روزنامه نگاران ترویج داعش Coronavirus تبلیغات. آنها باید متوقف شود.

This picture taken on March 24, 2019 shows a discarded Islamic State (IS) group flag lying on the ground in the village of Baghouz in Syria's eastern Deir Ezzor province near the Iraqi border, a day after IS group's "caliphate" was declared defeated by the US-backed Kurdish-led Syrian Democratic Forces (SDF).

یک دور انداخته اسلامی پرچم دولت بر روی زمین در روستای Baghouz در سوریه شرقی دیرالزور استان در مارس 24, 2019, یک روز پس از داعش اعلام شد “شکست” آمریکا-حمایت سوریه نیروهای دموکراتیک.

عکس: جوزپه Cacace/خبرگزاری گتی ایماژ

چند هفته پیش به عنوان جزر و مد از coronavirus همه گیر شروع ریزد در کشورهای غربی تحریک آمیز, داستان اخبار را از طریق شکست سر و صدا و رفت و ویروسی در ده ها رسانه. عجیب و غریب سرفصل اعلام کرد که گروه تروریستی “دولت اسلامی” صادر کرده است یک هشدار سفر اصرار مبارزان آن برای جلوگیری از رفتن به اروپا با توجه به شیوع کروناویروس. با استناد به یک “کامل-صفحه infographic” نوشته شده در عضویت در خبرنامه ارتباط با گروه داعش در حال گفت که گفته اعضای آن “به توكل به خدا و در پناه او از بیماری” محتاطانه مشاوره آنها را به شستن دست های خود را و اقامت در خارج از مناطقی که این بیماری در حال گسترش.

تحت شرایط عادی حتی غایب جهانی همه گیر مبهم پیام منتشر شده در زبان خارجی, خبرنامه, یک گروه شبه نظامی باید بعید است برای به دست آوردن مقدار کشش در شدید توجه جهانی اقتصاد است. اما داعش همواره سلنیوم برای روزنامه نگاران است.

اگر شما در حال تلاش برای رشد یک جنبش سیاسی و یا حتی فقط زنده نگه داشتن آن توجه شده است اکسیژن خود را.

از سیاسی به مستقل به New York Daily News, عجیب و غریب, اخبار در مورد داعش, پاسخ به coronavirus بود برداشت و تکثير در سراسر جهان است. این امر می تواند سخت به تصور کنید که ده ها میلیون نفر از مردم را دیدم که داستان ساخت آن بازگشت چشمگیر سرمایه گذاری برای یک دادهنمایی که به احتمال زیاد هزینه هیچ چیز را.

اگر شما در حال تلاش برای رشد یک جنبش سیاسی و یا حتی فقط زنده نگه داشتن آن توجه شده است اکسیژن خود را. و برای برخی از زمان در حال حاضر رسانه ها اقدام شده است به عنوان یک ونتیلاتور: تقویت مبهم ترین و مسخره داعش تبلیغات در آنچه که واقعا به نظر می رسد مانند تلاش برای آرزو آن را به شهرت. این گرسنگی برای معروفیت این گروه ارائه شده است یک مزیت است که حامیان داعش به نظر می رسد که آموخته به سرمایه گذاری در تولید محتوا برای حفظ آن تصویر عمومی زنده حتی به عنوان بسیاری از اعضای آن کشته شده اند و خود را در دنیای واقعی قدرت عمدتا نابود شده است.

نوشتن در اقیانوس اطلس به عنوان دور برگشت به عنوان 2017, Charlie فصل زمستان محقق ارشد در مرکز بین المللی مطالعه افراط گرایی در کالج کینگ لندن با اشاره به گروه مهارت در تبدیل از رسانه گرسنگی برای رسوایی به یک سلاح. “برای داعش ارائه آن را بر روی مبلغان’ ضوابط و انتقال این گروه ادعا قدرت و همه جا حضوری هر گونه پوشش است و پوشش خوبی,” زمستان نوشت. “در این معنا, داعش, تروریسم, پایان نیست زمانی که یک بمب انفجار. بلکه همچنان برای ساعت ها روزها و هفته های پس از زندگی از طریق رسانه ها است.”

در طول دوره زمانی که داعش در واقع تنظیم کردن بمب و انجام حملات در شهرهای غربی این گروه قادر به برنده شدن در توجه به علت آن چه از طریق دیگر پیش تروریست ها و آنارشیست ها به نام “تبلیغ از عمل است.” در اوج خود وجود واقعی بود newsworthiness در داعش استفاده از رمان بسیار تولید می شود, تصاویری برای ترویج خود. در طول چند سال گذشته, اما, روزنامه نگاران مجبور به بیرون رفتن از راه خود را به ماشین پنبه پاک کنی تا تبلیغ برای این گروه به حملات خود را تبدیل شدن به طور فزاینده ای احساساتی و واقعی آن سازمان کاهش می یابد به یک شورش در مرز عراق و سوریه است.

به عنوان واقعی داعش رفته است بیشتر به کاهش, اخبار رسانه ها در جستجو از کلیک — معمولا اما نه همیشه شایعات — آیا تا به حال به شیرجه رفتن عمیق تر و عمیق تر به آنلاین دامپستر پشته برای پیدا کردن تحریکات از این گروه و حامیان.

روشن نیست چه اثر توزیع داعش پیام برای آن است که با داشتن, اما در گذشته ما را دیده اند مردم را با الهام از مطالب منتشر شده در مورد این گروه است. در تابستان سال 2016 پس از کشته شدن 49 نفر در اورلاندو, کلوپ شبانه, فلوریدا ساکن عمر متین به نام 911 و ادعا کرد که این حمله بوده است در واکنش به کشته شدن “ابو Waheeb” یک بحرینی که در حال تبدیل شدن به معروف در تلخیص رسانه ها پس از مورد تمسخر و به دنبال مانند یک دوار جهت کباب کردن مرغ shawarma. شواهد تا به حال ظاهر است که به فراموشی سپرد تا به حال هیچ تماس واقعی با گروهی دیگر از خواندن در مورد آن در مطبوعات است.

زمان ظاهرا کاهش یافته داعش رسانه ها تجدید نظر شود. در پاییز گذشته در انگلیسی, رسانه های ارائه شده هفته از دیوار-به-دیوار پوشش به یک نوجوان داعش اسیر برگزار شد در سوریه و حتی چاپ و نشر منحصر به فرد داستان ارائه خوانندگان با نظرات در مذاکرات اخیر بیش از Brexit.

تاپیک مربوط به پدیده است که باید آشنا برای بسیاری از آمریکایی ها: 2016 انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. به عنوان باید دردناکی آشنا برای همه در حال حاضر توسط رئیس جمهور فعلی تا به حال هرگز هیچ نقشی در سیاست قبل از مبارزات انتخاباتی خود را. کل کمپین مسلما یکی از سرگرم کننده اخراج شد توسط بسیاری در آن زمان به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی است. رسانه های خبری با این حال نمی تواند به اندازه کافی از او به اعتبار فراوان به پخش مغلوب ساختن پیشی جستن تحریکات حتی به عنوان آنها به طور فزاینده ای جدی و او شاید بیشتر مورد بحث فرد در کشور است.

در سال 2016 سابق CBS اجرایی Les Moonves افتخار است که مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین “ممکن است خوب برای امریکا اما این لعنتی خوب برای فردا.” رسانه های خبری پاداش او به خوبی برای چنین خوب شناخته شده است. در طول این دوره از چرخه انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن تخمین زده شده بود دریافت متناوب 5 میلیارد دلار در پوشش رسانه ای. یکی نمی تواند می گویند که رسانه های خود را رو مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شود اما با توجه به نقش آن در نگه داشتن او را در جلو و مرکز را برای ماه ها و ماه های رسانه های کمک مغلوب ساختن پیشی جستن رسیدن به یکی از با ارزش ترین اهداف هر جنبش سیاسی: نگه داشتن توجه مردم است.

حتی به عنوان رئیس جمهور هنوز هم وجود دارد یک بحث که آیا خود را به روز رسانی روزانه در coronavirus همه گیر باید با استعداد با, زندگی می کنند, پر بیننده پوشش خبری. این سوال ارزش نگه داشتن در ذهن که با توجه به که صدای به بالا بردن در یک موضوع از اهمیت جهانی که آیا ما در حال صحبت کردن در مورد غیر مسئولانه officeholders هاوکینگ تست نشده coronavirus درمان و یا حمایت از یک گروه تروریستی در تلاش برای نگه داشتن آن باعث زنده با گفتن مردم را به شستن دست های خود را.

“هنگامی که شما به میلیون ها نفر از صداها به عنوان ما امروز به دلیل اتصال دیجیتال پس از آن توجه می شود با ارزش ترین چیز شما می توانید گارنر گفت:” مارتین Gurri سابق سیا رسانه های تحلیلگر و نویسنده کتاب “شورش عمومی است.” “آن را حتی مهم تر از پول است, در پایان اگر شما می توانید نگه دارید برای گرفتن توجه شما احتمالا وزش نسیم تا نه فقط با پول اما با قدرت به عنوان به خوبی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>