داغ پیلاتیز بنیانگذار شانون Nadj سهام در خانه تمرین نکات


Hot Pilates Founder Shannon Nadj Shares Tips for Breaking a Sweat at Home Like Your Fave Celebs
شانون Nadj حسن نیت ارائه میدهد از شانون Nadj/Instagram

خم کردن حرارت خود را به این دلیل که افراد مشهور-loved تمرین داغ پیلاتیز در حال آمدن است به راحتی از خانه خود را.

در حالی که ما در حال quarantining و خود منزوی, مربی شانون Nadj (شناخته شده برای مجسمه سازی بدن از ستارههای از جمله Kendall Jenner, Hailey بیبر, صوفیه ریچی, سلنا گومز, Sarah Hyland, Adriana Lima, Shanina Shaik, Dakota Johnson, SeanDiddyشانه, جیمز فرانکو و بیشتر) گرفته شده به یوتیوب و Instagram به نگه داشتن ما با انگیزه و در شکل.

Hot Pilates Founder Shannon Nadj Shares Tips for Breaking a Sweat at Home Like Your Fave Celebs
بیکینی پوشیده سوپر Kendall Jenner در میامی در 4 دسامبر 2019. مگا

“شما می توانید انجام این تمرینات در هر نقطه و در هر زمان و پیلاتیز تمرین که در آن شما می توانید بدون توجه به جایی که شما هستند” Nadj می گوید ما.

تناسب اندام گورو های رایگان 30 دقیقه هدایت روال تمرین در کانال های اجتماعی برای کمک به مردم, ورزش و استرس در حالی که به آنها نگاه کردن به درون در چه پایین می رود در غرب هالیوود و برنتوود studios.

شما همچنین لازم نیست خود نوعی حصیر وزن گلایدر و مقاومت گروه به تمرین. به جای آن شما می توانید جایگزین تجهیزات تمرین با اشیاء خانگی و وزن بدن خود را و خلاقیت به کمک فشار خود را به حد.

Hot Pilates Founder Shannon Nadj Shares Tips for Breaking a Sweat at Home Like Your Fave Celebs
هایلی بیبر در لس آنجلس در تاریخ 24 فوریه سال 2020 است. Broadimage/شاتر

“یک گالن از آب و یا مواد شوینده استفاده می شود برای وزن سنگین تر و یک حوله به عنوان یک گلایدر,” او می گوید. “من همچنین می خواهم به استفاده از تخیل من وقتی که من به کار, بنابراین من تصور کنید من در یک بدن از آب برای ایجاد مقاومت در ذهن من است.”

دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از آنچه انتظار می رود زمانی که تنظیم ، “من بهترین من انجام به نگه داشتن من ویدئوها خام و سرگرم کننده, بنابراین اگر هیچ چیز دیگری, شما مشغول به کار هستند در حال حاضر در این زمان نه ترک فضا برای اضطراب و استرس به خزش در” او توضیح می دهد.

“روزانه 30 دقیقه کار کردن ایده آل است در طول این زمان,” او نشان می دهد. “من دوست دارم حرکت می کند که کار کامل بدن مانند کوه نوردان پرش چمباتمه و lunges. آنها سریع و در عین حال موثر.”

یکی دیگر از نرم افزار نکته: مطمئن شوید که برای پیاده سازی کشش را در پست تناسب اندام روال. “کشش مراقبت از خود است. نه تنها آن را احساس می کنید اما آن حداکثر تمرین شما فقط انجام داد” Nadj توضیح می دهد.

به خودتان یک استراحت از افکار منفی و حرکت بدن خود را کلیدی است اما Nadj همچنین می گوید ماندن هیدراته زیر عادی خود را از خوردن برنامه و چسبیده به انتخاب سالم است به همان اندازه به عنوان مهم است.

“من ترجیح می دهم کوچکتر بیشتر وعده های غذایی مکرر” او می افزاید. “سعی کنید به تمایز بین گرسنگی و هوس” او ظروف. “میوه ها و سبزیجات مورد علاقه من تنقلات و من عشق مخلوط.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im