تخت تختخواب سفری و جدا کرسی: خطوط هوایی طرح اقتصاد راحتی به فریب آگهی

تصور کنید که شما کتاب اقتصاد-کلاس بلیط برای مسافت های طولانی پرواز اما به جای ساعت از تنگ صندلی در یک موقعیت شما قادر به خواب در یک cushy خصوصی بستر تختخواب سفری — در کسری از هزینه یک کلاس کسب و کار بلیط. سفر با بچه ها ؟ تمام کسانی که کیسه های اضافی را به راحتی به طراحی دوباره سربار مخازن در حالی که کودک نو پا خود را می توانید سینک به یک صندلی بادی که گسترش گسترده ای به اندازه کافی برای کمک به او در خواب با خیال راحت. و در پرواز خدمات شخصی نیست یک رویای غیر ممکن است دیگر به عنوان هوشمند کابین از سن آمده است.

از جمله مزایای را برای چند دهه بوده است از حفظ کسب و کار و کلاس اول کابین در حالی که بلیط های ارزان قیمت به طور فزاینده ای تبدیل شد و تنها فریب خطوط هوایی استفاده می شود برای جذب اقتصاد مسافران است. اقتصاد امکانات کاهش و حتی بیشتر به عنوان کم هزینه خطوط هوایی جمع آوری بخار. که ساخته شده حس. کسب و کار و کلاس اول مسافران نمایندگی از 5 درصد از کرسی اما 30 درصد درآمد در پروازهای بین المللی, با توجه به بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن.

اما رشد تقاضا به صورت یک در میان, حق بیمه, بخش اقتصاد — که به سرعت به عنوان سود آور ترین کلاس برای برخی از شرکت های هواپیمایی — ساخته شده است که تولید کنندگان حمل و طراحان شروع به تمرکز بر تبدیل اقتصاد مسافرت به یک تجربه لذت بخش است. در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس است که ساخت آن تلاش های مهم برای حامل به دنبال زنده ماندن صنعت حمل و نقل هوایی را بدترین تا کنون بحران است. با سفر کسب و کار انتظار می رود به رنج می برند از یک برنامه به طور بالقوه دائمی اختلال — به عنوان زوم تماس جایگزین برخی از جلسات طولانی مدت — شرکت های هواپیمایی نیاز به تیز کردن ارائه خود را به رقابت برای اقتصاد مسافران آنها می تواند زودتر را برای اعطا. بسیاری از تغییرات طراحی آنها در حال آماده شدن هستند و ایده آل مناسب برای اجتماعی فاصله.

در سال 2018 ایرباس معرفی یک طراحی برای خواب اسکله در چه در غیر این صورت محموله نگه می دارد در هواپیماهای مسافربری. در ماه فوریه هوایی نیوزیلند اعلام کرد نمونه های آن تخت تختخواب سفری به نام اقتصاد Skynest که برای این ثبت اختراع ثبت شده است. لندن-بر اساس قلمرو جدید طراحی کرده است فاصله آن خالی بال بریزید از seatbacks به ارائه پشتیبانی جانبی و صندلی جداگانه ارائه حریم خصوصی. طراحی عرضه در ویرجین آتلانتیک کابین هواپیما نوآوری در اجلاس سران در ماه دسامبر.

دیگر شرکت های هواپیمایی معرفی آرایه ای از فن آوری های سنگین و ویژگی های از پیشرفته خواندن چراغ های هوشمند ویندوز. برای مثال هند شرکت هواپیمایی Vistara آماده است برای راه اندازی یک “انسان محور روشنایی” سیستم جدید آن Dreamliner که در آن کابین رنگ نور شدت و جهت باد را تغییر دهید بر اساس چرخه خواب و بیداری از مسافران برای کمک به کاهش تاخیر جت. کالیفرنیا-دفتر مرکزی شرکت Safran توسعه سربار سطل است که می تواند به جای 60 درصد بیشتر توشه از استاندارد سازی.

ما می تواند انتظار می رود بیشتر در سفر کسب و کار در اقتصاد است.

Joris Melkert مدیر آموزش و پرورش TU دلفت

طراح Ciara کرافورد ردیف 1 صندلی چرخدار که برنده اروپا طراحی محصول جایزه در سال 2019 اجازه می دهد تا مسافران با کاهش تحرک باقی می ماند بر روی صندلی چرخدار در طول پرواز آن را به عنوان ادغام با صندلی هواپیما بدون در نظر گرفتن فضای اضافی. و شرکت هواپیمایی ایتالیایی صندلی تولید کننده Aviointeriors آمده است تا با صندلی سیستم — به نام Janus — برای یک پست-coronavirus جهان است. وسط صندلی در صندلی ردیف می توانید در صورت عقب هواپیما به منظور کاهش فاصله بین مسافران و چهره در حالی که شفاف صفحه نمایش جداگانه صندلی.

“برای سال های بسیاری از کابین هواپیما نوآوری فاقد تمرکز در کلاس اقتصاد منطقه می گوید:” کرافورد. “خوشبختانه من احساس می کنم مثل این است که شروع به تغییر است.”

در زمانی که کمبود مالی حامل دنبال آن هستید ممکن است هر منبع درآمد این نوآوری اجازه می دهد آنها را به اتهام های اضافی کمی برای اقتصاد بلیط با دقیق, کولر, اضافه کردن-در ارائه مسافران بدون نیاز به پوسته از هر چیزی نزدیک به کسب و کار کلاس کرایه. Air New Zealand, مثلا پیشنهاد کرده است که یک اقتصاد Skynest تخت تختخواب سفری, هنگامی که آن را در دسترس می شود ممکن است هزینه مسافران اضافی $100.

سوئیس شرکت هواپیما نوآوری پیشگام تاریخ راحتی صندلی بادی فرمت برای کودکان تا 5 سال است که می تواند نصب شده در هر نقطه. “از من خواسته شده که توسط چند مشتریان برای یک راه حل برای کودکان و نوزادان به عنوان بیشتر و بیشتر پدر و مادر سفر با کودکان خود را حتی در محدوده پروازهای; معمول نوزاد سبد نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا” می گوید: هارالد Riner مدیر عامل شرکت هواپیما نوآوری. این شرکت نیز طراحی شده که سازگار با محیط زیست دارای جای خواب که در آن سه یا چهار صندلی های خالی در یک ردیف می تواند تبدیل به یک تخت خواب. تاریخ راحتی صندلی می تواند هزینه مسافران اضافی 30 دلار و سازگار با محیط زیست دارای جای خواب $200, Riner تخمین می زند.

در پشت بسیاری از این نوآوری است که تمرکز از شرکت های فردی خاص قیمت گذاری است که نه تنها caters به تک مسافری نیاز دارد اما همچنین اجازه می دهد تا برای بیشتر نسل درآمد. “خدمات کلاس ها در آینده خواهد بود و حتی متنوع تر و انعطاف پذیر چون مسافر نیازهای متنوع تر می گوید:” ناتان Kwok, معاون رئيس جمهور از بازاریابی برای Safran کابین.

در حال تحول کابین طرح و تقسیم بندی و متغیر امکانات منعکس کننده این. برای مثال یک مسافر ممکن است بخواهید کلاس اول legroom نیست اما ترجیح میدهد به غذا خوردن در ترمینال قبل از خروج در حالی که دیگری ممکن است در مورد مراقبت اضافی legroom نیست “اما می خواهم واقعا خوب غذا بدون نیاز به پرداخت هزینه برای کلاس اول بلیط” Kwok اشاره می کند.

از دیگر طرح های بهره مند خواهند شد همه مسافران در کابین — مانند افزایش بن فضای Safran طراحی کرده است. “چشم انداز ما این است که هر مسافر یک فضا برای کیسه های خود را و حتی بودجه در حال پرواز است که به هیئت مدیره گذشته می گوید:” Kwok که شرکت نیز در پشت برخی از محبوب ترین گالری طرح های مورد استفاده توسط عمده هواپیماهای مسافربری.

آینده به نظر می رسد حتی بیشتر از انقلاب. به عنوان مثال پرواز-V هواپیما مدل توسعه یافته توسط TU دلفت ایرباس و KLM. این طراحی شده است که 20 درصد بیشتر سوخت کارآمد تر از یک A350 و صندلی به عنوان بسیاری از مسافران است. کابین مسافر محموله نگه دارید و مخازن سوخت همه یکپارچه به بال و ویژگی های مدل چهار نوع صندلی, فرد, سالن, گروه صندلی و تخت تاشو. “ربات ها در خدمت مواد غذایی که مسافران آن را می خواهم و نوشیدنی خواهد بود در بوفه به نگه داشتن مسافران در راه رفتن می گوید:” پیتر Vink صندلی وزارت پایدار طراحی مهندسی در TU دلفت.

جدید هواپیما KLM و TU دلفت طراحی هستند.

برای مطمئن شوید که همه از این نوآوری ها تنها می توانند به کار هنگامی که مردم شروع به پرواز دوباره. اما در دراز مدت Joris Melkert مدیر آموزش و پرورش در دانشکده مهندسی هوافضا, TU دلفت انتظار حمل و نقل هوایی به “شکوفا” در هر کجا وجود دارد “آینده طبقه متوسط است.”

و کارشناسان معتقد هستند که پس از بحران بهداشت و درمان برطرف پرواز را انتخاب کنید تا دوباره و حتی اگر کار از خانه و جلسات مجازی محبوب باقی می ماند. به عنوان بسیاری از کسب و کار مسافران پرواز اقتصاد است. با شرکت نزدیک نظارت بر خط پایین خود را در آب و هوای فعلی اقتصادی که در عمل ممکن است تنها رشد بیشتر و بالا بردن اهمیت اقتصاد کابین.

“در حال حاضر مردم در حال از دست رفته و چهره به چهره ارتباط و در آب بندی معاملات این مهم باقی خواهد ماند” می گوید Melkert. “ما می تواند انتظار می رود بیشتر در سفر کسب و کار در اقتصاد است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im