رهبران Infinite را Relatable محتوای انقلاب

چرا شما باید مراقبت از

چون آن زمان همه ما سعی کنید به درک Gen Z.

با 800 میلیون فعال جهانی, کاربران, Infinite در سراسر جهان گرفته شده در فقط چند سال کوتاه. همچنین ایجاد یک زبان برای یک نسل است که نه به طور کامل منعکس شده در رسانه های جریان اصلی: 35 درصد از ایالات متحده کاربران بین سنین 16 و 24. این پلت فرم با یک هوش مصنوعی الگوریتم است که به سرعت می تواند به بالا بردن صدای ناشناخته به موارد زیر — دارای ضرب یک ناوگان از نسل Z megastars. در اینجا چند که در آستانه یک برک آوت آوردن Infinite را relatable فرم از محتوا به مخاطبان گسترده ای.

Natalie Nguyen, @lab_shenanigans

چه چیزی شما را با تحصیل در رشته بیوشیمی و تئاتر از دانشگاه تگزاس در Austin ؟ را TikToks به طور طبیعی. Nguyen, 25 برای اولین بار در سال دانشجوی دکتری در کالج پزشکی بیلور در هوستون بیش از 460,000 پیروان بر روی پلت فرم اغلب personifying فرآیندهای بیولوژیکی با صدا از الگوهای رفتاری گردش در اطراف Infinite. برای مثال خود بیشترین بازدید فیلم ها تصویری (8.5 میلیون بازدید) نمایش lysosome دفاعی پاسخ به یک خارجی باکتری وارد بدن همه را از طریق صوتی لنز از مواد منفجره قسمت از Keeping Up With the Kardashians.

@lab_shenanigans

لول دنگ lysosome chill ##fypage ##fyp ##foryoupage ##آزمایشگاه ##foryou

♬ برادران جوناس با استفاده از صدا – crustyegirl

Nguyen شروع به ساخت خنده دار علم ویدئو ها در Facebook در حالی که کار به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه در بیلور اما او به عنوان دست آورد بیشتر توجه او تصمیم گرفت تا سعی کنید Infinite. “من هرگز انتظار می رود که مردم خواهد بود بسیار علاقه مند در جهان از علم,” او می گوید. در ابتدا او فقط در نمایشگاه روز به روز از آزمایشگاه کار به عنوان relatable محتوا برای افرادی که در این صنعت اما با خود نوظهور شهرت او احساس می کند مجبور به آموزش به عنوان به خوبی به خصوص در حال حاضر با سیاسی کردن علم است. در یکی از ویدئو های اخیر او به وضوح نمایش داده می شود چگونه صابون مبارزه با کروناویروس’ لیپیدی غشاء و فرآیندهای غشایی. “من واقعا می خواهم به اطلاع رسانی عمومی در این بیولوژیکی و بیوشیمیایی مفاهیمی است که آنها را تحت تاثیر قرار, روزانه,” او می گوید.

در بیلور Nguyen مطالعات یک اختلال عصبی به نام حدس و او احساس می کند که هسته Infinite وجوش با شیفتگی خود را با انسان چگونه رفتار — neurologically و جسمی. “ساخت فیلم من نیاز به توجه نزدیک به رفتار و کار تا آنجا که ممکن است به تکرار این رفتار برای مردم را به ارتباط با.”

Boman مارتینز-رید @bomanizer

Infinite در نهایت خود واقعیت ، مارتینز-رید 22 کانادایی مدرسه هنر فارغ التحصیل شده است به دست آورد بیش از 1.3 میلیون پیروان در Infinite پس در دسامبر — با بالا بردن نوار برای کمدی بر روی پلت فرم. خود محتوای نمایشنامه از ridiculousness از تلویزیون واقعیت.

@bomanizer

هنگامی که مادر خود را به شما می گوید به گوشی خود را, اما این واقعیت تلویزیون (feat مامان @anabee_martinez) ##realitytv ##fyp

♬ صدای اصلی – bomanizer

از طریق ویرایش پیشرفته شیوه مارتینز-رید ایجاد کرده است overdramatic, طنز, واقعیت نشان می دهد در مورد او و دو نفر از دوستان خود با تمام علامت تجاری حمله و تشنج و موسیقی سنتی نشان می دهد. به عنوان ديدبان او ایجاد دو نفره سبک موسیقی فیلم بر اساس خود را قبل از محتوا است. در حال حاضر که مارتینز-رید امضا کرده است با مگا استعداد آژانس کا آماده برای دیدن او در صفحه نمایش های بزرگتر بیش از حد.

Uyi Omorogbe, @youngyosa

این یکی از امور خانواده است. Omorogbe 22 ساله اخیر فارغ التحصیل از دانشگاه کلگیت که به دست آورده به 1.7 میلیون پیروان خود را از ویدئو برای اولین بار در ماه آوریل است. نسل اول نیجریه امریکایی Omorogbe راه اندازی با نام تجاری مد ناسو “که ازدواج برای من میراث آفریقایی با عشق من برای مینیمالیسم.” او در آغاز با نام تجاری در طول سال سوم خود را از دانشگاه گرفت و ایده های خود را به نیجریه که در آن او استخدام خیاط به ایجاد اولین طرح است. در حالی که در نیجریه, دیدار پدرش روستای Urhokuosa و متوجه شد که مدرسه پدر او یک بار حضور داشتند که به شدت با کمبود بودجه روبرو شده. او سپس تصمیم به استفاده از نام تجاری خود را به حمایت از مدارس در سراسر آفریقا.

اولین ضربه بر Infinite بود که به “محتوا خواهد بود که اتصال به مردم و آفریقایی.” و پس از سریال “شاشیدن, من, افریقایی پدر و مادر” متولد شد. در این فیلم او obnoxiously آواز می خواند 2000s پاپ-پانک آهنگ ها در ادراک و فهم است که در پاسخ با hilariously اذیت کنید.

@youngyosa

این یک مرحله از پدر. ##fyp ##africanparents ##ویروسی

♬ صدای اصلی – youngyosa

صحنه باید متصلب تا به عنوان بسیاری از 35 میلیون views هر کدام در حالی که ناسو دیده است یک پرش فوق العاده ای در فروش. Omorogbe شگفت زده شده است توسط اکثریت پاسخ مثبت. “فیلم من قطعا آورد تا عناصر نوستالژی از نظر موسیقی و آواز من به عنوان به خوبی به عنوان relatable محتوا برای Gen Z مردم به خصوص برای کسانی که نسل اول مهاجران است.”

بریتنی Broski, @brittany_broski

بریتنی Broski, 23 در غیر این صورت شناخته شده به عنوان کمبوچا دختر بچه معروف شد در ماه اوت سال 2019 زمانی که او سعی کمبوچا برای اولین بار در دوربین. او در واکنش به نوشیدنی memed و تکرار در سراسر برنامه و او را تبدیل به یکی از محبوب ترین کمدین garnering 4.8 میلیون پیروان. او فیلم نسبتا ساده ای هستند که بسیاری از آنها در حال پخش از روند اتفاق می افتد بر Infinite اما او بی همتا relatability برای بینندگان جوان.

@brittany_broski

##duet with @thereal_tati

♬ Bruh – Hovey بنیامین

Broski مانند او بود که منعکس کننده و بازسازی جهان — یک ویدیو یک دقیقه ای در یک زمان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>