لوکس خرده فروشان شبانه روزی تا عرض میان شیوع کروناویروس


Luxury Retailers Are Boarding Up Store Fronts Amid Coronavirus Outbreak
یک بسته Sephora فروشگاه در شهر نیویورک 9th, خیابان نشان داده شده است سوار کردن با تخته سه لا در مارس 28 سال 2020 است. لو Radin/اقیانوس آرام پرس/شاتر

با اکثریت متحده دچار تعطیلی موقت غیر ضروری از کسب و کار در میان coronavirus شیوع لوکس فروشان شده اند شبانه روزی خود مغازه در شهر نیویورک و لس آنجلس و واشنگتن و دیگر خرید عمده مناطق.

طراح برندها مانند Louis Vuitton, Dior, Jimmy Choo, Fendi, Sephora و دیگران شروع کرده اند پوشش پنجره ها خود را در تخته های چوبی در محله منهتن مانند سوهو, میدان تایمز و بسته بندی گوشت می آمد در حالی که L. A. در بازار مال فروشان درایو به دنبال کت و شلوار. دلیل این دراماتیک واکنش در آماده سازی برای امکان غارت شورش و ناآرامی های مدنی. پس از همه, در سال 2018 پایان ویندوز از خرده فروشان شکست در طول زرد جلیقه تظاهرات در پاریس.

مدیر اجرایی سوهو برادوی طرح بهبود کسب و کار منطقه را علامت Dicus خواسته است که عرض جلوگیری از این کار و استفاده از اشکال دیگر از حفاظت مانند استخدام امنیت.

“ما در حال تشویق صاحبان املاک و خرده فروشان به نگه داشتن آن مغازه دست نخورده و به نگه داشتن چراغ در شب” Dicus در بیانیه ای گفت به معامله واقعی است. “ما می خواهیم برای حفظ یک حس عادی و مطمئن شوید محله های ما امن هستند. ما احساس می کنیم وجود دارد راه هایی برای مراقبت از آن بدون توسل به اقدامات شدید مانند شبانه روزی تا مغازه.”

در ضمن Sephora صاحبخانه در نیویورک بسته بندی گوشت می آمد منطقه استخدام یک هنرمند برای نقاشی بر روی تخته. صاحبخانه شفق سرمایه همکاران اصلی Jared اپستاین پست شده در رسانه های اجتماعی است که شرکت خود را اجازه نمی دهد این همه گیر و سراسر شهر بود خاموش “بیشتر ایجاد تنگی و عذاب در خواص ما.”

Luxury Retailers Are Boarding Up Store Fronts Amid Coronavirus Outbreak
یک کارگر رنگ بیش از یک سوار کردن Louis Vuitton نمای در سان فرانسیسکو در تاریخ 30 مارس سال 2020 است. بن مارگوت/AP/شاتر

این ایالات متحده مقصد نیست تنها مکان استخوانی تا تخته سه لا. Union Square, San Francisco و با شکوه مایل در شیکاگو نیز دیواری خود را در مغازه. این روند پیروی شهرهای اروپایی مانند لندن و میلان که در آن نیویورک تایمز گزارش داد لوکس کالا است و دیگر قابل مشاهده است. Harrods و Selfridges و همچنین باند خیابان بوتیک مانند باربری و Chopard را پاک جواهرات و سایر اقلام با ارزش است.

“شبانه روزی تا نمای خود را می سازد آن را به طوری که مردم در خیابان نمی توانید ببینید داخل. که ممکن است جذاب تر به کسانی که به دنبال شکستن در و فرصت ها” Dicus گفت: نیویورک تایمزافزود که این روش می تواند اضافه کردن به همسایگان و اضطراب در طول استرس زا در حال حاضر زمان است.

داده به طور مداوم در حال تحول طبیعت COVID-19, Us Weekly می خواهد ما خوانندگان برای دسترسی به دقیق ترین منابع است. برای اکثر تا تاریخ coronavirus اطلاعات هدایت و حمایت مشورت CDC که و اطلاعات از محلی مقامات بهداشت عمومی. اگر شما در حال تجربه علائم کروناویروس, تماس خود را به ارائه دهنده مراقبت های اولیه برای توصیه های پزشکی.

آهنگ در Spotify در به Tressed با ما برای دریافت جزئیات بیشتر از هر مو عشق وعاشقی در هالیوود از بازدید و نتواند بر روی فرش قرمز به مشهور مورد علاقه خود را’ خیابان ‘دوس (و نبایدها!)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im