ایلینوی تصویب قوانین سختگیرانه تر در برابر Secluding و جسمی ضابط دانش آموزان در مدارس


این تحقیقات همکاری بین ProPublica ایلینوی و شیکاگو تریبون.

ProPublica, ایلینوی, غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت به روز رسانی هفتگی در مورد کار ما است.

ایلینوی دولت هیئت مدیره از آموزش و پرورش به اتفاق آرا رای داده سهشنبه به اتخاذ قوانین منع استفاده از قفل انزوا اتاق و جلوگیری از مدارس با استفاده از مستعد داری, ساخت, ایلینوی,’ دائمی مقررات محدود تر از آنچه تا کنون بوده است.

اما تحت فشار از یک گروه خاص آموزش و پرورش مدارس هیئت مدیره متوقف کوتاه از تصویب ممنوعیت اجباری منفرد انزوا در دولت مدارس آن را به عنوان برنامه ریزی شده بود پس از شیکاگو تریبیون و ProPublica ایلینوی تحقیقات در ماه نوامبر نشان داد گسترده سوء استفاده از جدا ایست و خویشتن داری در مدارس.

ISBE اجازه خواهد داد که مدارس به جای دانش آموزان را به تنهایی و در انزوا اتاق زمانی که آنها را “درگیر شدن در پرخاشگری جسمانی” و این امر می تواند نا امن برای یک فرد بزرگسال در اتاق با آنها. اما انزوا اتاق دیگر می تواند دارای قفل و کارکنان نمی تواند نگه داشتن درهای بسته به نگه داشتن کودکان در داخل.

این اقدامات هنوز هم باید تایید شده توسط یک دولت جداگانه قانون آژانس قبل از تبدیل شدن آنها دائمی است. برای قرار دادن آنها در محل بلافاصله ISBE به طور همزمان ارسال آنها را به عنوان قوانین اضطراری.

ISBE صندلی دارن Reisberg اذعان کرد که ناتوانی طرفداران احساس قوانین به اندازه کافی نمی رویم در حالی که برخی از مربیان فکر می کنم آنها می توانند به ایجاد موقعیت های خطرناک در مدرسه.

Illinois State Board of Education, صندلی دارن Reisberg تصویر در یک ماه نوامبر جلسه (آنتونیو پرز/شیکاگو تریبون)

“این است که نمی تواند کامل باشد. … ما را به ببینید که چگونه این نقش را,” او گفت:. او پیشنهاد کرد بررسی اثر خود را در شش ماه.

در حالی که اصلاح از ISBE اصلی طرح قوانین جدید هنوز هم سختگیرانه تر از قانون قبلی که به تصویب رسید 20 سال پیش و اجازه قفل بر روی درب و انواع محدودیت فیزیکی. این تغییرات باعث شده “اتاق آرام” تحقیقات در ماه نوامبر که در مدارس سراسر کشور با استفاده از این مداخلات به عنوان مجازات و در راه های دیگر که نقض قانون است.

این تحقیقات منجر ایلینوی مقامات آموزش و پرورش به نوشتن قوانین اضطراری برای انزوا و خویشتن داری است که مدارس تا به حال به دنبال در حالی که انتظار دائمی آنهایی که هیئت مدیره رای گیری در روز سه شنبه. اورژانس محدودیت ممنوع همه جدا وقفه نیاز بزرگسالان به در اتاق با دانش آموزان است.

در علاوه بر این به ممنوعیت قفل جدید دائمی قوانین لیست سناریوهای خاص در هنگام ایست و خویشتن داری ممنوع است. قوانین قبلی به کارگردانی مدارس به استفاده از انزوا تنها برای “ایمنی” دلایل اما آنهایی که جدید رفتن بیشتر هجی کردن که انزوا را نمی توان “به عنوان نظم و انضباط و یا مجازات راحتی برای کارکنان تلافی یک جایگزین مناسب آموزشی و یا رفتاری پشتیبانی روال ایمنی ماده و یا برای جلوگیری از صدمه به اموال.”

دانش آموزان نیز باید منتشر شود از جدا ایست “بلافاصله” زمانی که آنها دیگر در “خطر قریب الوقوع” به طور جدی صدمه زدن به خود یا دیگران. این است که خروج از قانون قبل است که اجازه یک دانش آموز باقی می ماند در انزوا به مدت 30 دقیقه پس از رفتار به پایان رسید.

دائمی قوانین نیز مجموعه ای قوی تر الزامات مورد نیاز برای آموزش کارکنان; والدین اطلاع رسانی و برای اولین بار دولت نظارت است. مدارس باید به اطلاع ISBE ظرف 48 ساعت از قرار دادن دانش آموزان در ایست و یا مهار آنها است. در گذشته مدارس نياز به سند مداخلات وجود دارد اما در مقام نظارت.

قوانین قرعه کشی یک تمایز بین جدا شده ایست که غیر ارادی حبس از یک دانش آموز و یک دانشجو-درخواست شکستن که می تواند شامل زمان در یک حسی اتاق با ابزار برای کمک به آرام کردن دانش آموز. مدارس در حال حاضر باید اطمینان حاصل شود که دانش آموزان دسترسی به آب و غذا و دستشویی و حمام و کارکنان نمی تواند دور لباس از جمله کفش ، “اتاق آرام” تحقیقات در معرض موارد زمانی که دانش آموزان ادرار یا defecated در انزوا اتاق شدند و مورد نیاز برای پاک کردن کفش های خود را باشلق دار, مانتو و سایر موارد قبل از اینکه در داخل قرار داده شده.

ISBE تصمیم گرفتند به اجازه می دهد خوابیده به پشت یا faceup کف داری تنها در موارد اضطراری که در حال حاضر یک “خطر قریب الوقوع است.” قوانین نیز نیروی مدارس برای انجام یک “طاقباز نقد و بررسی” وقتی دانش آموزان شده اند محدود در یک موقعیت خوابیده به پشت دو بار در یک دوره 30 روزه. نقد و بررسی است که به معنای نیاز به مدرسه کارگران را در نظر بگیرید که آیا محدودیت موثر است و اینکه آیا وجود دارد دیگر کمتر محدود راه برای مدیریت دانش رفتار.

Cheryl Jansen سیاست های عمومی مدیر برای دولت معلولیت سازمان دیده بان تجهیز برای برابری بود که هیئت مدیره تصمیم به حرکت به دور از یک ممنوعیت کامل جدا شده ایست.

“ما اعتقاد داریم که قوانین پیشنهادی به طور جدی تضعیف شده و آنها موفق به اندازه کافی محافظت از دانش آموزان از این خطرناک و آسیب زا و شیوه های” Jansen گفت: اعضای هیئت مدیره قبل از آنها رای دادند.

این قوانین در حال حاضر به دولت کمیته مشترک اداری قوانین برای یک لحظه توجه کنید و سپس تایید. به طور جداگانه قانونگذاران دولت با توجه به ممنوعیت کامل در انزوا به عنوان به خوبی به عنوان دیگر اقدامات است که می تواند نادیده گرفتن ISBE قوانین.

“در حالی که نهایی قوانین یک گام به جلو از جایی که دولت از یک سال پیش مجمع عمومی سازمان ملل هنوز هم باید عمل برای محافظت از کودکان در این کشور با ممنوعیت جداسازی غیر ارادی گفت:” کایل هیلمن مدیر امور قانونگذاری برای انجمن ملی مددکاران اجتماعی.

دولت سرپرست کارمن آیالا تصویر در ماه نوامبر (آنتونیو پرز/شیکاگو تریبون)

در ماه نوامبر دولت سرپرست کارمن آیالا و ISBE بلافاصله ممنوع جدا شده ایست و گفت آنها “وحشت زده و عمیقا غمگین هولناک موارد” مفصل در “اتاق آرام” داستان است.

ISBE سپس با انتقال به ممنوعیت دائمی به چندین کشورهای دیگر از جمله گرجستان, پنسیلوانیا, نوادا و هاوایی انجام داده اند. تگزاس ممنوعیت انزوا برای دانش آموزان با ناتوانی در ایلینوی دانش آموزان با ناتوانی منزوی هستند اغلب به ارائه اضافی برای حمایت از آنها.

ISBE به تازگی آن را تکمیل تحقیقات خود به انزوا در هشت مدرسه در مناطق برجسته در تریبون/ProPublica, ایلینوی, سری, پیدا کردن که شش تن از آنها از آن استفاده غیرقانونی. و هیئت دولت جمع آوری سه سال ارزش از انزوا و محدودیت گزارش حادثه از هر مدرسه در دولت است.

بسیاری از همان ویژه مدارس آموزش و پرورش است که باید با تکیه بر انزوا و محدودیت به کنترل رفتار دانش آموزان را به عقب رانده و در یک همه جانبه بان کی مون با این استدلال که این عمل لازم است برای نگه داشتن دانش آموزان و کارکنان از سالم ترین جسمی تهاجمی در کودکان است.

سینتیا پرات یک معلم آموزش و پرورش ویژه در Colene Hoose در مدرسه عادی گفت ISBE اعضای شنبه که اصلاح قوانین را یک “گام در مسیر درست” به خصوص با اجازه دادن به دانش آموزان جدا شده بود به تنهایی. او خواسته که قفل بود اجازه داد در اتاق را به نگه داشتن دانش آموزان از دور در حال اجرا. او همچنین گفت ISBE باید نیاز به همه کارکنان مدرسه به آموزش در د تشدید تکنیک نه تنها کارکنان که اغلب با دانش آموزان معلول.

“اگر ما جدی در مورد کمک به دانش آموزان ما باید به طور جدی در مورد آموزش همه کارکنان” پرات گفت.

بیش از 300 اعضای عمومی ارسال دیدگاه به ISBE به عنوان بخشی از قانون تجدید نظر روند. تقریبا نیمی از این دیدگاه آمد از افراد وابسته و فقط 10 ایلینوی مدارس یا مناطق کسری از بیش از 900 مدرسه خصوصی و دولتی و اشخاص در دولت است.

حداقل 45 از نظرات و آمد از یک مدرسه خصوصی: مراحل مستقر در حومه لیسل که در خدمت حدود 160 دانش آموزان مبتلا به اوتیسم.

گام های غول پیکر است که دارای چهار انزوا اتاق, حمایت برای چه آن را به نام “انحراف” از قانون است زیرا کارکنان احساس می شود برخی از دانش آموزان خود را مورد نیاز غیر ارادی ایست. کارکنان وجود دارد به خبرنگاران گفت: هفته گذشته که تنها حدود هشت دانش آموزان در مدرسه نمایشگاه رفتارهای که حکم انزوا.

مدرسه میزبانی خانه باز برای قانون گذاران در ماه گذشته و ارائه ISBE با پیشنهاد قوانین زبان با توجه به این مدرسه مدیر و قانونگذاران.

مراحل کارکنان و هواداران گفت: آنها سخت تحت فشار قرار دادند برای حفظ منزوی انزوا حقوقی به این دلیل که مدرسه نمی خواهد در غیر این صورت قادر به نگه داشتن دانش آموزان با چالش برانگیز ترین رفتار در مدرسه در طول بحران.

“ما قادر به کمک به اکثر دانش آموزان, مدیریت رفتار خود را. اما بدون این ابزار کمک به دانش آموزانی که در یک بحران شدید می شود بسیار دشوار است” گفت: مدرسه, مدیر, سیلویا اسمیت.

بسیاری از مربیان که وزن در قوانین در طول 45 روز دوره نظر توافق کردند که برخی از همکاران خود را’ انزوا اعمال شده بود به درستی انتقاد, اما آنها می خواستند استثنا سختگیرانه تر انزوا و محدودیت قوانین خود را دارند.

نظر از A. E. R. O. آموزش و پرورش ویژه تعاونی در Burbank صحبت کرد یکهو به نفع مستعد و یا در صورت پایین داری. A. E. R. O. استفاده می شود در معرض ابتلا داری حداقل 530 بار در 15 ماه دوره مورد بررسی توسط خبرنگاران برای “اتاق آرام” با دور اغلب از 100 مدرسه در مناطق تجزیه و تحلیل برای بررسی است.

کوین Rubenstein, رئيس جمهور از ایلینوی داد از مدیران آموزش و پرورش ویژه گفت: این آخرین نسخه از ISBE قوانین فراهم می کند “خوب وسط زمین.” او قبلا به نام برای ممنوعیت همه جدا وقفه.

“مدارس در یک وضعیت در حال حاضر که در آن ما نیاز به انجام بسیاری از آموزش” او گفت:. “نور تابیده شده است پس واقعا گوشه ای تاریک و ما یک مقدار زیادی از کار را به مطمئن شوید که دانش آموزان در حال امن در مدارس و شیوه های که مشخص شد در این مقاله نیست در ادامه راه نامناسب,” او گفت:.

دالتون پاتز, 11 بود که بارها و بارها منزوی در مرکز است که بخشی از Black Hawk منطقه ویژه آموزش و پرورش منطقه. جدا وقفه را بهبود نمی بخشد رفتار خود با توجه به مادرش کهربا. در این تصویر دالتون به خود جلب کرد که چگونه او احساس می کرد در یک کلاس درس در این مرکز در ایست مولین ایلینوی چپ و سپس در یکی از مدرسه “بازتاب اتاق.”

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>