چگونه ما تجزیه و تحلیل داده ها از اورگان صنعت چوب

ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

تخته و الوار برای ساختن اورگان اما پس از 1990s دولت های غربی شهرستان ها از دست داده اند و هزاران نفر از شغل و میلیون ها دلار درآمد سالانه. برای دهههای زیادی از سرزنش برای رکود قرار داده شده در دولت فدرال تصمیم به کاهش ورود در جنگل های ملی.

یک بررسی توسط OPB The gray industries/OregonLive و ProPublica بررسی مالکیت و مالیات داده ها برای تعیین ضرر و زیان مالی برای استان ها در سواحل طیف وسیعی از کاهش در ورود به سیستم در زمین های فدرال و از کاهش مالیات برای صنعت چوب. ما تجزیه و تحلیل داده یافت که چوب کاهش مالیات و هزینه ای استان ها حداقل 3 میلیارد دلار در سه دهه گذشته. با مقايسه استان ها از دست داده و نزدیک به حدود 4 میلیارد دلار با توجه به فدرال ورود به سیستم کاهش است. در غرب اورگان حداقل 40 درصد از خصوصی forestlands متعلق به شرکت های سرمایه گذاری که سود حاصل از کاهش. ما جزئیات مراحل تجزیه و تحلیل ما در زیر.

قسمت 1: که صاحب خصوصی Forestlands?

اولین وظیفه ما بود به تعیین که صاحب خصوصی ترین زمین های جنگلی در اورگان. ما به دست آمده با داده های مکانی از مالیات بسته از ارزیابان’ دفاتر از 18 شهرستان در غرب اورگان دولت غالب چوب منطقه و حذف بسته ها هستند که زمین های جنگلی. هر مالیات بسته شامل صاحب نام و آدرس. بسیاری از زمین های جنگلی صاحبان لیست خواص خود را در شرايط مختلف نام شرکت را پیچیده تر می روند. به حساب ما نوشت: کد برای تمیز کردن و استاندارد کردن فیلد آدرس. ما پس از آن نگاشت داده ها توسط مالک آدرس به جای صاحب نام. این احتمال وجود دارد که برآورد ما چقدر اورگان بزرگترین چوب شرکت های خود هستند undercounts پس ما روش متکی بر دسته بندی و حساب نیست برای همه منحصر به فرد صاحب نام/آدرس جفت. اورگان گروه جنگلداری و یا ODF استفاده از روند مشابه به منظور توسعه یک صنعت چوب مالکیت نقشه در سال 2006. (آن ایجاد نمی کند یکی از.) ما با استفاده از سال 2006 مالکیت نقشه به کمیت چقدر این ایالت چوب شرکت هایی مانند Weyerhaeuser و هنکاک مدیریت جنگل رشد در طول زمان است.

بخش 2: ضرر و زیان مالیاتی در طول زمان

برای این تجزیه و تحلیل ما علاقه مند بودند در برآورد چقدر درآمد Oregon شهرستان از دست رفته از یک سری از کاهش مالیات شروع در 1990s. این تغییرات شامل کاهش مالیات بر املاک و تدریجی دولت مالیات بر قطع شد که بر اساس ارزش چوب پس از آن وارد شد. مالیات را حذف کرده اند برای بزرگ چوب شرکت, اما صاحبان زمین های جنگلی با کمتر از 5000 هکتار هنوز هم می توانید انتخاب کردن به پرداخت آن به عنوان ابزاری برای کاهش بیشتر مالیات اموال خود را.

ما به دست آمده با داده های تاریخی نشان می دهد که مقدار چوب وارد سالانه و دیگری مجموعه ای از داده ها نشان می دهد که میانگین ورود قیمت از ODF. به برآورد هر شهرستان از دست دادن در قطع درآمد مالیاتی از سال 1991 ما چند برابر مقدار وارد شده توسط ورود به سیستم قیمت برای هر شهرستان و سال است. قیمت چوب ثبت نام در ODF داده ها نشان دهنده قیمت به طور متوسط از سیاهههای مربوط در گروه کارخانههای چوب بری که شامل هزینه برش و حمل و نقل سیاهههای مربوط. چوب صاحبان بودند مشمول مالیات بر stumpage قیمت است که قیمت بدون مقاطعه در آن هزینه های اضافی. Stumpage ارزش زمین های خصوصی در دسترس نیست ساخت ODF ورود قیمت بهترین منبع موجود برای برآورد چوب ارزش از اورگان های خصوصی جنگل. به حساب برای این کار ما در مقایسه با ODF ورود قیمت به stumpage قیمت گزارش شده برای زمین های عمومی ایالات متحده خدمات جنگل. از سال 1989 تا سال 2014 (سال که داده ها در دسترس است برای ODF و خدمات جنگل ایالات متحده), ODF تورم-تنظیم ورود قیمت به طور متوسط 20 درصد به 25 درصد بالاتر از stumpage ارزش ثبت شده در دولتی زمین های جنگلی در اورگان.

ما نیز در مقایسه با ODF ورود قیمت با برداشت مقادیر گزارش شده توسط اورگان گروه درآمد هنگامی که آن را هنوز هم جمع آوری مالیات قطع از همه چوب صاحبان. این داده ها در دسترس است از سال 1984 تا 2001. برای آن دوره ODF تورم-تنظیم ورود قیمت به طور متوسط 20 ٪ تا 25 ٪ بیشتر از کسانی که ثبت شده توسط این گروه درآمد. به عنوان یک نتیجه از این مقایسه های ما کاهش می یابد ما محاسبه درآمد برآورد 25٪.

محاسبات ما این است که به احتمال زیاد محافظه کار است. ODF اقتصاددانان برآورد حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش هزینه های خود را در ورود به سیستم قیمت در 150 $در هر هزار هیئت مدیره پا از چوب. تنظیم ما چوب برآورد ارزش منجر به کاهش دمای 180 $در هر هزار هیئت مدیره ،

تا سال 1991 مالیات قطع شد 6.5 درصد از درآمد در یک سال داده شده برای غربی اورگان شهرستان ها و 5% در شرق اورگان شهرستانهای استان است. ما در زمان 6.5% و 5% محاسبه چوب برآورد ارزش برای هر سال و مقایسه آن با واقعی قطع مالیات بر مجموع در گروه درآمد داده است. ما در بررسی ما روش با ODF و متعدد اقتصاددانان مستقل.

علاوه بر حذف مالیات قطع اورگان نیز ارزیابی اموال مالیات در نرخ های زیر ارزش بازار است. در دوسالانه مالیات هزینه گزارش می دهد که آغاز و در سال 1997 اورگان گروه درآمد برآورد کل مقدار پول از دست رفته به ویژه ارزیابی. از آن پس گروه برآورد کل از دست دادن زمین های جنگلی مالیات بر املاک به حدود 806 میلیون. ما اضافه شده ما محاسبه برآورد درآمد از دست رفته از قطع مالیات به این مقدار به نتیجه گیری کرد که چوب کاهش مالیات و هزینه ای استان ها حداقل 3 میلیارد دلار در سه دهه گذشته.

بخش 3: مقایسه فدرال پرداخت از دست دادن

یکی از هدف ما تجزیه و تحلیل مقایسه درآمد از ضرر و زیان از رده خارج قطع مالیات برای کسانی که ریشه از دولت فدرال محدود کردن ورود به سیستم ملی برای حفاظت از جنگل های شمال خال خال جغد. ما به دست آمده شهرستان در سطح فدرال اطلاعات پرداخت از Headwater اقتصاد است که با استفاده از داده ها از ایالات متحده خدمات جنگل و اداره مدیریت زمین. این داده ها شامل پرداخت های دریافت شده توسط استان ها برای سهم خود را از درآمد حاصل از فروش چوب در سرزمین های فدرال و همچنین به عنوان یارانه پرداخت شده به عنوان ورود به سیستم فدرال سطوح کاهش یافته است. به منظور برآورد مقدار فدرال درآمد از دست رفته در هر شهرستان پس از کشف جغد محدودیت های ما بالغ بر تورم فدرال پرداخت و از سال 1991 تا سال 2019. ما پس از محاسبه چه درآمد خواهد بود اگر شهرستانهای دریافت کرده بود که متوسط پرداخت از سال 1960 تا 1990 و ما کاهند واقعی کل از مجموع تخمینی. ما انتخاب 1960 به خاطر آن بود که اولین سال است که ما قادر به دست آوردن فدرال اطلاعات پرداخت.

ما با استفاده متوسط درآمد سالانه برای 30 سال قبل از ورود به سیستم فدرال محدودیت از سال 1960 تا 1990 به منظور برآورد پتانسیل درآمد تا به حال محدودیتی قرار داده نشده است در محل. سالانه درآمد متنوع به طور قابل توجهی بیش از 30 سال به دلیل عوامل بسیاری از جمله تغییرات در تعدادی از درختان وارد شده و در قیمت چوب. چون فدرال پرداخت در سال 1990 سال ورود به سیستم فدرال شروع به کاهش بيشتر از ميانه ما معتقدیم که متوسط درآمد سالانه برای سال 1960 تا 1990 است که به طور بالقوه یک دست کم از آنچه که سالانه درآمد می شده اند و از سال 1991 تا سال 2019 به حال شده است وجود دارد هیچ محدودیتی در ورود به سیستم فدرال.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>