به سمت Baby2Baby. این سازمان فراهم می کند “ضرورت اساسی برای کودکان و خانواده ها را تحت تاثیر COVID-19.”

در پاسخ به همه گیر بسیاری از کشورها صادر شده و دستور بستن همه “غیر ضروری کسب و کار” که شامل تمام آجر و ملات فروشگاه های خرده فروشی. اکثر برندها هنوز پذیرش سفارشات آنلاین, اما برخی مجبور شده اند به طور موقت خود را تولید و امکانات تولیدی.

نگه داشتن اسکرول برای پیدا کردن چگونه مارک های زیبایی در حال انجام بخشی خود را برای کمک به دیگران در میان COVID-19 شیوع.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>