فراموش نکنید امی مارس. دیدار May Alcott

اگر شما بوده ام به دنبال زنان کمی گفتمان اطراف آن نامزد جایزه اسکار شد, Greta Gerwig فیلم های شما اشاره کرد که بسیاری از آن حول محور توانبخشی امی مارس. با بازی بازیگر فلورانس Pugh این نو امی رها بی امان بد اخلاقی از گذشته های سینمایی Amys به جای جعل اراده فمینیستی شخصیت در حق خود است. استخوان از داستان او هستند: جوانترین از چهار مارس خواهر امی سوختگی جو گرانبها مقاله به اروپا می رود به مطالعه نقاشی تنها به کنار گذاشتن او avocation و ازدواج داغ (و ثروتمند) پسر درب بعدی — نتیجه بی باک رویاهای تقریبا همه کسانی که به خواندن رمان و یا مصرف هر یک از سازگاری پس از Louisa May Alcott را کمی از زنان برای اولین بار منتشر شد در اواخر 1860s.

اما کمی زنان بود و بر اساس Alcott واقعی خانواده و هر یک از مارس خواهر مستقیم آنالوگ در مگ (آنا) جو (لوییزا خودش), بث (Emma) و امی (ممکن است). و در حالی که امی شخصیت ممکن است در سنگ او نویسنده, خواهر واقعی ممکن است تا به حال بسیاری می گویند برای خودش.

امی در مورد شما در میانهی شب به تماشای فیلم و یا خواندن کتاب, سفر به اروپا با غنی عمه با آرمان تبدیل شدن به یک نقاش. اما در این کتاب آخر فصل او تصمیم می گیرد که “استعداد نیست نابغه و هیچ مقدار از انرژی می تواند آن را داشته باشد.” او مردد به جای به ازدواج هست.

همچنین غیر معمول برای یک زن آن دوران ممکن است تنها ماند و به او 30s.

اما در اینجا آنچه که در واقع اتفاق افتاده ممکن است به دنیا آمد و هشت سال پس از لوییزا: در حال حاضر یک هنرمند زمانی که کتاب منتشر شد در دو جلد به عنوان کوچک زنان و خوب همسراناو ایجاد تصاویر اصلی. یک سال پس از جلد دوم منتشر شد او به سمت چپ برای اروپا بودجه توسط خواهرش جدید ثروت به دست آمده از زنان کمیدر تعقیب او نقاشی رویای.

نادر در میان زنان در آن زمان می گوید Azelina سنگ چخماق یک محقق در دانشگاه شرق آنجلیا که نوشته شده در مورد Alcott زندگی و کار ممکن است مشخص خودش را به عنوان یک نبوغ هنری در زمانی که زنان می تواند مطالعه هنر اما تقریبا هرگز پذیرفته شده به عنوان جدی استعدادهای. “Bronson Alcott [لوییزا و ممکن است پدر] انتظار می رود هر کس به خود را قربانی جاه طلبی های هنری به حمایت از او چرا که او حاضر به کار است. لوییزا می نویسد: هرگز در محل کار و یا در رمان او می خواهد به این دلیل که او نوشتن را به حمایت از پدر و مادر” فلینت می گوید. “ممکن است می گویند من مایل به انتخاب کنید تا شل و من قصد دارم به من هنری حرفه ای و بسیار unapologetic برای آن.”

اما بر خلاف داستانی امی ممکن نیست قربانی هنر برای عشق. او صرف یک دهه زندگی بی پروا, خلاق, زندگی در خارج از کشور حتی نوشتن یک راهنمای می شود هنرمندان زن — تحصیل در رشته هنر در خارج از کشور, و چگونه به انجام آن را ارزان. او در لندن و رم و پاریس که در آن او پرداخت می شود به صورت خصوصی آموزش هنر از زنان محروم شدند از معتبر دولتی École des Beaux-Arts. حتی ممکن است خصوصی مدرسان حاضر به او اجازه دهد به طرح برهنه زن به دلیل جنسیت خود — به طوری که او او را به استخدام خود یک مرد آفریقایی که او خود جلب کرد تا حدی پوشیده. معلم او خواهد آمد به تعریف هر دو نقاشی و ممکن است به شدت برگزار طرفدار الغای برده داری views. در مقابل به خود جذب فقط کمی اصولی امی گرفته شده توسط Louisa May شد آوازی در مورد مبارزه با هر دو نژادپرستی و تبعیض جنسی در زندگی او و هنر او. او نقاشی از یک زن سیاه پوست لا Négresseشد قابل توجه است که در آن موضوع نشان داده شد نه به عنوان یک بنده یا جزئی بخشی از ترکیب, اما به عنوان اصلی آن موضوع پیچیده او عواطف و احساسات انسانی را به وضوح بیان شده در چشم او. نقاشی گنجانده شد که در آن سال به پاریس سالن جشن هنر نمایشگاه در کنار آثار Édouard مانه و پیر اگوست رنوار.

همچنین غیر معمول برای یک زن آن دوران ممکن است تنها ماند و به او 30s. او نوشت: به مادر او در سال 1877 در سن 37 که او تا به حال احتمالا از دست رفته شانس خود را در romance — اما که او “رضایت بیشتری از نقاشی من.” و سپس بلافاصله پس از مادر او در گذشت, مارس ملاقات ارنست Nieriker یک بانکدار سوئیسی که ویولن می نواخت و 16 سال سوم. او مفتون است که او حمایت و او را جاه طلبی های هنری — عجیب و غریب موازی به جو مارس عاشقانه با پروفسور فردریش Bhaer در زنان کمی — و پس از یک گردباد عاشقانه آنها ازدواج کرده و به فرانسه رفت.

may_alcott

بیست و یک ماه بعد ممکن است مرده بود در 39. در حالی که مرگ او است که اغلب مقصر تولد تنها فرزند لولو (به نام بعد از لوییزا) باعث شده است اختلاف است. آن می توانست مننژیت یا تومور مغزی چخماق توضیح می دهد که بر اساس علائم ثبت شده در نامه خانواده.

ممکن است پس از مرگ لولو — در همراهی با او و مادرش آرزوها — فرستاده شد به زندگی با خاله لوییزا که به تصویب رسید و در آنجا ماند تا زمانی که لوییزا درگذشت هشت سال بعد.

با وجود او بیش از حد کوتاه زندگی May Alcott Nieriker بود قادر به آن را به عنوان مورد نظر او — و گزارش اذیت سوال در مورد شباهت بین خودش و امی. البته این موفقیت کمی از زنان که بودجه ممکن است اولیه سفر به پاریس و سفر است که می تواند منجر به که او را به معنای. آخرین فیلم تکرار داستان ممکن است گسترش به ویژه در امی, اما شخصیت او و سرنوشت هنوز هم تعریف شده توسط خواهرش برگزار شد که قلم.

زنان کوچک نوشته شده است از جو persecutive,” فلینت می گوید. “من همیشه فکر می کردم این امر می تواند واقعا جالب برای دیدن این نوشته از امی چشم انداز.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de