فرد در هفته مد هستند تا فصل گذشته

در مارس 26, ایدا پترسون خرید مدیر لندن طراح بوتیک Browns باید حضور در اولین دور از راه باریک و گربه نشان می دهد در شانگهای هفته مد.

در عوض با کمک یک دستیار در خرید تیم پترسون در سیستم وارد شده باشد Taobao برنامه بر روی تلفن خود را. در اینجا در یک بخش اختصاص داده شده در یکی از چین بزرگترین سایت تجارت الکترونیک در یک برنامه برای پاییز/زمستان سال 2020 فصل شانگهای در هفته مد که در طول یک ماه تبدیل شد از هشت روز را نشان می دهد و خرید قرار ملاقات به طور کامل مجازی هفت روز تجربه های نشان می دهد از 151 مارک.

تاسیس در سال 2004 دو بار سالانه شانگهای در هفته مد تبدیل شده است یکی از برجسته مد رویدادهای خارج از چهار هفته مد در نیویورک و لندن و میلان و پاریس به لطف قدرت چینی لوکس بازار مصرف و رشد شناخت از طراحان چینی در خانه و خارج از کشور. شرکت کنندگان اجرا حیطه از محلی high-end برچسب طراح بین المللی انبوه برندها مانند H&M و شکاف.

شانگهای در هفته مد شد reimagined به عنوان یک, رو, رویداد به معنای تقویت آگاهی نام تجاری و رانندگی خرید در چین پس از دو هفته تعطیلی فروشگاه.

اما در اوایل فوریه با تعداد COVID-19 عفونت به سرعت در حال افزایش در چین این نگاه به عنوان اینکه شانگهای در هفته مد نمی خواهد بروید. پس از اعلام on Feb. 10 که در مارس, مد, هفته به تعویق افتاد, در فوریه. 28 سازمان اعلام کرد که به جای به طور کامل دیجیتال, رویداد, livestreamed از طریق e-commerce نرم افزار Tmall و خواهر برنامه Taobao. سپس شماره جدید COVID-19 نفر در چین آغاز شده بود به کاستن سرعت.

پس از مقاومت طراحان نقل مکان کرد و به سرعت خود را آماده نشان می دهد ، برخی از آنها هنوز در تکاپوی پایان مجموعه های خود را پس از ماه اجتماعی فاصله و زنجیره تامین اختلالات.

“من تا به حال به قطع تمام پارچه توسط خودم [که] من انجام می شود برای مدت زمان طولانی می گوید:” بر اساس شانگهای طراح Yutong جیانگ از Shushu تانگ که خود را نشان داد پاییز/زمستان سال 2020 مجموعه در روز پایانی شانگهای در هفته مد. “آن [احساس] کمی مانند انجام فارغ التحصیلی من مجموعه است.”

شانگهای در هفته مد برگزار شد مانند نمونه در هفته مد با طراحان اختصاص داده شده ساعتی اسلات به نمایش گذاشتن مجموعه های خود را. اما شباهت ها به پایان رسید وجود دارد. برخی از مورد استفاده خود را ساعت به میزبان livestream جلسات که در آن آنها صحبت کرد و به طور کلی مخاطبان در مورد مارک های خود را و خود را به نمایش پاییز/زمستان مجموعه و یا در سبک صفحه اصلی-فروشگاه شبکه کانال hawked بهار مجموعه که در حال حاضر در فروش.

طراحان دیگر اجتناب زنده جلسات به نفع کوتاه ضبط ویدئوها که تکرار نگاه و احساس از یک راه باریک و گربه نمایش منهای مخاطبان زندگی می کنند. در Shushu تانگ های تصویری, یک سری از مدل های مدل دهید به عنوان 1960 دبیران نشسته در ماشین تحریر در دختر وار ژولیده لباس یا gingham-نسخه قابل چاپ پالتو, رفع آرایش خود را قبل از چیدن آنها بالا-کیسه های دسته دار و یک به یک پیاده روی را از طریق یک درب گردان. طراح فرشته چن پنج دقیقه نمایش ویژه حرکت سریع دوربین تابه و سریع دگرگونی مجازی شبه آخرالزمانی مجموعه — مدل راهپیمایی از طریق یک نبرد گلادیاتوران حلقه در شب و یا در گذشته یک خوشه از سنگ سر مجسمه.

با توجه به Tmall, 2.5 میلیون بیننده تنظیم در سه ساعت اول نشان می دهد با مارک های چنین به عنوان Zuczug دیدن فروش تبدیل به عنوان بالا که 13 درصد خود به جریان ویدئو. بزرگتر مارک های تجاری که قادر به رانندگی خود را پیروان خود را به فید های ویدئویی به طور مستقیم اختصاص بخش عمده ای از views; کوچکتر از طراحان گفت: آنها به مخاطبان از 20 ، 000 40,000. Yutong می گوید که او خوشحال بود که مخاطب برای خود زندگی می کنند نشان می دهد به طور معمول حدود 350 نفر است.

بود تمام دیجیتال شانگهای در هفته مد یک جایگزین مناسب برای واقعی نشان می دهد ؟ برای صنعت اعضا — طراحان خریداران و ویراستاران — که کوک در جواب این است: نه هنوز. در حالی که چشمگیر اولین تلاش شانگهای در هفته مد را livestreams بودند احاطه با مشکلات فنی, و حتی ضبط ویدئوها بودند بیش از حد رزولوشن پایین برای به دست آوردن یک حس پارچه و کیفیت ساخت و ساز.

تکنولوژی کنار وجود عامل انسانی را در نظر بگیرید. هفته مد نیست فقط در مورد نشان می دهد. به همان اندازه, اگر نه بیشتر, مهم این فعل و انفعالات است که به دور از راه باریک و گربه: جلسات بین طراحان و سردبیران که در آن مفاهیم و ساخت و ساز می تواند مورد بحث در جزئیات و قرار ملاقات خصوصی بین نمایشگاه و فروشگاه خریداران که در آن دستورات قرار می گیرد و طراحان جوان کشف شده است.

در طول شانگهای هفته مد پترسون برنامه ریزی های مجازی قرار ملاقات با نمایشگاه چینی اما بدون حضور فیزیکی او از دست رفته فرصت برای مطالعه کردن قفسه در جستجوی استعداد های جدید ،

به نمایشگاه آخرین نسخه از شانگهای هفته مد نبود طراحی با صنعت و یا بین المللی بینندگان در ذهن است. آن reimagined به عنوان یک, رو, رویداد به معنای تقویت آگاهی نام تجاری و رانندگی خرید در چین پس از دو هفته تعطیلی فروشگاه فرستاده مارس فروش مد و کالاهای لوکس کاهش به میزان 85 درصد به گروه مشاوره بوستون تخمین می زند.

دیگر مد هفته پس شانگهای سرب و اجتناب فرد را نشان می دهد به صورت آنلاین حوادث بشود به تعامل و فروش درایو. آخر هفته از آوریل 4, مسکو در هفته مد روسیه جریان ضبط ویدئوها از حدود 30 مارک (حدود نیمی از این تعداد است که به طور معمول نشان می دهد) در سایت تجارت الکترونیکی Aizel.ru و وب سایت های مجلات مانند هارپر بازار روسیه و Vogue Italia.

در سایر نقاط اروپا هفته مد شده است به تعویق افتاده و یا لغو شود. مردان هفته مد در پاریس و لندن و میلان که قرار است در ماه ژوئن نامیده شده اند و یا تا سپتامبر به تعویق افتاد. هر دو شورای مد بریتانیا و ایتالیا دوربین ملی della Moda Italiana در حال بررسی دیجیتال جایگزین برای راه باریک و گربه نشان می دهد و نمایشگاه قرار ملاقات.

اینها همه نسبتا کوچک هفته مد. سوال بزرگتر این است که آیا دور بعدی زنان را نشان می دهد در ماه سپتامبر خواهد بود قادر به ادامه به صورت عادی — که به دنبال به طور فزاینده ای بعید است.

چه می شود اگر آنها نمی تواند? تشخیص مارک های مثل گوچی یا باربری می تواند تغییر مسیر بودجه خود را به بیشتر همهجانبه دیجیتال تجربه است. از آن خواهد شد بسیار مشکل تر است برای کوچکتر طراحان که عدم به رسمیت شناختن نام و امور مالی به منظور جلب مخاطبان و فروش درایو. حداقل, خریداران خواهد نیاز به, بهتر, بیشتر نرم افزار های تعاملی برای مشاهده مجموعه پترسون می گوید.

Female model (15-17) walking backstage at fashion show, side view

در حالی که پترسون باور نمی, هفته مد همیشه می تواند به طور کامل تکرار حاضر او مشتاق در مورد پیشرفت های او در حال دیدن در مارک های مجازی نمایشگاه پس از وقوع COVID-19 به نقل باربری را به عنوان یکی از بهترین.

پترسون سفر 10 ماه در سال برای دیدن مجموعه و ترجیح می دهند به انجام بیشتر عملا اگر او می تواند. “رد پای کربن ما به عنوان یک صنعت قرار داده و در جهان بسیار غیر عملی” او می گوید. “[به دلیل COVID-19] ما شاهد برخی از نوآوری های جالب در آینده از طریق.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>