موسیقی جدید پخش آنلاين قطره در طول مستند

چرا شما باید مراقبت از

پناه جهان در حال جستجو برای کلاسیک بیش از جدید کرایه در جریان سیستم عامل است.

منتهی به سال 2020 صنعت موسیقی تا به حال تجربه شده است یکی از موفق ترین نانامی به بازی در حافظه اخیر است. با توجه به انجمن صنعت ضبط آمریکا سالانه تا پایان سال گزارش ثبت موسیقی کسب و کار در ایالات متحده — که بزرگترین رسانه ها و صنعت سرگرمی در جهان — تولید بیش از 11 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 چهارمین سال متوالی از رشد دو رقمی برای این بخش است.

که عمدتا به دلیل این واقعیت است که جریان درآمد به افزایش — تا $8.8 میلیارد دلار در سال گذشته از $7.4 میلیارد دلار در سال 2018 و حسابداری برای 80 درصد از صنعت درآمد.

در حالی که coronavirus همه گیر انداخته است همه چیز را به هرج و مرج ممکن است منطقی انتظار ثبت موسیقی به رشد است. پس از نزدیک به یک سوم از جهان است که در مستند قادر به حضور در کنسرت و یا فیلم ها و از جان گذشته برای برخی از فرار از واقعیات است. به همین دلیل نمی توان آنها را چسب به موسیقی ؟ اما با توجه به آلفا داده ها, تجزیه و تحلیل شرکت که عمده ترین موسیقی نشریات تبدیل به داده ها:

بالا سیستم عامل Spotify, Pandora, موسیقی اپل و آمازون موزیک جمعی را دیدم نزدیک به 8 درصد کاهش در جریان این هفته شروع, مارس 13.

که رها کردن — آن را به آخرین اطلاعات در دسترس است — منجر به از دست دادن حدود 17 میلیارد دلار است. Spotify در به طور خاص دیدم ایالات متحده در جریان عناوین از آن بالا 200 نمودار سقوط 11 درصد و پاندورا توسط 9 درصد است. جریان در ایتالیا از 200 محبوب ترین آهنگ ها در واقع 23 درصد کاهش یافته است در Spotify از اوایل ماه مارس تا اواسط ماه مارس و پس از این کشور رفت و به مستند.

این اعداد نشان می دهد که جریان موسیقی, نیست, کاملا, کار در طول همه گیر — نه با پتانسیل نیروهای جدید گیر در قرنطینه و نه به طور منظم با streamers.

“The big غذای آماده است که آن را طول می کشد زمان برای توسعه عادات جدید می گوید:” Aurélien Hérault رئیس اطلاعات و تحقیقات افسر در جریان خدمات Deezer. “هنگامی که این مستند برای اولین بار در فلورانس ایتالیا آغاز شده ما شاهد کاهش در جریان است. مردم جریان کمتر موسیقی اما تبدیل به اخبار رادیو برای به روز رسانی.”

دلایل پیچیده هستند و در بخش را با محیط های جدید پیدا کنیم و خودمان را در. بسیاری از مردم گوش دادن به موسیقی در محل کار, در ورزشگاه و یا در حالی که رفت و آمد. اما ما پس از این روال این روزها notes جورج Howard, کسب و کار موسیقی استاد در بوستون کالج موسیقی برکلی. “این نوع از زمان که در آن موسیقی است و این بسیار طبیعی نوع از جایی در زندگی شما متفاوت است از زمانی که شما در خانه هستید و شما باید چیزهای مختلف رقابت برای توجه خود را,” او می گوید.

بودن در خانه به معنی بیشتر حواس او را پرت از در اتاق — از کودکان و تلویزیون به فیلم. جریان ویدئو تبدیل شده است بسیار محبوب در طول همه گیر است که اتحادیه اروپا خواسته Netflix و یوتیوب در اواسط ماه مارس به توقف نمایش محتوای HD — از آنجا که خدمات خود را ممکن است به شکستن اینترنت با توجه به سابقه استفاده از. به طور مشابه آمازون متعلق به کشش آن دیدم بینندگان رشد 31 درصد از 33 میلیون به 43 میلیون دلار بین 8 مارس و آوریل 22.

سپس شما باید صنعت موسیقی خود دلهره. با استثنا از Lil Uzi Vert را ابدی Atake (6 مارس) یوزی را Lil Uzi Vert در مقابل جهان 2 (13 مارس) و The Weeknd را بعد از ساعت (20 مارس) — آلبوم که تمام جدولها در Spotify جهانی بالا 200 — وجود دارد نسخه های اصلی در نیمه اول ماه مارس. در واقع با هر عمده تابستان جشنواره و کنسرت لغو شد, هنرمندان — Willie Nelson, Sam Smith, Alicia Keys, لیدی گاگا, Haim و Kehlani در میان آنها — در حال هل دادن پروژه ها به عقب.

“اگر شما نگاه کنید که در آن پول می آید از در صنعت, این آهنگ, این تور می گوید:” جان Niermann مدیر عامل شرکت پخش آنلاين شرکت, حلقه, رسانه ها. در لحظه آزادی و هنرمندان و به طور معمول می خواهید قرار گرفتن در معرض. “در آن طول می کشد دور بسیاری از که پر اب و تاب زمان هنگامی که شما در حال انجام یک مصاحبه با کیمل از خانه خود را. آن را احساس نمی کند به اندازه کافی بزرگ برای انتشار یک آلبوم” Niermann می افزاید.

برای مطمئن شود, Spotify بالا 200 نمودار تنها نشان دهنده محبوب ترین آهنگ ها و نشان نمی دهد همه از آهنگ های دیگر که در آن بخش عمده ای از جریان فعالیت های در واقع می گیرد.

اما اعداد از آلفا داده ها نشان می دهد که در اواسط ماه مارس در جریان تمام آهنگ های جدید — کسانی که منتشر شد در گذشته هشت هفته کاهش یافته است بیش از 14 درصد پس از آن فقط در نمودار-تریلر که رنج می برند.

در همان زمان, اما, مدرن, بازدید مانند “کامل” و “شکل شما” توسط Ed Sheeran (شماره 162 و شماره 136 بود) و کلاسیک مانند “Bohemian Rhapsody” توسط ملکه (No. 130) تمام شد افزایش در Spotify جهانی نمودار. پلیس را “نمی Stand So Close to Me” رز 135 درصد — قدرتمند یادآوری نیاز اجتماعی را حفظ فاصله ،

کلاسیک (تا 1.5 درصد) فولکلور (ضربه 3 درصد) و موسیقی کودکان (دیدم که بزرگترین افزایش از همه با 4 درصد) افزایش یافته است و همچنین. بنابراین مسئله این نیست که مردم را متوقف گوش دادن به موسیقی; آنها فقط ترجیح می دهند آشنا آهنگ جدید منتشر شده است.

به عنوان ما همچنان به پناهگاه که در آن ما می خواهیم برای دیدن که میان موسیقی مدرن و کانال های از بیان باقی خواهد ماند و رشد می کنند. چه از طریق Twitch یا Instagram زندگی هنرمندان اجازه نمی اجتماعی فاصله آنها را متوقف کند. ما دیده ایم و به صورت رایگان در خانه کنسرت ها و دی جی های ضرب هفتگی مجموعه — اتمام DJ D-Nice قرنطینه رادیو. این Verzuz جنگ رقابتی بین سری افسانه ای هیپ هاپ تولید Swizz Beats و Timbaland کردم متناوب 400,000 views.

اما ظهور این رسانه به عنوان مورد علاقه های شما برای هنرمندان-در-مستند و طرفداران در قرنطینه به معنی وجود دارد حتی کمتر اشتها برای مطالب تازه در موسیقی جریان سیستم عامل است. چگونه Spotify, Pandora و همسالان خود را وفق دهند ممکن است تعیین چگونه آنها را انجام دهید یک بحران نیروهای ما را به ماندن در خانه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de