الیزابت وارن کمتر شناخته شده در تاریخ مبهم است اما با نفوذ حقوقی سازمان

موسسه حقوق آمریکاکه متشکل از 4000 بالا اقامه دعوی, قضات و استادان حقوق تا حد زیادی ناشناخته است. هنوز در قلب ایالات متحده حقوقی جامعه این دعوت تنها گروه از وکلا می نویسد: قوانین و نظرات که راهنمای دادگاهها و قانونگذاران در سراسر کشور.

سناتور. الیزابت وارن نقش قابل توجهی در علی برای چندین دهه خدمت به عنوان یک عضو رهبری آن و در نهایت به عنوان معاون رئیس جمهور. در حالی که وارن رکورد به عنوان یک وکیل شده است بسیار دقیق در مبارزات انتخاباتی او در زمان علی رفته تقریبا خسته شده اید. اما وارن جنگ در درون سازمان بسیار آشکار در مورد سیاست و سیاسی خود را سبک طولانی قبل از او در سراسر کشور شناخته شده برای رهبری مصرف کننده حمایت مالی اداره است.

وارن باقی می ماند یک عضو علی و ادامه داد: برای نظارت بر فعالیت های این گروه حتی وزن در یک بحث داغ در حالی که در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری دنباله دار در بهار گذشته.

“در حالی که من همیشه چشم در چشم با بسیاری از ALI گیری من با استفاده از موقعیت در داخل سازمان حمایت به نمایندگی از مردم و در برابر منافع قدرتمند حتی زمانی که آن را به معنای بالا رفتن در برابر همکاران من” وارن گفت: رهگیری یک ایمیل به در.

وارن مهم ترین نبرد با او ALI همکاران محور در قوانین ورشکستگی در 1990s در همان زمان مسئله گرمایش در کنگره است. ایدئولوژیک خطوط از ورشکستگی جنگ کشیده شده در اطراف این سوال که چه کسی باید تحمل خطر شکست در سرمایه داری و کسی که باید از آن محافظت شود. یک طرف دفاع و پشتیبانی در زمان دموکرات ها مانند جو بایدن در سنا گفت که بانک ها و وام دهندگان دیگر باید محافظت از آسیب در ورشکستگی, مبادا آنها را بحال خود برگشتن از آینده وام و کاهش سرعت رشد اقتصاد است. از طرف دیگر ارائه شده در کنگره بحث توسط استاد وارن استدلال که بانک ها اغلب بازی های درنده نقش و کارگران, شبه جرم و قربانیان و کسب و کارهای دیگر بدهکار پول خود را سزاوار قطعه از بین رفته شرکت ، اگر قوانین ورشکستگی کج بیش از حد نسبت به وام دهندگان وارن هشدار داد سود خواهد بود به بخش خصوصی واگذار شده اما خطر و ضرر و زیان خواهد بود socialized.

این نبرد ایدئولوژیک شد بر روی صفحه نمایش در علی به عنوان سازمان تصمیم گرفت برای به روز رسانی یک بخش از یک نفوذ حقوقی کد که نگران ورشکستگی دولت قوانین.

وارن مبارزه در برابر یک پیشنهاد است که می دهد و حتی بیشتر حمایت های به اصطلاح امن وام کسانی که در حال حاضر بیشترین قدرت در رسیدگی به ورشکستگی و می تواند تقاضای کامل بازپرداخت بدهی در حالی که هر کس دیگری رنج می برد. او ارائه counterproposal به علی همکارانش که رد شد به عنوان بیاستفاده و بیش از حد رادیکال. Steven Harris شیکاگو-کنت کالج قانون که مخالف جایگزین او یاد نبرد هست. “من فکر نمی کنم آن را یک ایده خوب بود و من هنوز هم نمی گفت:” هریس. “این نوع مانند یک مالیات بر ثروت. آن ممکن است صدای خوب به عنوان یک ایده اما اگر شما مجبور به قرار دادن آن به بهره برداری و سپس آن کار نمی کند.”

وارن در جهان بینی ورشکستگی و سرمایه داری قرار داده است او در تقابل نه تنها با حزب دموکرات مانند بایدن بلکه با بسیاری از حقوقی همسالان در دعوا به دور از انظار عمومی.

یکی از عمده تعهد از علی co-نوشتن Uniform Commercial Code شناخته شده به وکلا به عنوان UCC. برای اولین بار منتشر شده در سال 1952 UCC تلاش برای هماهنگ کردن قوانین در اطراف و فروش و معاملات تجاری در تمام 50 ایالت. در حالی که UCC است نه قانون خود متحده تقریبا همیشه قانونگذاری UCC پیشنهادات به قانون است.

در اوایل 1990s, علی تصمیم گرفت که آن را باید دوباره ماده 9 UCC یک بخش است که بر معاملات امن از جمله ایجاد و اجرای و حل و فصل بدهی. هنگامی که یک شرکت ورشکسته می رود آن باقی مانده دارایی های در حال تقسیم بین طلبکاران — تا زمانی که دارایی های اجرا. از آنجا که این اولویت وام های مختلف بسیار مهم است. بالاترین اولویت وام — آخرین نفر در خط — به احتمال زیاد در نهایت با کم و یا هیچ چیز.

به طور سنتی برخی از مردم برای اولین بار در این خط هستند کسانی که با “امن” اعتبار کسانی که با توانایی repossess دارایی های مانند خانه و یا اتومبیل به پرداخت بدهی. وام امن هستند به احتمال زیاد به اشخاص ثروتمند مانند بانک ها که باید لنت پول و وثیقه مورد نیاز برای انجام این کار است. اما یک شرکت ورشکسته ممکن است مدیون پول به افراد دیگر بیش از حد, مانند کارکنان آن یا شبه جرم و قربانیان یا شاکیان در پرونده های حقوقی که در حال پیگرد این شرکت خسارت. این وام هستند “نا امن” و به طور معمول در سمت چپ به پشت خط.

مولفان در این پروژه هریس و چارلز Mooney جونیور از دانشگاه پنسیلوانیا در زمان مشاهده — که در نهایت غالب — که امن وام باید حق را به عنوان آنجا که ممکن است در یک دادرسی ورشکستگی. نویسندگان شناخته شده در علی اصطلاحات مخصوص یک صنف به عنوان “خبرنگاران” می خواستم به طلبکاران امن حتی اطمینان بیشتر است که آنها با خیال راحت می تواند به من قرض بدهید پول است. به عنوان هریس و Mooney قرار داده و آن را “حق خود را به مالکیت خصوصی است که شالوده سرمایه داری و یک جزء ضروری از یک اقتصاد بازار است. … ما معتقدیم این شرح است که این قانون باید افتخار انتقال و یا حفظ منافع امنیتی بر همان اصولی زمینه های که در آن جهات بیگانگی از اموال به طور کلی.”

وارن تحت فشار قرار دادند برای یک جایگزین موقعیت که در آن نا امن وام خواهد بود به عنوان برخی از دارایی های شرکت در صورت ورشکستگی بدون در نظر گرفتن محل خود را در “خط.” او مخالف است که احترام به سرمایه داری به معنای دادن وام امن است که قدرت زیادی بود و او در میان اکثر آوازی مخالفان هنگامی که علی بررسی اولیه پیش نویس تجدید نظر ماده 9. علی مدیر در زمان جفری خطر از او خواست اگر او می خواهم به پیش نویس نسخه های مختلف که ممکن است تعادل بهتر میان حقوق همه طلبکاران.

در آوریل 25, 1996, Warren ارائه پیشنهاد او که به نام “حد رسیدن” از اعتباری امن و نا امن اجازه می دهد طلبکاران ادعا می کنند 20 درصد از یک بدهکار دارایی. “این پیشنهاد مستلزم آن است که تجارت طلبکاران شبه جرم و قربانیان کارکنان و دیگر نا امن وام است که همچنین کمک به زندگی یک کسب و کار برخی از دسترسی به دارایی های کسب و کار است که اگر آن را قادر و یا حاضر به پرداخت بدهی های خود را,” او نوشت.

تجدید نظر که علی در نهایت به تصویب رسید پس از “تغییر قدرت در هر ارتباط تجاری” برای بدتر است.

این “حک کردن” ایده آن را به عنوان شناخته شده بود و به سرعت نه رادیکال و به شدت مورد اعتراض توسط علی وکلای که آن را به نام بد فکر کردن, بی پرده ساز است. اکثر مخالفان ادعا کرد که بدون دادن حداکثر قدرت به امن وام اعتباری کل در اقتصاد را کاهش و در نتیجه همه کسب و کار رنج می برند. دیگران استدلال می کنند که یک حک-تنها می تواند حس را برای ورشکستگی نه برای همه امن معاملات.

در سال 1997 وارن منتشر قانون نقد و بررسی مقاله در پاسخ به منتقدان او با این استدلال که این نقطه نباید فقط به گسترش وام و اعتبار به عنوان کارآمد که ممکن است بدون در نظر گرفتن همه ملاحظات دیگر. “اگر فقط تست از هر بخشی از قانون تجارت سیستم شد که آیا آن را ترویج و یا در تنگنای اعتباری و سپس سیستم ما را نگاه بسیار متفاوت,” او نوشت. “چرا که نه بازگشت به روز به بدهی بردگی? چرا اجازه نمی دهند منافع امنیتی در بدن به بخش؟” او sarcastically هشدار داد که او نمی تلاش برای “به زمان 9 ماده تدوین کنندگان ایده های جدید,” اما در عوض امیدوار به نشان می دهد که “حتی اگر یک دستگاه امنیتی باعث اعطای وام وجود دارد ممکن است به دلایل به حمایت از آن.”

وجود علاقه در میان برخی از دانشگاهیان برای وارن اما وکلای تمرین و اکثریت علی ماده 9 پیش نویس کمیته را رد کرد و آن را به سرعت و با شور و نشاط. Mooney استدلال کرد که آن را شکست خورده به دلیل آن را به سادگی نمی بسیار خوب پیشنهاد. “اگر چیزی است که واقعا یک ایده بد آن تمایل به دریافت حمایت تا آنجا که اگر آن را یک ایده خوب است و این شکست در شایستگی” او گفت: رهگیری.

لین LoPucki یک UCLA قانون استاد و ورشکستگی متخصص که پشتیبانی وارن ایده گفت: تجدید نظر که علی در نهایت به تصویب رسید پس از “تغییر قدرت در هر ارتباط تجاری” برای بدتر است. در حالی که کارت های انباشته شدند به نفع بانک ها قبل از این تجدید نظر LoPucki گفت: ماده 9 کج ترازو به سمت آنها و حتی بیشتر.

حتی پس از از دست دادن مبارزه با بیش از ماده 9 وارن ادامه داد: در طول سال به مدافع برای نا امن وام.

در سال 2002 در حالی که خدمت به عنوان علی معاون رئیس جمهور او حمایت لایحه معرفی شده توسط سناتور. Richard Durbin, D-Ill., و سپس-Rep. ویلیام Delahunt D-Mass., که در میان چیزهای دیگر به طور قابل توجهی افزایش نا امن وام در روند ورشکستگی است. این لایحه حامیان مالی گفت که ارائه شد یک پاسخ مستقیم به تجدید نظر در ماده 9 که در آن به تصویب رسیده بود در تمام 50 ایالت. منتقدان استدلال می کنند که چنین تغییری را انجام دهد به مراتب بیشتر از فقط بازگرداندن وضع موجود و گروهی از وکلا که شامل Mooney و هریس سازمان در مخالفت در برابر ارائه. آنها با موفقیت لابی فدرال قانونگذاران آن را بکشند.

در طول دو دهه آینده وارن در ادامه به دفاع از کسانی که به طور کلی ظهور به عنوان بازنده در روند ورشکستگی است. در تابستان گذشته او منتشر لایحه توقف وال استریت غارت عمل به مهار سهام خصوصی. گذشته از ساخت آن را بیشتر پر هزینه برای تبلیغات خصوصی-حقوق صاحبان سهام شرکت به رفتن را از طریق ورشکستگی — با قرار دادن آنها در قلاب برای کارمند حقوق بازنشستگی و بدهی های شرکت آنها را خرید — لایحه خود را نیز خواهد همچنین حرکت کارگران و مصرف کنندگان تا دارایی-ادعا قطب توتم.

یکی دیگر از عمده ALI تلاش وارن درگیر خودش با محور تجارت است. از سال 1995 به 2004 وارن به عنوان یک خدمت آمریکا و مشاور علی فراملی عجز از پرداخت دیون پروژه. این پروژه راه اندازی شد در سال 1994 بود که به منظور توسعه مشترک ورشکستگی اصول برای شرکت انجام کسب و کار در بیش از یک نفتا کشور است.

او با جی وستبروک یک دوست و استاد دانشگاه تگزاس و دانشکده حقوق بود که یکی از این پروژه منجر شود “خبرنگاران.” آنها درگیر از این نظر است که در طول یک بین المللی ورشکستگی دادرسی قوانین باید طراحی شده برای کمک به طلبکاران حداکثر ارزش ممکن است. در عمل این به معنای درمان یک شرکت بین المللی به عنوان یک نهاد در طول انحلال به جای فروش آن را خاموش کشور توسط کشور قطعه قطعه است.

“زمانی که من پیوست فراملی عجز از پرداخت دیون پروژه به عنوان یک مشاور نفتا در حال حاضر به اثر” وارن گفت: رهگیری یک ایمیل به در. “هدف ما این بود که برای حمایت و یا مخالفت با قرارداد های تجاری. در عوض هدف ما این بود که اطمینان حاصل شود که قوانین وجود دارد در محل برای مقابله با شکست کسب و کار– که برای من مورد نیاز برای مشاغل در آمریکا.”

در اوایل این ماه وارن پیوست اکثریت دموکرات ها در رای گیری برای ایالات متحده-مکزیک-کانادا, توافق رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا تجارت, معامله, با وجود مخالفت های شدید به آن را از گروه های زیست محیطی. هر چند نفتا نشده بود renegotiated برای 25 سال وارن در دفاع از رای خود با این استدلال که اگر او رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود قادر به وضع قانون بهبود به توافق جدید. در کمپین برنامه ریزی برای سیاست های تجاری منتشر شده در تابستان گذشته وارن تصویب مشابه منطق در اطراف متعادل رقابت اولویت های کسب و کار به عنوان او در مبارزه برای ماده 9. “بر خلاف خودی فکر نمی کنم ‘تجارت آزاد’ می پردازد که به نفع بزرگ و شرکت های چند ملیتی و سرمایه های بین المللی در هزینه کارگران آمریکایی خوب هستند زیرا آنها باز, بازار,” او می نویسد. “تجارت خوب است هنگامی که آن را کمک می کند تا کارگران آمریکایی و خانواده — هنگامی که آن را نمی کند ما نیاز به تغییر رویکرد ما.”

وارن که نقل مکان کرد و به دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد در سال 1995 نیز مشورت در موارد ورشکستگی در طول زمان دوره او در نفتا پروژه درآمد تقریبا 1.5 میلیون دلار برای خارج حقوقی کار می کنند. در حالی که وکلای تشویق شدند به “ترک مشتریان خود را در” علی نمی اتخاذ رسمی تضاد منافع سیاست برای معاملات کسب و کار تا سال 2003 با توجه به جنیفر Morinigo علی سخنگو. سیاست به روز شد دوباره در سال 2009.

در طول این زمان وارن مشغول به کار در تنها یک مورد است که به طور مستقیم همپوشانی با نفتا زمانی که او به عنوان شاهد متخصص برای وزارت دادگستری ایالات متحده. کانادا خانه مراسم تشییع جنازه شرکت به دنبال $725 میلیون دلار از ایالات متحده آمریکا از طریق سرمایه گذار-دولت حل اختلاف یا ISDS یک بحث دادگاه بین المللی به منظور حل و فصل اختلافات تجاری از طریق داوری. شرکت Loewen گروه در زمینه ادعای خود با ISDS پس از ضربه با یک دلار 500.000 مجازات از می سی سی پی مبتنی بر هیئت منصفه. وارن پرداخت شد $90,000 برای خدمات خود را با توجه به مبارزات انتخاباتی و سیاسی گزارش داد در سال 2015 او استدلال کرد که Loewen گروه استفاده کرده اند می تواند روند ورشکستگی برای جلوگیری از گسترده قضاوت به جای دنبال کمک از طریق دادگاه بین المللی. (اختلاف حل و فصل در یک فنی: Loewen بازسازی خود به عنوان یک شرکت ایالات متحده در سال 2002 تبدیل شدن به واجد شرایط برای استفاده از نفتا دادگاه در همه.)

به عنوان یک سناتور وارن را تبدیل به یک منتقد صریح از ISDS نوشتن در واشنگتن پست است که باراک اوباما المللی مقابله “خواهد شیب زمین بازی در ایالات متحده آمریکا بیشتر به نفع بزرگ ملی شرکت” به دلیل آن را شامل داوری دادگاه. سیاسی اشاره کرد که هیچ پرونده وارن افزایش انتقادات از ISDS قبل از آن سال هر چند وارن سخنگوی استدلال کرد که هیچ درگیری بین موقعیت او در سال 2000 از طرف وزارت دادگستری و در حال حاضر او در اعتراض به ISDS.

حتی در میان خود در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری, Warren نگه داشته است یک چشم نزدیک بر روی علی (ع) بحث. در بهار گذشته یک اختلاف تقسیم و ریاست جمهوری مدعی شروع به پریدن کرد در استفاده از جدید پلت فرم ملی به اعضای فشار.

در ماه مه اعضای این حدود قرن قدیمی سازمان بودند برگزاری خود را برای کنفرانس سالانه و آماده شدن برای رای دادن در یک موضوع است که هر کسی با یک تلفن همراه و یا یک Facebook حساب آشنا خواهد بود با: تجمع عظیم مصرف کننده قرارداد مانند کاربر موافقت نامه های امضا شده در هر روز توسط مردم عادی به عنوان بخشی از زندگی روزانه است.

میان علی (ع) مهم ترین کار آن هستند “بیان دیگرگونه” است که از نظر قانونی الزام آور اما بسیار تاثیرگذار است. هنگامی که یک دادگاه یا قوه مقننه مواجه مردد سوال حقوقی اغلب اولین چیزی که آنها را به نوبه خود به باز گویی — و بیشتر از آنها پیروی علی (ع) منجر شود. در این مورد علی اعضا با توجه به غیر منتظره ای پلاریزه مجدد در مورد این مصرف کننده قرارداد. آن اوج از هفت سال تلاش رهبری سه علی اعضا برای روشن شدن حقوق مصرف کنندگان و کسب و کار زمانی که معاملات آنلاین. “این است که هر دو غیر منطقی و infeasible برای بسیاری از مصرف کنندگان را به نگه دارید تا با به طور فزاینده ای پیچیده از نظر ارائه شده توسط کسب و کار در چند معاملات بزرگ و کوچک وارد روزانه” پیشنهاد مجدد گفت: در مقدمه آن است.

اما در حالی که وجود دارد اجماع که بله آن “شرایط توافق” و همیشه در حال تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی به طور کلی غیر ممکن است برای هضم وجود دارد نیز اختلاف بیش از علی (ع) پیشنهاد درمان و اینکه آیا علی باید ودینگ به این موضوع در همه جای اجازه دهید آن را بازی خود را در دادگاه و از طریق سیاست است.

طرفداران مصرف کننده استدلال کرد که این پیشنهاد که دوباره تعریف مصرف کننده رضایت مطرح اساسی آسیب به افراد و اتصال آنها به ناعادلانه قرارداد جدید و خطرناک در راه است. گروه های کسب و کار — از جمله ایالات متحده در اتاق بازرگانی و انجمن های صنفی برای بانکداران مخابرات و خرده فروشی نیز در مخالفت با پیش نویس مجدد با این استدلال که آن را به دادگاه تازگی گسترش قدرت خود را تغییر دهید موافقت نامه.

قابل توجه یک هفته قبل از برنامه ریزی رای 23 دولت به طور کلی وکیل با ارسال نامه ای به علی ابراز جمعی خود را در مخالفت با پیشنهاد مجدد و سپس در دیگری قابل توجهی تشدید وارن به یک بیانیه به چشم انداز آمریکایی ابراز مخالفت با این پیشنهاد. او دنبال کرد تا با یک صدای جیر جیر به میلیون ها نفر از پیروان اصرار مجدد به رد می شود. (وارن نیز به بخش خصوصی مخالفت با پیشنهاد مجدد بیش از یک سال قبل از تشکیل ریاست جمهوری اکتشافی کمیته. در نامه ای به علی رئیس جمهور دیوید لوی در دسامبر 2017 او نوشت: “این امر می تواند یک اشتباه برای علی برای ادامه دهید.”)

در پایان پس از ساعت ها بحث و علی و اعضای تایید شده فقط یکی از پیشنهاد مجدد نه بخش است. در حالی که این سازمان ممکن است ادامه بحث را در سال آینده برخی از وکلا در حال امیدوار است که این پروژه کنار گذاشته می شود در دسترس نباشد.

در مصاحبه با رهگیری Oren نوار-Gill, یکی از نویسندگان این قرارداد مصرف کننده مجدد ابراز تاسف خود را “تاسف سیاسی است.” “این پروژه تبدیل به یک میله رعد و برق برای بحث های سیاسی در راه است که قابل توجیه نیست,” او گفت:. “من فکر می کنم که برخی از افرادی که بیشترین قدرت برای یا علیه آن را نمی خواند و درگیر با پروژه عمیقا.”

او تا به حال خاص, انتقاد وارن که در سال 2008 تا به حال همکاری یک قانون مقاله مروری با او در مورد ساخت اعتباری امن تر است. “سناتور وارن و این [وکلای general] نه واقعا درگیر با این پروژه و یا خواندن پیش نویس که طولانی است,” او گفت:. “رک و پوست کنده اگر شما خواندن همه که استاد وارن نوشت: به عنوان یک استاد حقوق و او هرگز پس از تصویب در نگارش علمی موقعیت او در زمان ما مجدد. آن را سیاسی تبدیل شد و او به منتقدان در سمت چپ.”

دیگران گفت که وارن نظرات عمومی در بحث ساخته شده حس او داده تاریخچه استفاده از سخت مورد توجه قرار گرفتن زبان در حالی که بی سر و صدا اعمال نفوذ او روابط شخصی در پشت صحنه.

“با توجه به حرفه خود و با توجه به این موضوعات او با تمرکز بر آن را حس می کند وارن تلاش کرده اند که به برخی از تاثیر در این روند گفت:” دیپاک گوپتا منافع عمومی وکیل و عضو علی که او نیز مخالف مصرف کننده قرارداد مجدد. “او معتقد است در داخل و خارج از استراتژی و هیچ چیز وجود دارد بیشتر در داخل از کار اهرم از ALI.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>