خانه فرعی باز می شود بررسی Evenflo ساز “بچه بزرگ” تقویت کننده صندلی

ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

یک کمیته فرعی کنگره راه اندازی یک بررسی Evenflo عمده ساز کودکان, اتومبیل, تقویت کننده صندلی بیش از آن در بازاریابی محصول و شیوه های تست.

یک ProPublica تحقیقات در هفته گذشته نشان داد که چگونه این شرکت قرار داده بازاریابی بیش از ایمنی در هل دادن آن تقویت کننده صندلی به عنوان “طرف تاثیر آزمایش” حتی اگر خود را آزمایش نشان داد یک کودک با استفاده از این صندلی می تواند فلج و یا کشته در یک تصادف.

ProPublica به دست آمده از این شرکت تاثیر جانبی آزمون است که Evenflo انجام شده بر بالای آن-فروش بچه بزرگ تقویت کننده صندلی شرکت های بزرگ داخلی و اسناد و رسوبات که نشده بود قبلا ، آزمایشات نشان داد کودک به اندازه dummies پرتاب با خشونت از خود کمربند شانه با آنها سر و torsos careening دور خارج کرسی. Evenflo بالا صندلی ماشین مهندس بستری در یک 2019 رسوب که اگر واقعی بدن کودکان منتقل شد که راه آنها می تواند فاجعه بار رنج می برند آسیب و یا مرگ. هنوز Evenflo به هر یک از این آزمون عبور نمرات.

در نامه روز شنبه به Evenflo مدیر عامل شرکت تشکر. Raja Krishnamoorthi D-Ill., و تشکر. کتی پورتر, D-کالیفرنیا درخواست Evenflo را تست شوی و دیگر پرونده های مربوط به بازاریابی خود از این بچه بزرگ و دیگر بوستر برای بررسی توسط ایالات متحده آمریکا مجلس کمیته نظارت و اصلاحات فرعی اقتصادی و سیاست های مصرف کننده. Krishnamoorthi رئیس که فرعی و پورتر به Evenflo یک Feb. 24 مهلت برای پاسخ به درخواست برای اسناد و اطلاعات است.

وجود دارد هیچ مقررات فدرال برای تقویت کرسی های جانبی-تاثیر سقوط. بنابراین Evenflo مانند دیگر صندلی ماشین سازان ساخته شده خود را تست و سپس Evenflo تصویب خود را. در آن آزمون تنها راه به شکست شد و اگر کودک به اندازه ساختگی به پایان رسید تا روی زمین یا تقویت کننده خود را شکست به قطعات.

با استناد به Marketplace را بررسی Krishnamoorthi و پورتر نوشت: “ویدئوها از Evenflo طرف-تست ضربه برای ‘بچه بزرگ’ صندلی نشان می دهد کودک به اندازه test dummies خم خشونت در ران torsos و گردن و همچنین به عنوان تست ساختگی سر انداخته بودن به کنار. این شواهد به نظر می رسد در حال حاضر یک خطر جدی آسیب به سر و گردن و ستون فقرات.”

Evenflo آنها اضافه شده است به بازار عرضه شده بچه بزرگ به عنوان “امن و طرف تاثیر تست شده است.'”

“ایمنی که نمایندگی به نظر می رسد در تضاد با شواهد تصویری از طرف تاثیر, تست” Krishnamoorthi و پورتر نوشت. “در واقع خود شرکت در آزمون های داخلی به نظر می رسد نشان می دهد که اثرات جانبی می تواند قرار داده و کودکان نشسته در ‘بچه بزرگ’ صندلی در معرض خطر است.”

هفته گذشته پورتر در واکنش به Marketplace را بررسی و با یک صدای جیر جیر که مشخص Evenflo اقدامات به عنوان “شرکت های بزرگ, سوء استفاده, ساده و ساده است.”

در پاسخ به نامه Evenflo مشاور عمومی گفت: “ما البته پاسخ به پرس و جو در یک مد به موقع.”

در پاسخ به Marketplace بررسی Evenflo مشاور عمومی امی Blankenship گفت: این شرکت باعث می شود بی خطر و موثر و مقرون به صرفه محصولات. او مقصر “قابل توجهی راننده خطا” برای صدمات از سه فرزند در Marketplace, گزارش ها و گفت: بچه بزرگ انجام می شود به عنوان آن را به انجام طراحی شده بود در هر یک از تصادفات است. او اضافه کرد که “کودکان در امن و کیفیت صندلی ماشین هنوز هم می تواند مجروح در تصادفات به خصوص که شدید.”

ProPublica در هفته گذشته نیز نشان داد که Evenflo بالا صندلی ماشین مهندس در سال 2012 گفت: مدیران در این شرکت است که آنها باید متوقف بازاریابی بچه بزرگ تقویت کننده صندلی برای کودکان کمتر از 40 پوند به خاطر این بچه ها خواهد بود بهتر است در محافظت سنتی صندلی ماشین داخلی با مهار. در همان زمان او با ارسال آنها یک گزارش فدرال که در بر داشت که به 3 – و 4 سال کودکان در حال کاهش خطر آسیب در تصادفات هنگامی که آنها با استفاده از مهار صندلی و که در اوایل فارغ التحصیلی به بوستر ممکن است “در حال حاضر خطرات ایمنی.” اما بازاریابی اجرایی “وتو” ایمنی مهندس توصیه داخلی Evenflo ایمیل را نشان می دهد و این شرکت همچنان به فروش بچه بزرگ برای کودکان به عنوان نور به عنوان 30 پوند است. Evenflo یک شرکت تابعه از چین مبتنی بر Goodbaby International Holdings Ltd. به فروش بیش از 18 میلیون بچه بزرگ بوستر. شش دیگر صندلی ماشین سازان در حال حاضر خود را به فروش تقویت کننده صندلی برای کودکان به عنوان کوچک که 30 پوند است.

آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که کودکان تنها به حرکت بوستر زمانی که آنها می دانستند فراتر رفته خود را مهار کرسی از آنجا که انتقال نتایج در کاهش ایمنی. یک دلیل وجود دارد رانندگان نسکار با استفاده از مهار.

در پاسخ به Marketplace بررسی Blankenship اظهار داشت که بوستر و مهار کرسی ارائه “قابل مقایسه کلی ایمنی است.”

Evenflo قادر به را تشکیل می دهند خود را طرف-تاثیر آزمون و تصمیم بگیرید که چه می گذرد چرا که از یک سوراخ در مقررات فدرال. نزدیک به 20 سال پیش کنگره با تصویب قانون الزام ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت برای ایجاد قوانین را که به حداقل رساندن کودکان آسیب به سر در کنار تاثیر برخورد اما تنظیم کننده هنوز هم تصویب تاثیر جانبی تست تصادف برای بوستر یا دیگر صندلی ماشین.

تاثیر جانبی تصادفات بودند مسئول بیش از یک چهارم از مرگ و میر کودکان زیر 15 کشته در برخورد وسیله نقلیه در سال 2018 است. در حالی که کمتر از سر در تصادفات آنها به خصوص خطرناک است زیرا تنها وجود دارد یک درب بین یک کودک و یک مزاحم وسیله نقلیه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>