Melania آن را دوست دارد. خواهد جهان در حال حاضر در آغوش دهلی ‘شادی درسی’?

چرا شما باید مراقبت از

یکی از رقابتی ترین سیستم های آموزش و پرورش فقط ممکن است تبدیل شدن به یک کمی بیشتر “سرگرم کننده است.”

  • پایتخت هند را 1 میلیون دانش آموزان در بخشی از روزانه 45 دقیقه مدیتیشن جلسات و پس از آن آنها خواندن و گوش دادن به یکی دیگر از داستان.
  • بنگلادش و نپال و افغانستان و امارات متحده عربی و کلمبیا در میان کشورهای مشتاق به قرض گرفتن درسی با هدف کاهش استرس و ایجاد مهارت های زندگی.
  • با همه گیر تخم ریزی سلامت روانی بحران کارشناسان انتظار دارند که برنامه درسی را حتی بیشتر ارتباط.

در اواخر مارس به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و نارندرا نخست وزیر هند مورد بحث چند دلار هلیکوپتر معاملات و چین در یک استعماری دوران دهلی نو عمارت, Melania Trump به مدرسه رفت.

بانوی اول شد حضور “شادی کلاس” در یک دولت-اجرای مدرسه در جنوب دهلی در محله Moti باغ. معرفی شده در سال 2018 توسط دهلی نو وزارت امور خارجه دولت منطقه ای Aam Aadmi Party (AAP) — که مذکور را شکست مودی Bharatiya Janata حزب در انتخابات محلی اخیر — به اصطلاح شادی درسی با هدف مجهز کردن دانش آموزان با مهارت های به طوری که آنها بهتر می تواند مقابله با اضطراب و استرس در حالی که تفکر انتقادی. 45 دقیقه کلاس شروع می شود با یک جلسه مراقبه و پس از آن که دانش آموزان خواندن و گوش دادن به یکی دیگر از داستان. علاوه بر کتاب های درسی, خیابان پخش و یوگا به عنوان ابزار آموزش است. “من نمی توانم فکر می کنم از یک راه بهتر برای همه ما برای شروع روز ما” Melania Trump گفت: از کلاس او حضور داشتند.

این رویکرد دارای تشابه با تمرکز حواس فلسفه است که چندین مدرسه در غرب اتخاذ کرده اند. اما دهلی نو — برنامه درسی است که برنده دولت چندین جایزه — بیش از یک انطباق. این آزمون بر خلاف جهان دیده می شود قبل از اینکه آموزش و پرورش این استراتژی می تواند کار بر روی یک مقیاس بزرگ است. برنامه درسی اجرا شده در حداقل 1,024 دهلی دولتی و مدارس و تاثیر بیش از 1 میلیون دانش آموز — اندازه کل شهر نیویورک عمومی سیستم مدرسه.

دهلی درسی در حال تبدیل شدن به یک مدل است که دیگر دولت ها امیدوار به تکرار در خود کشورهای کلاس های درس. بنگلادش اولیه و توده وزیر آموزش و پرورش, Zakir Hossain است دعوت دهلی معاون وزیر, Manish Sisodia برای بازدید بنگلادش و به اشتراک گذاری شادی درسی. افغانستان در حال حاضر متعهد به اتخاذ برنامه درسی. نپال امارات متحده عربی و کلمبیا نیز رسیده به دولت دهلی نو و شریک زندگی خود را سازمان های غیر انتفاعی در مورد برنامه درسی.

Delhi Deputy Chief Minister Manish Sisodia Visits A School To Inspect A Happiness Class

کارشناسان می گویند ارتباط آن تنها افزایش در میان coronavirus همه گیر و مرتبط با اضطراب است که کودکان به احتمال زیاد شاهد به عنوان پدر و مادر مبارزه با اطمینان اقتصادی. دولت دهلی نو ساخته شده است که این جلسات بخشی از سخنرانی خود سیستم مدرسه ارائه شده است به شهرستان را دانش آموزان در طول تعطیلی کلاس های حضوری.

ما فرزندان آینده رو به جلو و گفت: “من مشتاقانه منتظر به آمدن به مدرسه است.’

Vishal Talreja, co-founder, رویای یک رویا

واشنگتن–بر اساس موسسه بروکینگز بررسی اثربخشی رویکرد در دهلی مدارس با ردیابی تغییرات در دانش آموز و معلم رفتار است. Vishal Talreja از بنیانگذاران رویای یک رویا, کار های غیر انتفاعی را با دولت دهلی نو در برنامه درسی می گوید در حال حاضر وجود دارد نشانه ای از موفقیت است.

“در یک سال و نیم ما در حال حاضر آغاز شده رعایت جزئی اما زیبا, تغییرات مثبت در ارتباط با کودک و معلم” Talreja می گوید. “ما فرزندان آینده رو به جلو و گفت:” من مشتاقانه منتظر به آمدن به مدرسه.'”

که مثبت در آموزش و پرورش نمی آید به راحتی در جنوب آسیا و جهان در پرجمعیت ترین منطقه که در آن مسابقه برای فرصت محدود بدان معنی است که برای بسیاری از مدرسه یک رقابت است نه یک فرصت برای یادگیری است. “آموزش به نشاط می گوید:” Ashok Ganguly, رئیس سابق هیئت مدیره مرکزی متوسطه آموزش و پرورش هند بزرگترین مدرسه نظارتی بدن. “در یک کلاس درس است که پر از رقابت و فشار و شادی از دست داده است. کودکان تاکید دارد.”

کارشناسان امیدوارم که برنامه درسی را نیز به انجام کاری اساسی تر — نگه داشتن بچه ها در مدرسه است. با توجه به یونیسف بیش از 11 میلیون جنوب آسیا دانش آموزان در دوره ابتدایی مدرسه را ترک کرده اند.

تا مطمئن شوید که ایده پشت این رویکرد نیست و کاملا جدید. هند در سال 1986 سیاست های آموزش و پرورش اشاره “شاد یادگیری است.”

برخی از کارشناسان با انتقاد از آنچه آنها را به عنوان یک تلاش پیچیده سیاسی استراتژی های تبلیغاتی برای AAP. Kiran Bhatty یک عضو ارشد در دهلی نو بر اساس اتاق فکر مرکز تحقیقات سیاست نیز سوالات درسی با تاکید بر اطاعت — از جمله احترام به بزرگان و رکوع به لمس پا — به جای تشویق دانش آموزان برای به چالش کشیدن اقتدار. “آیا واقعا در مورد کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش؟” Bhatty می پرسد.

یک معلم ارشد درگیر در حال توسعه برنامه درسی صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود می گوید: معلوم نیست که چقدر یک کلاس می تواند کمک به کودکان “هنگامی که شما می دانید شما باید حاد رقابت در بقیه طبقات است.”

اما حتی اگر برنامه درسی باعث می شود تنها یک دندانه کوچک, آن را به ارزش آن را برای کشورهای مختلف به ویژه کسانی که پاره های جنگ مانند افغانستان و نپال و کلمبیا. این یک بحران است که محمد میرویس بلخی سپس اقدام وزیر آموزش و پرورش افغانستان با اشاره به در حالی که بازدید از دهلی نو در سال 2018 است. “ما اعتقاد داریم که شادی درسی است که در واقع یک گام مثبت به سمت ساخت مدرسه شادتر تجربه برای زبان آموزان می گوید:” Suchetha Bhat, مدیر عامل شرکت رویای یک رویا است.

دیگر دولت هند دولت — Jharkhand, Uttarakhand و Telangana — باید با نزدیک شدن به رویای یک رویا برای اجرای برنامه درسی.

که تعجب آور نیست. هند ممکن است بزرگترین دموکراسی جهان, اما آن را نیز یکی از unhappiest. در 2019 جهان شادی گزارش هند رتبه 140 را از 156 کشور پشت همسایگان پاکستان (67) چین (93) و بوتان (95) نپال (100) و بنگلادش (125) و سریلانکا (130).

وجود دارد هیچ جایی بهتر از مدرسه شروع به تغییر آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>