مدرسه ها آموزش کودکان چگونه برای زنده ماندن در آینده آب و هوای خشن

چرا بايد اهميت بدي

برای آموزش تغییرات آب و هوایی به کودکان کافی نیست. مهم است که آنها را برای آن آماده.

  • تعداد رو به رشدمدارس هندی نه تنها در مورد تغییرات آب و هوایی بلکه نحوه زندگی از طریق خشکسالی یا زمستان های طولانی که ممکن است در آینده با آنها مواجه شوند را به دانش آموزان آموزش می دهد.
  • این مدلی است که می تواند درس هایی برای سیستم های آموزشی در سراسر جهان برگزار کند.

دختر نوجوان دوست، مگنا بالاجی، به تازگی به من توصیه های برخی از sage در متوقف کردن گسترش بیماری های مشترک انسان و انسان مانند coronavirus، که پرش از حیوانات به انسان ارائه شده است. خاله، این ویروس ها شایع تر خواهند شد اگر ما حفظ غصب زیستگاه های حیوانات وحشی به نام توسعه … که این دور شدن اجتماعی است که ما واقعا باید به آن اهمیت ببخشیم، او به من گفت.

رشد کردن در میان یک “عادی جدید” است که — حتی فراتر از همه گیر — شامل حوادث آب و هوایی به طور فزاینده ای مکرر شدید, Meghnas و Gretas ما را به یاد جهان ترسناک ما در حال ترک برای آنها. حالا، بعضی از مدارس هندی سعی می کنند بهتر آنها را برای آن آماده کنند. آنها نه تنها در مورد تغییرات آب و هوایی، بلکه نحوه زندگی از طریق خشکسالی یا زمستان های طولانی به دانش آموزان آموزش می دهم. آنها نوجوانان را در مورد محصولات انعطاف پذیر آب و هوا که برای زنده ماندن سیل بزرگ بعدی آموزش می بینند. این همه بخشی از مجموعه ای با دقت ساخته شده از مدارس سربرگ سبز — حتی اگر آنها برای لحظه ای به دلیل همه گیر بسته — در حال توسعه

secmol students working on dry toilets

در پوویدهام — «عشق به زمین» در تامیل — مدرسه ای در ناحیه خشکسالی در ایالت جنوبی تامیل نادو، کودکان آموزش دیده اند تا غذای خود را پرورش داده و به بازتولید زمین های جنگلی همسایه کمک کنند. از سال ۲۰۱۷، دانش آموزان مدرسه لارنس در لاودیل، یکی دیگر از بخش های تامیل نادو که با کم آبی رو به رشد است، در حال کاشت علف های شولا که بومی منطقه است به عنوان بخشی از تلاش برای بالا بردن میز آب، تهی شده توسط علف های بیگانه که گسترش یافته است.

در شمال هند، SECMOL، مدرسه جایگزین در لاداخ، به دانش آموزان می آموزد که چگونه به رشد سبزیجات و مربازردآلو با استفاده از hyrdroponics و گلخانه، برای آماده سازی برای زمستان است که ممکن است طولانی تر به عنوان تغییرات آب و هوایی. و تالار گفتگو آکشار، مدرسه ای در ایالت شمال شرقی آسام، زباله های پلاستیکی را به عنوان هزینه از دانش آموزان می پذیرد و سپس به آنها آموزش می دهد تا آن را به آجرسازگار با محیط زیست تبدیل کنند.

مدرسه های هندی متفاوت هستند — کل برنامه و ذهن خود را … به طور خاص به سمت آموزش کودکان به آماده سازی آنها را برای یک آب و هوای خصمانه تر بشود.

داره دانش آموزا رو عوض ميکنه گوتهام پنجم، ۱۳ ساله در پوویدهام، درون گرا است، مادرش به من می گوید. اما او با افتخار در مورد چگونگی او آموخته است به پرورش بامیه در باغ مدرسه و کودهای طبیعی صحبت می کند.

Lawrence school students reviving shola grasslands (1)

او می گوید: «به یاد ماندنی ترین تجربه من قدم زدن در کنار رودخانه بوده است» او می گوید، قبل از اینکه به من درباره ٔ زیاد شدن چاه های مُردر منطقه و اینکه چگونه سفره آب را تخلیه می کنند، بگم.

مدرسه پایدار منحصر به فرد به هند نیست. جنبش اکو مدارس فدراسیون ملی حیات وحش در ایالات متحده با هزاران مدرسه در سراسر 69 کشور کار می کند برای آموزش درس به دانش آموزان در توسعه پایدار. مدارس متعددی در ایالات متحده کشاورزی را به برنامه درسی خود اضافه کرده اند. اما این مدارس هندی متفاوت هستند – کل سرجوخ و ذهن بندی آنها نه تنها به دور پایداری می چرخد بلکه به طور خاص به سمت آموزش کودکان برای آماده سازی آنها برای یک اقلیم خصمانه تر می چرخد.

در پوویدهام، بنیان گذار Meenkashi Umesh می گوید برنامه درسی در اطراف پنج عنصر طراحی شده است: هوا، آب، زمین، آسمان و آتش. یک بچه جوان می دونن که خورشید چطور به رشد گیاه کمک می کنه… قدیمی ترها ممکن است در صفحات خورشیدی درس بگیرن، او می گوید. اکثر درس ها شامل تجربه دست در دست.

secmol students preparing jam for the winter

با شروع کلاس هفتم، دانش آموزان مدرسه لارنس، لاودیل، آموزش داده می شود که چگونه به رشد چمن shola. Heeba Firdous، دانش آموز کلاس 12، می گوید مدرسه همچنین انجام تمیز کردن درایوها در اطراف تپه های همسایه و دارای یک مرکز ورزشی خورشیدی.

در SECMOL، برنامه درسی با پایداری با فرهنگ سنتی لاداقی ازدواج می کند. بهاویا بهاگانی، معلم در آن جا می گوید: «دانش آموزان اهمیت توالت های کمپوست خشک لاداقی و مزایای تولید شده از همان نوع مواد را آموزش می بینند» دانش آموزان در ساخت آجر با استفاده از مواد محلی که در فراوانی هستند آموزش دیده است — مانند کاه. و این جدااز درس های هیدروپونیک و رشد غذا برای زمستان های طولانی است، می گوید: استانزین پانتسوگ، معمار ۲۴ ساله، دانشجوی سابق SECMOL. او همراه با دیگر دانش آموزان، یاد گرفت که چگونه برای ساخت لاداخاستا — یخچال های طبیعی که برای صرفه جویی در آب برای تابستان های خشک استفاده می شود.

این روزها برای این مدل مدرسه در هند است. تعداد انگشت شماری از این ابتکارات می توانند تنها چند هزار دانش آموز را در یک ملت که بیش از ۳۰۰ میلیون کودک در مدرسه هستند، آموزش دهد.

اما اونا يه
رشد مثال برای دیگران، در هند و فراتر از آن. چه چیزی ممکن است ظاهر شود
خارج از جعبه امروز مدرسه می تواند تبدیل به مجموعه ای ضروری از مهارت های به عنوان
سیاره درد می کند به سوی آینده نامشخص آب و هوایی. آن مهارت ها باید
محلی به هر منطقه، چشم انداز جهانی است. ممکن است این مدارس هندی نشان داده شود
راه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im