ممنوعیت آگهی سیاسی فیس بوک همچنین توانایی گسترش اطلاعات دقیق در مورد چگونگی رای دادن را تهدید می کند

ProPublica یک اتاق خبری غیرانتفاعی است که در مورد سوء استفاده از قدرت تحقیق می کند. ثبت نام برای دریافت بزرگترین داستان های ما به محض انتشار آنها.

فيس بوک اين هفته گفت در هفت روز پيش از انتخابات رياست جمهوری آگهی های سياسی را نوار خواهد کرد. که می تواند ترفندهای کثیف و یا “تعجب اکتبر” جلوگیری و به دیده بان زمان به اظهارات حقیقت بررسی. اما مقامات انتخاباتی به جای پاسخ دادن به سرور و نشاط می گويند اين اقدام آنها را نگران می کند.

شامل در این ممنوعیت تبلیغات خریداری شده توسط مقامات انتخابات — دبیران دولت و هیئت های انتخابات — که با استفاده از فیس بوک به اطلاع رای دهندگان در مورد چگونگی رای گیری کار خواهد کرد. این حرکت به طور موثر حذف یک کانال ارتباطی کلیدی درست به عنوان میلیون ها نفر از آمریکایی ها شروع خواهد شد به حرکت یک فرایند رای گیری متفاوت از هر آنها قبل از تجربه.

گاب روزنبرگ، مدیر ارتباطات دنیس مریل وزیر امور خارجه کنتیکت (که با این خبرنگار ارتباط ندارد) می گوید: «دفتر انتخابات هر ایالتی دفتر ارتباطات بسیار کوچکی دارد که هر کاری از دستش بر می رسد انجام می دهد تا این کلمه را در مورد انتخابات بیرون بیاید.» “این فقط آن را کمی سخت تر می کند، برای، تا آنجا که من می توانم ببینم، هیچ سود واقعی است.”

مشترک خبرنامه داستان بزرگ شوید.

تغییر قانون روز پنجشنبه در یک فیس بوک توسط مدیر عامل این سایت، مارک زوکربرگ اعلام شد. پیش از این قوانین فیس بوک برای بررسی واقعیت برخی تبلیغات کمپین اما دیگران زیر آتش قرار ن گرفته اند. با هم گرفته شده ، آنها نشان می دهد که چگونه فیس بوک تبدیل شده است قطعه جدایی ناپذیر از روند دموکراتیک آمریکا — اما یکی است که توسط تصمیمات یک شرکت خصوصی کنترل می شود ، که می تواند قوانین را به نفع خود تعیین کند.

برای مدیران انتخابات، چند روز اخیر قبل از یک انتخابات می تواند پر تنش ترین و زمانی باشد که ارتباطات بیشتر مورد نیاز است. آنها به رای دهندگان یادآوری می کنند که برگه های رای غایب خود را پس بدهند و زمانی که رای گیری روز انتخابات آغاز و به پایان می رسد. بسیاری از این تبلیغات هنوز هم می توانند تحت قوانین جدید فیس بوک اجرا شوند، تا زمانی که بیش از یک هفته قبل از انتخابات راه اندازی شوند.

در میان همه گیر کروناویروس، دفاتر انتخاباتی محلی در حال تقلا برای یافتن راه های جدیدی برای رای دهندگان واجد شرایط برای ریختن رای خود هستند. روش ها و مکان های رای گیری به سرعت در حال تغییر خواهد بود، حتی در داخل پنجره هفت روزه گنجانده شده در ممنوعیت فیس بوک.

چند روز پیش از انتخابات مقدماتی کنتیکت در ۱۱ اوت، طوفان ایسایاس به این ایالت اصابت کرد و قدرت را به بیش از یک میلیون نفر ناک اوت کرد. که باعث شد فرماندار کنتیکت یک تغییر ظریف، اما بسیار مهم، به قوانین انتخاباتی ایالت در یک روز قبل از انتخابات ایجاد کند. او به مقامات انتخابات دستور داد به جای تنها برگه هایی که روز انتخابات وارد شده بودند، برگه های رای پستی را که روز انتخابات به مشخص شده بود، بشمارند.

با قدرت هنوز هم به ده ها هزار نفر و کسب و کار، واقعا مهم بود که ما به مردم گفتیم که آنها فقط نیاز به کردن برگه های رای خود را تا روز انتخابات، چرا که کمی از اخبار آنها دریافت این بود که خدمات پستی پایین بود، روزنبرگ گفت. مرکز مرتب سازی سرویس پستی در هارتفورد برای مدت زمانی پس از طوفان قدرت خود را از دست داده بود.

وی با استناد به کاهش اخبار چاپی محلی و قطع برق ساخت تلویزیون از این سوال گفت: «تنها راهی که می توانیم چیزی را که در اواخر این روند تغییر می کند، از طریق فیس بوک و اینستاگرام به مردم اطلاع دهیم.» بر اساس داده های منتشر شده فیس بوک، این دفتر در هفته قبل از انتخابات مقدماتی این ایالت حدود ۲۰۰۰ دلار صرف تبلیغات کرد.

وزير امور خارجه کنتيکت ماه گذشته آگهی های فيس بوک را اداره کرد تا رای دهندگان را پس از طوفان، شکست برق و دستور اجرائی دقيقه آخر برای تغيير قوانين مربوط به برگه های رای غایب به روز نگه دارد.

سناریوهای دیگری هم وجود دارد که بر اساس آن مدیران انتخابات ممکن است نیاز فوری به برقراری ارتباط تغییرات در رای دهندگان داشته باشد. ده ها پرونده ای که می تواند بر قوانین رای گیری تأثیر بگذارد، راه خود را از طریق دادگاه های ایالتی، از جمله پرونده هایی که بر چگونگی پردازش برگه های رای پستی و اینکه آیا تبهکاران قادر به رای دادن هستند، رد می کنند. یک تصمیم کلیدی به راحتی می تواند درست چند روز قبل از 3 نوامبر گرفته شود.

درست در این هفته، ابتکار چان زوکربرگ اعلام کرد کمک مالی 250 میلیون دلاری به معنای، تا حدودی، برای کمک به گسترش مکان های رای گیری، که می تواند منجر به باز شدن مکان های رای گیری جدید در اواخر این روند شود.

قوانین تازه اعلام شده فیس بوک تنها در مورد تبلیغات جدید در مورد «مسائل اجتماعی، انتخابات یا سیاست» صدق می کند. تبلیغات قرار داده شده از قبل می توانند به اجرا ادامه دهند.

برخی از پایه و اساس برای زمان بندی وجود دارد: چند روز گذشته قبل از انتخابات را می توان با تاکتیک به معنای جلوگیری از موشکافی.

بدون یک راه کلیدی برای برقراری ارتباط در مورد چگونگی تغییر مکان های رای گیری، شانس سوار است که رای دهندگان بالقوه اطلاعات مهم را از دست خواهند داد.

فیس بوک گفت تلاش می کند به مقامات انتخابات کمک کند نه مانع آنها. تام چانیک، سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای گفت: «ما متعهد هستیم که از مدیران مهم انتخابات کاری حمایت کنیم تا رای گیری ممکن شود.» او به ابزارهای جدید فیس بوک برای مدیران انتخابات از جمله «هشدارهای رای گیری» و صفحه ای در فیس بوک استناد کرد که اطلاعاتی در مورد چگونگی رای دادن ارائه می دهد.

بر خلاف تبلیغات، هشدارها در اینستاگرام، تنها در فیس بوک ظاهر نمی شوند. آنها در صفحه اطلاعات رای گیری ظاهر می شوند، اما در فید خبری یک کاربر حاضر نمی شدند مگر اینکه قبلاً مشترک به روز رسانی های صفحه فیس بوک مدیران انتخابات شده بودند. و فیس بوک اجازه نخواهد داد مدیران انتخابات از ابزار هشدار رای گیری استفاده کنند مگر اینکه صفحات فیس بوک آنها شامل نام یا عکسی از دارنده دفتر ن باشد. به عنوان مثال صفحه کنتیکت شامل چنین اطلاعاتی می شود، مانند صفحات مقامات انتخابات در بسیاری از ایالت های دیگر.

فیس بوک به ProPublica گفت که آن را به تصمیم خود را برای شامل تبلیغات دولت انتخابات در این ممنوعیت چسبیده است، اما پیشنهاد کرده است برای کمک به مدیران تغییر صفحات خود را قادر به استفاده از هشدارهای رای گیری و می گوید آن را با توجه به راه هایی برای نشان دادن هشدار گسترده تر است.

روزنبرگ می گوید یک راه حل آسان این خواهد بود که تبلیغات مدیران انتخابات را از ممنوعیت موقت معاف کنیم – یا شمارش تبلیغات خود را به عنوان سیاسی متوقف کنند و آنها را مجبور کنند که سلب مسئولیت های «پرداخت شده توسط» مانند تبلیغات کمپین ها را شامل شوند.

این راه حلی است که فیس بوک قبلا از آن استفاده کرده است. فیس بوک تبلیغات سازمان های خبری را که داستان های خبری را از برخورد سیاسی پس از عقب نشینی ترویج می کرد معاف کرد که این سایت تبلیغات روزنامه نگاری را با تبلیغات سیاسی در حال تورم است. با این حال فیس بوک تبلیغات اداره سرشماری آمریکا را که از مردم می خواست سرشماری را پر کنند، معاف نکرد.

روزنبرگ می گوید او فیس بوک را برای پاسخی در مورد اینکه چرا قوانین تبلیغات سیاسی آنها در مورد تبلیغات مدیران انتخابات اعمال می شود، تحت فشار قرار داده است. اون يکي نداره

او می گوید: «اینها تبلیغات سیاسی نیستند. اینها بلوک های اساسی ساختمان مدنی یک دموکراسی هستند.» “ما فقط سعی می کنیم مطمئن شویم که رای دهندگان اطلاعات مورد نیاز خود را به منظور شرکت در.”

استیضاح، 5 سپتامبر 2020: این داستان برای توصیف بهتر زمانی که هشدارهای رای گیری در فیدهای خبری کاربران فیس بوک ظاهر می شود، به روز شده است.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>