است مکزیک اقتصادی جدید دستور العمل پخت و پز تا فیل سفید پروژه ؟

برنامه ای برای gleaming ایستگاه های راه آهن گچ دیوار “نقشه اتاق” در مکزیک صندوق ملی برای توسعه گردشگری (Fonatur) — Grand Central برای “مایا آموزش.”

این یکی از رئيس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador امضای پروژه های به پا زدن شروع اقتصاد فقیر در جنوب شرقی. توریستی مسافر و محموله های آهن در اطراف Yucatán شبه جزیره خواهد بود 90 درصد بودجه توسط بخش خصوصی رئیس جمهور وعده داده شده است.

اما پس از دریافت کافی بهره از عمده زیرساخت های سرمایه گذاران برای پیشنهاد مشارکت عمومی خصوصی برنامه های آن شده اند در حال غرق. با وجود cratering اقتصاد $7.4 میلیارد دلار پروژه در حال حاضر 100 درصد را دولت تامین می شود.

“عمده زیرساخت های شرکت در آن نگاه معنی داری علامت سوال بر سر اینکه آیا درآمد قابل تحقق خواهد بود می گوید:” رودولفو Gamas, مدیر اجرایی, مکزیکی, موسسه توسعه زیرساخت ها است. “این قطعا یک رأی عدم اعتماد به نفس در این پروژه و آن زنده ماندن مالی.”

Grand عمومی کار می کند پروژه های است که می تواند تاج رئيس جمهور شش سال مدت طولانی بوده است هنجار در مکزیک است. اما لوپز Obrador است بلند پروازانه تر از بیشتر است. او قصد دارد برای ساخت یک 8 میلیارد دلار پالایشگاه a $4.2 میلیارد فرودگاه و یک $170 میلیون Trans-تنگه کریدور حمل و نقل و همچنین از 2700 شعبه از یک بانک دولتی توسعه هزینه $530 میلیون — همه در علاوه بر این به مایا آموزش.

آنها می تواند در نهایت به عنوان سفید فیل.

گوادلوپ کوریا-Cabrera از دانشگاه جرج میسون

برای لوپز Obrador اینها نه فقط اولویت بهبود زیرساخت اما فوری پروژه های اجتماعی با هدف بلند کردن توسعه نیافته بخش هایی از مکزیک است. مشکل این است که دولت منابع مالی تحت فشار پس از اقتصاد قرارداد 0.1 درصد در سال گذشته تحلیلگران و حتی برخی از دولت خودی که از ترس لوپز Obrador رویاهای سخت خواهد بود برای ارائه.

“آنها می تواند در نهایت به عنوان سفید فیل می گوید:” گوادلوپ کوریا-Cabrera استادیار دانشگاه جورج میسون است. “من مشکلی ندارم با دولت در هدایت اقتصاد, اما من بسیار نگران هستم که من هنوز هم نمی دیدن یک طرح یا ظرفیت دولت برای بیرون کشیدن این سرمایه گذاری است.”

یک مقام ارشد موافقت کرد که آنها در معرض خطر سقوط کوتاه از انتظارات — “اگر آنها تمام شده است.”

Rogelio جیمنز پونز, Fonatur رئیس می گوید: مطالعات نشان داده است که هیبریدی دیزلی-الکتریکی مایا که برنامه ریزی شده است برای تست شروع عملیات در سال 2023 خواهد بود “بسیار سودآور” ادعای ملاقات با شک و تردید توسط گروه های کسب و کار.

جیمنز پونز می گوید: این قطار که وصله پینه کردن آهنگ های موجود در امتداد بخشی از آن مسیر را منظم توسعه شهری و حفاظت از محیط زیست و رفاه برای جوامع به حاشیه رانده شده. “آن متفاوت چشم انداز توسعه — نمی prejudge ما است.”

این پروژه چهره دادخواهی از محلی
مالکان و از محیط زیست که می گویند این خطرات از بین بردن جنگل.

لوپز Obrador هل دادن جلو با دیگر پروژه های زیربنایی بیش از حد به رغم مشابه شک و تردید در مورد امکان سنجی.

Dos Bocas پالایشگاه رئیس جمهور بومی ایالت تاباسکو است که شاید یکی از عزیزترین به قلب او. با وجود این کشور را ارزان و فراوان انرژی های تجدید پذیر از رئیس جمهور با تاکید بر سوخت های فسیلی را می بیند و پالایشگاه به عنوان یک راه برای مکزیک به قطع وابستگی وارداتی ایالات متحده سوخت و احیای تلاش شرکت دولتی نفت پمکس.

او تأمین پیش با پروژه اصلاح مرداب اگرچه کارشناسان می گویند بودجه آن و قاب زمان آن است که با توجه به به پایان رسید و در اواسط سال 2022 هستند و غیر واقعی است.

MEXICO-REFERENDUM-MAYA TRAIN
MEXICO-REFERENDUM-MAYA TRAIN

پس وجود فرودگاه جدید. قبل از گرفتن دفتر لوپز Obrador اوراق یک-سوم-ساخته شده 13 میلیارد دلار با طراحی نورمن فاستر فرودگاه گفت: آن را بی فایده و گرفتار فساد است. او قرار است ارتش به کار در ساختمان بیشتر از متوسط یک بر یک پایگاه نظامی که او می گوید: راه اندازی خواهد شد در مارس 21, 2022 “و یا با نام من نمی آندرس مانوئل.”

وجود دارد طولانی ترس که
عامل فرودگاه جدید در پشت سر هم با موجود مکزیک فرودگاه شهر مارس
نمی تواند از لحاظ فنی امکان پذیر است.

و تاریخ ارائه می دهد یک داستان احتیاطی برای
ترانس تنگه راه آهن.

قطار در سراسر tehuantepec — یک میانبر بین اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام است که لوپز Obrador می بیند به عنوان یک جایگزین برای کانال پاناما برای برخی از حمل و نقل — زنده بیشتر از یک قرن-قدیمی پروژه که “هرگز واقعا در گذشته فیل سفید شهرت” با توجه به اندرو Paxman یک مورخ و استاد در مکزیک کید دانشگاه.

اصلی مسیر آغاز 1840s و نه به پایان رسید برای نیم قرن بود که “عملا بی فایده” پس از اتمام به دلیل پیگیری شد و نه استاندارد و بنادر شد و ناکافی می گوید Paxman. آن را تا به حال به دوباره و reinaugurated در سال 1907 اما “تنها به عنوان مسیر انتخاب برای هفت سال از آنجا که در سال 1914 کانال پاناما افتتاح شد.”

لوپز Obrador درایو برای افزایش مناطق کشور طولانی پشت سر گذاشت شده است به طور گسترده ای استقبال به عنوان فقط و دیر شده است. “اما microcredits می تواند داشته بسیار بزرگتر اجتماعی اثر می گوید:” خاویر گینبرا Serrabou یک تجارت وکیل و مقاله نویس.

منتقدان نقطه به ملاحظات سیاسی و نه فقط تمایل به کمک به مناطق فقیر. دانکن چوب سر از مکزیک موسسه در مرکز ویلسون یک مخزن فکر می کنم می گوید: 2,700 شاخه های دولتی و بانک رفاه است که رئیس جمهور می گوید ارتش خواهد ساخت ظرف دو سال در نظر گرفته شده به یاد گیرندگان از برنامه های اجتماعی دولت و جزوه و این که آنها خود را مدیون بهبود درآمد به رئیس جمهور.

“در آن انجام یک پروژه اقتصادی به دلیل آن است که از لحاظ سیاسی مهم است,” او می گوید.

“این سخت است به درک که چرا هر پزوی صرف ما می خواهم به استفاده از پول برای ساخت بیمارستان” Gamas می گوید از مایا آموزش. “ما می تواند و احتمالا یک فیل سفید. تنها سوال این است که آیا آن یک کودک و یا یک به طور کامل رشد نر با tusks.”

+

با جود وبر

OZY همکاران با انگلستان بار مالی به شما حق بیمه تجزیه و تحلیل و ویژگی های. © بار مالی محدود 2020.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>