می تواند Coronavirus طوفان غرق کروز صنعت ؟

تعطیلات رویای یک کابوس تبدیل شده اند
برای کروز مسافران گرفتار در وسط چین شیوع کروناویروس.

در مورد 3,700 مردم دورافتاده در سواحل ژاپن در قرنطینه در الماس شاهزاده با بیش از 600 مسافر نشان دادن نشانه هایی از عفونت است. یکی دیگر از کشتی Westerdam شد قرنطینه در کامبوج پس از اینکه بارها و بارها جایگزین در سراسر دریای جنوب چین و اجازه ورود به پنج کشور دیگر. هر دو مجموعه از مسافران شده اند مجاز به حرکت آزادانه دوباره.

هر چند عفونت کروناویروس و هراسان شده اند محدود به دو کشتی تا کنون هر دو متعلق به کارناوال شرکت 45 میلیارد دلار کروز صنعت مواجه نبرد برای به دست آوردن اعتماد مشتری است.

بیش از 50 کشتی (و شمارش) لغو شده است و هفت پورت بسته شده و هزاران نفر از گردشگران برنامه های مختل به عنوان مقامات تقلا برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

“اگر از آن می میرد پایین در حال حاضر و سپس آن را احتمالا کنترل” می گوید: الکس Brignall یک تحلیلگر در Redburn پوشش کروز میباشد. “اگر آن را در خارج از آسیا در کشتی کروز, از آن خواهد شد بسیار متفاوت است.”

سهام در سه عمده تفریحی — کارناوال رویال کارائیب و نروژی کروز خط افتاده اند بین 10 و 16 درصد از ابتدای سال به عنوان سرمایه گذاران ثبت نام نگرانی خود را.

شرکت های خود هشدار داده اند که رزرو برای تمام مناطق شده اند “نرم” پس از وقوع. رویال کارائیب در هفته گذشته گفت که لغو کنار یک مهلت قانونی باقی مانده سفر دریایی در آسیا تا پایان مارس که منجر به حدود 12 درصد کاهش در درآمد این سال است. کارناوال هدایت به یک آمار حدود 14 درصد سهم باید آسیایی, برنامه های سفر لغو شود تا زمانی که ممکن است.

آسیای کوچک است اما با رشد سریع بازار برای کشتی. تعدادی از مسافران افزایش یافت و به حدود 4.2 میلیون دلار در سال 2018 از 1.2 میلیون و پنج سال قبل با توجه به گروه صنعتی کروز دریایی با خطوط بین المللی انجمن (CLIA). بیش از نیمی از کسانی که بودند ،

ما در حال حاضر گرفته شده در مراحل تهاجمی برای به حداقل رساندن خطر است.

ریچارد Fain رویال کارائیب

با توجه به U. N. سازمان جهانی گردشگری, چینی, مسافران خروجی صرف $277 میلیارد دلار در سال 2018 — بیش از هر ملیت دیگر.

کاستاریکا یک کارناوال نام تجاری و برای اولین بار به ارائه گشت در اطراف چین راه اندازی یک کشتی به طور خاص برای بازار چین در ماه مه سال 2019 کامل با هفت اتاق کارائوکه و بزرگتر قمار. رویال کارائیب دومین کروز شرکت دارای دو آستر برنامه ریزی برای سفر به چین در این سال است. هیچ تغییرات ساخته شده اند به این برنامه.

“ما در حال حاضر گرفته شده در مراحل تهاجمی برای به حداقل رساندن خطر از طریق محدودیت شبانه روزی و سفرنامه تغییرات” ریچارد Fain, مدیر اجرایی رویال کارائیب در بیانیه ای گفت: هفته گذشته است. این CLIA می گوید که کروز شرکت ها شده است “چالاک و پاسخگو” به این وضعیت است.

این صنعت مواجه شده است و قبل از بحران. این
غرق شدن کشتی کوستا کونکوردیا در سال 2012 در سواحل ایتالیا منجر به 32 مرگ و میر.
یک سال بعد از 4200 مسافر و خدمه رشته در کارناوال پیروزی
برای نزدیک به یک هفته بدون قدرت پس از یک اتاق موتور آتش در حالی که نورو ویروس
شیوع بیماری اغلب ضربه سرفصل.

اما “سقوط یک کشتی کروز است نه مسری است و نه در حال اجرا است از برق می گوید:” Brignall اضافه کرد که با تعداد زیادی از مسافران و شرایط محصور در خشکی در هیئت مدیره “اگر چیزی ورقه از طریق خالص پس از آن تاثیر می تواند بزرگ باشد.”

دیوید Handley های دریایی وکیل در Watson Farley & ویلیامز در لندن می گوید که مبرم ترین مسئله مسیریابی کشتی از آسیا است. “چگونه خطوط کروز مقابله با برخی بسیار گران قیمت دارایی که قرار بود در اروپا که در حال حاضر وجود دارد هیچ نقطه ای در داشتن در آسیا چرا که مردم فقط نمی, سفر,” او می گوید.

به عنوان اپراتور صبر کنید برای سفر دریایی به
رزومه کروز صنعت شده است سریع به برجسته تند و تیزی از آن
به طور منظم بهداشت روش.

“ما فراموش چک در طول سفر و همچنین چک در آغاز. خدمه آموزش دیده برای نگاه کردن به ناخوشی مسافران می گوید:” یکی از صنعت های اجرایی که خواسته نمی شود به نام. “این یکی از چیزهایی است که ما به جای بیشتر ارزش.”

تمام کشتی های کروز را در یک اتاق بیمارستان و مسافران به طور منظم تشویق به استفاده از ضد عفونی کننده دست. پس از coronavirus شیوع بزرگتر کروز شرکت ها آغاز شده عامل اجباری متوسط اسکن قبل از سوار شدن و مسافران از چین ممنوع شده است از قایقرانی.

آنها نیز پرداخت می شود میلیون ها نفر در جبران خسارت. بر اساس یک دمای کابین قیمت برای سال آینده لغو یک ظرفیت کامل 12-روز کروز نروژی از هنگ کنگ هزینه شرکت در این منطقه 3 میلیون دلار در بازپرداخت.

اما در حالی که مشتریان برای جبران لغو سفر اکثر خطوط کروز ندارند تجاری بیمه برای پوشش شرایط مانند coronavirus شیوع چون حق punishingly بالا است. هزینه ها را جذب می شود و یا پرداخت از متقابل بیمه مسئولیت در دسترس از طریق یک گروه از صاحبان کشتی’ باشگاه به نام گروه بین المللی P&I Clubs.

Passengers Continue To Leave Diamond Princess

ادعا می کند بیش از 10 میلیون دلار حفظ توسط فردی عضو باشگاه هستند هم مخلوط بین کل گروه.

اریک چانگ 68 بود که روی الماس شاهزاده خانم با خانواده اش می گوید که کارکنان بوده و امنیت معابر و مسافران تنها اجازه داده شده بر روی عرشه اگر آنها با پوشیدن ماسک و دستکش های لاستیکی.

او برس کردن قرنطینه اقدامات و گفت او با خوشحالی نگاهی دیگر کروز اما در زمان آینده خواهد کتاب یک کابین با ویندوز. به عنوان اجرایی اشاره می کند: “هزینه یک پیچ تا بزرگ است. مردم باید به راحتی در هیئت مدیره. روابط عمومی بد از برش هر گوشه می تواند یک کسب و کار قاتل.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im