چگونه خورشیدی جاده ها می تواند حمل و نقل پاک

در سال 2016 دولت فرانسه اعلام کرد یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های زیربنایی در تاریخ مدرن: 620 مایل در بزرگراه عبور از نرماندی ساخته شده از پانل های خورشیدی به جای آسفالت. پانل های دولت گفت: تولید خواهد بود 790 کیلو وات در روز و قدرت 5 میلیون خانه.

که طرح بلند پروازانه شکست مواجه. در آن سال اول جاده تولید نیمی از انرژی خورشیدی در نظر گرفته شده. استهلاک و فرسودگی عادی و تنها کاهش خروجی. در عین حال روابط عمومی شکست شد صرف دست انداز سرعت در ظهور سریع یک برنامه به طور بالقوه زندگی در حال تغییر فن آوری پیشرفته. برای یک دوره ولع مصرف ایده های خلاقانه برای مبارزه با تغییر آب و هوا خورشیدی جاده ها ممکن است کمک به جامعه نژاد به یک راه حل است.

از هلند به آمریکا به چین, دولت محققان و شرکت های در حال توسعه جاده ها است که به عنوان دو خورشیدی-ژنراتور تبدیل آنچه در آینده می تواند مانند نگاه کنید برای هر دو جهانی انرژی و حمل و نقل بازار. این یک رویکرد است که می تواند به نوبه خود صنعت حمل و نقل — یکی از بزرگترین همکاران به تغییر آب و هوا — به یک ناجی برای این سیاره به جای. آنها در حال یادگیری از پروژه و اشتباهات خود برای ساخت بیشتر دوام جایگزین تلاش به نقطه من و صلیب t این زمان در اطراف.

در وزارت امور خارجه گرجستان, حمل و نقل, آزمایشگاه ری کار با Wattaway — شرکت پشت, فرانسوی, پروژه در آن فن آوری بهبود یافته با آزمایش آن در امتداد بزرگراه بین ایالتی در سیستم. گروه نصب شده فتوولتائیک جاده در امتداد 18-کشش مایل از بزرگراه میان ایالتی 85. جاده های خورشیدی در آیداهو در ضمن متمرکز شده تست کردن این فناوری در مقیاس کوچک از طریق پارکینگ, وآمد و پیاده رو.

من می توانم آن را به راحتی تأمین شهرداری هوشمند-شهر تکنولوژی حداقل.

Allie کلی, مدیر اجرایی, ری

یک کنسرسیوم هلندی سازمان تحقیقات در مارس 2019 رونمایی از 150 متر کشش از جاده های خورشیدی در یک خیابان و یک اتوبوس خط. در سال 2014 این گروه تا به حال ساخته شده SolaRoad یک 70 متر کشش از یک مسیر دوچرخه سواری لایه با پانل های خورشیدی تولید شده است که از 10 ، 000 کیلووات در سال اول آن. و در سال 2017 چینی در شهر جینان در جنوب پکن افتتاح شد 1 متر (0.6 مایل) کشش خورشیدی در بزرگراه است که به تولید 1 گیگاوات برق در سال — به اندازه کافی برای حمایت از 800 خانه.

“این فن آوری می تواند به خوبی عمل بیش از پیاده رو و مسیرهای دوچرخه سواری و خیابان های شهر می گوید:” Allie کلی مدیر اجرایی در ری. “من می توانید آن را به راحتی تأمین شهرداری هوشمند-شهر تکنولوژی در آن بسیار کم است.”

World's First Photovoltaic Road To Put Into Use In Jinan

برای مطمئن شود, موانع مانند فرانسه تلاش ناموفق نیز سوخت انتقاد از منتقدان. “دولت tout سرد صدایی فن آوری های انرژی تجدید پذیر اما وعده و بودجه سقوط تخت به دلیل تعصبات و ناکارآمدی بخش دولتی گفت:” راس Marchand, مدیر سیاست برای مالیات دهندگان حمایت داد, در یک op-ed برای پایه های اقتصادی آموزش و پرورش در ماه اوت است.

اما هر دو دولت و بخش خصوصی درس آموخته اند. کلی می گوید Wattaway در حال حاضر بهتر مجهز به ادغام فن آوری های خود را با واقعیت از ساییدگی و پارگی. “تحقیقات ما اجازه داده است این شرکت برای یادگیری در مورد چگونه این فن آوری کار می کنند در کنار جاده ها تعمیر و نگهداری مورد نیاز در ایالات متحده,” او می گوید.

به عنوان سرمایه گذاری برای انرژی خورشیدی فن آوری رشد می کند — وزارت انرژی در سال 2018 اعلام کرد $105 میلیون سرمایه گذاری در فن آوری های خورشیدی — این فرصت را برای محققان و شرکت های بیشتری به ریز لحن خورشیدی جاده ها تنها افزایش خواهد یافت.

واقعی چالش ها در اجرای فراموش باقی بماند حتی به عنوان “استفاده از این زیرساخت های حمل و نقل به مهار قدرت تبدیل به یک عمده فروش نقطه” با توجه به Nicki Zvik مدیر عامل شرکت سبز فن آوری های خورشیدی. Zvik که مستقر در لس آنجلس می گوید: او در دیدار با مسئولان شهرستان و لابی هستند که تمایلی به حتی نخستین بار باز کردن این موضوع است.

مانع عمده است که بازسازی جاده را به بودجه شهرستان است که در حال حاضر مجموعه. “بهترین روش این است که برای ایجاد جاده های جدید با این تکنولوژی به جای جایگزین کردن آنهایی که قدیمی می گوید:” Zvik. چین انجام داده است که فقط با آن آزمایش در جینان.

منتقدان نیز اشاره کرد که از آنجا که پانل های خورشیدی در جاده ها نیست کج در زاویه مطلوب خود را تولید انرژی بهره وری ایده آل نیست. یک جاده خورشیدی در شهرستان مربع احاطه شده توسط ساختمان های بلند را به بسیاری خورشید. و اگر گرد و غبار و گل شروع لایه بندی پانل های بهره وری خود را قطره هنوز هم بیشتر است.

NETHERLANDS-SCIENCE-ENVIRONMENT-TRANSPORT-ENERGY-SOLAR

که همه چرا جاده های خورشیدی در آیداهو — متعلق به زن و شوهر جولی و اسکات Brusaw — گرفتن است آهسته و ثابت مسیر تمرکز برای اولین بار در مقیاس کوچکتر و در حال آماده شدن برای مسافت های طولانی. جولی می گوید آنها را شگفت زده با شکست فرانسه در پروژه. “ما می ترسید که خواهد بود در مورد زمانی که ما برای اولین بار در مورد آنها شنیده عجله مستقیم به جاده” او می گوید. “ما همیشه برنامه ریزی شده است که جاده های ما خواهد بود آخرین برنامه است.” آنها تاکید تست تحت شرایط مختلف کوچکتر در امتداد.

جاده های خورشیدی است که در مورد به پرده های جدید مدل های فتوولتائیک جاده. مدل های جدید تست شده برای رسیدگی به مشکلات آب و هوایی است که این پروژه در فرانسه آماده نمی شد. شرکت مستغرق آن پانل های خورشیدی در یک مخزن آب برای چند ماه به مطمئن شوید که آنها هنوز هم خوب کار می کرد. “مهم است که بدانید به عنوان بسیاری از مناطق در معرض سیل” جولی می گوید. “هر پنل دارای عناصر گرمایش برای کمک به جلوگیری از یخ و برف را به راه رفتن و رانندگی سطوح امن تر است.”

چالش نمی خواهد برود. اما پیشرفت در تکنولوژی و سریع در حال گسترش جهانی بهره هستند سخت به اخراج. روز زمانی که شما می توانید شارژ تلفن همراه خود را از جاده ها شما در حال رانندگی در نه ممکن است دور.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>