به IRS ،

ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

این تقریبا 10 سال پس از جمهوری خواهان, روش سوارکاری, چای, حزب, موج, در زمان کنترل مجلس نمایندگان و شروع به هک کردن در IRS’ اجرای بودجه. پایین رفت و چند سال کاهش شد تند برخی نه به عنوان قانونگذاران جمهوریخواه کنگره خندید خاموش وخیم هشدار در مورد عواقب ناشی از اجازه دادن به مالیات کد تقلب بازی اجرا کنید.

طی چند سال ProPublica شده است فهرست نویسی تبار IRS. شاهد بودیم که ممیزی از ثروتمند و بزرگترین شرکت کاهش یافت و به کمتر تهاجمی در حالی که ممیزی از فقرا مالیات دهندگان باقی مانده است نسبتا بالا است.

این هفته IRS سالانه خود را منتشر افشای آمار اجرای. هر سال آن را یک فرصت برای اندازه گیری چگونه به طور موثر به دولت ایالات متحده است و دستکاری آن توانایی خود را به اجرای آن قوانین مالیاتی. گزارش امسال همراه با اطلاعات دیگر ProPublica جمع آوری شده در دولت از IRS پر است از شواهد که IRS یک گروه کثیر از پایین تاریخی.

به طور کلی 2019 به ارمغان آورد و کمترین ممیزی رای در نسل. ProPublica جستجو به 1950s و نمی تواند پیدا کردن یک کاهش ممیزی نرخ فرد باز می گرداند. داستان مشابه برای شرکت های بزرگ ممیزی. بزرگترین شرکت های کسانی که با دارایی بیش از 20 میلیارد دلار به حسابرسی هر سال است. در سال گذشته تنها حدود نیمی حسابرسی شد.

کمتر ممیزی به معنای درآمد کمتر به ویژه از کسب و کار است که پرداخت بزرگترین صورتحساب مالیات. در سال 2010 IRS جمع آوری شده حدود 28 میلیارد دلار از ممیزی (تنظیم برای تورم). در سال 2019 آن را جمع آوری 11 میلیارد دلار. که یک قطره از 61٪.

IRS در حال جمع آوری مراتب کمتر درآمد حاصل از ممیزی از آن استفاده می شود به

توجه: شامل درآمد حاصل از اجرای هر دو امتحانات و تجدید نظر در سال 2019 دلار است. (منبع: IRS)

و پس از آن وجود دارد مجموعه — که در آن موضوع نیست حسابرسی مالیات دهندگان است اما جمع آوری آنچه را به آنها موافقت به پرداخت. یکی از اندازه گیری است که چگونه اغلب IRS به سادگی اجازه می دهد تا بدهی های مالیاتی تبخیر به دلیل آن را ندارد پرسنل به دنبال آنها قبل از 10 سال اساسنامه محدودیت ها اجرا می شود. این اتفاق می افتد تنها به ندرت با توجه به داخلی سازمان گزارش می دهد. اما در سال 2019 IRS اجازه $6.7 میلیارد بدهی مالیاتی منقضی افزایش بیش از 1000% از سال 2010. (این در واقع یک بهبود از اوج 2017.)

میزان بدهی مالیاتی انقضای افزایش یافته است به طور چشمگیری

توجه داشته باشید: تعداد سالانه مبلغ بدهی هر سال که بیش از حد قانونی برای مجموعه IRS تنظیم 2019 دلار است. (منبع: مجموعه IRS گزارش)

در این سال انتشار IRS تصمیم گرفته است برای خراب کردن تا یک اندازه گیری عملکرد خود را که کشیده ترین گرما از قانونگذاران. در سال گذشته اعضای کنگره را با اشاره به پوشش ما و تحت فشار نمایندگان کمیساریای چارلز Rettig به افزایش ممیزی غنی است. یکی از Rettig پاسخ (دیگر از آن حسابرسی ضعیف بود به سادگی بسیار ساده تر) شده است به استدلال می کنند که روش های سنتی اندازه گیری ممیزی نرخ نمی به اندازه کافی تصرف تمام IRS’ فعالیت است.

این هفته IRS اعلام کرد که آن را به حال اصلاح راه آن گزارش حسابرسی نرخ. دلیل آن توضیح داد: در یک یادداشت حاضر این است که معیارهای IRS به طور سنتی استفاده می شود اعمال نمی کنه. در گذشته IRS قادر به حسابرسی, اظهارنامه مالیاتی سال پس از آنها واصل شده است. اما در حال حاضر با اجرای کارکنان شده است که در کاهش 36% از سال 2010 آن دیگر قادر به انجام این کار. همه چیز را به حداقل می گویند آهسته.

بنابراین در حالی که در سال گذشته ما قادر به شما بگویم که چقدر ممیزی رای دهندگان با درآمد بالای 10 میلیون دلار کاهش یافته بود در این سال ما نمی توانیم. IRS دیگر گزارش می دهد که چگونه بسیاری از ممیزی بسته هر سال که براکت درآمد و چندین نفر دیگر. IRS در حال حاضر می گوید: در آن طول می کشد تا حداقل سه سال برای ارائه هر نوع حکم در فقط چند در میان ultrarich حسابرسی شد.

از سال 2011 ممیزی نرخ برای ثروتمند کاهش یافته است بیشتر شدت از برای فقرا کار

کسانی که بیش از 1 میلیون دلار در یک سال در حال حاضر حسابرسی در نرخ شبیه به کسانی که ادعا درآمد مالیات بر درآمد اعتباری (EITC) که گیرنده باید متوسط درآمد سالانه کمتر از $20,000

منبع: Marketplace تجزیه و تحلیل داده های IRS

خوشبختانه این سازمان حفظ کرده است برخی از اقدامات گسترده تر. ما می توانیم می گویند که توسط, قدیمی, بی پرده معیار ممیزی رای دهندگان با درآمد بیش از 1 میلیون دلار به 81 درصد در سال 2019 در مقایسه با سال 2011 است. (IRS می گوید که این گزارش از این تعداد نیز در سال آینده است.)

و با همین معیار می توان گفت که در مقایسه ممیزی کارگر فقیر و کسانی که برای دریافت این درآمد مالیاتی اعتبار افتاده اند بسیار کمتر شتاب توسط حدود نیمی. چنین EITC ممیزی همچنان به نوشتن رو به رشد بخشی از IRS’ رو به کاهش کل: در سال 2019 39% از تمام ممیزی شد از EITC گیرندگان.

به گردابی حسابرسی رای ملت ثروتمندترین تعجب آور بود به دیابت Ron Wyden D-سنگ., این عضو ارشد کمیته امور مالی مجلس سنا و سازگار منتقد از کاهش بودجه به آژانس.

“این یک رسوایی ملی است که ثروتمند هستند سرقت دهها میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی,” Wyden گفت. “پرداخت مالیات تبدیل شده است به طور فزاینده ای داوطلبانه برای کسانی که در بالا. … IRS نیاز به مقابله با این چالش سر و یکی از اولویت های اصلی اگر دموکرات ها کنترل سنا خواهد بود برای بازسازی IRS.”

IRS کاهش یافته است به نظر.

وجود دارد یک بحث است که همه چیز در IRS حداقل نمی تواند بدتر. در سال 2019 آژانس از دست رفته یک ماه از سال به خاموش کردن دولت و در سال 2020 آن را مجبور به توقف جدید ترین اجرای به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. آن را سخت به تصور کنید که چگونه 2021 می تواند چالش های عمیق تر.

اجرای بودجه و همچنین دریافت آن افزایش برای اولین بار در سال 2020 در 10 سال یک نتیجه از فشار توسط آمریکا. اما حتی با این که آن را هنوز هم 24 درصد از سال 2010.

کنگره هدف قرار داده IRS’ اجرای بودجه برای کاهش

در حالی که کنگره به تازگی افزایش IRS بودجه بالاتر از سال 2010 به سطح اداره مراقبت در عمل محرک چک این سازمان را در اجرای بودجه کاهش یافته است و نزدیک به یک چهارم بیش از دهه گذشته است.

توجه: درصد تغییر از سال 2010 تنظیم شده برای سال 2020 دلار است. 2020 تخصیص بودجه شامل بودجه اضافی از مراقبت عمل می کنند. (منبع: Marketplace تجزیه و تحلیل داده های IRS)

در برخی از مناطق IRS تلاش شده است به برخی از زمین را از دست داد. ماه گذشته به عنوان مثال آژانس بود خجالت داغدار بازرس کل گزارش که صدها نفر از هزاران نفر از ثروتمندان مالیات دهندگان بوده است مجاز به جست و خیز پر کردن مالیات در دسترس نباشد بدون نتیجه. این بود چرا که این سازمان تصمیم گرفت در یک نقطه و در سال 2015 برای همه اما توقف تعقیب چنین nonfilers به دلیل ناکافی نیروی انسانی. داده های جدید نشان می دهد که در سال گذشته این سازمان قادر به راه اندازی مجدد این تابع راه اندازی بیش از 2 میلیون تحقیقات nonfilers یک سطح مشابه به قبل از کاهش بودجه.

این آژانس همچنین نشانه های آن از قصد خود برای راه اندازی جدید ممیزی از ثروتمندترین آمریکایی ها. در سال گذشته ProPublica نوشت: در مورد چگونه IRS کرده و نخبگان واحد به ممیزی superrich تنها به دیدن تلاش سوخته. این ماه IRS رسمی گفت: واحد برنامه ریزی شده برای راه اندازی “چند صد” ممیزی در ماه جولای. با توجه به اینکه واحد است به طور متوسط حدود 150 ممیزی از یک سال به سال گذشته (با توجه به داخلی آژانس گزارش) این خواهد بود قابل توجه افزایش می دهد.

به طور کلی این داستان تلخ باقی مانده است. اگر IRS تا به حال حفظ یک سطح از اجرای شبیه به این که از سال 2004 تا سال 2010 آن را جمع آوری حدود 20 میلیارد دلار بیش از آن در سال گذشته ProPublica تخمین می زند. کل کسری از سال 2011 بوده است حدود 115 میلیارد دلار است.

آن متناوب و میر به ویژه هنگامی که در مقایسه با آنچه که آن را هزینه برای جبران آن است. سال گذشته مثلا Wyden خواسته Rettig چه مقدار از آن را هزینه برای IRS به rehire به اندازه کافی عوامل برای بازگشت حسابرسی نرخ به سطح سال 2010 است. Rettig پاسخ در نامه ای گفته است که به طور متوسط, حسابداری برای همه چیز, استخدام جدید عامل هزینه $161,850. از سال 2010 تا سال 2019 IRS در مورد از دست رفته 5,900 عوامل است. کل هزینه استخدام این تعداد از عوامل خواهد بود کمتر از $1 میلیارد.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>