پوشش سقوط 280 شخصیت در یک زمان

چرا شما باید مراقبت از

اگر شما توجه نمی, شما ممکن است آن را از دست همه.

اگر شما از توییتر متعصب آن را جزئی بود دلیلی برای جشن هنگامی که یک صدای جیر جیر رفت و از 140 به 280 شخصیت های بازگشت در سال 2017. پس از آن حسن نیت ارائه میدهد از یک رئیس جمهور که متکی به توییتر به عنوان یک کانال مستقیم به بدنه سیاسی آن را به طور فزاینده ای که در آن ما را برای قرار دادن انگشت خود را بر روی نبض از فقط در مورد همه چیز. و در حال حاضر با خیابان ها و پیاده رو از آمریکا بسیار دیر شده داد و بیداد بیش از یک طیف گسترده ای از نابرابری اجتماعی و بسیار خاص را در حقوق مدنی فراهم شده به مردم در حال خفه به مرگ توسط ماموران صلح (و به کسانی نیست که به مرگ خفه توسط آنها) ما فکر آنچه در توییتر تا به حال به می گویند و به ما نشان می دهد هر دو توسط افرادی که می توانیم به چشم پوشی از سوء تفاهم و کسانی که نمی توانند.

لگد زدن به همه چیز آقای شدت خود, James Woods, صرف بیش از نیمی از شخصیت او سهم excoriating غیر وال استریت غارتگران فقط برای یادآوری امریکا که همه از هالیوود پر است از افرادی که طرفداران QAnon.

و در جستجو برای لیبرال رسانه توانمندسازها ما در بر داشت پینک فلوید را راجر واترز که با وجود درگیر بودن در مسابقه kerfuffles خود را به پایان رسید تا پیدا کردن علت شایع با هیچ یک دیگر از شان پادشاه در حداقل یکی از عواملی که ما را در اینجا در وهله اول.

از خط مقدم شور یادآوری است که شما لازم نیست که سیاه و سفید بود و وحشت زده با گاز اشک آور.

چون این همیشه درست نیست که یک بار یک الاغ همیشه یک کون, اینترنت “کسیکه شوخی زننده کند” Logan Paul شگفتی جهنم از جهان واقع مدیریت به چیزی می گویند قابل توجهی برای بسیار احتمالا اولین بار.

و در طراوت معنوی به نوبه خود از وقایع نائومی کمپبل برای پیروزی.

چرا که ما همه مشاهیر (یا شبه مشهور) در اینجا برخی از قانع کننده صدای در جمعیت است.

به عنوان جورج فلوید مرگ قرار داده است وبلاگ برندها و شرکت ها در یک اخلاقی چهارراه احتمالا اجتناب ناپذیر است که بسیاری از آنها شده است و انداختن توپ در crunchtime از Louis Vuitton, اولین آمریکایی آفریقایی تبار مدیر خلاق ویرژیل Abloh به خواننده B. سیمون. در حالی که جهان در حال تماشای جهان سوختگی است و نیز کسانی که در حال فرسایش بیش از مواد خود را وضعیت در مواجهه با آن است.

و در این صورت چه کسی به این باور و چقدر به این باور ؟

به عنوان بسیاری از صنایع به نشان همبستگی با “blacking” خود را در صفحات رسانه های اجتماعی یک سوال مطرح است که آیا که می تواند اثر مخربی بر اطلاعات است. همه از این است که در صورت سنگین و شک و تردید در مورد تبلیغاتی که رسانه های خبری به اعتماد.

به خصوص در صورت تنها بودن گزارش مسائل مانند سیاه پوستان مورد حمله توسط مکزیکی ها در طول شورش/غارت به نام “حفاظت از خود را در محله” یا چگونه خشونت پلیس شده اند و یا تصاویر از پلیس بودن خشونت. همچنین وجود داشته است گزارش ها از سنگ و آجر کشت.

اتحاد رسانه های اجتماعی رفته چریکی? و این است که واقعا آنچه که ما می خواهم به تماس تنها واقعا كلیك كنید اخبار ما را دریافت کنید به خصوص زمانی که ما می شنویم بسیار کمی در مورد معترضین پلیس خود به خود ؟

راه حل ؟ آره ما چند ایده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im