چگونه یک مدرسه متوقف شد و با تکیه بر اتصال و جداسازی دانش آموزان — و آنچه که دیگران می توانند یاد بگیرند که از آن


ProPublica, ایلینوی, غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت به روز رسانی هفتگی در مورد کار ما است.

این داستان یک همکاری بین ProPublica ایلینوی و شیکاگو تریبون.

وینچستر, ویرجینیا — زمانی که دانش آموز پشت سر هم در خارج از مدرسه و پیچ و مهره ای از طریق پارکینگ کارگران از نزدیک دنبال کرد اما سعی کنید به او را گرفتن.

محکم فشار خود را خرس عروسکی, 18 سال, پیر درهم به بالا از آجر ستون در مدرسه دروازه. او تف در بزرگسالان, چهره ها, فریاد که او به خودش صدمه دیده است.

هیاهو درو همسایه ها و پلیس به ورودی مدرسه کارمندان و بعد به یاد می آورد در مورد این حادثه که رخ داده است در اوایل این سال است. حتی پس از آن آنها نمی کشیدن نوجوان کردن ستون سفارش او را به پایین و یا تهدید به تنبیه کردن او را.

به جای آنها پرسید که چگونه آنها می تواند کمک کند. بعد از چند دقیقه او آمد خود را. او می خواست به تماس مادر خود کارگران و بعدا فهمیدم اما ناراحت شدم و فرار کردن زمانی که او نمی تواند بیان آن است.

دوباره داخل مدرسه, نوجوان بازگشت به کلاس. او قفل شده است و نه در یک اتاق به تنهایی به عنوان مجازات و یا برای جلوگیری از او را از اقدام به ترک دوباره. و نه هر کسی سعی می کنید به لحاظ جسمی مهار او را در هر نقطه در این فرآیند است.

Secluding و ضابط دانش آموزان یک بار روش استاندارد در اموزش توس مدرسه آن را به عنوان در حال حاضر در بسیاری از مدارس در سراسر ایالت ایلینوی است. و فقط به عنوان ایلینوی در حال حاضر می یابد خود را در آشفتگی بیش از استفاده از این شیوه اموزش توس دست و پنجه نرم با همان معضل 17 سال پیش. اما سازمان غیر انتفاعی است که اجرا می شود این مدرسه خصوصی و دو نفر دیگر نیز به عنوان دیگر مسکونی و روانپزشکی امکانات در ویرجینیا آنچه ایلینوی هنوز انتخاب را انجام دهید: را متوقف و با استفاده از انزوا و خویشتن داری.

“او هرگز بدست به پارکینگ. …شما برداشت هر کس با داشتن یک مشکل و قرار دادن آنها را در یک خویشتن داری” گفت: Darren لمبرت کار کرده است که 28 سال در گرفتن یکپارچه شبکه بهداشت و درمان که در آن او نظارت ایمنی و اضطراری در گرفتن امکانات در وینچستر. گرفتن در خدمت کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم, معلولیت ذهنی, عاطفی معلولیت و روانی نیاز دارد.

شیکاگو تریبون/ProPublica ایلینوی تحقیقات در سال گذشته نشان داد گسترده سوء استفاده و استفاده بیش از حد از شیوه های پیدا کردن که مدارس ایالت به حال تعطیل کودکان معلول در انزوا اتاق یا جسمی مهار آنها بیش از 35 ، 000 بار در 15 ماه دوره آغاز در پاییز سال 2017.

در پاسخ به این تحقیقات ایالتی ایلینوی, تخته, آموزش و پرورش بلافاصله ممنوع قفل انزوا و رو به پایین و یا در معرض ابتلا فیزیکی خویشتن داری و شروع به نظارت بر مدارس استفاده از مداخلات رفتاری.

اما برخی از گروه های مدرسه و منطقه را به عقب رانده و گفت که آنها نمی توانند ادامه خدمت به دانش آموزان با به چالش کشیدن رفتار مگر اینکه آنها می توانند مهار و seclude آنها.

دو هفته پیش دولت, مقامات آموزش و پرورش توافق کردند که به مدارس اجازه می دهد برای ادامه به استفاده از مستعد محدودیت تا ژوئیه 2021 اما برخی از نمایندگان مجلس قول داده اند که به قانون معرفی به یاغی عمل. هر چند ساختمان مدرسه بسته شده و در حال حاضر به دلیل همه گیر قوانین را تحت تاثیر قرار خواهد دانش آموزان یک بار آنها را برگردانید.

چنین ممنوعیت می تواند دشوار برای پیاده سازی و آن را در زمان سال برای گرفتن کارکنان به طور کامل در آغوش فلسفه است که آنها باید راحتی و کمک به ساکنان خود را تنظیم احساسات خود را از طریق یک بحران به جای استفاده از جسمی مهار آنها است. اما دیگر مدارس سراسر کشور شده اند با استفاده از گرفتن سیستم و می گویند آن را با این نسخهها کار.

اد Nientimp که مسئول نظارت بر مردمک خدمات در میللکریک شهرستان مدرسه در منطقه Erie, پنسیلوانیا, با حضور در یک برنامه آموزشی در گرفتن پنج سال پیش. در ابتدا شک و تردید Nientimp برنده شد و رهبری اجرای این سیستم در میللکریک. آنها حذف محدودیت در عرض سه سال در منطقه عمومی مدارس.

“من فکر می کنم ما در حال از 1000 بار بهتر از ما بودند و پس از آن,” او گفت:. “من فکر می کنم ما کارکنان شادتر … داشتن که طرز فکر نه فریاد و نه در کسی چهره نه موجب ترس آنها را تهدید آنها شگفت انگیز آنها و گرفتن آنها را.”

پیدا کردن یک مسیر جدید

بازگشت در سال 2003 گرفتن استفاده انزوا و محدودیت و اغلب آنقدر ضعیف است که شبکه خود را از دست داده بیمه غرامت کارگران. بیش از حد بسیاری از کارکنان مدرسه گرفتن صدمه دیده است.

که کارگران در آن روانپزشکی مسکونی و امکانات آموزشی مستند بیش از 1500 انزوا حوادث و 6,600 فیزیکی محدودیت شامل 220 کودکان و بزرگسالان است.

دانش آموزان بازدید برخی از اعضای هیات به عنوان دشمنان و مجریان. معلمان و دیگر کارکنان احساس محاصره با توجه به چندین کارکنان که در آنجا کار می کرد به مدت 20 سال یا بیشتر. رهبر Grafton در زمان صدور حکم: پیدا کردن یکی دیگر از راه.

یک “آرام” گوشه ای در دسترس به دانش آموزان در یک Grafton باغبانی کلاس درس. (برایان Cassella/شیکاگو تریبون)

برخی از کارکنان اعتراض کرد و گفت که از بین بردن انزوا و محدودیت خواهد پاداش رفتار بد. سپس به عنوان گرفتن مدیران مشغول به کار بودند در یک طرح به جای آن شیوه های a 13-year-old boy از یکی از شبکه های گروه خانه درگذشت پس از مهار و رو به پایین. او امپراتور در خود استفراغ دو روز قبل از کریسمس.

پیدا کردن یک راه جدید شد و حتی ضروری تر. چگونه می تواند سازمان حفظ همه امن و بدون توسل به خویشتن داری فیزیکی?

گرفتن رهبران brainstormed ایده ها و راه اندازی آزمایش. اگر آنها خواسته کارکنان می تواند با استفاده از چیزی نرم برای جلوگیری از لگد و مشت که دانش آموزان شدت انتقاد کرد به جای زور اسکورت آنها را به انزوا اتاق یا جسمی ضابط آنها ؟

لمبرت مدیر که دسته شرایط اضطراری و ایمنی و کیم ساندرز در حال حاضر معاون رئیس جمهور در, Grafton بازگو چگونه آنها رفت و در یک خرید اجرا به Kmart و پر سبد خرید. آنها خریداری فوم پد, مردم نوع استفاده به صورت زانو زدن در باغ. داوری جلیقه. کیف های باقلا. پرتاب بالش و بالشتک مبل. نرم دستکش و ماشین لباسشویی دستگیره. مسدود کردن پد استفاده می شود برای هنرهای رزمی است.

ساندرز گفت: او گفت: گرفتن کارگران: “من در مورد شما مراقبت. من نمی خواهم به شما صدمه دیده است. ما در حال رفتن به سعی کنید چیزی جدید است.”

در همان زمان آنها یادگیری جدید فیزیکی تکنیک های کارکنان آموزش دیده بودند به رسمیت شناختن چگونه دانش آموزان گذشته تروما می تواند نفوذ خود را در احساسات و رفتار است. این شبکه به تصویب رسید یک فلسفه از “آرامش در مقابل کنترل است.”

کارگران در گروه خانه های مدارس و روانپزشکی امکانات گفته شد برای نگهداری موقت مسدود کردن دستگاه های اگر یک کودک حمله کردند. آنها به استفاده از آرام صدای. آنها باید اطمینان دادن به کودک است که آنها وجود دارد برای کمک به.

در گذشته کارگران را اغلب دانش آموزان هشدار می دهند که آنها را مهار اگر رفتار خود را ادامه داد. این متوقف شد. تف شد و دیگر به عنوان یک عمل تجاوز است که موجه داری.

“ما می دانستیم که می تواند آن را شسته و گفت:” دیوید کوچه یک مدیر مورد در گرفتن برای 33 سال.

همه کارکنان در هیئت مدیره. از 300 یا بیشتر کارگران در گرفتن امکانات در وینچستر حدود شش کارمند ترک آشکار ساندرز گفت. یکی دیگر از نیم دوجین بودند چه ساندرز به نام “تک تیر اندازها.” آنها راننده سرشونو تکون دادن در مورد زمانی که دستور در رویکرد جدید پس از آن به بخش خصوصی تضعیف آن به همکاران. آن دسته از کارمندان خواسته شد برای پیدا کردن کار در جای دیگر ساندرز گفت.

اما ساندرز گفت: او متوجه گرفتن می تواند با موفقیت پایان انزوا و محدودیت پس از شنیدن که یک گروه خانه ساکن در تفرج به کتابخانه های عمومی بدست ناراحت و “اساسا نابود کتابخانه.” او تا به حال کشیده کتاب از قفسه لغو اشیاء و yanked مقالات کردن دیوار. او با عجله به خانه جایی که او انتظار می رود برای پیدا کردن او هنوز ناراحت و محدود.

در عوض او را آرام در یک حمام که گرفتن کارکنان کشیده بودند برای او.

“او همه از آن و این مردم او را گرفت و او را به یک حمام حباب. آنها آن را در بر داشت در دل خود” او به یاد می آورد, کف زدن دست خود را با هم.

دارن لمبرت جانباز برنامه پشتیبانی راهنما-چک در در گرفتن مدرسه, کلاس درس. (برایان Cassella/شیکاگو تریبون)

هر چند بسیاری از انزوا اتاق در سراسر گرفتن شبکه گرفته شد با استفاده از به سرعت در برخی از امکاناتی که در خدمت مردم بیشتر با نیازهای بودند از رده خارج در طول زمان است. آخرین درب آمد Grafton را در انزوا اتاق در سال 2008. کارکنان با تمرکز بر تلاش های خود را برای فاز از خویشتن داری و وینچستر امکانات از جمله مدرسه حذف فیزیکی محدودیت 2015. باغ kneelers و بالشتک مبل تکامل یافته اند به سفارشی ساخته شده و محکم — مسدود کردن پد برای استفاده در یک بحران.

حتی گرفتن مسکونی روانپزشکی مرکز در نزدیکی Berryville در حال حرکت به سمت صفر محدودیت اگر چه ایستاده خویشتن داری است که هنوز هم برای استفاده گاه به گاه شدید حوادث زمانی که ساکنان سعی کنید به آسیب رساندن به خود را دارند.

این سازمان به نام جدید سیستم Ukeru یک کلمه ژاپنی است که به معنای “دریافت خواهید کرد.”

دیگر موسسات شروع به درخواست برای گرفتن راهنمایی در مورد چگونگی جلوگیری از استفاده از انزوا و خویشتن داری. سازمان توسعه آموزش برای این سیستم که هزینه در حدود $825 روز جلسه. سیستم خریداری شده است توسط بیش از 250 امکانات دیگر از جمله مدارس سراسر 36 متحده و کانادا با توجه به Sanders.

“من اغلب می گویند هیچ گرز سحر و جادو است بنابراین به دنبال یک” گفت: دنیس مارشال, مدیر اجرایی شورای پدر و مادر وکلای مدافع و طرفداران یک گروه ملی است که با این نسخهها کار به نمایندگی از دانش آموزان معلول. “مربیان نیاز به آموزش رهبری و تعهد است.” چندین گروه های ملی از جمله شورای, توصیه Ukeru در بخشی به دلیل آن کمک می کند تا تغییر راه کارگران فکر می کنم در مورد کودکان با به چالش کشیدن رفتارهای مارشال گفت.

“تا زمانی که حرکت آنها از کنترل و تطابق مدل به یک “درک و پیشگیری’ مدل,” او گفت:, “این تقریبا غیر ممکن است به منظور کاهش استفاده از خویشتن داری و یا در انزوا.”

شادتر کارمندان شادتر دانش آموزان

یک روز صبح در ماه فوریه دانش آموزان در موسیقی با یک جلسه درمان در گرفتن این اموزش توس مدرسه خواند همراه خود را به عنوان معلم گیتار نواختند. در دیگر کلاس های درس سخت فلورسنت چراغ آویخته شدند با پارچه نرم و دانش آموزان برخی از آنها با تکیه بر تکنولوژی های کمکی برای برقراری ارتباط شنود گذاشته در دستگاه به عنوان آنها کار کرده است.

Ukeru نور آبی سفارشی-تولید مسدود کردن پد شنبه در مدرسه entryway در برابر دیوار در راهرو کنار جداول در کلاس های درس.

اما آنها بیشتر استفاده نشده برو این روزها کارگران می گویند از آنجا که کارکنان آموخته اند که چگونه به تمرکز بر آنچه دانش آموزان باید برای جلوگیری از یک بحران است.

موسیقی درمانی کلاس در اموزش توس مدرسه بخشی از گرفتن یکپارچه شبکه بهداشت و درمان در وینچستر, Virginia. گرفتن با موفقیت منتقل خود انضباطی با رویکرد تمرکز بر ایمنی. (برایان Cassella/شیکاگو تریبون)

بسیاری از اموزش توس مدرسه تقریبا 75 دانش آموزان زنده در نزدیکی خانه گروه که Grafton اجرا می شود و باید منعکس طریق شش یا هفت مدرسه متفاوت و نهادی سرمایه گذاری در آن زمان آنها می رسند. اغلب آنها شده اند به طور منظم محدود و منزوی.

اما گرفتن متفاوت است. در اینجا پاسخ به بحران اغلب شگفتی دانش آموزان جدید که انتظار می رود به مهار و کارکنان می گویند.

به عنوان مثال اگر یک کودک ناراحت می شود و flips یک میز کارکنان سعی خواهد کرد به راحتی فرد و کشف کردن آنچه که او نیاز دارد به جای از بین بردن او را به انزوا. کارگران درک کنند که دانش آموزان با ناتوانی که در بحران نمی تواند پاسخ مناسب به دستورات و یا آرام خود را.

“اگر من می دانم که بچه ها را دوست دارد یک پپسی من یک دنگ پپسی” گفت: چچنی Bateman, Davis, مدرسه, مدیر اجرایی. حل و فصل بحران به سرعت و بدون درگیری برگ زمان بیشتری برای تدریس به او گفت:.

برخی از دانش آموزان مبتلا به اوتیسم نمایش تکراری و رفتارهای تهاجمی مانند جوانه یا خاراندن دیگران به ویژه هنگامی که آنها در حال تلاش برای جلوگیری از یک کار. برای آن دسته از دانش آموزان وجود دارد یک پد با یک آستین که ورقه بیش از کارمند ساعد تا کارمند می تواند با خیال راحت نشستن در کنار دانش آموز و آموزش حفظ.

نرم اما محکم مسدود کردن پد قرار داده شده در کلاس های درس و راهرو برای استفاده در یک بحران. آنها بخشی از گرفتن این خویشتن داری-کاهش سیستم شناخته شده به عنوان Ukeru. (برایان Cassella/شیکاگو تریبون)

گرفتن کارگران نگران کرده بود آنها خواهد بود مجروح در اغلب موارد بدون انزوا و محدودیت به عنوان گزینه های. اما در مجموع کارکنان صدمات از دانش آموزان و دیگر مشتریان کاهش 64% از سال 2003 تا سال 2019 با توجه به Sanders. Grafton می گوید آن را ذخیره حداقل 19 میلیون دلار در زمان از دست رفته هزینه های گردش هزینه ها و هزینه های غرامت کارگران بیش از مدت زمان مشابه.

برخی از مربیان که می خواهند برای حفظ انزوا و محدودیت به عنوان گزینه های در ایلینوی مدارس می گویند اتخاذ گرفتن مدل می تواند گران قیمت و نیاز بیشتر کارکنان است. کارکنان اضافی مورد نیاز خواهد بود برای مثال به یک دانشجو در خارج به نوسان و یا یک پیاده روی در صورتی که دانش آموز نیاز به یک استراحت.

اما با توجه به محدودیت روش اغلب تدریس در ایلینوی مدارس ایستاده خویشتن داری حداقل یکی از اعضای ستاد و اغلب دو یا سه. کسی که در ایلینوی قانون است که نیاز به سند این حادثه و اغلب آن شخص یک کارمند اضافی اقدام تنها به عنوان یک ناظر.

ترین روش ها است که به آموزش پیچیده تر طبقه محدودیت نیاز به یک حداقل از سه نفر برای اجرای آنها به علاوه یک مستند. یک کودک در یک اتاق انزوا بايد تحت نظارت کارکنان در تمام اوقات و اغلب طول می کشد بیش از یک کارمند برای قرار دادن یک کودک به اتاق.

برخی از مقامات استدلال می کنند که دانش آموزان خود را چنین رفتاری شدید نیاز دارد که پایان دادن به انزوا و خویشتن داری است واقع بینانه نیست. تونی Reeley که در منطقه چارلستون ایلینوی منطقه به اجرا در سه مکان درمانی بعد مدارس برای دانش آموزان با ناتوانی فرستاده کارکنان در سال گذشته به بازدید از یک مدرسه پنسیلوانیا برای دانش آموزان با احساسی معلولیت به پایان رسید که در انزوا و محدودیت. او به خبرنگاران گفت که Eastern Illinois منطقه آموزش و پرورش ویژه کارکنان منطقه یافت مدرسه چرخش الهام بخش, اما گفت که خود دانش آموزان بودند بیش از حد جسمی تهاجمی به تکرار آن است.

تغییر تمرکز

برخی از مدارس نمی seclude به دلیل آن را غیر قانونی در کشورهای خود را. درست است که در هاوایی, گرجستان, پنسیلوانیا و نوادا و برای دانش آموزان با ناتوانی در تگزاس است.

به عنوان ایلینویز مشغول به کار بیش از چند ماه گذشته برای تغییر قوانین آن, برخی از مدارس در حال حاضر گرفته شده بود یک موضع در برابر انزوا. هنگامی که جیم نلسون شد مدیر اجرایی شمالی DuPage آموزش و پرورش ویژه تعاونی در جولای 2016, او تا به حال درب گرفته انزوا اتاق در لینکلن در آکادمی های درمانی روز مدرسه برای دانش آموزان با عاطفی و رفتاری معلولیت. قبل از سال تحصیلی دانش آموزان شده بود منزوی 181 بار با توجه به اطلاعات فدرال.

اعضای هیات هنوز هم استفاده از محدودیت فیزیکی در لینکلن, اما وجود دارد بیشتر از تمرکز بر درک چه چیزی باعث یک انفجار دیگر و یا به چالش کشیدن رفتار نلسون گفت. برای کمک به دانش آموزان مدیریت احساسات خود مدرسه است که با استفاده از یک دانشگاه ییل بر اساس برنامه ای به نام حاکم (مخفف می ایستد برای شناخت و فهم شوی ابراز و تنظیم احساسات).

کارکنان همچنین سعی کنید برای توسعه روابط با دانش آموزان برای کمک به بهتر آنها کار را از طریق مشکلات از جمله درک موقعیت های چالش برانگیز در صفحه اصلی است که می تواند بر رفتار خود و توانایی یادگیری در مدرسه نلسون گفت.

“ما فقط انجام خود ما چیزی برای ما نیازهای دانش آموزان” نلسون گفت. “من نمی دانم که چرا دیگران به فکر آنها لازم نیست که هر گزینه های دیگر.”

گرفتن کارکنان از نزدیک با دانش آموزان است. (برایان Cassella/شیکاگو تریبون)

ماه گذشته دولت آمریکا با هیئت مدیره آموزش و پرورش اعلام کرد قصد دارد به منظور تشویق ولسوالی به کاوش جایگزین به خویشتن داری و انزوا با استفاده از $7.5 میلیون دلار کمک مالی بیش از سه سال آینده. بودجه را به سمت کارگاه های آموزشی همایش ها و مربیگری برای مربیان در مناطق با بیشترین نیاز.

به عنوان ایلینوی مدارس تقلا برای درک و مطابق با تغییر انزوا و محدودیت قوانین در اینجا برخی از مربیان در اینجا باید به دنبال بینش از مین روانشناس کودک راس گرین.

گرین شده است آموزش کارکنان در مدارس و امکانات مسکونی و روانی موسسات در روش مشارکتی و فعال راه حل برای بیش از یک دهه و او به تازگی تحویل سخنرانی در ایلینوی داد از مدیران آموزش و پرورش ویژه کنفرانس.

فلسفه او طول می کشد یک “nonpunitive, nonadversarial” رویکرد مبتنی بر این فرض استوار است که رفتار مشکل معمولا زمانی رخ میدهد که یک دانش آموز فاقد مهارت است. این مربی را برای شناسایی عقب مانده مهارت و سپس آموزش آن است.

هایدی o’leary مدیر خدمات ویژه در مین اداری مدرسه منطقه 75 که در خدمت شهرهای نزدیک سواحل جنوب شرقی مین و عمل درمانی برنامه های روز برای دانش آموزان با چالش های رفتاری.

گرین مدل او گفت: می آموزد مربیان به تغییر راه آنها بحث در مورد رفتار کودکان.

کارگران در ابتدا ممکن است فکر می کنم “خوب ما نمی توانید اجازه دهید آنها را دور با آن. آنها باید عواقب. آنها آن را انجام می دهند چرا که آنها به دنبال توجه است. آنها فقط بچه های بد,” اولری گفت.

به عنوان روش های جدید شروع به کار مربیان’ تفکر تغییرات. “جانی دچار مشکل می شود هر روز پیاده روی به اتوبوس” می شود “جانی مشکل راه رفتن به, اتوبوس, دختر مدرسه ای که همه دانش آموزان در خارج هستند.”

این منطقه که در انزوا اتاق در تمام آن هشت, مدارس, کودکان منزوی 177 بار در 2015-16 سال تحصیلی و به طور مداوم شمارش حداقل 100 seclusions سالانه است.

اما seclusions آغاز کاهش تدریجی خاموش پس از منطقه رفت و همه در گرین رویکرد دو سال پیش. از نوامبر تا ژانویه district کارگران منزوی کودکان تنها 11 بار. آنها با استفاده از هفت فیزیکی محدودیت در همان دوره است.

مربیان اغلب اشاره به محدودیت و انزوا در صورت لزوم “ابزار” برای مدیریت چالش برانگیز کودکان است. اما گفت: Scott Zeiter chief operating officer در گرفتن وجود دارد, دلیل خوب برای جلوگیری از مشاهده خویشتن در راه است که: “اگر شما به هر یک چکش همه آنها را در حال ناخن. ما می دانیم که راه دیگری وجود دارد.”

شاهد تغییر

کیم ساندرز بود 19 زمانی که او پیوست گرفتن به کار در گروه خود را خانه. در سال اول اقامت در تصرف او و او را برداشته از زمین جدا کردن او سر از جمجمه او و نیاز به مراجعه به اورژانس.

مادر او التماس او را به بازگشت به کار. اما ساندرز آیا رفتن به عقب در مواجهه بیشتر بحران بیشتر صدمات بیشتر متشنج لحظات از تلاش برای انجام آنچه او می خواهم آموزش داده شده است که شامل مهار و secluding دانش آموزان است.

او هنوز هم می تواند قرائت کلمه به کلمه این اسکریپت استفاده می شود 30 سال پیش به عنوان او قرار داده شده یک دختر نوجوان در انزوا. “ماریا زمانی که شما تف نمی, شما می توانید بخشی از این گروه است. لطفا نشستن در پشت غرفه. هنگامی که شما می توانید به من نشان می دهد شما در حال رفتن به, تف, شما می توانید دوباره پیوستن به این گروه است.”

او می خواهم بگویم این بیش و بیش از, اما ماریا نگه داشته تف و رفتن به انزوا غرفه.

آن کار نمی کند پس از آن; آن کار نمی کند در حال حاضر ساندرز گفت.

“چیزهایی که ما برای مردم در این کشور از 50 سال پیش ما وحشت زده در حال حاضر” ساندرز گفت. “من فکر می کنم — من امیدوارم که در زندگی من — ما به شما دیدن این چیزها و ما خواهد بود وحشت زده که ما گیر کرده بچه ها در اتاق برگزار شد و بچه ها در زمین تا زمانی که آنها نمی توانستم نفس بکشم.”

جنیفر اسمیت ریچاردز یک خبرنگار در شیکاگو تریبون جایی که او متخصص در تجزیه و تحلیل داده ها. او قبلا تحت پوشش مدارس و آموزش و پرورش برای بیش از یک دهه در روزنامه ها در سراسر کشور است. تماس با جنیفر توسط ایمیل و توییتر.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>