مدرسه کارکنان استفاده کرده اند جدا وقفه ها غیر قانونی, دولت, تحقیقات پیدا کردن


این تحقیقات همکاری بین ProPublica ایلینوی و شیکاگو تریبون.

ProPublica, ایلینوی, غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت به روز رسانی هفتگی در مورد کار ما است.

در حالت اول بررسی جدا شده ایست در ایالت ایلینوی مدارس محققان شش نفر از هشت ولسوالی های آنها مورد بررسی قرار نقض قانون دولت با قرار دادن کودکان در انزوا به دلایل نامناسب برای بیش از حد طولانی و یا به درستی و بدون اطلاع پدر و مادر خود را.

این تحقیقات توسط دولت آمریکا با هیئت مدیره آموزش و پرورش در آمد و پس از بخش اول از یک ProPublica ایلینوی/شیکاگو تریبیون سری منتشر شده در ماه نوامبر در بر داشت مدارس دولتی در سراسر کشور بیش از حد انزوا به طور معمول شکستن قانون اجازه داده است که کودکان به جدا قرار داده شده در فاصله تنها زمانی که وجود دارد موضوع ایمنی.

خبرنگاران مستند بیش از 35,000 انزوا و محدودیت فیزیکی حوادث در 15 ماه دوره در 100 مدرسه عمومی منطقه. دولت ممنوع جدا شده قفل شده است و انزوا روز پس از “اتاق آرام” منتشر شد و برای اولین بار شروع به نظارت بر مدارس استفاده از مداخلات با نیاز هر منطقه مدرسه به ارسال سه سال مدرسه’ ارزش داده است.

دولت تحقیقات باعث شکایت توسط معاون فرماندار تگزاس Jesse رویز از طرف برخی از کودکان در داستان محدود شد به قبلی 12 ماه و نه نقد و بررسی مدارس’ استفاده از جسمی داری که این سری نیز مورد بررسی قرار گرفت و متوجه شد سوء استفاده. محققان نگاه کرد که آیا مدارس استفاده انزوا مناسب دلایل و حذف کودکان از انزوا زمانی که آن را دیگر لازم بود که آیا فضاهای ملاقات الزامات فیزیکی که آیا کارکنان به درستی مستند حوادث و اطلاع پدر و مادر و اینکه آیا کارکنان به درستی آموزش دیده است.

در حالت اول بررسی جدا شده ایست در ایالت ایلینوی مدارس محققان به بررسی هشت ولسوالی و به تازگی صادر شده و این گزارش ها. (Marketplace, ایلینوی)

محققان در زمان تمرکز خود را پرس و جو و دقت. در سه مورد از آنها مورد بررسی قرار تنها پرونده یک کودک و مدارس’ به طور کلی شیوه حتی اگر تا به حال موفق به دریافت ولسوالی’ انزوا کامل سوابق. آنها بازدید هر یک از هشت مدرسه منطقه صحبت کرد اما تنها به مدیران مدرسه. آنها مصاحبه فقط سه پدر و مادر در تمام و بدون دانش آموزان است.

در یک منطقه شرقی ایلینوی منطقه ویژه آموزش و پرورش تعاونی در چارلستون محققان به این نتیجه رسیدند که قانون نقض شده است و در عین حال در بر داشت نقض نباید منجر به یک پنالتی از آنجا که این منطقه در حال بهبود شیوه های آن. دیگر منطقه که در آن دولت هیچ نقض شد Kaskaskia ویژه آموزش و پرورش منطقه که در آن محققان با تمرکز بر یک دانشجو را تجربه می کنند.

شش مدرسه در مناطق نقض شد, Black Hawk, منطقه ویژه آموزش و پرورش در ایست مولین, Lincoln-راه منطقه ویژه آموزش و پرورش منطقه در فرانکفورت شمال حومه ویژه آموزش و پرورش منطقه در پارک کوهستانی به ویژه آموزش و پرورش منطقه دریاچه, شهرستان Vermilion انجمن برای آموزش و پرورش ویژه در دانویل و Tri-County ویژه آموزش و پرورش در کاربوندیل.

برخی از مناطق ملزم به دولت در نوشتن است که آنها به دنبال خواهد داشت با توجه به گزارش جزئیات این یافته ها در هر منطقه. همه باید با ارائه آموزش های اضافی برای کارکنان و برخی باید به طور منظم ملاقات با مقامات دولتی در مورد پیشرفت خود را.

دولت نیست و نیاز مدارس به ارائه خدمات مانند مشاوره یا تدریس خصوصی به کودکان بودند که بدرفتاری با کارکنان و یا صدمه انزوا.

هایلند پارک وکیل Micki مورن که متخصص در آموزش و پرورش ویژه قانون, سوال دولت تصمیم به نیاز به آموزش بیشتر برای مناطق است که نه پیروی از قانون به خصوص از آنجا که این تحقیقات تنها یک منطقه شکست خورده بود برای آموزش کارکنان به درستی در جدا ایست قوانین.

“این واقعا کمبود آموزش است. این بود که عدم پیروی از آموزش است. این بود که رفتن سرکش” او گفت:.

اما ISBE مقامات گفت: آموزش های اضافی و نظارت منظم توسط آژانس کمک خواهد کرد که جلوگیری از سوء استفاده از انزوا در آینده است. مدارس که اصلا مطابق با اقدام اصلاحی آنها اختصاص داده شده صادر خواهد شد “مجازات های اضافی” یک ISBE سخنگوی گفت. ISBE می تواند موضوع تحریم که بر منطقه بودجه و یا مواردی اشاره به اجرای قانون و یا رفاه کودک مقامات اگر آن را پیدا کرد سوء استفاده و یا غفلت.

یک سخنگوی رژیم صهیونیستی است. J. B. پریتزکر گفت: اداره ثبت شکایات با ISBE به “اطمینان ما در حال نگه داشتن دانش آموزان امن و مطمئن” است و کار کردن با مجمع عمومی که در آن قانون در حال بررسی است که ممنوعیت انزوا و محدودیت فیزیکی داری.

“فرماندار معتقد است که سازماندهی قوانین سختگیرانه تر و رعایت استانداردهای سختگیرانه در اطراف استفاده از انزوا لازم است و دولت همچنان به ترک همه گزینه های روی میز زمانی که آن را می آید به حفاظت از کودکان ما” اردن Abudayyeh گفت.

به عنوان بخشی از ISBE را تحقیقات کارگران خواندن و تجزیه و تحلیل انزوا حوادث برای هشت منطقه تحت بررسی از نوامبر سال 2018 به نوامبر سال 2019. ISBE مقامات گفتند که در حال حاضر در حال رفتن را از طریق دیگر مناطق سوابق و می تواند باز بیشتر تحقیق کنند. به عنوان بخشی از دولت جدید قوانین همه ایلینوی مناطق مورد نیاز به ارسال سه سال مدرسه’ ارزش پرونده به وزارت امور خارجه و باید هشدار ISBE ظرف 48 ساعت یک دانش آموز در حال منزوی و یا محدود است.

“این کاملا منصفانه است که می گویند که وجود دارد این است که هیچ موضوع ‘مورد بسته’ برای هر مدرسه در منطقه ایالت ایلینویز در این زمان” ISBE امور حقوقی Trisha اولسون گفت.

دولت محققان این است که در ایلینوی’ بزرگترین آموزش و پرورش ویژه تعاونی ویژه آموزش و پرورش منطقه Lake County نیمی از 874 حوادث جدا شده ایست در دوره یک ساله نمی شد باعث نگرانی ایمنی یک تخلف دولت از قانون است.

محققان همچنین دریافتند که برخی از دانش آموزان بودند که بارها و بارها منزوی در یک دوره زمانی کوتاه اما مدرسه کارگران نیست سند که آیا آنها در نظر گرفته شده بود جایگزین استراتژی است. یک تریبون/ProPublica ایلینوی رسیدگی به یکی از منطقه و مدارس سنج دریاچه یافت رفاه کودک مقامات باز کرده بود حداقل 21 سوء استفاده از تحقیقات در سال گذشته گزارش زیر که کارگران به برداشت کودکان با مچ راندند و آنها را به دیوار و پرتاب آنها به زمین در انزوا منطقه است.

درب حذف شده اند در دفتر “مداخله” در منطقه گگس لک مدرسه که در آن دانش آموزان قبلا قرار داده بودند در جدا وقفه. (ویژه آموزش و پرورش منطقه Lake County)

SEDOL سرپرست والری Donnan گفت: این منطقه در حال حاضر گرفته شده بود درهای کردن فاصله فاصله های اضافی ارائه شده کارکنان آموزش و استخدام بیشتر سرپرستان. “ما متمرکز شده و تلاش های مشترک در حال ساخت مدارس ما امن تر و با ثبات تر و حمایتی آموزش و محیط یادگیری” او نوشت: در بیانیه ای.

در شمال حومه ویژه آموزش و پرورش منطقه در هایلند پارک, محققان دریافتند که نزدیک به 44 درصد از 775 seclusions انجام شده در خارج وجود دارد در یک سال هیچ مستند ایمنی دلیل در میان دیگر موارد نقض. سرپرست Kurt Schneider گفت: در یک ایمیل که در این منطقه در حال حاضر شیوه های تمرکز بر استراتژی های پیشگیرانه و دیدار با الزامات قانون.

و در Tri-County آموزش و پرورش ویژه تعاونی در کاربوندیل محققان تایید کرد که دانش آموزان شده بود مجبور به انجام کارهایی مانند نوشتن جملات یا نشستن به صورت مشخص در طول زمان برای به دست آوردن آزادی از انزوا اتاق تخطی از قانون در تریبون/ProPublica ایلینوی گزارش. وجود دارد بیش از حد مدرسه کارگران تا به حال به طور منظم منزوی کودکان به دلایل دیگر از ایمنی و برای بیش از لازم — 21.5 درصد از seclusions به طول انجامید بیش از 45 دقیقه با توجه به دولت گزارش. دولت قوانین مورد نیاز انزوا برای پایان دادن به بیش از 30 دقیقه پس از یک کودک رفتار نا ايمن به پایان رسید.

Tri-County نیز ذکر شده برای آن به طور بالقوه خطرناک ایست فضاهای; بررسی مستند در معرض لوله ها با تیز لبه های فلزی و فضایی که دانش آموزان می تواند به صعود. محققان اشاره کرد که سوابق سوال که آیا مدرسه کارگران می تواند دانش آموزان را در انزوا اتاق به عنوان مورد نیاز توسط قانون است. “دانشجو حاضر به حرکت که در آن کارکنان می تواند او را ببیند” یک حادثه گزارش اعلام کرد.

Tri-County مدیر Jan Pearcy گفت: در یک ایمیل که تعاونی است که مطابق با اقدام اصلاحی مورد نیاز است.

یک فاصله اتاق در جنسبرو ابتدایی در سه شهرستان ویژه آموزش و پرورش منطقه. (به دست آمده از سوابق درخواست)

شنگرف انجمن برای آموزش و پرورش ویژه که در آن محققان با تمرکز بر انزوا یکی از 10 سال برفلد در داستان ذکر شده بود برای مستندات ضعیف و ناکافی پدر و مادر اطلاع رسانی و گفته است که آن را نقض کرده پسر, حقوق آموزش و پرورش ویژه قانون است. ISBE گفت: این منطقه باید به آموزش کارکنان خود را در دولت قوانین توسط Feb. 21. منطقه مدیر نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

پسر, مادر,,, Darla Knipe از Danville گفت که او ناراحت شد که یک دولت محقق با او صحبت کرد تنها حدود 20 دقیقه نیست بررسی منطقه استفاده مکرر از محدودیت فیزیکی و نه اعمال مجازات های بیشتری. “آنها صدمه دیده است او را در محدودیت. هیچ چیز مورد ذکر شده است که” او گفت:. “مدرسه باید در قبال بیشتر است.”

در Black Hawk منطقه ویژه آموزش و پرورش منطقه در ایست مولین نزدیک به 23 درصد از seclusions تا به حال هیچ مستند, ایمنی, دلیل, دولت, بررسی یافت. Christan شریدر منطقه مدیر گفت: Black Hawk همکاری با ISBE محققان و در حال حاضر با انجام آموزش های اضافی.

“ما همچنان به همکاری با پدر و مادر به طور شفاف در مورد تمام مداخلات مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به دانش آموزان خود را مدیریت احساسات و رفتار در مدرسه” شریدر نوشت: در یک ایمیل.

مقامات دولتی همچنین با اشاره لینکلن-راه منطقه ویژه آموزش و پرورش منطقه در شیکاگو جنوب غربی حومه شهر به صورت غیرقانونی با استفاده از انزوا. اما تحقیقات متمرکز تنها یک فرزند به نام در Marketplace ایلینوی/تریبون مقاله یک پسر که قرار داده شده بود جدا شده ایست برای ساعت های زیادی در آغاز این سال تحصیلی.

دولت بررسی, بررسی پرونده از 41 حوادث انزوا شامل 9-year-old boy و هیچ مستند ایمنی دلیل در 12 تا از آنها را. سوابق پوشش پنج هفته در آغاز این سال تحصیلی نشان داد او جدا شده ایست در مجموع 1,140 دقیقه یا ساعت 19 با توجه به ISBE یافته. منطقه در حال حاضر باید با ارائه یک بیانیه نوشته شده است که آن را دنبال خواهد کرد دولت جدید قوانین و ارائه آموزش کارکنان در ماه مارس. یک منطقه رسمی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

پسر با مادر انجی مارتین گفت: انعکاس بیش از حد نور — به خصوص پس از مدرسه در حال حاضر به دنبال قوانین جدید — و که کارکنان باید پاسخگو باشند. او گفت: دولت محقق با او صحبت کرد فقط برای 10 دقیقه.

“شما اعتراف مدرسه انجام نمی شود توسط قانون و آنچه که قرار است انجام شود, اما آن را مانند, OK, ما فقط در حال رفتن به حرکت در حال حاضر,” او گفت:. “من نوع زبانم بند آمده توسط آن است. جای تعجب نیست که مدارس نمی پیروی از قوانین و مقررات وجود ندارد عواقب.”

در Kaskaskia ویژه آموزش و پرورش منطقه که در آن مقامات دولتی همچنین نگاه یک کودک سوابق تحقیقات هیچ شواهدی که 7 سال قرار داده شده بود جدا شده ایست و از این رو به استناد این منطقه برای هر گونه نقض. سوابق تحصیلی نشان داد او قرار داده شده است در یک فاصله منطقه در کلاس درس خود را برای رفتار از جمله stomping و “بیتوجه” اما او نبود جدا شده با توجه به دولت گزارش.

گابریل یک دانش آموز در Kaskaskia ویژه آموزش و پرورش منطقه, آغوش مادرش, Laura مایرز قبل از خواب خود در ایالت واشینگتن, ایلینوی, خانه سال گذشته است. (Zbigniew Bzdak/شیکاگو تریبون)

لورا مایرز دانش آموز مادر گفت: او با یک ISBE محقق 13 دقیقه و نا امید شده بود که بررسی نمی بررسی استفاده از فیزیکی و انسانی در او پسر یا نگاه به این منطقه به عنوان یک کل. یک ISBE گفت: مقامات “جامع بررسی هر شکایت و ادامه خواهد داد برای نظارت بر.”

اخبار سازمان ها گسترده تر بررسی منطقه و مدرسه و پل و مرکز آموزش نزدیکی ایالت واشینگتن پیدا جدا شده فاصله استفاده شده بود 1,288 بار وجود دارد در 15 ماه. این 12,371 صفحات سوابق ارائه شده به خبرنگاران نشان داد که کودکان به طور منظم قرار داده شد در انزوا زیرا آنها نافرمان و یا مخل دلایلی است که نقض قانون است.

“این باعث می شود من بیمار است که آنها را از هر دورتر از این” مایرز گفت. “این یک راه برای آنها را به می گویند:” ما چیزی در مورد آن, اما آنها واقعا انجام هر چیزی در مورد آن.”

در این منطقه گفت: دولت محقق شکایت علیه آن را “بی اساس” و گفت: کارکنان استفاده کرده بودند پنج غرفه تنها زمانی که لازم است. منطقه مدیر نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در پاسخ شامل در دولت گزارش Kaskaskia ویژه آموزش و پرورش منطقه گفت: “این منطقه بیانگر عمیق ناامیدی و سرخوردگی است که انطباق آن با مقررات دولت — که شامل مستند سازی هر نمونه از جدا ایست و فیزیکی خویشتنداری و بی اساس گمانه زنی ها توسط پدر و مادر و روزنامه نگاران منجر به این که شرور و اهریمن به عنوان یک نهاد که باعث ترس و مضرات کودکان معلول است.”

ISBE گفت: دولت به تازگی افتتاح یک دوم نقد و بررسی مربوط به پسر تنبیه بدنی در مدرسه و می تواند به دنبال گسترده تر بررسی است. “باقی مانده سوابق از منطقه هنوز تحت بررسی; بنابراین نیاز به باز کردن یک سیستمیک بررسی است و هنوز مشخص نشده است” یک ISBE سخنگوی در بیانیه ای گفت.

محققان همچنین دریافتند هیچ نقض در شرقی ایلینوی منطقه ویژه آموزش و پرورش منطقه در چارلستون با وجود تعیین که در این منطقه تا به حال به طور منظم منزوی دانش آموزان به صورت غیر قانونی دلیل: noncompliant رفتار است.

محقق به ذکر است که بررسی اسناد و مدارک نشان داد که کارکنان مدرسه به تازگی متوقف جداسازی کودکان زیر جهت بود و بنابراین “خطاب این مسئله است.” یک ISBE گفت: آژانس نمی کند موضوع نقض زمانی که هیچ اقدام اصلاحی لازم است. منطقه مدیر نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Zena Naiditch رئیس جمهور از حقوق معلولین دیده بان تجهیز برای برابری گفت: سازمان پشتیبانی از پدر و مادر تمایل به دولت انجام تحقیقات بیشتر به برخی از مناطق.

“کیفیت تحقیقات به موقع و دقیق و با هدف” او گفت:. ISBE نیاز به کمک به مدارس تغییر فرهنگ خود و اطمینان حاصل شود که “مناسب عواقب داده می شود به noncompliant مدارس و مدارس است که دستور به ارائه کمک به قربانیان است.”

جنیفر اسمیت ریچاردز یک خبرنگار در شیکاگو تریبون جایی که او متخصص در تجزیه و تحلیل داده ها. او قبلا تحت پوشش مدارس و آموزش و پرورش برای بیش از یک دهه در روزنامه ها در سراسر کشور است. تماس با جنیفر توسط ایمیل و توییتر.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>