چگونه “انصراف ” فرهنگ” بارها و بارها ظهور در تلاش من برای ساخت فیلم در مورد افسانه ای تنیس Martina Navratilova

four women smiling together

تالار افتخارات مشمول Martina Navratilova دوم از سمت راست می خندد با قهرمان افسانه ای تنیس Billie Jean King در طول یک عکس گروهی با Navratilova سابق دونفره شریک پم شرایور دور چپ و مربی سابق دکتر رنه ریچاردز پس از enshrinement مراسم بین المللی تنیس سالن از شهرت در نیوپورت, R. I. در جولای 15, 2000.

عکس: Elise Amendola/AP

در حال رشد به عنوان یک گی کودک در جنوب فلوریدا در اواخر دهه 1970 و به تاریکی 1980s دوران ریگان و ایدز قهرمان دوران کودکی من بود ستاره تنیس Martina Navratilova. در سال 1975 در سن 18 سالگی Navratilova فرار کمونیست چکسلواکی, خروج تمام اعضای خانواده در یک فرار جسورانه به مهاجرت به ایالات متحده در سال 1980 او یکی از تنها آشکارا گی افراد مشهور در جهان, همجنسگرایان و فمینیستی پیشگام و صریح سیاسی مخالف.

من تا به حال دیگر قهرمانان دوران کودکی: پنتاگون مقالات whistleblower Daniel Ellsberg; یهودی ACLU وکلا که تحمل بی پایان حملات به دفاع از متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان از نئو نازی ها به مارس از طریق Skokie, ایلینوی, یک شهر با تعداد زیادی از بازماندگان هولوکاست و باب وودوارد و کارل برنشتاین که پیکرنگاری شد خشکیده به مغز من من تثبیت با “همه مردان رئیس جمهور” کتاب و فیلم بعدی که وقایع را بررسی روزنامه نگاری از واترگیت.

اما Navratilova اشغال مفرد پایه برای من. او یکی از فوق العاده ترین و معروف ستاره های ورزشی: ورزش مصور رتبه او را به عنوان 19 را در فهرست خود از قرن 20th بزرگترین ورزشکاران دوم بالاترین زنی, دخترک معصوم, Zaharias یک نقطه در پشت بیل راسل و یکی جلوتر از Ty کاب. او برنده ویمبلدون نه بار (سرنا ویلیامز موفق به کسب هفت) با آخرین گرند اسلم عنوان به دست آورده یک ماه خجالتی از او 50th birthday, زمانی که او در سال 2006 در ایالات متحده باز مخلوط دو برابر قهرمان. که او بود 59 گرند اسلم عنوان ترین تا کنون در تاریخ تنیس توسط هر بازیکن.

او در رقابت با ایالات متحده ستاره تنیس Chris Evert در اواخر دهه 1970 و در سراسر ’80s در یکی از بزرگترین رقابت های ورزشی از قرن گذشته اگر نه بزرگترین. آنها بازی 80 بار (با Navratilova برنده 43) از جمله 14 بار در فینال گرند اسلم (که در آن Navratilova برنده 10). مسابقات خود را — چشمگیر, برخورد, در, شخصیت, فرهنگ, نام تجاری, و سبک های بازی — بودند, تماشا, توسط میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در, NBC, CBS, بی بی سی و دیگر شرکت های بزرگ جهانی و شبکه های.

هر چند من با وسواس تماشا Navratilova این مسابقات و زندگی و مرگ او با هر نقطه های ورزشی دلاوری بود شاید حداقل عامل مهمی برای او اهمیت دوران نوجوانی. همه چیز در مورد Navratilova بود مبارز فردی شجاع پیشگام و ارتدکسی متلاشیکننده: با نگاهی به گذشته او یک کلاسیک وجودی قهرمان کسی است که حاضر به زندگی محدود و یا هویت سرکوب شده توسط اجتماعی دیکته.

نه تنها او بود آشکارا همجنسگرا در زمانی که تعداد بسیار کمی بودند اما او سفر جهان با او سپس همسر جودی نلسون نشستن او برجسته در او بازیکن جعبه و وادار کردن نر شبکه ورزش گوینده به ناشیانه مبارزه برای یک لغت برای توصیف رابطه خود را هنگامی که دوربین panned به گروهی از حامیان (آنها معمولا در حل و فصل “مارتینا ویژه دوست” و یا “زمان همدم”).

در سال 1981 Navratilova استخدام به عنوان مربی او یک نما زن دکتر رنه ریچاردز — سابق نیروی دریایی, خلبان, چشم, جراح و کاپیتان ییل تنیس تیم — بود که در سال 1970 با موفقیت شکایت زن انجمن تنیس برای حق کامل در زنان حرفه ای مسابقات. دهه ها قبل از جهان را جشن می گیرند و یا حتی دانستن در مورد Laverne Cox, Caitlyn Jenner و Chaz, بونو,, آنجا, کنار Navratilova را در این سیاره پر سود ترین شرکت های بزرگ تلویزیونی رویدادهای ورزشی, بود, با تشکر از Navratilova یکی از تنها قابل مشاهده ترانس زنان در جهان است. ریچاردز مربی Navratilova به دو مسابقات قهرمانی ویمبلدون.

تمام این هزینه Navratilova میلیون دلار در تجاری تاییدیه به عنوان رقیب خود را با جنس مخالف, همه-دختر آمریکایی-آینده-درب Chris Evert شد امریکا یار و پر سود از شرکت های بزرگ امریکا است. در حالی که در حال حاضر در بالای بازی Navratilova ساخته شده خودش حتی کمتر شرکتی-دوستانه با تبدیل بدن خود را به یک قوی توده عضلات و چابکی با استفاده از یک آموزش فشرده رژیم که ناشی نر sportswriters و طرفداران تنیس به طور معمول ادعا می کنند که او یک “زن واقعی” و اصرار دارند که آن را ناعادلانه بود که “Chrissie” باید به رقابت در برابر کسی که خیلی عضلانی و قدرتمند است. که تلخ نگرش سخت به عنوان Navratilova را تحول بدن تولید می شود بیشتر و بیشتر تسلط: از سال 1982 تا 1984 او را شکست داد و یک بار-عالی Evert 12 بار متوالی.

اما Navratilova برای تمام booing و این jeers و روزنامه نگاری توهین او را تحمل هرگز flinched از نقش پیشگام خود را به نمایندگی از ورزشکاران زن, گی برابری و ترانس دید. همراه با Billie Jean King او رهبری راه را در ایجاد یک فضا برای زنان به لحاظ تجاری موفق در شرایط مساوی با مردان در دنیای ورزش حرفه ای. او تبدیل به مفهوم آنچه ورزشکاران زن قادر به دستیابی به: آموزش او رژیم و تحول بدن به این روز الهام بخش چگونه ورزشکاران زن قطار.

combine_images-18

در این تاریخ 30 ژوئن سال 1988 فایل عکس از قهرمان Martina Navratilova می رسد به لرزش دست در دست داوری به عنوان یک نژند Chris Evert پیاده کردن دادگاه پس از خود زنان مجرد مسابقه نیمه نهایی در مرکز دادگاه در ویمبلدون. Navratilova برنده مسابقه 6-1, 4-6, 7-5.

عکس: رابرت عزیز/AP

و اضافه شده بر روی تمام آن اجتماعی و فرهنگی مخالفت او سیاسی outspokenness. با وجود اینکه گفته شده است که وضعیت او به عنوان یک مهاجر به آمریکا باید خود را کمتر حاضر به انتقاد از دولت ایالات متحده آمریکا پس از همه, نگاهی به آنچه در این کشور به شمابه طوری که این منطق رفت و هنوز هم می رود — Navratilova بیشترین بازدید را از آن راه مخالف: او بر این باور است که او تا به حال آمدن به ایالات متحده دقیقا برای فرار از سرکوب و به دست آوردن آزادی های او بود گفت که او تا به حال به سرکوب او نظرات.

بازتاب او چگونه زندگی می کردند او تمام زندگی او یکی از اولین و برجسته مردم برای محکوم کردن دولت بوش پس از 9/11 حملات برای بهره برداری از ترور تهدید به تضعیف آزادی های مدنی باعث شدید بحث. به عنوان یک نتیجه او گفته شد سی ان ان پس از آن-لنگر کانی چانگ در تلویزیون ملی — در یک مصاحبه من در مورد نوشت: در سال 2012 — که او باید یا نگه داشتن دهان خود را بسته و یا بازگشت به چکسلواکی: “من می توانم به شما بگویم که زمانی که من خواندن این, من باید به شما بگویم که من فکر کردم آن بود که سازمان ملل متحد آمریکا unpatriotic. من می خواستم بگویم بازگشت به چکسلواکی. شما می دانید اگر شما آن را دوست ندارم در اینجا در این کشور است که به شما بسیار به شما آزادی برای انجام آنچه شما می خواهید” چانگ گفت.

به عنوان یک preadolescent کودک و سپس نوجوان که به طور ضمنی می دانستند — بدون درک چرا که جامعه تا به حال به نحوی با تشکیل یک قضاوت اخلاقی است که موجب می گی من بد بود و شکسته من به طور غریزی با شناسایی Navratilova. خاطرات هنوز هم زنده پدر من یک Chris Evert فن مانند بسیاری از مردان از نسل او به طور معمول ساخت نظرات موهن در مورد Navratilova و او بازیکن جعبه نه از سر کینه توزی اما فقط هدایت غالب آداب و رسوم آن دوران. تمسخر وی با بیان به سمت او راند من بیشتر به طور مخفیانه عشق ورزیدن یک زن که هویت و انتخاب شد تا نفرت به چه موانع اجتماعی خواستار او.

هنگامی که به بزرگسالی من فکر نمی کنم خیلی در مورد Navratilova. اما پس از اسنودن گزارش در سال 2013 بالا پلت فرم من به عنوان یک روزنامه نگار او شروع به صحبت کردن به من در توییتر. (برای اولین بار صدای او همیشه به من فرستاده بود و تنها زمانی که من همیشه می توانید به یاد داشته باشید که starstruck در زندگی من از زمانی که من یک دوستی با Ellsberg; پس از اولین بار این اتفاق افتاد من به نام بهترین دوست من از کودکی با این نوع از بی glee نمونه ای از یک نوجوان جوان که در دیدار های مورد علاقه خود را پاپ بت.) سپس ما شروع به دنبال هر یک از دیگر و گاهی اوقات صحبت از طریق پیام مستقیم.

واکنش من باعث شد من دوباره به این سوال که چرا Navratilova شد تا با نفوذ از جمله بلندی مدل نقش برای من از طریق دوران کودکی به دوران نوجوانی و حتی اوایل بزرگسالی است. من متوجه شدم که آن رفت فراتر از این واقعیت است که او یکی از معدود آشکارا گی افراد مشهور در زمان. که قهرمان دوران کودکی من بود و بنابراین بعید است — یک ورزشکار که در پشت “پرده آهنین” به رهبری من را به فکر می کنم در مورد چگونه ما را انتخاب کنید ما نقش مدل توانایی انسان برای نفوذ در یکی دیگر از سراسر جمعیتی و مرزهای فرهنگی و قدرت افراد را به فراتر از محدودیت های اجتماعی را از طریق برخی از مرموز نیروی اراده و ذاتی تلاش برای آزادی شخصی.

در سال 2017, من تصمیم به ساخت یک مستند نه تنها در مورد Navratilova زندگی بلکه نقش او را در زندگی من اختصاص داده شده به کاوش در تمام این سوالات. ما به سرعت پیدا کردن یک شریک در ریس ویترسپون بود که در مدت کوتاهی قبل از ایجاد یک تولید جدید شرکت به نام سلام آفتاب اختصاص داده شده به داستان گفتن از “قوی و پیچیده زنان” و ما پس از آن اعلام کرد این پروژه است.

combine_images-19

اعتبار: لوگو

دو سال بعد با وجود این پشتوانه بسیار تاثیرگذار هالیوود شکل و به راحتی در دسترس تامین مالی فیلمبرداری را آغاز کرده و آن را ممکن است هرگز آغاز خواهد شد. وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا: زندگی من به طور غیر منتظره مصرف بیشتر از سال گذشته با شدت ستیز گزارش در برزیل به راز پاسخها ارائه شده توسط یک منبع و گسترده خرید اینترنتی از آن جمله Bolsonaro دولت تلاش مداوم به زندانی کردن من برای آن; Covid-19 همه گیر ساخته شده و سپس سفر غیر ممکن است; و Navratilova سیاسی در مسیر همگرایی تا حد زیادی از خود من به عنوان او تبدیل به یک پیرو از آشفته Russiagate متعصب مانند ست آبرامسون و دیگر unhinged #مقاومت charlatans, و همچنین به عنوان یک تلخ منتقد برنی ساندرز و در نهایت پس از این فیلم متوقف شده از من (که به نظر من ساخته شده این فیلم جالب تر بلکه پیچیده تر را).

اما عامل اصلی به تعویق انداخت که این فیلم شاید برای همیشه یک سری از قسمت ارتباط با آنچه که اغلب به نام “انصراف از فرهنگ است.” که یک اصطلاح من دوست ندارم به دلیل عدم definitional دقت و نادرست معانی که آن چیزی است که رمان — نیست — اما آن را نیز اجتناب ناپذیر هنگامی که مرجع مداوم بحث در مورد “رایگان و گفتمان.”

این است که نه تکرار می کنم نه — یک مقاله در مورد چگونه من قربانی “انصراف ” فرهنگ” و یا چگونه “انصراف ” فرهنگ” متوقف شد و این فیلم از ساخته شده است. هیچ یک از این درست است: من هرگز قربانی شده و یا سکوت توسط “لغو” تاکتیک و نه این است که این پدیده چه متوقف شده فیلم است. من هنوز هم امیدوارم که به برخی از نسخه از این مستند.

اما دیگران آن قربانی شده. و در این دوره از توسعه این فیلم چندین قسمت های جذاب پدید آمده است که انعکاسی اگر نه خالص جلوه ای از آنچه که به نام “انصراف ” فرهنگ” شامل دو همجنسگرایان زنانی که هر دو درخشان و پیشگام فیلمسازان که با استفاده از آنها استعدادهای سینمایی به ریشه پیشرفت ترانس دید و برابری و همچنین Navratilova خودش. با توجه به شیوع بیماری مجادلات اطراف این پویا از “انصراف ” فرهنگ” به نظر می رسد آموزنده برای توصیف و ارزیابی این قسمت.

اولین گام پس از امضای قرارداد توسعه ما مقابله با ویترسپون شرکت بود برای پیدا کردن یک مدیر و فراتر از آن کسی که همکاری در شکل دادن به تمام جنبه های فیلم است. من بلافاصله می دانست که من می خواستم: Kimberly Peirce که تا به حال کارگردانی فوق العاده و پیشگامانه در سال 1999 در فیلم “پسرها گریه نمی کنند.”

که فیلم بر اساس داستان واقعی از براندون تینا یک ترانس پسر که تجاوز و قتل در نبراسکا در سال 1993 تنها چند هفته پس از تبدیل 21. به عنوان یک فیلمساز ناشناخته در سن 25 یا بیشتر Peirce شروع به کار بر روی داستان در اواسط 1990s در زمانی که وجود دارد کمی به هیچ trans دید به خصوص در هالیوود و به ویژه برای مردان trans یک مفهوم چند در آن زمان حتی دانستند.

Peirce مبارزه برای بیش از سه سال فقط به این فیلم ساخته شده است. آن را به پایان رسید تا یک موفقیت فوق العاده: تولید شده برای کمتر از $2 میلیون نفر آن را به دست آورده بیش از 20 میلیون دلار در گیشه بین المللی رسید. بیشتر قابل ملاحظه ای از آن به دست آورده جایزه اسکار نامزدی برای آن ناشناخته Chloë Sevigny به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در حالی که نسبتا مبهم هیلاری سوانک انتخاب شد توسط آکادمی بیش از مریل استریپ و جولین مور و آنت بنینگ به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای نقش خود را به عنوان Teena. بازی نقش Peirce مورد نیاز 24 ساله سوانک به زندگی به عنوان یک انسان برای ماه قبل از فیلمبرداری. موفقیت “Boys don’t Cry” ساخته شده Peirce یکی از مهمترین و به دنبال پس از مدیران جوان در هالیوود است.

پيرس موفقیت با “Boys don’t Cry” یکباره به موضوع خشونت علیه ترانس مردم به جریان اصلی گفتمان. همراه با ناز و عشوه, Peirce صحبت در مورد براندون تینا جنسیتی مبتنی بر خشونت و ترانس هویت در “چارلی رز” در سال 1999:

اتفاقی من می دانستم که بود و دوستان با Peirce در مدرسه بالا است. ما را به همان دبیرستان, اما ما بالا مناظره برای ما مربوطه دبيرستان با رقابت شدید از خود ما است. ما اغلب ملاقات در فینال ایالت مسابقات. با وجود رقابت ما یک دوستی نزدیک و آن را همیشه برای من روشن است که Peirce که درخشندگی و مغناطیس بود کاملا واضح و حتی آن را یک علامت در جهان است.

هر چند ما نیست ادامه دوستی ما پس از کالج و در نتیجه صحبت نکرده بود برای بیش از دو دهه وجود دارد صمیمیت و گرما بلافاصله مشهود اولین بار من به نام درباره احتمال کارگردانی این فیلم به عنوان اینکه دوستی ما هرگز قطع شود. که تماس اولیه ما به پایان رسید تا صحبت کردن در مورد Navratilova فیلم و زندگی برای دو ساعت. که Peirce می دانستم که من در سال های که این فیلم را بررسی ساخته شده آن را به نظر می رسد به عنوان اینکه جهان آورده بود ما هم برای این پروژه است.

به عنوان ما به کاوش چگونگی این فیلم ساخته شده می تواند ما نیز گرفتار در زندگی یکدیگر. همراه با شوهر من ما در نهایت ملاقات و شام در سن فرانسیسکو بعد از من صحبت می کرد در یک مدافع حقوق حیوانات در کنفرانس. من یاد گرفتم که Peirce در آمده بود که در 20s خود را و به عنوان جنس مایع پس از آن. Peirce بازگو شخصی اکتشافات جنسیتی پوشیدن tuxedos به هالیوود جوایز نشان می دهد و تبدیل شدن به طور فزاینده راحت علنا ابراز مردانه بخشی از هویت.

Kimberly Peirce arrives at the Film Independent Spirit Awards on Saturday, Feb. 25, 2017, in Santa Monica, Calif. (Photo by Richard Shotwell/Invision/AP)

Kimberly Peirce می رسد در Film Independent Spirit Awards on Feb. 25, 2017 در سانتا مونیکا کالیفرنیا.

عکس: ریچارد Shotwell/تالار گفتگو/AP

یکی دیگر از چیزی که من آموخته است آنچه اتفاق افتاده است به پيرس پس از دعوت در سال 2016 به صحبت در مورد “Boys don’t Cry” در کالج رید در اورگان. این سخنرانی را پس از نمایش فیلم. اما تقریبا بلافاصله پس از Peirce سعی کردم شروع به صحبت می کنند, دانشجو معترضان با عجله مرحله و شروع به فریاد زدن و پرتاب توهین و بوسيد. نشانه شده بود ارسال شده با هدف Peirce که به عنوان خوانده شده: “خود تراجنسی,” “شما نمی لعنتی آن را دریافت” و “لعنت به این کشورهای مستقل مشترک المنافع سفید زنیکه.” برای بیش از دو ساعت جیغ دانش آموزان حاضر به اجازه Peirce صحبت و عهد کرد که هرگز اجازه این رویداد اتفاق می افتد در نی. Peirce ایستاده بود متهم تراجنسی.

چگونه جنسيت nonbinary مدیر یکی از پیشگامانه ترین فیلم برای ترانس مردم تا کنون تولید شده توسط هالیوود تبدیل به خشونت دشمن از این ترانس فعالان به نقطه تلقی می شود به طوری irremediably بد که نی دانش آموزان نمی تواند شنیدن این رویداد ؟ آنها متهم Peirce بودن سودجوی از ترانس زندگی و ممتاز “کشورهای مستقل مشترک المنافع زن” برای داشتن بازیگران دیگر کشورهای مستقل مشترک المنافع زن سوانک در نقش تینا به جای ترانس مرد بازیگر.

Peirce سعی کردم توضیح که اگر او می خواست به بازیگران ترانس مرد بازیگر و مصاحبه های بسیاری در زمان او می تواند پیدا کند و آشکارا ترانس مرد بازیگر در هالیوود است که می تواند حمل فیلم راه سوانک قادر به; که Peirce نه cisgender زن اما جنس مایع; که شرایط برای سوانک که ریخته شد او تا به حال به زندگی به عنوان یک مرد برای ماه قبل از تیراندازی و اسکار که سوانک برنده بیش هالیوود تحسین شده ترین بازیگران اثبات شد که او عدالت به تینا.

Peirce نیز تکرار آنچه سوانک خودش گفت: زمانی که پذیرش اسکار در مدت کوتاهی پس از در آغوش Peirce: که هیچ کس ساخته شده پول فیلم و جای آن را به عنوان دشوار کار و عشق دانستن خطرات شغلی (سوانک کل هزینه برای این فیلم $3,000):


اما این فرصت به توضیح هر یک از آن خرد شده بود. به عنوان کلمبیا پروفسور جک Halberstam — که nonbinary و اختصاص داده بود زن در هنگام تولد دقیق در وبلاگ خود پوشش عجیب و غریب مسائل در پردیس نی دانش آموزان انجام همه چیز ممکن است برای جلوگیری از این رویداد از محل مصرف. “دانشجو معترضان برداشته و پوستر از سراسر محوطه دانشگاه که آگهی نمایش فیلم و سخنرانی و آنها با تشکیل یک گروه اعتراضی و ترجمه برای سینما در شب غربالگری برای آویزان کردن پوستر,” او نوشت و اضافه کرد:

این پوستر ابراز طیف وسیعی از پاسخ به این فیلم از جمله: “شما نمی لعنتی آن را دریافت کنید!” و “خود تراجنسی!” و همچنین “ترانس زندگی نه برابر $$” و درپوش آن را نشانه ای آویزان بر روی سکو بخوانید: “این کشورهای مستقل مشترک المنافع عوضی سفید”!! معترضین منتظر ماند تا پس از این فیلم تا به حال به نمایش در Peirce را درخواست و سپس وارد سالن در حالی که فریاد “خود احترام سیاست” و فریاد بیش از تفسیر او تا زمانی که Peirce سمت چپ اتاق. پس از ایجاد برخی از قوانین زمین برای بحث Peirce برگشتم به اتاق اما مکالمه دوباره از دست شدم و در نهایت یک دانشجو فریاد زد Peirce: “شما می ترسم،” که در آن نقطه معترضین به ثبت و Peirce چپ محوطه دانشگاه.

(در آن زمان که ما با هم کار و دوباره یک ایمیل در این هفته Peirce توضیح داده شده تا حدودی کمتر از پایان ناگهانی به شب از آنهایی که اخبار حساب های به تصویر کشیده شده: او گفت که او موفق به اقامت در تلاش به همین دلیل با دانش آموزان که مایل به شنیدن سخنرانی و به عنوان برخی از معترضان بارها و بارها قطع و داد زدم قادر به برخی از پاسخ به سوالات قبل از خروج).

سرمقاله در صنعت سرگرمی در نشریه مستقل سیم مورد نی دانشجويان shutdown از پيرس در گفتار عمدتا در زمان دانش آموزان طرف حتی در حالی که اشاره کرد که “Boys don’t Cry’ اول شد فیلم به نمایندگی از تغییر جنسیت مردانگی در یک باور از راه”; که “Boys don’t Cry” است حیاتی فیلم به طور همزمان شاد و وحشیانه آن را بازی در حال تغییر در آن نمایندگی ترانس وجود در زمان; و نی تظاهرات “ممکن است غلط حمله محترم فیلمساز عجیب و غریب و قطعه حیاتی مستقل تاریخ سینما.” با اینحال, آن را اعلام کرد “این امر می تواند غیر مسئولانه به رد شکایت آشکار” چرا که “این فیلم به تصویر می کشد گرفتاری فراجنسیتی اما آن را نمی کند, ویژگی های یک مجری نما.”

در حال بحث در مورد اینکه آیا مدیران باید تنها بازیگران, واکنش بازیگران به بازی همجنسگرایان نقش معقول است ؟ گمان می کنم. من شخصا همیشه از بازیگری به عنوان یک هنر و صنعت که در آن مردم تجسم دیگران از جمله کسانی که بر خلاف آنها به جای یکسان به آنها را. و به خصوص برای دوره زمانی که “Boys don’t Cry” ساخته شده بود تقاضا که یک ترانس مرد باید بازیگران در نقش بازیگران انحراف از هر چیزی شبیه به واقعیت است.

با اینحال من قطعا می توانید ببینید اعتبار استدلال در حال حاضر که ترانس بازیگران در خصوص کمبود فرصت و در نتیجه باید با توجه به شغل در فیلم زمانی که ممکن است. اما به فریاد کسی و سرزنش آنها را به نقطه جایی که آنها هستند و محروم از صحبت کردن به کسانی که می خواهند به شنیدن آنها به دلیل ناتوانی خود را به بازیگران ترانس مرد در یک فیلم در دو دهه پیش است thuggish و استبدادی و برای انجام این کار نسبت به کسی که از Peirce مشخصات — شکل با داشتن گرفته شده بسیار زیاد حرفه ای خطرات را به این فیلم جنون است در بالاترین مرتبه است.

به هیچ وجه این rageful واکنش Peirce مواجه می شوند در کالج رید نماینده احساسات به طور کلی نسبت به این فیلم است. فقط در سال گذشته آن را دریافت یکی از بالاترین افتخارات زمانی که کتابخانه کنگره اضافه شده این کشور را به فیلم رجیستری. و پيرس به من گفت که در نمایش این فیلم در سراسر کشور این بود که تنها زمان او تا به حال تجربه هر چیزی شبیه به این. اما حمله Peirce که پردیس — یکی بشود نه در جهت نقد اما خاموش بود وحشتناک. به عنوان Halberstam نوشت: “ما باید به انتخاب دشمنان ما بسیار با دقت. صرف وقت و انرژی در اعتراض به این کار بسیار مهمی فیلمساز عجیب و غریب نه تنها بی فایده است و از نظر اخلاقی ورشکسته و نتواند خطر واقعی ما در لحظه تاریخی است.

به عنوان پيرس و من بیش از چند ماه آینده آن را تبدیل به آشکار است که ما تا به حال مختلف عکاسی خلاق برای فیلم: در بخش بزرگی چون Navratilova اشغال نقش بزرگی در پيرس در توسعه خود را به عنوان عجیب و غریب نوجوان و جوان, بزرگسالان لزبیین. بنابراین ما به پایان رسید تا تصمیم گیری ما را به جستجو برای یک مدیر جدید.

اما یادگیری در مورد آنچه اتفاق افتاده است — چه Peirce کار پیشگامانه در “Boys don’t Cry” درمان شده است در برخی از حوزه به عنوان چیزی آنقدر بد است که آن را باید نه حتی شنیده می شود — اتحاد با من ماند به این روز است. و با من همکار, تولید کنندگان, من صرف یک مقدار کوچک اما با اهمیت از زمان بحث در مورد چگونه این بحث در اطراف Peirce ممکن است تحت تاثیر این فیلم ما به خصوص با توجه به این که آن را شامل بسیاری از همان موضوعات است.

بعدی ما مدیر بود که کاملا مناسب برای این فیلم به عنوان Peirce و ما او را با همان نوع از سرعت و سهولت که پیشنهاد آن را به معنای شد. یک دوست که با این نسخهها کار در جهان فیلم, دانستن من در جستجوی یک مدیر جدید توصیه می شود که من به تماشای “پسر ولخرج” در سال 2008 مستند توسط کیمبرلی نی در مورد او اولین بار بازگشت به خانه به مونتانا که در آن او بزرگ شده و جایی که خانواده او هنوز هم زندگی می کردند پس از تبدیل شدن به یک ترانس زن است.

این فیلم استثنایی بود هجوم همه انتظارات من از آنچه در آن خواهد بود. جلسه خلاصه ای پیچیده ترانس زن زندگی با همسر او در منهتن می رود به مونتانا به شوک مردم با او انتقال — انتظار من مهربان و از خود راضی فسخ چگونه ابتدایی محافظه کار rubes در مونتانا واکنش نشان داد و با نارسی و تعصب پس از یادگیری است که دختر دبیرستان, سوار کار ماهر — به معنای واقعی کلمه ستاره کارفرمایی در تیم فوتبال — در حال حاضر یک زن است. “پسر ولخرج” مخالف بود که کاریکاتور آن را به عنوان قابل ملاحظه ای در حال حرکت انسانی خام و صادقانه فیلم که درمان آن افراد و آن موضوع با احترام و بنابراین به طور مداوم واژگون انتظارات.

من می دانستم که به زودی به عنوان من انجام شد تماشای این فیلم که من می خواستم نی مستقیم فیلم من در مورد Navratilova. من پرواز به نیویورک و ملاقات نی و همسر او و بیش از شام بحث ما زندگی می کند و فیلم. همه چیز را کلیک. نی بسیار هوشمند باهوشتر و همدلانه است. او بدیهی است که صرف زمان بسیار زیاد فکر کردن در مورد چگونه یک فراتر اجتماعی دیکته و او را فیلم بود شجاع به عهد خود-اکتشاف یک شمای کلی از فیلم ما مجموعه ای را به ایجاد.

حتی او بیوگرافی کاملا سازگار با من و فیلم: مانند پيرس نی متولد شد و در همان سال به عنوان من بود. نه تنها او همچنین تحسین Navratilova در جوانان خود را اما همراه با بالا بودن مدرسه کارفرمایی — او همچنین کاپیتان از تیم تنیس. و نیز مانند پيرس نی او یک پیشگام در استفاده از فیلم به تزریق ترانس دید و بحث ترانس هویت به جریان اصلی و حقيقت است. در سال 2010 اپرا وینفری به تماشای “پسر ولخرج” بود و پس از نقل مکان از آن است که او تا به حال نی در او نشان می دهد نشانه رفته ستایش در این فیلم و انجام آنچه که برای آن زمان بود searingly عمیق, حساس و پیچیده بحث نما هویت:

دوم فیلم نی ساخته شده 2018 مستند “تاریک پول” بود حداقل به عنوان موثر به عنوان “مسرف پسران.” بررسی چگونه nontraceable شرکت های بزرگ فساد پول روند دموکراتیک — با تمرکز بر آن آلودگی مونتانا سیاست — آن را بیش از حد اجتناب شود همه banalities و واژگون از همه انتظارات. به جای مصاحبه دموکرات ها و لیبرال ها به عنوان قربانیان درمانده از عربستان تیره پول — استاندارد راه این موضوع مورد بحث قرار گرفته است — نی با تمرکز بر چگونه ضد شرکت های بزرگ جمهوری خواهان در دولت در حال هدف قرار داده slandered و حذف از دفتر تیره منافع شرکت های بزرگ به عنوان مجازات برای هر گونه انحراف از corporatist دستور کار است.

بیشتر از نی و من صحبت ما بیشتر با هم کار کرده به شکل آنچه در این فیلم خواهد بود بیشتر متقاعد شدم که من تا به حال یافت شریک زندگی ایده آل. هیجان من در مورد این پروژه به اوج خود رسیده که ما شروع به نهایی شدن قرارداد و برنامه ریزی اولین سفر به برزیل برای شروع فیلمبرداری.

اما پس از آن در ماه دسامبر سال 2018 همه چیز تغییر کرده است. Navratilova دیده بود عکس ارسال شده در توییتر از یک ترانس زن که بدون تحت شرایطی عمل جراحی شد و رقابت به عنوان یک ورزشکار حرفه ای در ورزش زنان به طور خاص دوچرخه سواری. این ترانس زن بود نه تنها رقابت اما شروع به برنده شدن و گاهی در غالب مد حتی اگر در اواسط 30s, او گذشته بود از حالت عادی نخست برای دوچرخه سواری رقابت است. Navratilova مشاهده شده است که او vanquishing ورزشکاران حرفه ای زن که کشورهای مستقل مشترک المنافع و تا به حال در زندگی خود را در تمام طول زندگی و از دوران بلوغ به زنان است.

معلوم نیست دقیقا چه عکس Navratilova دیدم اما من معتقدم این یکی اغلب استفاده می شود آنلاین به rile مردم به اعتراض به مشارکت ترانس زنان در ورزش حرفه ای به خصوص قبل از عمل ترانس زنان است. این عکس زیر از دوچرخه سوار ورونیکا پیچک که قبلا شناخته شده به عنوان راشل مک کینون. پیچک علاوه بر تبدیل شدن به یک قهرمان زنان دوچرخه سوار پس از انتقال نیز تبدیل به یک آواز طرفدار اجازه می دهد ترانس زنان به شرکت در ورزش. در سن 37 گزارش چرخه مجله دوچرخه سواری در سال 2019 “راشل مک کینون تحت سلطه رقابت در کارشناسی ارشد دوچرخه سواری پیست قهرمانی جهان در منچستر, انگلستان این آخر هفته گذشته جشن دومین دوره متوالی به عنوان قهرمانی جهان و رکورد جهانی در 200 متر مسابقه با حداکثر سرعت دویدن.”

در توییتر — بدترین جای ممکن به بحث در مورد تقریبا هر چیزی, اما به ویژه پیچیده بحث مربوط به ترانس برابری — Navratilova پس از دیدن عکس تعجب با صدای بلند که آیا ترانس زنانی که رابطه جنسی نداشته-انتقال و جراحی که در زندگی بیشتر از زندگی خود را به عنوان مردان باید قادر به رقابت در ورزش است. آیا افرادی که اختصاص نر در هنگام تولد و از طریق بلوغ و توسعه توده عضلانی و دیگر ویژگی های ثانویه دارای مزیت ناعادلانه مهم نیست که چگونه بسیاری از هورمون های آنها را Navratilova به نظر می رسید برای اندیشیدن با صدای بلند? (آن پرسیدن همین سوال در مورد انصاف ترانس زن در ورزش حرفه ای است که در این روز باعث می شود مردم به برچسب podcaster جو روگان ضد ترانس bigot).

آنچه در نهایت باعث اختلاف بسیاری شد Navratilova را تا حدودی دست و پا چلفتی تمرکز بر حضور دستگاه تناسلی مردان در پرسیدن این سوال. آلت تناسلی و بیضه ها و از خود نمی مشورت مزیت رقابتی در یک مسابقه دوچرخه سواری خود را فقط به عنوان آنها را با جراحی برداشته شده تلقی نمی شود مانع. اما برای مردم Navratilova نسل بودن ترانس زن تعریف شامل تحت جنسیت-انتقال جراحی برای حذف دستگاه تناسلی مردان و جایگزین کردن آن با یک ساخته واژن و سینه — مانند مربی و دوست رنه ریچاردز قبل از انجام اصرار بر حق رقابت در تنیس زنان تور.

برای فعالان که نسل داشتن آلت تناسلی مرد و یک زن بودند متقابلا منحصر به فرد به خصوص هنگامی که آن را به حق به رقابت در برابر دیگر زنان برای پول نقد و جوایز و شکوه و عظمت. بنابراین برای Navratilova وجود دارد هیچ چیز در مورد پیچک مشارکت در ورزش های حرفه ای که حداقل در نگاه اول به نظر می رسد عادلانه یا معقول به Navratilova با وجود این واقعیت است که پیچک و دیگر ترانس زن بودند مورد نیاز را در هر نقطه بین شش تا 24 ماه درمان هورمونی قبل از اینکه مجاز به رقابت بپردازند.

همه از این منجر Navratilova در حال حاضر حذف صدای شنیده ام ” دور دنیا یا حداقل در بسیاری از فرار توییتر حوزه به تعجب با صدای بلند: “واضح است که نمی توان حق است. شما نمی توانید فقط اعلام خود را به یک زن می شود و قادر به رقابت در برابر زنان است. باید وجود داشته باشد برخی از استانداردها و داشتن یک دیک و رقابت به عنوان یک زن نمی خواهد جا که استاندارد…”

در آن طول می کشد کمی تخیل به حدس زدن آنچه در واکنش به این توییت. این فسخ از Navratilova به عنوان یک ضد ترانس bigot بودند آنی سریع و وحشیانه و از آنها در زمان صفر حساب از عمر خود را پیشگام ارادت به همجنسگرایان و برابری از جمله گسترده و پایدار فداکاری های او ساخته شده و با داشتن یک ترانس زن به عنوان یک مربی دهه پیش زمانی که زنان همجنسگرا می گویند هیچ چیز از ترانس زنان تمام شد اما نامرئی است. همه که فعالیت و شجاع قربانی برای باورهای خود بود و همه محو تنها با یک صدای جیر جیر.

این condemnations منجر شد توسط پیچک خودش که اعلام کرد “Welp حدس Navratilova است transphobic.” پیچک پس از آن صادر راهپیمایی سفارشات: “او می تواند حذف توییت ها و جایگزین کردن آنها با یک عذرخواهی.” خیلی از توییتر شد roiled با اتهامات که Navratilova — با توجه به یک صدای جیر جیر — یک طرفدار و دشمن ترانس جنبش است.

Navratilova خودش سعی کرد البته فایده ای نداشت به درخواست برخی از درک و سخاوت برای تفسیر او صادقانه خواسته سوال, درخواست که او طغیان و سرکشی را در این زمینه از او عمر طولانی ، به پیچک او نوشت: “چون به نظر من دهه از صحبت کردن در برابر بی عدالتی و نابرابری فقط می توانند با شما در همه… بنابراین من تا به حال به اندازه کافی از این…”

یک ترانس زن فعال و سابق نیروی دریایی مهر و موم وزن در برای گفتن پیچک و متحدان او: “من دوستان نزدیک با @Martina و بگوید شما 100% است transphobic…ممکن است اطلاعات غلط در موضوع به عنوان بسیاری از در….نه هر کس است ‘هراسی’ & نفرت در صورت وجود اختلاف نظر #آموزش.” این گواهی نامه در مورد Navratilova شخصیت از یک ترانس فعال و درخواست به “آموزش” به جای تنبیه کردن بود البته سرعت swatted دور به عنوان یک I-have-a-ترانس-اچ ابتذال است.

نه تنها تا به حال Navratilova شده طرفدار ترانس حقوق چند دهه پیش زمانی که چند شد, به خصوص کسانی که با چنین پلت فرم عمومی اما او همچنان بی باک حریف ضد ترانس تعصب. در سال 2017, او را محکوم کرد تلاش های به قول خودش “پاکسازی نما مردم از زندگی در آمریکا” — که Navratilova به نام “احساساتی” و قول داد: “این را نمی خواهد موضع طرف اشتباه تاریخ است.” همان سال Navratilova به شدت و کاملا علنی محکوم همکار افسانه ای تنیس مارگارت دادگاه برای متعصب اظهارات در مورد ترانس مردم:

اگر Martina Navratilova است متعصب و دشمن از علت ترانس ورود و برابری که خود را روشنفکر متحدان?

اما پیچک در هیچ خلق و خوی برای درک و یا زمینه بود و او بود که وجود دارد برای تنبیه کردن نه صحبت متقاعد کردن یا پرورش درک. او تحقیر رد Navratilova درخواست به نظر او کار زندگی به عنوان یک حواس پرتی به این موضوع در دست آشکار چیز بی اهمیت: “آن تغییر نمی کند این واقعیت است که شما چیزی بسیار اشتباه امروز ، گذشته اعمال خوب نیست به کسی پاس امروز.”

Navratilova سپس به تمام عیار توبه حالت. او بارها و بارها عذرخواهی اولیه او صدای جیر جیر. او قول داد به حذف هر گونه توییتهایی که اطلاعرسانی در بر داشت توهین آمیز اصرار دارد که او بدون داشتن فکر این موضوع از طریق اندازه کافی و بدون داشتن مطلع شده است. او در زمان نذر سکوت امیدوار کننده برای گوش دادن و صحبت در مورد این موضوع دوباره تا زمانی که او می تواند به درستی به اطلاع خودش.

اما هیچ کدام از آن به اندازه کافی خوب بود. حتی پس از حذف متخلف توییتهایی و عذرخواهی, Navratilova ادامه داد: به مارک ضد ترانس bigot. او گفت که او تا به حال “آزار” ترانس مردم است و حذف او توییتهایی و عذرخواهی کافی نیست. او نه مورد حمله و نکوهش او گفته شد اما صرفا “پاسخگو” توسط کسانی که او تا به حال آسیب هستند.

Navratilova به عنوان وعده داده شده صحبت نمی کنم در برابر این مسائل دو ماه. هنگامی که او در نهایت آن را ناشی از یک انفجار در این بحث است.

در 17 فوریه 2019 در یک op-ed در لندن بار او منتشر شده یک ستون پینوشت که او وعده داده بود این موضوع را به مطالعه بیشتر و در مد معمولی شجاعانه و بدون ترس اعلام کرد: “من در حال حاضر انجام می شود و اگر هر چیزی views باید تقویت شود.”

نه تنها او تاکید مجدد بر نظر او که آن را ناعادلانه برای زنان ترانس برای تکمیل علیه کشورهای مستقل مشترک المنافع زنان در ورزش حرفه ای اما در حال حاضر او رفت و بیشتر اعلام آن شکل از “خیانت” به خصوص هنگام رابطه جنسی-انتقال جراحی بود لازم نیست اما در عوض صرفا یک رژیم درمان هورمونی است که می تواند معکوس در هر زمان. Navratilova نوشت:

برای قرار دادن بحث در ابتدایی ترین آن: یک مرد می تواند به زن را اگر هورمون های مورد نیاز در هر ورزشی سازمان نگران است, برنده همه چیز را در دید و شاید کسب یک ثروت کوچک و سپس معکوس تصمیم خود و بازگشت به ساخت نوزادان اگر او را خواسته….احمقانه است و آن را فریب داد. من خوشحال هستم به آدرس فراجنسیتی در هر صورت او ترجیح اما من نمی خواهد خوشحال می شود به رقابت در برابر او. این عادلانه نخواهد بود.

آنچه در اینجا اتفاق افتاده است به نظر می رسد روشن است. Navratilova شروع با پرسیدن یک سوال جدی است که در ذهن بسیاری از مردم به آنها به عنوان دیده بان این عمیق اجتماعی تغییرات اما ناآگاهانه در مورد علم و خاص ادعای استناد به توجیه این تغییرات است. هنگامی که او excoriated بدون هیچ رحمی یا درک آن سوار او بیشتر به یک احساس از خود بیگانگی از شاکیان.

تماشای این حملات در Navratilova ضد ترانس فعالان J. K. رولینگ بریتانیا — Ground Zero برای ضد ترانس احساسات — به سرعت به رسمیت شناخته شده از این فرصت برای جذب یک متحد ارزشمند خود را به علت کاری که انجام می شود تا آنجا که هر کسی در تاریخ مدرن این امکان را برای زنان به رقابت در شرایط مساوی تجاری جای پا در ورزش حرفه ای. و بدینسان Navratilova بیانیه به نظر می رسد در انگلستان بزرگترین استقرار کاغذ. این ممکن است منطقی یا شریف فکر می روند اما از آن است که یک انسان یک: این طبیعی است که به دفع کسانی که به نظر می رسد بیشتر علاقه مند به حمله و هجوم و شما که به نظر می رسد می خواهید به قلدر شما را به تسلیم به جای تلاش برای متقاعد کردن شما و شما بیش از برنده شدن به علت خود با دلیل و گفت و گو است.

به نظر می رسد تقریبا مشخص است که Navratilova را, مربی, و, دوست, Renée ریچاردز همچنین نقش تعیین کننده ای در آموزشی op-ed. پس از آن منتشر شد ریچاردز به تلگراف گفت که او موافقت کرد و با Navratilova: “این تصور که یکی می تواند هورمون ها و در نظر گرفته شود یک زن بدون شرایطی عمل جراحی آجیل در نظر من است.” با توجه به تلگراف ریچاردز “همچنین نشان داد که او هرگز با یکدیگر به رقابت به عنوان یک زن اگر او تا به حال انتقال در 20s خود را به جای 40s چرا که او را مورد ضرب و شتم زنان به پالپ.'” Navratilova بی درنگ توییتی مصاحبه: “من دوست رنه ریچاردز:).”

بالاتر از همه چیز این بود که درخشان بنای تاریخی به رسانه های اجتماعی چگونه coarsens حساس بحث به نقطه ای که در آن گفت و گو و درک تبدیل غیر ممکن است. اخلاق جنگ و تخریب — “لغو” اگر شما باید تبدیل مردم از اولیه خود و استقرار به دنبال درک و نشان دادن تواضع به رزمندگان اختصاص داده شده به از بین بردن خود منتقدان مبادا آنها را نابود. هر کس در خلوت به خود نظامی در گوشه و آماده برای نبرد. خشم (و ترس) بیش از اینکه بیرحمانه است مورد حمله بر نتایج در حفر بیشتر مصرانه و انعطاف به اولیه مقدماتی برگزار می شود, نظر, که پس از آن تبدیل شدن به غیر منقول دگم.

به عنوان tribalistic انسان با غریزه بقا هیچ یک از ما ایمنی بدن به این اهانت آمیز اثرات گفتمان جنگ که بازی کردن در مقابل جیغ مجازی مخاطبان و در قطعه کوتاه از پیام رسانی است که اجازه هیچ nuance یا سازش. در زمان به نظر می رسد ما شده ایم محکم در یک پهلوان از جان گذشته-مانند نبرد به مرگ بیش از ما شهرت در حالی که طرفداران جیغ صبر کنید و سپس تشویق هر گونه نشانه ای از خون است. آخرین چیزی است که تمایل به انجام این کار در یک گلادیاتور حلقه است که به دنبال ربانی با یکی از مخالفان و یا نشان می دهد هر فروتنی و یا آسیب پذیری. و بنابراین می رود گفتمان ما بیش از پیچیده ترین و رمان اجتماعی سوالات به طور فزاینده ای محدود به منحصر به فرد بیمار مناسب محل از رسانه های اجتماعی.

هر چه دقیق علل Navratilova این مسیر هر گونه تمایل بخشی از جریان اصلی گروه همجنسگرایان به گسترش درک خود را از دسامبر توییتهایی تبخیر پس از انتشار این فوریه op-ed به عنوان او قطعا می دانست که اتفاق می افتد. Navratilova — همجنسگرایان آیکون و فمینیستی پیشگام در ورزش — شد اخراج از ورزشکار متحد یک گروه است که طرفداران برای همجنسگرایان ورزشکاران است. در بیانیه این گروه گفت: Navratilova مقاله بود “transphobic بر اساس یک درک نادرست از علم و اطلاعات و تداوم[s] خطرناک اسطوره است که منجر به جاری هدف از اطلاعرسانی از طریق قوانین تبعیض آمیز نفرت کلیشه و نامتناسب خشونت است.”

ارجاع او زودتر توییتهایی این گروه اضافه شده:

این اولین بار نیست که ما با نزدیک شدن مارتینا در مورد این موضوع. در اواخر دسامبر او عمیقا نگران کننده نظرات در سراسر کانال های رسانه های اجتماعی در مورد توانایی برای ترانس ورزشکاران به رقابت در ورزش است. ما رسیده به طور مستقیم ارائه می شود یک منبع به عنوان او به دنبال آموزش و پرورش بیشتر است و ما هرگز شنیده بازگشت.

دیگر گروه همجنسگرایان بودند به طور مشابه داغدار را فسخ. “ما کاملا ویران به کشف کنند که Martina Navratilova است transphobic,” TransActualUK توییتی. سی ان ان گزارش در مورد همجنسگرایان “واکنش شدید” در برابر او. سرفصل به نظر می رسد در سراسر جهان trumpeting که Navratilova بود “اخراج” از همجنسگرایان حمایت گروه.

من نمی توانم به یاد بسیاری از رویدادهای سیاسی که مرا شوکه کرد کاملا به اندازه تماشای Martina Navratilova از همه مردم نه صرفا انتقاد به نظرات او — که قطعا یک چیز معقول برای انجام: چند نقطه از op-ed همچنین به نظر می رسید unpersuasive به من — اما تکبر, طرد و اعلام کرد به یک unreconstructed bigot کسی نالایق از تعامل. Martina Navratilova: رانده ضد ترانس hater های bigot. آن را هنوز هم من برای دیدن برچسب های آن اعمال به او.

به همان اندازه ناراحت این حادثه شد کیمبرلی نی در آستانه امضای قرارداد مستقیم فیلم من زمانی که همه از این اتفاق افتاده است. پس از Navratilova دور اول توییتهایی در ماه دسامبر ما تا به حال مورد بحث این قسمت و نی در حالی که با من موافقت که آنها غلط و ناآگاهانه به نظر می رسید به این باور است که آنها از محل سردرگمی و نه کینه توزی.

حتی پس از انتشار op-ed که سخاوتمندانه نظر Navratilova انگیزه هنوز هم به نظر می رسید به نی هسته نظر از آنچه اتفاق افتاده بود اما در حال حاضر نگرانی خود را به طور قابل توجهی افزایش. به ویژه در نی نگران است که هر گونه تلاش برای استفاده از این فیلم به بررسی این غنی و پیچیده بحث Navratilova و منتقدان او فقط ایجاد کرده بود — چیزی روشن بود که ما را مجبور به انجام خواهد بود رندر شده غیر ممکن است با چه سمی بسته کردن خود محافظ نظامی دفاعی و تثبیت هر طرف تبدیل شده بود.

در روز Navratilova را op-ed نی به نام من می گویند که به عنوان یک نتیجه از این نگرانی های او به شدت با توجه به حذف به عنوان کارگردان این فیلم است. در ابتدا این هیچ حس به من: حتی اگر من فکر کردم و گفت: شما در پیدا کردن Navratilova نظرات دافع نیست که فقط فیلم جالب تر ارائه یک لایه اضافی برای کشف ؟ پس از همه, ما در حال ساخت یک hagiography اما صادقانه اکتشاف هر دو Navratilova و اثر او در زندگی من در تمام آن قطعات خوب و بد است.

اما آن را برای من روشن شد که نی نگرانی شد متفاوت تر از آنچه که من در ابتدا در نظر گرفته: او سوال که آیا در نور چقدر زشت جنجال تبدیل شده بود ما خواهد بود قادر به این نوع گفت و گو و روشن بازجویی از Navratilova در مورد او بحث جدید است که یکپارچگی این فیلم ما خواستار برجسته عبارتند از. من تلاش مداوم برای متقاعد کردن نی که او نیاز به رها کردن پروژه محور باور من این است که او هنوز هم مطلق کامل همکار — او را به سبب صبر کنید چند هفته قبل از تصمیم گیری برای کشف این که آیا Navratilova خواهد بود باز به متفکر گفت و گو در مورد او به تازگی به بیان دیدگاه ها و جنجال که فوران در اطراف او.

که تاخیر در نی تصمیم ما را قادر به ترتیب یک جلسه بین او و Navratilova در ایندیان ولز مسابقات تنیس در کالیفرنیا برگزار می شود و سالانه در ماه مارس که در آن Navratilova مشغول به کار بود به عنوان یک مفسر تلویزیون. نی شام با Navratilova و او را عامل همراه با تولید فیلم, اما هیچ چیز allayed نی نگرانی.

اگر هر چیزی نی به نظر می رسید که دور آمده از آن شام بیشتر از همیشه متقاعد شده است که او نمی تواند مستقیم فیلم است. Navratilova او احساس تبدیل شده بود بسته به چشم انداز کاوش چه می توانست جذاب سوالات خواسته با این بحث: چگونه حقوق مدنی حرکات تکامل; چگونه جوان رادیکال آیکون می تواند به عنوان محافظه کار و یا حتی ارتجاعی به عنوان آداب و رسوم تغییر و به عنوان کسانی که قهرمانان جنبش سن; و چه رابطه ای است بین علت گی, حقوق, فمینیسم و جدید غالب ترانس ایدئولوژی. پس از پرواز به نیویورک او به نام برای رساندن خبر بد: او نمی بینم راه را برای ایجاد فیلم در راه او آن احساس نیاز می شود ساخته شده است.

برای چند روز من هنوز هم تا به حال مشکل درک او منطق: چرا لازم برای موافقت با همه Navratilova را انداز و یا حتی مانند او به منظور ساخت این فیلم ؟ به نظر من تا حدودی جالب اینجاست که همه این صفات است که باعث Navratilova شود تا تحسین و الهام بخش من در دوران نوجوانی اش — بی باک امتناع از تسلیم به خواستههای اجتماعی و یا به اولویت بندی اجتماعی pieties بیش از خود self-actualization — چه راند او را به آخرین جنجال جایی که من شخصا او را در بر داشت موقعیت به طور مشکوک در بهترین حالت (من نمی ادعا می دانید به اندازه کافی در مورد علم به اظهار نظر قطعی در چه پروتکل های مورد نیاز برای ترانس زنان برای شرکت نسبتا در ورزش زنان). و من هنوز هم بر این باورند که Navratilova انگیزه بود همه چیز به جز کینه توزی و تعصب — که او رانده شد در درجه اول باور خود را حتی اگر غلط که او صحبت کردن در این راه لازم بود برای حفاظت از یکپارچگی چیزی او صرف سال از عمر خود را برای کمک به ساخت و بالا بردن: زنان در ورزش حرفه ای.

اما بیشتر من صحبت کرد همیشه متفکر و درونگرا نی بیشتر من آمد به درک تفکر او. که این بحث در حال بازی کردن در رسانه های اجتماعی در توییتر از همه جا — تا به حال آنقدر آلوده و مسموم همه طرف از جنجال و Navratilova خودش ظاهر شده بود به طوری مجروح پس از رنجش بیش از این حملات به نقطه بی علاقه بودن در بیشتر گفتمان در مورد آن ساخته شده و سازنده بحث و گفتگو با Navratilova به عنوان بخشی از فیلمبرداری بسیار بعید است.

من بیشتر سعی در متقاعد کردن او برای ماندن در تاریخ به عنوان مدیر این واضح تر شد که من تلاش بیهوده بودند. او متقاعد شده بود که هیچ راهی برای آشتی دادن او چه خواهد بود هنری, حکم به عنوان مدیر فیلم با سیاسی جریان جارو بیش از این Navratilova اختلاف است. احترام من برای نی هرگز کاسته و احترام من باعث به توقف تلاش برای متقاعد کردن او را و قبول کردن او تصمیم به خروج از این فیلم است.

در نهایت این اختلاف نیز به شکل خود من فکر کردن در مورد این فیلم. در نور از سوزش خشم در میان ترانس جامعه نسبت به Navratilova به نظر می رسید به من که ما از چپ به طور کلی با دو انتخاب خلاق که هر دو بودند ناخوشایند: (1) تغییر شکل این فیلم شامل یک دور بیشتر تمرکز بر Navratilova معاصر بحث برانگیز نظرات در مورد ترانس ورزشکاران — چیزی چشم انداز اصلی شامل هرگز در همه, اجازه دهید به تنهایی به طوری برجسته — و به مقابله با او به شدت و به شدت مورد دیدگاه های خود را در هزینه با تمرکز بر بخش, الهام بخش, کلیت زندگی خود همه برای دلجویی از منتقدان او و یا (2) را تا حد زیادی مثبت فیلم در مورد چرا Navratilova بود تا الهام بخش برای من و میلیون ها نفر دیگر از آن دوران بود که تعداد بسیار کمی مشابه مدل نقش در آن زمان و برای همیشه بود castigated برای داشتن ستایش کسی که در حال حاضر به طور گسترده ای در نظر گرفته شده در ترانس جامعه و فراتر از آن به عنوان یک ضد ترانس bigot یک transphobe کسی که به طور فعال در تلاش برای مانع علت ترانس برابری کسی که “ضرر” و “به خطر می اندازد” ترانس مردم است. به نظر می رسید این بحث و زشت فرم آن را در زمان به مقصد غرق کردن آنچه در این فیلم در نظر گرفته شده بود.

من با توجه به از دست دادن از نی به عنوان مدیر به عنوان عمیقا تاسف برای این فیلم و بیشتر از آن نگران کننده در مورد بازتاب فرهنگ ما و گفتمان ما. و خود من فکر کردن در مورد این فیلم در این بحث در اطراف Navratilova به نظر می رسید برای ایجاد آن است که وجود دارد هیچ جایی برای کیمبرلی نی به عنوان یک پیشگام ترانس زن به تولید متنوع مجتمع سینمایی تجسم یکی دیگر از ظریف و پیچیده همجنسگرایان زن پیشگام: که شامل Navratilova بدعت در مورد این موضوع اما متمرکز بر روی آن و یا اجازه آن را به خفه هر چیز دیگری تعریف شده است که زندگی او و کسی که در او است. حداقل به نظر می رسید روشن وجود دارد به هیچ وجه در آب و هوای فعلی برای تولید متنوع فیلم بدون صرف بقیه زندگی ما تحت درمان راه کالج رید دانش آموزان تحت درمان Kimberly Peirce هنگامی که او سعی در نشان دادن و بحث در مورد خود پیشگامانه فیلم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>